Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

2 хвилин тому, super_bord сказано:

 

@TFA підприємство не цікавить зам директора по іноваціях на умовах волонтера ?

А там хіба не всі так працюють?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 минут назад, super_bord сказал:

не хоче щось робити для серйозної модернізації

Та для цього треба гроші і чималі, а наш піпл хоче перенести старий ринок і нову театральну площу :(

 

Змінено користувачем Ghost_manka
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 хвилин тому, Ghost_manka сказано:

Та для цього треба гроші і чималі, а наш піпл хоче перенести старий ринок і нову театральну площу :(

 

Справа не завжди не в грошах...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

44 минуты назад, Ukrainec сказал:

 

Справа не завжди не в грошах...

Угу, тільки от навіть самий топовий менеджер нічого не зробить без толкових інвестицій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 хвилин тому, Ghost_manka сказано:

Угу, тільки от навіть самий топовий менеджер нічого не зробить без толкових інвестицій.

Спочатку приведи топ менеджера і дай йому повноваження, а там побачимо ;) 

Змінено користувачем Ukrainec
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 часов назад, super_bord сказал:

підприємство не цікавить зам директора по іноваціях на умовах волонтера ?

Там дрімучий совок, тільки якщо прийде молодий директор, тоді щось зрушиться, поки Пуц і Ко, про інновації можна забути...

  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Невже так не хочуть віддати перемогу місцевому виробнику?!!

ГАНЬБА!!!

 

В Луцке уже больше пяти месяцев не могут определить поставщика троллейбусов в тендере за средства кредита ЕИБ

Среда , 26 февраля 2020, 16:03
Областной центр Волыни должен получить на закупку 30 троллейбусов кредит в сумме 4,36 млн. евро в рамках программы «Городской общественный транспорт в Украине»
 

В Луцке вот уже почти полгода определяют победителя в тендере на поставку 30 новых троллейбусов за средства кредита Европейского инвестиционного банка. Этот тендер Луцк объявил еще 14 июня 2019 года в рамках программы ЕИБ «Городской общественный транспорт в Украине». Раскрытие тендерных предложений произошло еще 2 сентября 2019 года, а в начале февраля текущего года пресс-служба Луцкого городского совета анонсировала подписание контракта на поставку троллейбусов для областного центра Волыни на 24 февраля 2020 года. Однако, в назначенный день подписание контракта так и не состоялось.

Заметим, что на данный момент известны не только сами поставщики, но и установленные ими цены на троллейбусы. В тендере, на поставку 30 троллейбусов в Луцк участвует два поставщика это местное ДП «Автосборочный завод №1» АО «АК «Богдан Моторс» и консорциум ОАО «Управляющая компания холдинга «Белкомунмаш» и ее украинская «дочка» – ООО «БКМ-Украина» с офисом в Луцке.

Как сообщал ранее «Пассажирский  транспорт»,

ДП «АСЗ № 1» АО «АК «Богдан Моторс» оценило поставку 30 новых троллейбусов «Богдан» Т701.17 в 4 миллиона 522 тысячи 737,83 евро (стоимость одного троллейбуса 150758 евро без учета НДС).

Его белорусский конкурент 30 машин БКМ 321 оценил в 5 миллионов 258 тысяч 448 евро (175281,6 евро за один троллейбус без учета таможенных сборов). 

https://traffic.od.ua/news/eltransua/1223806

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

27 минут назад, justice777 сказал:

Невже так не хочуть віддати перемогу місцевому виробнику?!!

ГАНЬБА!!!

А чим Богдани кращі за БКМ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

48 хвилин тому, Ghost_manka сказано:

А чим Богдани кращі за БКМ?

тобто, різниця в ціні  - в 25 тис. евро (Богдан - дешевше) це без врахування "таможенных сборов", якими обкладається імпорт, а власне виробгництво - ні, не напрягає? А крім того, порахуй, скільки з 30 млн. євро заплатять податків до місцевого, не білоруського бюджету? Навіть, якщо білоруські тролі чимось кращі, то я не думаю що аж на стільки.

Змінено користувачем Bliksss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Ghost_manka сказал:

А чим Богдани кращі за БКМ?

каркас нержавейка у обоих?

https://cfts.org.ua/news/2019/08/27/v_ivano_frankovske_pokazali_pervyy_iz_priobretennykh_v_belarusi_trolleybusov_54915

а Электроны не участвовали? https://zik.ua/ru/news/2019/11/04/lvov_poluchyl_pervie_10_novih_trolleybusov_1683425

тех требования на тендер под кого писали?

Змінено користувачем romanc
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 10.01.2020 at 03:09, TFA сказано:

поки Пуц і Ко, про інновації можна забути...

Про все можна забути.

Я вже писав колись, після Грицюка я і мій колега по ДЕПО,  намагалися понад годину втовкмачити необхідність валідаторів - не дійшло. Тільки "усміхнений кондуктор". Як пластинку заїло.

Але коли, в міськраді сказали "бути валідаторам", то й він різко змінив свою думку, чомусь..

Зара розумію, що то була вказівка, що то були "не ті що міськраді треба" валідатори.

Хоча Пуц технократ, ноут з глянцевим екраном на столі - замість люстерка був ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну а щодо тролейбусів, то не знаю.

У нас 5 років мера нема... то й тролейбусів не буде ще стільки ж. 

Знову ж повторюся, Євробанк порахує кожен євроцент. Але  наші все надіються замутити схему.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 09.01.2020 at 18:15, TFA сказано:

Сьогодні з капіталки виїхав ЗіУ №145 з дещо видозміненим зовнішнім виглядом:

Ну і я не розумію вкладання грошей в злом. ну чесно.  За ті гроші, що викидають в антикваріат, можна було купити класні тролейбуси (і не один), значно сучасніші. Тихіші, комфортніші.

Це типу, я відремонтував свого жигуля (копійку), 2000$ в ремонт вклав! Але все зробив. Як нова!

Але, холєра, вона й залишиться копійкою, без комфорту, без зручностей без ніфіга!

 

Ремонтувати, подібні музейні експонати, як і брендувати їх, може собі дозволити лише дуже багате підприємство, а ЛПЕ ним, на превеликий жаль, не являється... І теж про це не раз казав уже.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, romanc сказал:

Все залежить від техзавдання. 

А так тролейбуси приблизно однакового рівня. Щось краще в одного, щось в іншого. Тому не хочеться, щоб грошики пішли в Білорусь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Zheny@ сказал:

За ті гроші, що викидають в антикваріат, можна було купити класні тролейбуси (і не один), значно сучасніші. Тихіші, комфортніші.

Наприклад?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, volks сказано:

Наприклад?

Ті ж Єльчі. Чи перероблені з автобусів Мерседеси.

Тихі, плавні, теплі!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Zheny@ сказал:

Ті ж Єльчі. Чи перероблені з автобусів Мерседеси.

Тихі, плавні, теплі!

Єльчі закінчились. І з Мерсами також щось не зрослось.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, volks сказано:

Єльчі закінчились

Де?

Ще при Грицюку, керівництво їздило в Ґдиню. Там мали ліквідовувати тролейбуси, лінії, на користь електробусів.

І от ті тролейбуси мали купуватися. По міркам ціни тролейбуса нового - за безцінь. Робочі, обслужені, з купою запчастин і т.д.

А ще мали бути ті швейцарські тролейбуси, із запасом автономного ходу! Решетовський їздив дивитися, казав - АФІГЄННІ. Але... міська влада вирішила інакше. Їм вигідніше "відновлювати" антикваріат по 250-400 тис грн.

Замість купувати Єльчі по 50-70 тис. Та хай і по 100 000.  І за брендування платити по 45 000 грн / тролейбус. Ага.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, Zheny@ сказал:

Де?

В Польщі.

 

6 минут назад, Zheny@ сказал:

Замість купувати Єльчі по 50-70 тис. Та хай і по 100 000.  І за брендування платити по 45 000 грн / тролейбус. Ага.

Звідки такі цифри?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

24 хвилин тому, volks сказано:

В Польщі.

 

Звідки такі цифри?

Ти серйозно?  Я правду казав про твою "дивакуватість"...

Але очевидно, що я там працював кілька років.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, Zheny@ сказал:

Ти серйозно?  Я правду казав про твою "дивакуватість"...

 

Єльчі справді закінчилися, є ще 3 штуки 2011 року випуску, але вони ще не відсторонені. Решта - Мерси в Гдині. Продають Соляріс в Тихах 2002 року. Все.

 

2 часа назад, Zheny@ сказал:

Замість купувати Єльчі по 50-70 тис. Та хай і по 100 000.

Ага, і через пару місяців роби їм капіталку. Скупий платить двічі. 

 

2 часа назад, Zheny@ сказал:

Їм вигідніше "відновлювати" антикваріат по 250-400 тис грн.

Антикваріат антикваріатом, але він добре вивчений, легко знайти запчастини, невибагливий, навіть у порівнянні з Єльчами. Знайома водійка казала, що в Єльчах є свої болячки, особливо в холодну пору і коли сильно "грузять" пасажири. Взяти якесь б/у - знову ж треба вивчати цю техніку, шукати запчастини. Он електронні Єльчі 4 штуки стоять, дійшло до того, що їх переробляють на реостатно-контакторну систему, яка стоїть на старіших Єльчах. Тому не факт, що куплене б/у буде справно їздити. До речі, на ЗіУ зараз при капіталках ставлять тихий статик, тому машина коли стоїть, вона тиха.

 

6 часов назад, Ghost_manka сказал:

А чим Богдани кращі за БКМ?

Як мінімум якістю збірки. Також чув, що в БКМах є проблеми з електронікою, яка глючить. 

 

3 часа назад, Zheny@ сказал:

Ну а щодо тролейбусів, то не знаю.

У нас 5 років мера нема... то й тролейбусів не буде ще стільки ж. 

Мали підписувати договір 24 лютого. Має бути 5 поставок по 6 машин кожна. В цьому році очікується 3 поставки, тобто 18 машин.

 

3 часа назад, Zheny@ сказал:

Зара розумію, що то була вказівка, що то були "не ті що міськраді треба" валідатори.

І добре, що валідатори зразка 2017 року відійшли у минуле, як на мене нинішні валідатори набагато сучасніші і кращі.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, Zheny@ сказал:
7 часов назад, volks сказал:

Звідки такі цифри?

Ти серйозно?  Я правду казав про твою "дивакуватість"...

Але очевидно, що я там працював кілька років.

Ну ок.

7 часов назад, Zheny@ сказал:

Замість купувати Єльчі по 50-70 тис.

В 2014 вони коштували більше 100 тис. По сьогоднішньому - це не менше 250 тис. Але це немає значення, бо вони закінчились.

7 часов назад, Zheny@ сказал:

І за брендування платити по 45 000 грн / тролейбус.

І за що там платили стільки? За декілька листочків і букви? Тим більше зараз їх малюють під трафарет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, volks сказано:

І за що там платили стільки? За декілька листочків і букви? Тим більше зараз їх малюють під трафарет.

Запитай це в директорки рекламної агенції із нікому не знайомим прізвищем Романюк...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 годин тому, TFA сказано:

Ага, і через пару місяців роби їм капіталку. Скупий платить двічі.

Ти чудово (сподіваюся) знаєш історію купівлі тих Єльчів. І хто тоді виграв від купівлі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

37 минут назад, Zheny@ сказал:

Запитай це в директорки рекламної агенції із нікому не знайомим прізвищем Романюк...

Ну так це вже не про купівлю/ремонт, а про корупцію.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...