super_bord Опубліковано 3 Лютого, 2019 в 18:47 #2876 Опубліковано 3 Лютого, 2019 в 18:47 в ЛПЕ є якийсь план розвитку крім покупки тролейбусів ?
Maniko Опубліковано 3 Лютого, 2019 в 21:51 #2877 Опубліковано 3 Лютого, 2019 в 21:51 В 03.02.2019 в 18:47, super_bord сказав: в ЛПЕ є якийсь план розвитку крім покупки тролейбусів ? Показати Ну ще мали валідатори вішати в тролейбусах... А ще мали пенсіонерів заставити плати, виділяючи їм якусь грошову компенсацію... Ще там щось писали про проїзд за допомогою картки лучанина...
TFA Опубліковано 3 Лютого, 2019 в 22:42 #2878 Опубліковано 3 Лютого, 2019 в 22:42 В 03.02.2019 в 18:47, super_bord сказав: в ЛПЕ є якийсь план розвитку крім покупки тролейбусів ? Показати 1. Купівля нових тролейбусів (30 шт). 2. Ремонт контактної мережі та тягових підстанцій. 3. Реорганізація маршрутної мережі (в планах запуск тролів на автобусні маршрути 17, 17а і 2, запуск тролейбусних маршрутів 1 і 2 на КРЗ через Молоді - Соборності з добудовою контактної мережі і скасування маршрутів 8 і 9). 4. Будівництво тролейбусної лінії біля Кромбергу. 5. Запуск електронної системи оплати проїзду. Поки це основне. Перші 4 пункти почнуть виконуватися після виділення кредиту від ЄІБ. Тендер на нові тролейбуси ніби мають оголосити у лютому. 3
westboiuu Опубліковано 4 Лютого, 2019 в 07:56 #2879 Опубліковано 4 Лютого, 2019 в 07:56 скажіть а якого бісу десь в районі 18 45 кожен день стою на зупинці навпроти книжкового магазину знання і бачу картину як шурують три тролейбуси один за одним (навіть нема де ім стати на зупинці)
volks Опубліковано 4 Лютого, 2019 в 08:44 #2880 Опубліковано 4 Лютого, 2019 в 08:44 @TFA А що зробили з Мерсом, що він став так тихо їздити?
TFA Опубліковано 4 Лютого, 2019 в 12:39 #2881 Опубліковано 4 Лютого, 2019 в 12:39 В 04.02.2019 в 08:44, volks сказав: А що зробили з Мерсом, що він став так тихо їздити Показати Мабуть поставили новий центральний редуктор.
Zheny@ Опубліковано 5 Лютого, 2019 в 20:19 #2882 Опубліковано 5 Лютого, 2019 в 20:19 В 03.02.2019 в 18:47, super_bord сказав: в ЛПЕ є якийсь план розвитку крім покупки тролейбусів ? Показати План розвитку кого/чого? Там не розвивати треба, а з жопи висовувати. 3
Ghost_manka Опубліковано 11 Лютого, 2019 в 11:24 #2883 Опубліковано 11 Лютого, 2019 в 11:24 В 03.02.2019 в 22:42, TFA сказав: 1. Купівля нових тролейбусів (30 шт). 2. Ремонт контактної мережі та тягових підстанцій. 3. Реорганізація маршрутної мережі (в планах запуск тролів на автобусні маршрути 17, 17а і 2, запуск тролейбусних маршрутів 1 і 2 на КРЗ через Молоді - Соборності з добудовою контактної мережі і скасування маршрутів 8 і 9). 4. Будівництво тролейбусної лінії біля Кромбергу. 5. Запуск електронної системи оплати проїзду. Поки це основне. Перші 4 пункти почнуть виконуватися після виділення кредиту від ЄІБ. Тендер на нові тролейбуси ніби мають оголосити у лютому. Показати А ЛПЕ потягне ті 30 тролейбусів в плані технічного обслуговування? Чи купляють "бо треба"?
TFA Опубліковано 11 Лютого, 2019 в 19:59 #2884 Опубліковано 11 Лютого, 2019 в 19:59 В 11.02.2019 в 11:24, Ghost_manka сказав: А ЛПЕ потягне ті 30 тролейбусів в плані технічного обслуговування? Показати А куди вони дінуться? Тролейбуси Богдан навчилися обслуговувати, польські Єльчі теж з часом набили руку. Найпроблемніше місце - це, звичайно, електроніка. Але в депо поки працює спеціаліст, який розбирається в цьому. Звісно, якщо прийдуть Богдани, буде легше, бо завод в разі чого під боком. Але ходять слухи, що більшість всього будуть білоруські БКМи... 1
volks Опубліковано 11 Лютого, 2019 в 20:44 #2885 Опубліковано 11 Лютого, 2019 в 20:44 В 11.02.2019 в 19:59, TFA сказав: Але ходять слухи, що більшість всього будуть білоруські БКМи... Показати Можна зробити як Кременчуг. Запхати в тендер декілька гармошок. Але ця влада не зацікавлена в тому, щоб віддати замовлення Пєті.
TFA Опубліковано 11 Лютого, 2019 в 21:09 #2886 Опубліковано 11 Лютого, 2019 в 21:09 В 11.02.2019 в 20:44, volks сказав: Можна зробити як Кременчуг. Запхати в тендер декілька гармошок Показати Як на мене, гармошки нам не потрібні. Краще взяти 3-осники. Вони дешевше будуть і не треба обслуговувати вузол сполучення, який є в гармошці. Але ніхто до цього не додумається, будуть всі стандартні брати... 1
TFA Опубліковано 11 Лютого, 2019 в 21:25 #2887 Опубліковано 11 Лютого, 2019 в 21:25 Розпочну рубрику "Ностальгія (кінець 90-х - початок 2000-х)", де буду викладати скріни тролейбусів із відеосюжетів телекомпанії "Аверс" за ці роки. І так, грудень 2000 рік: №187 №152 №164 (перша повноцінна луцька реклама на тролейбусі - "МакКофі") №160 №177 №78 №188 №198 №192 і 149 №130 і 102 №183. Повний відеосюжет
justice777 Опубліковано 12 Лютого, 2019 в 15:08 #2888 Опубліковано 12 Лютого, 2019 в 15:08 В 11.02.2019 в 19:59, TFA сказав: А куди вони дінуться? Тролейбуси Богдан навчилися обслуговувати, польські Єльчі теж з часом набили руку. Найпроблемніше місце - це, звичайно, електроніка. Але в депо поки працює спеціаліст, який розбирається в цьому. Звісно, якщо прийдуть Богдани, буде легше, бо завод в разі чого під боком. Але ходять слухи, що більшість всього будуть білоруські БКМи... Показати Дуже прикро, якщо ці дійсно зроблять так. Мати в місті власний завод, мати в державі кілька власних виробників - і закупити техніку в білорусів... На політичній кар'єрі та на власній кармі відповідальних за таку закупівлю це має обов'язково відзначитись!
vetalforever Опубліковано 13 Лютого, 2019 в 07:12 #2889 Опубліковано 13 Лютого, 2019 в 07:12 Поки маємо що маємо. Темка обговорювалася не один раз. Поки пільговики не позлазять з шиї ЛПЕ нічого не буде 1
TFA Опубліковано 13 Лютого, 2019 в 12:26 #2890 Опубліковано 13 Лютого, 2019 в 12:26 В 13.02.2019 в 07:12, vetalforever сказав: Поки пільговики не позлазять з шиї ЛПЕ нічого не буде Показати Головне, щоб субвенція за них надходила в повному обсязі, бо якщо буде монетизація пільг, то вони стануть рідше їздити, а виручка від них буде значно меншою від тої субвенції. 1
volks Опубліковано 13 Лютого, 2019 в 13:14 #2891 Опубліковано 13 Лютого, 2019 в 13:14 В 13.02.2019 в 12:26, TFA сказав: Головне, щоб субвенція за них надходила в повному обсязі, бо якщо буде монетизація пільг, то вони стануть рідше їздити, а виручка від них буде значно меншою від тої субвенції. Показати Гу так проблема не тільки в грошах. Є маршрути тупо забиті пенсіонерами. 1
Ghost_manka Опубліковано 13 Лютого, 2019 в 16:29 #2892 Опубліковано 13 Лютого, 2019 в 16:29 В 13.02.2019 в 12:26, TFA сказав: Головне, щоб субвенція за них надходила в повному обсязі, бо якщо буде монетизація пільг, то вони стануть рідше їздити, а виручка від них буде значно меншою від тої субвенції. Показати Як вона може надходити у повному обсязі, якщо не ведеться облік пенсіонерів?
TFA Опубліковано 16 Лютого, 2019 в 21:56 #2893 Опубліковано 16 Лютого, 2019 в 21:56 Продовження рубрики "Ностальгія": Січень 1999 рік: №188 №164 №49 (технічка) і 190 №145 №165 після першого капремонту (позаду №196 у заводському фарбуванні) Повний відеосюжет
TFA Опубліковано 27 Лютого, 2019 в 19:56 #2895 Опубліковано 27 Лютого, 2019 в 19:56 За ці гроші 30 штук не вийде. В кращому випадку 25. Один новий тролейбус вартує в районі 5 млн. грн (це з дешевших). 1
volks Опубліковано 27 Лютого, 2019 в 20:00 #2896 Опубліковано 27 Лютого, 2019 в 20:00 (змінено) Особливо сподобалось про те, що нові замінять 30 старих(отже випуск не збільшиться) і про значно більшу пасажиромісткість. І дивлячись на гризню в місті, то фото не зовсім то й ілюстративне. Змінено 27 Лютого, 2019 в 20:02 користувачем volks
Zheny@ Опубліковано 27 Лютого, 2019 в 20:08 #2897 Опубліковано 27 Лютого, 2019 в 20:08 @volks не забувай, що ще мають відремонтувати контактну мережу.
TFA Опубліковано 27 Лютого, 2019 в 20:35 #2898 Опубліковано 27 Лютого, 2019 в 20:35 В 27.02.2019 в 20:00, volks сказав: Особливо сподобалось про те, що нові замінять 30 старих(отже випуск не збільшиться) Показати А не буде кому їздити, люди виїжджають за кордон. Випуск можна буде збільшити в кращому випадку на 10 одиниць. Моя думка: краще купити менше і кращого і все-таки відремонтувати контактну мережу і підстанції. Отут таки жаль, що не взяли швейцарців... 4
volks Опубліковано 27 Лютого, 2019 в 20:49 #2899 Опубліковано 27 Лютого, 2019 в 20:49 В 27.02.2019 в 20:35, TFA сказав: А не буде кому їздити, люди виїжджають за кордон. Показати Це про водіїв? Так потрібно збільшувати зарплату. Відповідно і вартість проїзду піднімати. Що це взагалі за стереотип такий, що ЕТ має бути дешевшим. Ще й майже вдвічі. В 27.02.2019 в 20:35, TFA сказав: Отут таки жаль, що не взяли швейцарців... Показати Коли дивишся, що беруть за такі ж гроші інші міста, то дійсно жаль. Але їм вже більше 20 років було і ресурс не безкінечний, та й випустили декілька десятків шт. Де на них було запчастини брати?
TFA Опубліковано 27 Лютого, 2019 в 21:04 #2900 Опубліковано 27 Лютого, 2019 в 21:04 В 27.02.2019 в 20:49, volks сказав: Але їм вже більше 20 років було і ресурс не безкінечний Показати Вони в значно кращому стані, ніж наші 10-річні Богдани. Кузов майже ідеальний. В 27.02.2019 в 20:49, volks сказав: Де на них було запчастини брати? Показати При бажанні завжди знайти можна, або хоча б аналоги. 3
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти