Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)
4 минуты назад, Zheny@ сказал:
1 час назад, case_l сказал:

колеса прикручують?

І це теж :)

Поки. Далі, думаю, що все піде далі. Карантин наразі. Ніхто нічого ні звідки не везе.

Піднасрали Порошенку :) Під носом свої траліки роблять. Круто. Не потрібно розмитнювати і ввозити і  т.д.

А тендери продовжуватимуться

Це ніякий не секрет. Збирали для Сум декілька шт. Для Маріуполя більше 70 шт. (обкатують їх зараз партіями по місту). І, по ходу, будуть ще й Житомира складати. Прикручують мости, сидіння і можливо електроустаткування.

І робить це все Мартиняк.

Змінено користувачем volks
Опубліковано
2 хвилин тому, volks сказано:

Це ніякий не секрет. Збирали для Сум декілька шт. Для Маріуполя більше 70 шт. (обкатують їх зараз партіями по місту). І, по ходу, будуть ще й Житомира складати. Прикручують мости, сидіння і можливо електроустаткування.

І робить це все Мартиняк.

Ну, не так вже й давно, щоб аж 70 штук.

Ще рік тому вони того не робили.  Там зовсім інша "продукція" йшла :)

 

Опубліковано
2 часа назад, case_l сказал:

зарядки для телефонів це маразм, але до ціни тролейбуса мабуть пристойно додає. 

Ну якщо ця зарядка не буде підтримувати технології швидкої зарядки, то справді маразм :)

 

Опубліковано
3 годин тому, case_l сказано:

зарядки для телефонів це маразм, але до ціни тролейбуса мабуть пристойно додає. 

Не згідний. Ситуація, у вас телефон розрядився, а на ньому програма для оплати проїзду, то що, не їхати? А так підзарядив трохи і розрахувався за проїзд. 

  • Ха-ха 1
  • +1 1
Опубліковано (змінено)
22 годин тому, Zheny@ сказано:

Чого? У всій Європі норм! В поїздах халявний Віфі. На Вокзалах теж.

В автобусах (деяких) розетки для ноутів.  Не бачу маразму.

Це тепер така ж звична річ, як і поручні.

 

І це теж :)

Поки. Далі, думаю, що все піде далі. Карантин наразі. Ніхто нічого ні звідки не везе.

Піднасрали Порошенку :) Під носом свої траліки роблять. Круто. Не потрібно розмитнювати і ввозити і  т.д.

А тендери продовжуватимуться... :)

 

 

Ніяка не таємниця, хто цікавиться темою - давно знає.

Наприклад, https://traffic.od.ua/news/eltransua/1223473

http://www.volynpost.com/news/157249-na-mytnomu-postu-luck-kilka-dniv-ne-mozhut-oformyty-trolejbusy-video

https://www.infopotik.com.ua/lutski-pidpryyemtsi-skarzhatsya-na-robotu-volynskoyi-mytnytsi/

 

Щодо "підісрали", то насправді не Порошенку, а всім українцям, оскільки:

1) обходять митні платежі;

2) практично не створюють доданої вартості в Україні (прикручують колеса), при цьому в "Богдана" локалізація бл.90% - https://uprom.info/news/cars/lokalizatsiya-virobnitstva-troleybusiv-bogdan-v-ukrayini-perevishhila-90/

 

 

Змінено користувачем justice777
  • -1 1
Опубліковано
20 хвилин тому, justice777 сказано:

1) обходять митні платежі;

Кузова не розмитнюються?

Запчастини з-за кордону не розмитнюються??

Сам же дав посилання на новину, що вони не можуть розмитнити кузов!  мдя... трагедія..

21 хвилин тому, justice777 сказано:

Щодо "підісрали", то насправді не Порошенку, а всім українцям, оскільки:

Так підістрали, що аж дали робочі місця і чесну офіційну ЗП? Ох*уєть!

+ склали здорову конкуренцію!

 

  • +1 1
Опубліковано

Одна справа - повноцінне виробництво, інша справа - прикручення колес.

Одна справа - локалізоване виробництво, інша справа - повний імпорт.

Одна справа заплатити митну вартість як з готового виробу, інша справа - імпортувати той готовий виріб в розібраному стані, сплативши по мінімуму платежі.

 

Але тобі, аби "Порошенку Піднасрати"! :(

  • -1 1
Опубліковано
57 минут назад, Zheny@ сказал:

Так підістрали, що аж дали робочі місця і чесну офіційну ЗП? Ох*уєть!

Скільки робочих місць створює прикручування коліс і првноцінне виробництво.

58 минут назад, Zheny@ сказал:

 

+ склали здорову конкуренцію!

Коли переможець тендеру виграє лише за ціною, не зважаючи на якість, це не є здорова конкуренція.

59 минут назад, Zheny@ сказал:

Кузова не розмитнюються?

Розмитнюють, але дешевше. Інакше б ніхто не морочився з цією дозбіркою.

Опубліковано
1 хвилина тому, volks сказано:

Скільки робочих місць створює прикручування коліс і првноцінне виробництво.

Не знаю, поїдь подивися. Але мабуть не один десяток, якби там не було. Люди не сидять за рахунок платників податків удома (на біржі праці).

2 хвилин тому, volks сказано:

Коли переможець тендеру виграє лише за ціною, не зважаючи на якість, це не є здорова конкуренція.

Ти Особисто порівнював якість? Чи ти просто аби по3,14здіти?

2 хвилин тому, volks сказано:

Розмитнюють, але дешевше. Інакше б ніхто не морочився з цією дозбіркою

Є ціна розмитнення в держави все. Немає дорожче чи дешевше.  Може бути варіант пільгового, і то не чув останнім часом, щоб хтось там десь користувався, окрім Пєті, коли з рашкі купує до своїх траліків електрообладнання.

 

Відробляєш "рошенки"?  Продовжуй!

  • +1 1
  • -1 2
Опубліковано
1 час назад, Zheny@ сказал:

Але мабуть не один десяток, якби там не було. Люди не сидять за рахунок платників податків удома

А працівники Богдана будуть сидіти дома. А це не лише прикручувальники коліс. А ще не один десяток, а може й сотня інших спеціалістів.

1 час назад, Zheny@ сказал:

Ти Особисто порівнював якість? Чи ти просто аби по3,14здіти?

Не порівнював. Мова про нашу систему тендерів, де здоровою конкуренцією не пахне. Головне впарити подешевше 

1 час назад, Zheny@ сказал:

Є ціна розмитнення в держави все. Немає дорожче чи дешевше

Є варіант розмитнення кузова, а не ТЗ.

1 час назад, Zheny@ сказал:

окрім Пєті, коли з рашкі купує до своїх траліків електрообладнання

Є пруф, чи аби попіздіти

1 час назад, Zheny@ сказал:

Відробляєш "рошенки"? 

Хуєнки.

  • +1 1
Опубліковано
3 годин тому, volks сказано:

А працівники Богдана будуть сидіти дома. А це не лише прикручувальники коліс. А ще не один десяток, а може й сотня інших спеціалістів.

Це проблеми "Богдана". І не Богданом єдиним.  Це жорстокий світ бізнесу, або працюєш ти, або працюють конкуренти!

3 годин тому, volks сказано:

Мова про нашу систему тендерів, де здоровою конкуренцією не пахне. Головне впарити подешевше 

Ташотикажеш? Тобто Богдани кращі і дешевші за білоруські чия не розумію твого роздвоєного ходу думок?

 

3 годин тому, volks сказано:

Є варіант розмитнення кузова, а не ТЗ.

Але розмитнення! І за це розмитнення гроші ідуть в бюджет! І немалі! Плюс податки від проданих в Україні траліків. То хто більше заплатить в казну? Пєтя? Який її 5 років доїв!

3 годин тому, volks сказано:

Є пруф, чи аби попіздіти

Ти явно упоротий, я тобі про це казав!

Пруфи, Біллі, Пруфи!

3 годин тому, volks сказано:

Хуєнки.

Ну то смачного!

  • Ха-ха 1
Опубліковано
18 минут назад, Zheny@ сказал:
22 минуты назад, Zheny@ сказал:

 

Пруфи, Біллі, Пруфи!

Застарілі пруфи.

https://konkurent.ua/publication/24485/luckij-bogdan-motors-perejshov-na-ukrayinski-zapchastini-infografika/

20 минут назад, Zheny@ сказал:

Тобто Богдани кращі і дешевші за білоруські чия не розумію твого роздвоєного ходу думок?

Я такого не писав. Я лише написав, що тендер лише за ціною - це аж ніяк не здорова конкуренція. А стосовно якості, то вони приблизно однакові - щось краще, щось гірше.

23 минуты назад, Zheny@ сказал:

То хто більше заплатить в казну?

Богдан. Причому в міський бюджет заплатить НАБАГАТО більше.

24 минуты назад, Zheny@ сказал:

Це проблеми "Богдана".

Це якраз таки не лише проблеми Богдана. А й бюджету і працівників, яким потім доведеться по Польщах їздити.

Опубліковано
6 хвилин тому, volks сказано:

Через рік після "скандалу" ?? А з 2014 по 2018 що робив ??

6 хвилин тому, volks сказано:

Богдан. Причому в міський бюджет заплатить НАБАГАТО більше.

ага...

7 хвилин тому, volks сказано:

Це якраз таки не лише проблеми Богдана.

Виключно його! тому як концерн не може забезпечити людям роботу!  І бюджет тут ні до чого!

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано
22 минуты назад, Zheny@ сказал:

Через рік після "скандалу" ?? А з 2014 по 2018 що робив ??

А зараз 2020.

 

23 минуты назад, Zheny@ сказал:

Виключно його! тому як концерн не може забезпечити людям роботу!  І бюджет тут ні до чого!

Дійсно ні до чого бюддет. Тільки потім всі ниють, що дороги і тротуари розбиті, вулиці не освітлююьть, зарплати в бюджетників малі, а пенсії взагалі посміховисько.

Опубліковано
В 23.04.2020 в 11:33, Zheny@ сказал:

Поки не скажу де, може секрет, а я розболтав!

Район КРЗ.

 

В 23.04.2020 в 11:13, Zheny@ сказал:

А ще у Луцьку роблять білоруські тролейбуси

Роблять в Білорусі, обкатали там, розібрали, перевезли через митницю як машинокомплект, що дешевше, ніж готовий троль. В Луцьку назад все скрутили і обкатали знов.

 

В 23.04.2020 в 13:01, Zheny@ сказал:

Карантин наразі. Ніхто нічого ні звідки не везе.

За карантин Маріуполь отримав 15 штук машин. Так що все там робиться. Далі підключиться паралельно Житомир, вже в Білорусі бачили зеленого БКМа на обкатці.

 

В 23.04.2020 в 13:05, volks сказал:

Збирали для Сум декілька шт.

Ну то збирало СП "Янікс". А це вже "БКМ-Україна".

Опубліковано
25 минут назад, TFA сказал:

Ну то збирало СП "Янікс". А це вже "БКМ-Україна".

То хіба не одного поля ягоди?

Опубліковано
7 минут назад, volks сказал:

То хіба не одного поля ягоди?

Ніби ні. НЯЗ, до СП "Янікс" мав відношення колишній директор депо Грицанчук, він же і на Богдані працював колись.

Опубліковано

ЛУЦЬКРАДА ПІДПИСАЛА КОНТРАКТ ІЗ «БОГДАНОМ» НА ПОСТАЧАННЯ 29 ТРОЛЕЙБУСІВ. ПЛАНУЮТЬ КУПИТИ ЩЕ 30

Сьогодні 16:08
 
95074327_1678669238938858_42946459035972
Підписано контракт щодо постачання 29 нових тролейбусів між Луцькою міською радою та ДП «Автоскладальний завод № 1 «АТ АК «Богдан Моторс». Кожен транспортний засіб буде обладнано кондиціонерами, usb-портами для заряджання мобільних пристроїв. Нові тролейбуси – тихі, екологічні й економічно вигідні, вони споживатимуть удвічі менше електроенергії. Один такий тролейбус замінить орієнтовно 2,5 маршрутки.

Про це перший заступник міського голови Григорій Недопад повідомив у фейсбуці.

Як зазначає Григорій Недопад, для придбання нових тролейбусів з боку Луцької міської ради зроблено все - аж до підписання контракту із постачальником. У міському бюджеті передбачено необхідні для цього кошти. Наступний крок – за Європейським інвестиційним банком, який повинен здійснити перший фінансовий транш в Україну.

«Після цього, протягом 20 тижнів, має відбутися перша поставка тролейбусів. Сподіваємось, кредитор не відтягуватиме переведення коштів, попри карантин та кризове фінансове становище у світі, і восени лучани будуть користуватися новими та комфортними тролейбусами.

Нагадаємо, передбачено поетапну передачу тролейбусів Луцьку партіями по шість одиниць. Першу партію плануємо отримати у вересні. В цілому тролейбусний автопарк Луцька отримає 29 нових і сучасних низькопідлогових 12-метрових тролейбусів.

Тролейбуси матимуть оригінальний дизайн і маркування, що по стилю відповідатимуть Луцьку. Уже починаємо працювати над наступною фазою іншого міжнародного інвестиційного проєкту, що забезпечить можливість придбати ще 30 тролейбусів, 5 із яких будуть оснащені автономним ходом», – йдеться в дописі.
 
Опубліковано
9 часов назад, TFA сказал:

Один такий тролейбус замінить орієнтовно 2,5 маршрутки

Тільки от вони і надалі будуть класти болт на ЛПЕ :)

Опубліковано

ЄІБ НАДАВ ЛУЦЬКУ ПОНАД €4 МЛН НА ПРИДБАННЯ 29 НОВИХ ТРОЛЕЙБУСІВ

Сьогодні 17:17
 
95074327_1678669238938858_42946459035972
Європейський інвестиційний банк надав Луцьку кредит понад €4 млн на придбання 29 нових тролейбусів.

Про це повідомляють у міській раді.

Профінансофані ЄІБ 29 нових тролейбусів допоможуть 217 тисячам мешканців Луцька отримати більш екологічний та енергоефективний громадський транспорт. У рамках проєкту «Міський громадський транспорт України» (UUPTP) банк ЄС надав Луцьку кредит у розмірі 4,36 мільйонів євро для оновлення автопарку громадського транспорту міста.

«Зростання рівня сервісу та екологічності громадського транспорту в українських містах підвищать якість життя громадян, покращать стан навколишнього середовища та допоможуть заощадити енергію. Сталий, надійний та безпечний транспорт сприятиме економічному зростанню та покращенню доступності пасажирських перевезень без шкоди для довкілля. Я радий, що ЄІБ може зробити свій внесок у досягнення цієї мети за допомогою стратегічних позик, таких як «Міський громадський транспорт України», – зазначає Жан-Ерік де Загон, голова представництва Європейського інвестиційного банку в Україні.

Європейський інвестиційний банк є відданим партнером України у фінансуванні інфраструктури громадського транспорту. Інвестуючи в транспорт, ЄІБ прагне досягти двох цілей: зробити транспорт екологічнішим, безпечнішим, доступнішим, а також розширити можливості для перевезення людей та руху товарів. З 2007 року ЄІБ уклав з Україною фінансових угод на суму понад €2 млрд на різні проєкти транспортної інфраструктури всередині країни.

Проєкт технічної допомоги «Міський громадський транспорт України», фінансований ЄС, сприяє в успішній реалізації Міністерством інфраструктури та містами-учасниками в рамках UUPTP їхніх підпроєктів та поступовому наближенню до технічних нормативів, які б відповідали чинним стандартам ЄС.

«Разом із Міністерством фінансів та місцевими органами 11 міст, Міністерство інфраструктури втілює проєкт ЄІБ для суттєвого удосконалення громадського транспорту. Це дуже важливо для забезпечення якісних послуг з пасажирських перевезень у містах України. Нові низькопідлогові 12-метрові тролейбуси у Луцьку не лише розширять тролейбусну мережу міста та підвищать мобільність його мешканців, а й покращать доступність транспорту для людей з обмеженою рухливістю. Я думаю, що наші громадяни очікують таких змін», – наголошує Наталія Форсюк, заступниця Міністра інфраструктури України.

27 квітня 2020 року Міська рада Луцька та ДП «Автоскладальний завод № 1 АТ Автомобільна Компанія «Богдан Моторс»» підписали контракт на поставку 29 нових низькопідлогових 12-метрових тролейбусів, включно із запасними частинами та витратними матеріалами, а також набір обладнання та інструментів для обслуговування, ремонту та пов’язаних із цим послуг. Цей контракт став першою підписаною угодою в межах фінансованого ЄІБ проєкту «Міський громадський транспорт України».

«Завдяки цій співпраці ми пришвидшили оновлення автопарку нашого громадського транспорту. 29 нових тролейбусів вже скоро вийдуть на маршрути. А мешканці нашого міста отримають комфортніший, більш доступний та екологічний громадський транспорт», – коментує Григорій Пустовіт, виконувач обов’язків міського голови, секретар Луцької міської ради.

Довідково:

Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) – державна фінансово-кредитна установа Європейського Союзу. ЄІБ працює в Україні з 2007 року. Банк ЄС прагне підтримати Україну та допомогти створити умови, необхідні для досягнення економічної стабільності. На поточний момент ЄІБ надав Україні позик на загальну суму 6,4 млрд євро. Найважливіші сфери кредитування ЄІБ в Україні – це соціальна та економічна інфраструктура, транспорт та сполучення, розвиток місцевого приватного сектору, енергоефективність, боротьба проти наслідків змін клімату та інновації. Більше інформації: https://www.eib.org/en/projects/regions/eastern-neighbours/ukraine/index.htm

Проєкт «Міський громадський транспорт України» (UUPTP) – це рамковий кредит на 200 мільйонів євро для фінансування громадського транспорту в 11-ти містах України. Проєкт також впливає на безпеку дорожнього руху в сільській місцевості, розвантажуючи транспортні шляхи та стимулюючи перехід з приватного на громадський транспорт.
 
  • +1 1
Опубліковано
16 годин тому, TFA сказано:

Європейський інвестиційний банк надав Луцьку кредит понад €4 млн на придбання 29 нових тролейбусів.

це добре, чи погано?

 

кредит був погоджений підприємству, яке за 2018-й рік згенерувало 5.4млн.грн. збитку.

внізапна, завдяки впровадженню валідаторів витісненню частини маршруток, за 2019-й отримано 4.7млн.грн. прибутку.

якщо весь прибуток віддавати на погашення кредиту - то 4.360 х 29.5078 / 4.703 = більше 27 років кредит тра платити. з огляду на навічно припарковані гнилі лізингові Богдани під парканом ЛПЕ, які зогнили за декілька років, реально?

то тіко тіло, а ще ж прОценти віддавати треба?

 

так чи інакше, виплати по кредиту ляжуть або на бюджет міста (і опосередковано на всіх лучан, зокрема і тих, хто електротранспортом не користується), або через підняття ціни проїзду - знову ж на лучан (і опосередковано на всіх лучан, зокрема і тих, хто електротранспортом не користується).

 

кредит - валютний. невже криза 2008-2009 і 2014 років нічого не навчила?

Опубліковано
3 часа назад, rrid сказал:

це добре, чи погано?

 

кредит був погоджений підприємству, яке за 2018-й рік згенерувало 5.4млн.грн. збитку.

внізапна, завдяки впровадженню валідаторів витісненню частини маршруток, за 2019-й отримано 4.7млн.грн. прибутку.

якщо весь прибуток віддавати на погашення кредиту - то 4.360 х 29.5078 / 4.703 = більше 27 років кредит тра платити. з огляду на навічно припарковані гнилі лізингові Богдани під парканом ЛПЕ, які зогнили за декілька років, реально?

то тіко тіло, а ще ж прОценти віддавати треба?

 

так чи інакше, виплати по кредиту ляжуть або на бюджет міста (і опосередковано на всіх лучан, зокрема і тих, хто електротранспортом не користується), або через підняття ціни проїзду - знову ж на лучан (і опосередковано на всіх лучан, зокрема і тих, хто електротранспортом не користується).

 

кредит - валютний. невже криза 2008-2009 і 2014 років нічого не навчила?

Тут хіба треба викинути тезу про гнилі "Богдани". Навряд чи це вина ЛПЕ,що автобуси були зроблені на 3 умовних копійки,а на них хотіли заробити по 30 умовних гривень зверху.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
  • Останні відвідувачі   0 користувачів онлайн

    • Жодного зареєстрованого користувача не переглядає цієї сторінки
×
×
  • Створити...