Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

3 часа назад, volks сказал:

Проблема в зарплаті.

Комунальне підприємство - це не приватне підприємство. Тут багато чого залежить від фінансування держави.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, TFA сказал:

 Тут багато чого залежить від фінансування держави.

Міста.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

15 часов назад, AgentSmith13 сказал:

забрали чисто із-за того, що на вокзалі і так є 4-ка,

Тролейбус 4 - пекло в чистому вигляді. Маю надію, що той хто купив і послав на цей маршрут Т501.10, буде горіти в пеклі.

 

Змінено користувачем Ghost_manka
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

35 минут назад, Ghost_manka сказал:

Тролейбус 4 - пекло в чистому вигляді. Маю надію, що той хто купив і послав на цей маршрут Т501.10, буде горіти в пеклі.

Він ще й рідко ходить... 7-ка заважала Санрайзу - по Волі їхала, забрали (КУДИ їхала - їм всерівно).

11 часов назад, TFA сказал:

Лишився би старий, ти б жалівся, що "ой, глючний ЖПС, не показує" і т.д.

8 і 9 дуже дублюються 15-ками, навіщо вони зараз? Є 1 і 2, цього достатньо. Хоча як на мене найкращий варіант був без 15-к: старі 1, 2, 8 і 9. Але люди попривикали до 15-к.

Лінія вглиб Гаразджи - люди б сказали "дякую", але там одні пільговики б їздили. Крім того, треба реально дивитися на стан речей: спочатку навести лад у місті, тоді можна думати про приміське.

Чомусь черги на водія тролейбуса немає... Тут претензія до влади у Києві. Бо так не лише в Луцьку, в інших містах також ситуація не краща.

1) Він "для людей" і не працював - в тестовому режимі був. І існуючий МОЖЕ працювати нормально в тих, хто його НЕ вимикає. Буде кращий - хай буде, тільки плюс.

2) 8, 9... От 5-ка теж шматок 1-ки, 2-ки, 15-ки дублює, давайте приберемо? Без 15-ток... Не говори того вголос нікому - можуть ДУЖЕ сильно не зрозуміти... А як же розвиток електротранспорту? А зручність його для ЛЮДЕЙ, а не максимальна кількість пересадок? Ні, зрозуміло, кльово було би - 1, 2, 8, 9, і рідше, без 15-ток - поспішаєш - сів на 1, проїхав в центр, пересів, доплатив... Мрія перевізника!

3) Черги нема - бо є МАРШРУТКИ, де не тільки зарплата, а й "приробіток"! Будуть валідатори і готівку заберуть - буде. В Рівному тролейбусів овердофіга просто, і я щось не помічав, щоб їх роботи чи автопілот водив... Водії сидять. Як підняти зарплату - елементарний рецепт - ЇЗДИТИ треба з 6 ранку до 00:00, без "В ДЕПО" і припинень руху після 20-21 години - і люди потягнуться, і гроші прийдуть. А то виходить цікаво - транспорту мало (питання до міської ради), графік не для людей, ввечері не їздять, і плачуть, що невигідно! Та пустити ту ж 5-ку до 23:00-00:00 на Дубнівську і Конякіна, 12-re на Володимирську і КРЗ - і буде не порожня постійно - ввечері люди їздять теж, зранку - на ту ж автостанцію 5-кою будуть... І якщо всі так зробити - буде кіпіш, то на ВЕЧІРНІХ рейсах і самих перших ЕЛЕМЕНТАРНО зробити платний для ВСІХ проїзд (хоча на вечірніх і так пенсіонерів і пільговиків мало).

Але простіше сидіти і нічого не робити... Так ПРОДАЙТЕ (здайте в оренду) те ЛПЕ приватному власнику, тільки НОРМАЛЬНОМУ, який купить з метою розвитку, а не розвалити - і комфорту людям додасться, і за рахунок ПОДАТКІВ з нього місто отримає більше, як прибутків дає ЛПЕ у власності міста. У випадку оренди - договір прописати можна так, щоб кроку вліво-вправо не зробив...

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

44 минуты назад, AgentSmith13 сказал:

7-ка заважала Санрайзу - по Волі їхала, забрали (КУДИ їхала - їм всерівно).

По факту так, але 1 тролейбус там погоди не робив. Це якби там інтервал був хоча б 15 хв, то тоді можна було б говорити, що маршрут забрали в угоду Санрайзу.

 

51 минуту назад, AgentSmith13 сказал:

Він "для людей" і не працював - в тестовому режимі був. І існуючий

Доступ був для людей, часто спостерігав, як деякі тролі заглючували в окремих місцях.

 

46 минут назад, AgentSmith13 сказал:

8, 9... От 5-ка теж шматок 1-ки, 2-ки, 15-ки дублює, давайте приберемо? Без 15-ток... Не говори того вголос нікому - можуть ДУЖЕ сильно не зрозуміти... А як же розвиток електротранспорту? А зручність його для ЛЮДЕЙ, а не максимальна кількість пересадок? Ні, зрозуміло, кльово було би - 1, 2, 8, 9, і рідше, без 15-ток - поспішаєш - сів на 1, проїхав в центр, пересів, доплатив... Мрія перевізника!

8 і 9 дублював 15-ку весь круг, тільки на Молоді там їх не було.

Про 1, 2, 8 і 9 - там і 15-к не треба, якщо зробити інтервал 5-7 хв, в міжпік можна 7-10.
 

51 минуту назад, AgentSmith13 сказал:

В Рівному тролейбусів овердофіга просто, і я щось не помічав, щоб їх роботи чи автопілот водив... Водії сидять. Як підняти зарплату - елементарний рецепт - ЇЗДИТИ треба з 6 ранку до 00:00, без "В ДЕПО" і припинень руху після 20-21 години - і люди потягнуться, і гроші прийдуть.

В Рівному заїжджають до 22:00-22:30, хоча основна маса так само заїжджає, як наші. Крім того, в Рівному водії крім ставки мають ще доплату від виручки: чим більша виручка, тим більша доплата. Ну і в Рівному мережа набагато компактніша за Луцьку, ну і тролів вистачає, тому там по інтервалам досить пристойно.

 

54 минуты назад, AgentSmith13 сказал:

то на ВЕЧІРНІХ рейсах і самих перших ЕЛЕМЕНТАРНО зробити платний для ВСІХ проїзд (хоча на вечірніх і так пенсіонерів і пільговиків мало).

Проходили таке в 1999 році, пільговики платили з 20:00 до 0:00. Тодішній директор Марушкін так експериментував, хоча не мав права цього робити по закону. Той експеримент недовго був.
 

55 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Так ПРОДАЙТЕ (здайте в оренду) те ЛПЕ приватному власнику, тільки НОРМАЛЬНОМУ, який купить з метою розвитку, а не розвалити - і комфорту людям додасться,

Особисто я проти приватизації. Велика вірогідність, що якраз розвалить...

 

56 минут назад, AgentSmith13 сказал:

У випадку оренди - договір прописати можна так, щоб кроку вліво-вправо не зробив...

Сумніваюсь, що знайдуться бажаючі працювати в дуже строгих рамках.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відповідь на петицію щодо тролейбусних маршрутів №1 і №2.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

Так ПРОДАЙТЕ (здайте в оренду) те ЛПЕ приватному власнику, тільки НОРМАЛЬНОМУ

Багато на маршрутках нормальних власників?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

логічно.  зранку в промзону (КРЗ / диспансери / склади) всі приїхали до 9 год. на 9. Та й кінцевих маршруток там овер-дофіга.

Краще б зробили з молоді праворуч на Соборності!  1-ку. на КРЗ. і з КРЗ назад на Соборності.

 

 

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, AgentSmith13 сказано:

Так ПРОДАЙТЕ (здайте в оренду) те ЛПЕ приватному власнику, тільки НОРМАЛЬНОМУ, який купить з метою розвитку, а не розвалити

ти сам собі заперечуєш.  Приватному і не розвалити. 

Якщо хтось і купить, то як казав колись (колишній директор) Грицюк Ігор, його куплять і на його місці побудують здоровенний ЖК і назвуть якось типу  "Гнідавський-Люкс". Огороджена територія, кругом дерева, красота.

Звільнять близько 700  чи більше людей. Продадуть на брухт контактну мережу і тролейбуси. Все, що їздить, фтюхають у інші міста.

І наживеться на цьому лише одна людина. Яка купить - зламає  - побудує ЖК.

 

Здати в оренду ? Ти мене насмішив.  Підприємство збиткове. Було завжди. Оптимізуй не оптимізуй, один фіг отримаєш **й.

Є варіанти беззбитковості. Але тоді потрібно міняти закони, на рівні ВР і Конституції.  І вкладати туди овердофігіщє бабла.

Окупність такого "проекту" - кільканадцять років. Ніхто не схоче.

 

Я особисто бачу вихід у створенні Єдиного Комунального Транспортного Підприємства (ЄКТП). Яке буде надавати транспортні послуги місту і околицям.

Тролейбуси "накриють місто", а там, де немає контактної мережі - маршрутки (автобуси). + додати район.

Скласти чіткі графіки руху, GPS, сповіщення і т.д.  Це теж багатомільйонний $$$ проект. Він може стартанути, коли у нас з'явиться мер. Справжній, з величезними яйцями, і вижене бидло-маршрутки з міста. Займеться транспортною інфраструктурою. Хочете вступити в ЄКТП - жорсткий конкурс із купою вимог.

 

В Латвії (зокрема в Ризі) діє міський транспорт. Тролейбуси, трамваї і автобуси. Є ще маршрутки, типу LT-шок чи Мерсів-спринтерів. У них є чіткий графік руху і маршрути.  Відображається на сайті транспортного підприємства, разом із іншим транспортом.

 

Вам буде цікаво. Зверніть увагу на ціни. :) (згадайте, що то Євросоюз). можете побачити маршрути, відстані і т.д.

 

 

  • Подобається 1
  • Дякую! 1
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Zheny@ сказал:

ти сам собі заперечуєш.  Приватному і не розвалити. 

Якщо хтось і купить, то як казав колись (колишній директор) Грицюк Ігор, його куплять і на його місці побудують здоровенний ЖК і назвуть якось типу  "Гнідавський-Люкс". Огороджена територія, кругом дерева, красота.

Звільнять близько 700  чи більше людей. Продадуть на брухт контактну мережу і тролейбуси. Все, що їздить, фтюхають у інші міста.

І наживеться на цьому лише одна людина. Яка купить - зламає  - побудує ЖК.

 

Здати в оренду ? Ти мене насмішив.  Підприємство збиткове. Було завжди. Оптимізуй не оптимізуй, один фіг отримаєш **й.

Є варіанти беззбитковості. Але тоді потрібно міняти закони, на рівні ВР і Конституції.  І вкладати туди овердофігіщє бабла.

Окупність такого "проекту" - кільканадцять років. Ніхто не схоче.

 

Я особисто бачу вихід у створенні Єдиного Комунального Транспортного Підприємства (ЄКТП). Яке буде надавати транспортні послуги місту і околицям.

Тролейбуси "накриють місто", а там, де немає контактної мережі - маршрутки (автобуси). + додати район.

Скласти чіткі графіки руху, GPS, сповіщення і т.д.  Це теж багатомільйонний $$$ проект. Він може стартанути, коли у нас з'явиться мер. Справжній, з величезними яйцями, і вижене бидло-маршрутки з міста. Займеться транспортною інфраструктурою. Хочете вступити в ЄКТП - жорсткий конкурс із купою вимог.

 

В Латвії (зокрема в Ризі) діє міський транспорт. Тролейбуси, трамваї і автобуси. Є ще маршрутки, типу LT-шок чи Мерсів-спринтерів. У них є чіткий графік руху і маршрути.  Відображається на сайті транспортного підприємства, разом із іншим транспортом.

 

Вам буде цікаво. Зверніть увагу на ціни. :) (згадайте, що то Євросоюз). можете побачити маршрути, відстані і т.д.

 

 

Ну блін, зайшов на сайт і пустив сльозу...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Женя, тут я з тобою не погоджуся. Підприємство збиткове тому що так вигідно купці злодюг. Ним жодного разу не керувала людина, яка була б зацікавлена в розвитку та доходах саме підприємства.
Більше того — ним жодного разу не керував професіонал. Як, впринципі, і нашим містом, областю чи державою.
Щодо продажу то у нас приватизовані всілякі там обленерго і ще купа важливих підприємств — на їхньому місці не будують ЖК тому що згідно умов приватизації вони не можуть змінювати діяльність і повинні розвивати куплене. Грицюк навіть уявити не міг що можна думати про підприємство а не про власні кишені.

 

Щось я не чув щоб хтось з перевізників закрився із-за збитковості. Більше того, є приклади успішного запуску нових компаній — наприклад, та що починала з Кромберга та зараз накупувала дофіга автобусів і обслуговує купу підприємств.
ЛПЕ завжди мало переваги над ними всіма, але було приречене на збитковість із-за злодіїв в керівництві та розп*здяйсва більшості працівників.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, Соромітник сказано:

Підприємство збиткове тому що так вигідно купці злодюг.

і так і ні.

11 хвилин тому, Соромітник сказано:

Ним жодного разу не керувала людина, яка була б зацікавлена в розвитку та доходах саме підприємства.

Це через попередню твою цитату така ситуація.

18 хвилин тому, Соромітник сказано:

Щодо продажу то у нас приватизовані всілякі там обленерго і ще купа важливих підприємств — на їхньому місці не будують ЖК тому що згідно умов приватизації вони не можуть змінювати діяльність і повинні розвивати куплене.

Будинок навпроти меморіалу знаєш? Пам'ятаєш історію із ним ? Мала бути "общага" а став ЖК!  Вупаля.

Через суд порішають все, що завгодно.  Стосовно обленерго і їм подібних, то це курка, яка несе золоті яйця. Купити в держави електрику по 1,5 грн/КВт, а продати по 1,6грн/КВт. думаю, далі не варто

24 хвилин тому, Соромітник сказано:

Грицюк навіть уявити не міг що можна думати про підприємство а не про власні кишені.

Йому попередник-покійник "Думати" допомагав. І багато чого рішав замість нього.  Сам знаєш. Помниш той шум про його назначення.

26 хвилин тому, Соромітник сказано:

Більше того, є приклади успішного запуску нових компаній — наприклад, та що починала з Кромберга і зараз обслуговує купу компаній.

Преміум сервіс. Знаю. Але вони не возять пенсіонерів. Вони возять працівників фірм, яким дорого (збитково, впадло) мати власний транспорт, (є уйма причин), простіше вирахувати із ЗП працівника 100-200 грн/міс і оплатити послуги перевізника.

31 хвилин тому, Соромітник сказано:

ЛПЕ завжди мало переваги над ними всіма, але було приречене на збитковість із-за злодіїв в керівництві.

+

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, TFA сказал:

Відповідь на петицію щодо тролейбусних маршрутів №1 і №2.

Відписка. Для використання в туалеті за призначенням.

2 часа назад, volks сказал:

Багато на маршрутках нормальних власників?

На МІСЬКИХ - мало. На міжміських - більше. Так і пишу ж - НОРМАЛЬНОМУ здати в оренду, з умовами, чітко прописаними в договорі, щоб не розвалоив і ЖК не побудував...

1) От як же той самий Луцьк-Експрес не плачеться про нерентабельність та збитковість, а їздить, возить людей вже багато років ще й автопарк оновлює (та і автобуси там далеко не холодні взимку напіврозсипані "богдани" з скрипучими гальмами)?

2) І як той самий Санрайз тріумфально здувся на міжмісті? Правильно - "хачу за дішовшу ціну купити скотовозки, лох поїде". А в реалі люди манали тими Богданами по 300 км катати...

2) Ну, і як приклад пи*деця - всякі приміські Ківерцівські, які мають совічть з 40-го до Дубка дерти 18 грн, і плакати при тому, що нерентабельно... Там пенсіонерів безкоштовних немає... І совісті теж. Сама їхня унікальна феєрія - ПИТАЄ, ДО ЯКОЇ ЗУПИНКИ ЇДЕШ В ЛУЦЬКУ! БЛ***! По місту хоч зупинку, хоч 10 вартість ФІКСОВАНА! (завжди кажу що до мосту Ківерцівського, і мовчки їду собі на Перемоги, перетушкується).

4) І ДЬОМІН (то не п....ц, то ще краще) - маючи ЄДИНУ маршрутку, що по 40-му, 33-му, Перемоги і Волі їде через центр, і ЄДИНУ ж МІСЬКУ на Дубнівську - так бездарно просрати маршрут (заслужено,жаль що без штрафу в пару сот тисяч) - то свого роду ТАЛАНТ! Ніколи не порожня, але їздити буду до 20:30, а далі люди хай на оленях добираються і стоять махають! І плакати більше треба про те, як мало заробітку...

 

ЛПЕ зараз яскраво нагадує Дьоміна (правда, до нього і їм далеко).

 

Головне - ПІДХІД. Якщо візьме в оренду МУДАК і почне з першого дня, не вклавши нічого, працювати на власну кишеню, не зважаючи на стан транспорту і т.д., так, як деякі орендарі зі ставком роблять - нічого не запустив, орендував, півроку позбирав по 300 грн., і відмовився - ЛПЕ настане кінець.

Так для того і РОЗУМНИЙ договір - контактна мережа і земля - далі власність МІСТА. І ніяких ЖК.

А взагалі - оголосити конкурс на заміщення посади керівника, так, дати ВЕЛИКУ зарплату, але теж з УМОВАМИ - збільшення протягом року кількості рухомого складу, повний перехід на електронну оплату, коригування графіку руху під потреби людей і т.д. І за рік - ЗВІТ. Не виконав хоча б половини - адіос, наступний. Наніс збитків місту - під суд.

І так, отой сами Преміум сервіс навів би повний порядок за 2-3 місяці, а за 2-3 роки в нас краще, як в Рівному було б... Ну, або на роботу треба директором брати людину, яка має ПРОФІЛЬНУ освіту, і що таке СРСР - бачила з підручників і в фільмах хіба...

Те, що є зараз, я вже писав, але повторюся - КОЛГОСП системи "графік зробим як НАМ добре, їздити будем до 21-00 максимум, де тролейбус - хай телепат думає, і ОСНОВНЕ - лиииишенькоооо, бабла нема". А звідки тому "баблу" взятися, якщо працює 5-те через 10-те? Найбільше людей на 40му сідає в тролейбус біла базарчику і Салюту - х*лі, хай на ту зупинку троль не їде. В "Адреналіні " люди відпочивають допізна, і найбільше - у вихідні, і якраз ті, що платять - нафіга, віддамо пасажирів маршруткам. 7-ка тролейбус пустим ніколи, не ходив - муляє комусь, знімемо. З Володимирської люди стогнуть, що маршруток ввечері нема - і ми їздити не будем ввечері, ї...сь воно конем! І тут же "біда-огорченіє-нерентабельно"... І то я спецом не згадую про проїзд для пільговиків хоча б по 50 коп.

То проситься аналогія з баром - великим, просторим, де хватає місця всім, але всі вибирають маленький, тісний, бо в великому і зручному - замовлення несуть годину, пиво кисле, горілка найдешевша але за високою ціною, і ще й виганяють в 20:00 копнями...

Змінено користувачем AgentSmith13
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

1) От як же той самий Луцьк-Експрес не плачеться про нерентабельність та збитковість, а їздить, возить людей вже багато років ще й автопарк оновлює (та і автобуси там далеко не холодні взимку напіврозсипані "богдани" з скрипучими гальмами)? 

бльо... ну як же вам пояснити. Вони возять всіх платних пасажирів. Або платиш, скільки сказано, і їдеш, або ідеш на йух і не їдеш.

 

Я ж кажу, є варіанти рентабельності. Але поки в міськраді сидять власники маршруток  - ніц не вийде з того роя.

  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 минуты назад, Zheny@ сказал:

бльо... ну як же вам пояснити. Вони возять всіх платних пасажирів. Або платиш, скільки сказано, і їдеш, або ідеш на йух і не їдеш.

 

Я ж кажу, є варіанти рентабельності. Але поки в міськраді сидять власники маршруток  - ніц не вийде з того роя.

 

Я, якщо їде новий (відносно) тролейбус (такі на ДПЗ зелененькі ходять... чи ходили), скоріше сяду в нього, ніж в маршрутку. І діло не в ціні. Мені подобається. Але ж той тролейбус можна зустріти так часто, як явлення Ісуса. І якщо б ті тролейбуси часто ходили, то й люди їздили, і гроші були б. 

А в Луцьк-Експресі власник Господар, який розвиває і переживає за своє діло.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Юріч сказал:

 

Я, якщо їде новий (відносно) тролейбус (такі на ДПЗ зелененькі ходять... чи ходили), скоріше сяду в нього, ніж в маршрутку. І діло не в ціні. Мені подобається. Але ж той тролейбус можна зустріти так часто, як явлення Ісуса. І якщо б ті тролейбуси часто ходили, то й люди їздили, і гроші були б. 

А в Луцьк-Експресі власник Господар, який розвиває і переживає за своє діло.

Коли такий тролейбус пустили на 3-ій маршрут на вихідних, я просто офігів від радості. Шкода, що вони їздять частіше на 1 і 2 :(

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 минут назад, AgentSmith13 сказал:

ЛПЕ зараз яскраво нагадує Дьоміна (правда, до нього і їм далеко).

Ну так Дьомін в ЛПЕ колись працював заступником директора)

 

18 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Ну, або на роботу треба директором брати людину, яка має ПРОФІЛЬНУ освіту, і що таке СРСР - бачила з підручників і в фільмах хіба...

Був Домбік, який мав не совковий, а європейський підхід. Планів було багато щодо реформування, але є ще одне але: в депо ці всі новшества з такими труднощами запускалися, а деякі і не запускалися, бо люди ще в совку...( Всякі відмазки находили. Так що проєвропейський директор один там нічого не зробить, треба цілу команду.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Ghost_manka сказал:

Коли такий тролейбус пустили на 3-ій маршрут на вихідних, я просто офігів від радості. 

Бо на Гаразджу їздить 1 тролейбус раз в 2 години. А в дачний період цього мало, довелося пускати довгоміра...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 минут назад, Zheny@ сказал:

бльо... ну як же вам пояснити. Вони возять всіх платних пасажирів. Або платиш, скільки сказано, і їдеш, або ідеш на йух і не їдеш.

 

Я ж кажу, є варіанти рентабельності. Але поки в міськраді сидять власники маршруток  - ніц не вийде з того роя.

Щось мені підказує, що зайнявся б Луцьк-Експрес міськими перевезеннями - дааалеко не той бардак, що є, був би - і квитки були б пасажирам, і графіку, і ПДР дотримувалися б.

Для того і треба в корні міняти підхід до перевезень в місті. І в приватника може бути бардак - так пора лояльність змінити на жорсткий контроль - і бардак зникне.

3 минуты назад, TFA сказал:

Був Домбік, який мав не совковий, а європейський підхід. Планів було багато щодо реформування, але є ще одне але: в депо ці всі новшества з такими труднощами запускалися, а деякі і не запускалися, бо люди ще в совку...( Всякі відмазки находили. Так що проєвропейський директор один там нічого не зробить, треба цілу команду.

Ставить палки хтось в колеса змінам - листок А4, ручку, і до побачення. Команда, точніше її формування - справа директора. Проєвропейським бути мало - треба ще вміти а) донести свою думку до колективу ТАК, щоб почули. б) в разі саботажу нововведень - жорстким (недотримання графіку продовжилося, відмовився хтось їздити до 23:00 - звільнення зі свистом показове).

Змінено користувачем AgentSmith13
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 хвилин тому, AgentSmith13 сказано:

Щось мені підказує, що зайнявся б Луцьк-Експрес міськими перевезеннями - дааалеко не той бардак

Луцьк-Експрес - далеко не такий ""білий та пухнастий"... Та й рентабельність набагато вища навіть в порівнянні з ішими міжміськими перевізниками - автостанції станційний збір платити не потрібно, реальну кількість пасажирів - знає тільки керівництво (стільки ж і податків платиться). Ніяких тобі тендерів на маршрут, та й конкуренти ""кудись поділись", хоча ціна в них була нижчою, та багато чого ще можу про цю контору розповісти, так що - не тих ви для прикладу обрали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, AgentSmith13 сказал:

і ПДР дотримувалися б.

То то Експреси по селах 80-90 їздять.

5 часов назад, AgentSmith13 сказал:

Правильно - "хачу за дішовшу ціну купити скотовозки, лох поїде". А в реалі люди манали тими Богданами по 300 км катати...

Зате Транспаксервісівськими Еталонами катають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 hours ago, Zheny@ said:

бльо... ну як же вам пояснити. Вони возять всіх платних пасажирів. Або платиш, скільки сказано, і їдеш, або ідеш на йух і не їдеш.

 

"бльо" :) ну як же тобі пояснити :) тролейбус троха більший за маршрутку – в нього влізе багато тих хто платить і багато тих, хто не платить.

Питання не в пільговиках, а в ефективності. Їм місто бабла заливає нємєряно – що перекриває усіх тих пільговиків. 

 

Елементарний приклад *бланства – оголошення з продажу проїзних :) Л – мля, логіка :) розрахувати вартість відносно 2 поїздок на день протягом 30 днів і знижечку невеличку зробити... дебіли...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Соромітник сказано:

Їм місто бабла заливає нємєряно

При мені було 2млн /міс. Пільговикі. і все.

А за електрику? (1,8млн/міс) А ЗП народу? А поточні ремонти рухомого складу?

ти трохи не в темі.

4 хвилин тому, Соромітник сказано:

Питання в ефективності та злодійкуватості.

не варто шукати те, чого немає.

Якщо там хтось із керівництва і "краде", то повір, не мільйонами. І навіть не сотнями тисяч. Як більшість уявляють. МІсту вигідно "списати" на потреби лпе мільйон, яке те саме ЛПЕ не отримало.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 minutes ago, Zheny@ said:

При мені було 2млн /міс. Пільговикі. і все.

А за електрику? (1,8млн/міс) А ЗП народу? А поточні ремонти рухомого складу?

ти трохи не в темі.

 

Тобто підприємство не заробляє грошей і живе лише на ті 2 мільйони ? :)

 

Женя, я знаю що ти маєш написати останній пост :) яким би безглуздим він не був. Так що пиши :) я видихаю 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

громадський транспорт це не для бабла, а для інфраструктури

як тротуар...

  • Подобається 1
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...