Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Рекомендовані повідомлення

Только что, volks сказал:

Ав нас вже федерація?

Візьми знайомого пенсіонера, спробуй сісти з ним в маршрутку, і хай не заплатить, побачиш і почуєш...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, volks сказано:

Хочеться зайвий раз нагадати, що для пенсіонерів проїзд в "маршрутках" також безкоштовний.

Логічно було б - що всі пенсіонери Луцька пересіли на маршрутки, може і не зручніше ніж тролейбус, але, все ж таки швидше. @volks  - нічого не переплутав? Ну немає в Луцьку безкоштовних маршруток для пенсіонерів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

40 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Візьми знайомого пенсіонера, спробуй сісти з ним в маршрутку, і хай не заплатить, побачиш і почуєш...

Те, що маршрутчики не хочуть возити безкоштовно, не означає, що для них проїзд не безкоштовний. Люблять вони з дітьми і сусідами сваритися, так нехай з маршрутчиками для користі посваряться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, Bliksss сказал:

@volks  - нічого не переплутав? Ну немає в Луцьку безкоштовних маршруток для пенсіонерів.

Нічого не переплутав. Якщо немає безкоштовних "маршруток", то і тролейбусів немає безкоштовних.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 часов назад, AgentSmith13 сказал:

Окреме питання - то "сайт" ЛПЕ на ucoz

Це неофіційний сайт, створений любителями електротранспорту. Претензія до депо може бути наступна  - чому досі не створений офіційний сайт?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 годин тому, volks сказано:

Нічого не переплутав. Якщо немає безкоштовних "маршруток", то і тролейбусів немає безкоштовних.

Цитувати

«Постановою Кабінету Міністрів України від 17.05.1993 № 354 «Про безплатний проїзд пенсіонерів на транспорті загального користування» передбачено право пенсіонерів за віком на безоплатний проїзд у міському пасажирському транспорті загального користування (крім метрополітену і таксі) та на приміських маршрутах»

маршрутне таксі. чи так карще видно - маршрутне ТАКСІ?

навіть силовики не користуються правом безкоштовного проїзду в маршрутних таксі так, як вони їздять в тролейбусах (і навіть на борді був топік), то в яку сосну треба вдаритись, щоб вимагати безкоштовний проїзд в маршрутках для всіх пенсіонерів?

Цитувати

видатки у вигляді субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян не передбачені, відтак виплати за пільговий проїзд фінансуються за рахунок місцевих бюджетів.

«Місцеві органи виконавчої влади оперативно впливають на зміну ситуацій на місцях щодо реалізації пільгових перевезень та самостійно визначають їхні обсяги і передбачають видатки, забезпечуючи при цьому контроль за ефективним і цільовим використанням коштів на зазначену мету», – повідомили в Мінсоцполітики.

ЛМР оплачує проїзд всіх пенсіонерів в тролейбусах. в маршрутках - не оплачує.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, TFA сказано:

Це неофіційний сайт, створений любителями електротранспорту. Претензія до депо може бути наступна  - чому досі не створений офіційний сайт?

хай їм пенсіонери сайт напишуть і хостинг оплатять, раз катаються безкоштовно. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 минут назад, alexvvv сказал:

хай їм пенсіонери сайт напишуть і хостинг оплатять

В інших містах сайти є давним-давно, ніхто не каже робити супер-пупер сайт, хай буде простенький, але щоб він був.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 годин тому, Bliksss сказано:

Логічно було б - що всі пенсіонери Луцька пересіли на маршрутки

 

Не дай Боже, в маршрутки і так ледве можна втиснутись і запахи там не найкращі

а це взагалі буде пекло, "патамушта дуєт"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Werwolf777 сказано:

 

Не дай Боже, в маршрутки і так ледве можна втиснутись і запахи там не найкращі

а це взагалі буде пекло, "патамушта дуєт"

А я за те щоб пенси їздили маршрутками, тоді вони тролейбуси розвантажать і дівок позганяють з насиджених місць :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, alexvvv сказано:

А я за те щоб пенси їздили маршрутками, тоді вони тролейбуси розвантажать і дівок позганяють з насиджених місць :D

 

не думаю, що розвантажать... тоді вони будуть і там і там

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, TFA сказано:

Оновлено графіки на тролейбусних маршрутах №1/1а, 2/2а, 15 і 15а.

Розказали, чому луцькі тролейбуси не їздять на Гордіюк

Цитувати

У Луцькраді пояснили, чому змінили маршрути тролейбусів №1 та №2.
Про це стало відомо у вівторок, 25 червня, на оперативній нараді Луцької міської ради. 
Нагадаємо, в Луцьку змінили схему руху тролейбусів № 1 і № 2. У вихідні та святкові дні тролейбуси курсуватимуть за маршрутами №№ 1а та 2а без заїзду на КРЗ. 
Розворотом і кінцевим пунктом буде зупинка «Вул. Домни Гордіюк». У будні дні тролейбуси зазначених маршрутів у міжпікові години також курсуватимуть за маршрутами №№ 1а і 2а без заїзду на КРЗ.
Під час оперативної наради генеральний директор КП «Луцьке підприємство електротранспорту» Володимир Пуц розповів, що таку зміну спровокували результати моніторингу, який щоденно ведуть працівники підприємства.
«За результатами моніторингу ми прийняли рішення, що до вулиці Карбишева тролейбуси будуть їздити тільки в робочі дні в години пік», – пояснив Пуц. 
Секретар Луцькради Григорій Пустовіт зазначив, що такі зміни потрібні для того, аби зекономити кошти, мовляв у вихідні дні на КРЗ їде дуже мало людей, а відтак тролейбусам не вигідно їздити туди. 
«У зв’язку з тим, що підприємство на КРЗ в неділю та у вихідні дні не працює, немає сенсу, аби туди їздили тролейбуси. Це промислова зона, тому туди тролейбус не доїжджає у вихідні та святкові дні. Коли треба забрати людей з підприємства – тролейбуси їздять так, як їздили раніше. Тобто це викликано тим, що треба економити кошти», – сказав Пустовіт.

 

Лучани вимагають повернути старі маршрути тролейбусів №1 і 2

Цитувати

Відповідну петицію зареєстрував 24 червня Юрій Панасюк.
Автор петиції нагадує, що з 22 червня у Луцьку вдруге було змінено маршрути тролейбусів № 1 і №2. Відтепер вони у вихідні мають кінцеву зупинку на вулиці Гордіюк. 
Юрій Панасюк переконаний, що необхідно повернути попередній розклад тролейбусів. Це він арґументує низкою причин: 
Незручність для населення. Мешканці міста при поїздці на 40 квартал стали більше вибирати тролейбуси, оскільки це дешевше, також частина людей готова ними добиратися до розважального комплексу "Адреналін сіті". Від сьогодні їх кількість зменшиться, адже тепер ніхто не готовий чекати на тролейбус більше ніж пів години. Окрім того, це спричиняє проблеми для пенсіонерів, які не мають зайвих коштів для маршруток і яким тяжко ходити у зв'язку з віком. 
Відсутність місця для відстою. Вже настав той момент, коли на зупинці значний період часу стоїть 2-3 тролейбуси, майже не залишаючи місця для висадки людей з маршруток. Біля КРЗ є місце, де тролейбуси можуть стояти, не заважаючи руху транспорту. 
Незрозумілі часові рамки. В заяві ЛПЕ вказно "в міжпіковий час". Не зрозуміло, коли це. І якщо, наприклад, сів у тролебус на ЛПЗ о 10:30, піковий час закінчиться об 11:00, а до зувинки на вулиці Гордіюк доїхати об 11:15, то тролейбус під час маршруту перетвориться з 1 на 1-а? І сівши в час пік, до кінцевої вже не доїдеш? 
Незручність для працівників ЛПЕ. Водії та кондуктори також люди. Їм також необхідно задовольняти потреби свого організму. Окрім того, біля КРЗ є приміщення, де вони можуть хоч 5-10 хвилин побути в прохолодному місці (актуально влітку при високій температурі, саме в міжпіковий час), також є місце для обіду. 
І це, на переконання автора петиції, лише основні причини. Окрім того, за його словами, це рішення призведе також і до інших наслідків (наприклад, зменшення пасажиропотоку для маршруту №5). Саме тому необхідно повернути попередні маршрути.

Цитувати

...Зокрема, директорка департаменту «Центр надання адміністративних послуг в місті Луцьку» Лариса Карп’як розповіла, що на службу оперативного реагування надійшло 122 звернення щодо роботу транспорту в місті. 
...Також посадовиця розповіла, що лучани незадоволені рухом тролейбусів в місті. 
«Протягом останніх вихідних почали надходити невдоволення мешканців міста на відсутність руху тролейбусів №1 та №2 на вулицю Карбишева до КРФ, а тільки до кільця на вулиці Гордіюк», – додала Лариса Карп’як.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, TFA сказал:

В інших містах сайти є давним-давно, ніхто не каже робити супер-пупер сайт, хай буде простенький, але щоб він був.

В нас уже і GPS був... Похерили.

7, 8, 9, 10 - вгробили (ну, 7 - зрозуміло одразу, чому - він 2-ці Санрайзівській заважає, як і 4-ка маршрутка свого часу), 1,2 - порізали (як той шматочок жовжелезного маршруту шкодить рентабельності - ХЗ).

Правильною дорогою йдемо! Розвиток електротранспорту видно неозброєним оком!

Петиції писати - марна трата часу - "розглянуть" в вузькому колі непублічно, і напишуть відписку "не можна і все", і буде по тому.

Скільки років вже на тій же Володимирській і Дубнівській люди скаржаться на вечірню відсутність тролейбуса? Ефект - НУЛЬ.

Трошки оффтопу: От на дачний масив "Калина" взагалі ОДНА 201 маршрутка лишилася (раз на годину, з перервою вдень в обід, і набита вщерть постійно) - 201а від філармонії вже не їздить, і петиції було аж 3 про четвірку, і що? Правильно - ОСЬ ТАКЕННЕ НЧОГО! Вони ж вважають, що на дачний масив, де тисячі ЛУЧАН (так-так, село Промінь до 4-ки ні до чого - вона туди не їздить, в саме село принаймні) мають присадибні ділянки, влітку досить одного Богдана... А може хватить своїй громаді через війну з навколишніми селами на хвіст наступати? Я не сумніваюся, що й тролейбуси 1 і 2, 7, 10 так зробили, щоб жителям Прилуцького і Струмівки скомандувати "мєсто" в черговий раз...

Основна проблема на тих же дачах - народ матюкається в набитій 201 (поки відпустка, досхочу попробував сам - пекло), матюкається через необхідність йти на дизель в саму спеку в 16-30, а як ногою тупнути-  "та Ви шо... часу нема...". Ну перекрили "розумники" якісь біля ПЕРШОЇ ПОЛІКЛІНІКИ (де 4-ка навіть не ходить) 2 роки тому на півгодини вулицю, походили по переходу, потім постояли АЖ ГОДИНУ під міськрадою - а ТОЛКУ з того? Почули їх? Напишу "крамолу" - пора перекривати і трасу, і колію на дачах, наглухо, можна - бетонними блоками - маршрутка буде за день максимум, принаймні почують точно. Кримінал? Ну, так... А як інакше? А народу там пару тисяч набрати - елементарно... Але нікому то не треба, краще їхати півтори години з щоденним "масажем" і "парилкою"...

І нерентабельність МАРШРУТОК на "Калину", особливо влітку  - брехня. Пенсіонери платять в них... Порожня буває хіба взимку.

Але в нас таке місто, що ПЕРЕВІЗНИК рулить міськрадою (23 маршрутка - самий яскравий приклад, нормальний МЕР того Дьоміна вже на нуль помножив би давно, ще за одиничку, яка їздила , як мокре горить, і сотні скарг на неї).

Змінено користувачем AgentSmith13
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, rrid сказал:

маршрутне таксі. чи так карще видно - маршрутне ТАКСІ?

По-перше, маршурутне таксі, згідно ЗУ про автомобільний транспорт, - це автобус, а не таксі. 

А по-друге, в нас і маршрутних таксі вже немає, або майже немає, а є автобуси в звичайному режимі руху.

4 часа назад, rrid сказал:

ЛМР оплачує проїзд всіх пенсіонерів в тролейбусах. в маршрутках - не оплачує.

А це вже проблеми маршрутчиків. А пенсіонери можуть сміливо викликати поліцію чи хто там цим займатися, в зв'язку з порушенням їх права на безкоштовний проїзд.

2 часа назад, Werwolf777 сказал:

 

Не дай Боже, в маршрутки і так ледве можна втиснутись і запахи там не найкращі

а це взагалі буде пекло, "патамушта дуєт"

І добре. Нехай від них страждають жрвті коптілки, а не екологічний транспорт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

нормальний МЕР того Дьоміна вже на нуль помножив би давно, 

В місті, де мер множить на нуль, люди платять по 9-10 грн, а сервіс не кращий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

34 хвилин тому, volks сказано:

І добре. Нехай від них страждають жрвті коптілки, а не екологічний транспорт.

 

від них страждатимемо ми з вами, а не вони ніяким чином

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, AgentSmith13 сказал:

В нас уже і GPS був... Похерили.

Буде інший, якісніший, від турецької фірми. 

 

2 часа назад, AgentSmith13 сказал:

7, 8, 9, 10 - вгробили (ну, 7 - зрозуміло одразу, чому - він 2-ці Санрайзівській заважає, як і 4-ка маршрутка свого часу)

Ну 8 і 9 замінили на 1 і 2 які ходять частіше однозначно.

10-ка взагалі непотрібний маршрут через все місто, що дублював багато інших маршрутів, який був створений колишнім директором Домбіком, бо він живе у Гаразджі і йому і його сім'ї треба було до Там-Таму доїхати) У нього взагалі грандіозні плани були щодо Гаразджі: запустити 11 і 11а маршрути, які мали б їхати з Гаразджі, один з них робив круг по 15, інший - по 15а і вертався на Гаразджу. Крім того мав продовжити тролейбусну лінію вглиб Гаразджи, куди 230а їздить. Звісно, депутати не прийняли це рішення, ну а потім він пішов з депо не без шуму.

7-ка - забрали чисто із-за того, що на вокзалі і так є 4-ка, а на Гаразджу і так є 3-ка, а додаткова машина буде корисніша на інших маршрутах, де теж нестача була. Але все одно 7-ку треба повернути.

 

2 часа назад, AgentSmith13 сказал:

Скільки років вже на тій же Володимирській і Дубнівській люди скаржаться на вечірню відсутність тролейбуса?

Все-таки один рейс є і туди, і туди. 20:48 з Дубнівської в депо, 21-14 з Володимирської в центр (будні), 21-00 (вихідні). Мало, але є. Знову ж, нестача водіїв.

Змінено користувачем TFA
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, volks сказано:

А це вже проблеми маршрутчиків. А пенсіонери можуть сміливо викликати поліцію чи хто там цим займатися, в зв'язку з порушенням їх права на безкоштовний проїзд.

якби, ЛМР так не вважає, і приймає кардинально інші рішення, наприклад: https://www.lutskrada.gov.ua/documents/pro-perelik-katehorii-hromadian-iakym-dodatkovo-nadavatymutsia-pilhy-pry-zdiisnenni-perevezen-pasazhyriv-u-avtobusakh-na-miskykh-marshrutakh-v-m-lutsku-u-2019-rotsi

водій автобуса на маршруті загального користування, як совісний законослухняний громадянин, лише виконує вимоги офіційного документа місцевого самоврядування

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, rrid сказал:

якби, ЛМР так не вважає, і приймає кардинально інші рішення, наприклад: https://www.lutskrada.gov.ua/documents/pro-perelik-katehorii-hromadian-iakym-dodatkovo-nadavatymutsia-pilhy-pry-zdiisnenni-perevezen-pasazhyriv-u-avtobusakh-na-miskykh-marshrutakh-v-m-lutsku-u-2019-rotsi

водій автобуса на маршруті загального користування, як совісний законослухняний громадянин, лише виконує вимоги офіційного документа місцевого самоврядування

 

 

Цитата

Про перелік категорій громадян, яким додатково надаватимуться пільги при здійсненні перевезень пасажирів у автобусах на міських маршрутах в м. Луцьку у 2019 році

Це по-перше. А по-друге, який документ вище за рангом - рішення ЛМР чи постанова КМУ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, TFA сказал:

Буде інший, якісніший, від турецької фірми. 

 

Ну 8 і 9 замінили на 1 і 2 які ходять частіше однозначно.

10-ка взагалі непотрібний маршрут через все місто, що дублював багато інших маршрутів, який був створений колишнім директором Домбіком, бо він живе у Гаразджі і йому і його сім'ї треба було до Там-Таму доїхати) У нього взагалі грандіозні плани були щодо Гаразджі: запустити 11 і 11а маршрути, які мали б їхати з Гаразджі, один з них робив круг по 15, інший - по 15а і вертався на Гаразджу. Крім того мав продовжити тролейбусну лінію вглиб Гаразджи, куди 230а їздить. Звісно, депутати не прийняли це рішення, ну а потім він пішов з депо не без шуму.

7-ка - забрали чисто із-за того, що на вокзалі і так є 4-ка, а на Гаразджу і так є 3-ка, а додаткова машина буде корисніша на інших маршрутах, де теж нестача була. Але все одно 7-ку треба повернути.

 

Все-таки один рейс є і туди, і туди. 20:48 з Дубнівської в депо, 21-14 з Володимирської в центр (будні), 21-00 (вихідні). Мало, але є. Знову ж, нестача водіїв.

1) Буде, буде, тільки він має бути вже років 5 як...

2) 8 і 9, і 1 і 2  - РІЗНІ маршрути. 10 - непотрібна ПУЦУ, людям треба і 3, і 7, і 10... Решта - пуцьвірінькання. КУДИ їде 7-ка, і КУДИ 4-ка, а? Продовжити лінію - ТАК СУПЕРОВА ІДЕЯ, там люди ВСІ, хто дачі має, пам'ятник йому поставили б.

3) 20:48, 21:14, 21:00 (в ВИХІДНІ ввечері люди ЩЕ більше їздять взагалі-то) - автор розкладу може собі його в одне місце засунути. Транспорт, тим паче, МУНІЦИПАЛЬНИЙ, має ходити до 23:00 чи 00:00 МІНІМУМ. Місто - для ЛЮДЕЙ, а не тільки для таксистів. Нестача водіїв - відмазка, як і "резина№, яку вони тягнуть з купівлею тролейбусів - БУЛО Б БАЖАННЯ...

І ще трошки ПУЦЬВІРІНЬКАННЯ, свіжачок:

Під час оперативної наради генеральний директор КП «Луцьке підприємство електротранспорту» Володимир Пуц розповів, що таку зміну спровокували результати моніторингу, який щоденно ведуть працівники підприємства.
«За результатами моніторингу ми прийняли рішення, що до вулиці Карбишева тролейбуси будуть їздити тільки в робочі дні в години пік», – пояснив Пуц.
Секретар Луцькради Григорій Пустовіт зазначив, що такі зміни потрібні для того, аби зекономити кошти, мовляв у вихідні дні на КРЗ їде дуже мало людей, а відтак тролейбусам не вигідно їздити туди.
«У зв’язку з тим, що підприємство на КРЗ в неділю та у вихідні дні не працює, немає сенсу, аби туди їздили тролейбуси. Це промислова зона, тому туди тролейбус не доїжджає у вихідні та святкові дні. Коли треба забрати людей з підприємства – тролейбуси їздять так, як їздили раніше. Тобто це викликано тим, що треба економити кошти», – сказав Пустовіт.

БЛ***! Не остогидло брехати? ДВІ ЗУПИНКИ для маршруту через все місто - то ЕКОНОМІЯ??? ЗДОРОВЕННІ тролейбуси, стоячі перед кільцем - це логічно? А "Адреналін", а приватні хати?

А ДЕ РЕЗУЛЬТАТИ "МОНІТОРИНГУ"? Такі ж, як "обгрунтування рентабельності" в маршрутуїв? Для вузького кола "своїх", з грифом "цілком таємно" для ЛУЧАН, щоб морду не намилили...

От і відповідь, ХТО рулить містом, і для кого то все робиться...

Як я і казав - ПЕТИЦІЇ не допоможуть.

Змінено користувачем AgentSmith13
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Саме мегацікаве - от впровадять, як обіцяють, у всьому транспорті за 5 місяців ті валідатори - чи буде в ЛЮДЕЙ (а не в пари "обраних", не тих, що депутати навіть, а тим, кому МОЖНА) тоді доступ до інформації про реальний пасажиропотік, реальну рентабельність транспорту,  чи знову скажуть "ми підвищуємо вартість, бо ПЕРЕВІЗНИКИ не захочуть їздити"? Без обгрунтувань, отак.

В мене БІЛА зарплата (і далеко не захмарна), плачу всі податки (я як вкажу в декларації на пару гривень не те - кримінальна відповідальність, або як мінімум великий штраф і звільнення), і не вмер з голоду досі, якого милого має бути каста обраних, яким завжди - в кризу, не в кризу, постійно росте дохід, ще й його ніхто не контролює? То так, опустивши факт, що в разі ДТП, а літають ті маршрутники як дурні іноді - я без квитка опиняюся сам на сам з проблемою...

Змінено користувачем AgentSmith13
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, AgentSmith13 сказал:

1) Буде, буде, тільки він має бути вже років 5 як..

Лишився би старий, ти б жалівся, що "ой, глючний ЖПС, не показує" і т.д.

4 часа назад, AgentSmith13 сказал:

2) 8 і 9, і 1 і 2  - РІЗНІ маршрути. 10 - непотрібна ПУЦУ, людям треба і 3, і 7, і 10... Решта - пуцьвірінькання. КУДИ їде 7-ка, і КУДИ 4-ка, а? Продовжити лінію - ТАК СУПЕРОВА ІДЕЯ, там люди ВСІ, хто дачі має, пам'ятник йому поставили б.

8 і 9 дуже дублюються 15-ками, навіщо вони зараз? Є 1 і 2, цього достатньо. Хоча як на мене найкращий варіант був без 15-к: старі 1, 2, 8 і 9. Але люди попривикали до 15-к.

Лінія вглиб Гаразджи - люди б сказали "дякую", але там одні пільговики б їздили. Крім того, треба реально дивитися на стан речей: спочатку навести лад у місті, тоді можна думати про приміське.

4 часа назад, AgentSmith13 сказал:

20:48, 21:14, 21:00 (в ВИХІДНІ ввечері люди ЩЕ більше їздять взагалі-то) - автор розкладу може собі його в одне місце засунути. Транспорт, тим паче, МУНІЦИПАЛЬНИЙ, має ходити до 23:00 чи 00:00 МІНІМУМ. Місто - для ЛЮДЕЙ, а не тільки для таксистів. Нестача водіїв - відмазка, як і "резина№, яку вони тягнуть з купівлею тролейбусів - БУЛО Б БАЖАННЯ...

Чомусь черги на водія тролейбуса немає... Тут претензія до влади у Києві. Бо так не лише в Луцьку, в інших містах також ситуація не краща.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, TFA сказал:

Тут претензія до влади у Києві. Бо так не лише в Луцьку, в інших містах також ситуація не краща.

А влада в Києві до чого. Проблема в зарплаті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...