Zheny@ Опубліковано 28 Грудня, 2015 в 14:29 #826 Опубліковано 28 Грудня, 2015 в 14:29 Интересно - а кто и как подсчитал количество льготников? Ни разу не видел тёти с блокнотиком, которая ставит палочки, когда входит пассажир... Цифры с потолка? Якраз таки тьотя із блокнотом. На минулому тижні рахували. 1 тролейбус одного маршруту. Для прикладу 15-ка. Вона з першої хвилини виїзду і до заїзду тролейбуса в ДЕПО рахує кількість тих хто зайшов на кожній зупинці. Звіряється (вкінці) із кількістю проданих квитків. Повних і студентстких. Відповідно - всі, що без квитка - пільговики. Множиться на кількість тролейбусів на маршруті. І маємо (+ - кілька % ) кількість пасажирів. Платних, безоплатних.
Ha3aP Опубліковано 28 Грудня, 2015 в 14:56 #827 Опубліковано 28 Грудня, 2015 в 14:56 Интересно - а кто и как подсчитал количество льготников? Ни разу не видел тёти с блокнотиком, которая ставит палочки, когда входит пассажир... Цифры с потолка? Якраз таки тьотя із блокнотом. На минулому тижні рахували. 1 тролейбус одного маршруту. Для прикладу 15-ка. Вона з першої хвилини виїзду і до заїзду тролейбуса в ДЕПО рахує кількість тих хто зайшов на кожній зупинці. Звіряється (вкінці) із кількістю проданих квитків. Повних і студентстких. Відповідно - всі, що без квитка - пільговики. Множиться на кількість тролейбусів на маршруті. І маємо (+ - кілька % ) кількість пасажирів. Платних, безоплатних. Поділишся цифрами? Ну хоча б приблизними
Maniko Опубліковано 28 Грудня, 2015 в 15:48 #828 Опубліковано 28 Грудня, 2015 в 15:48 Відповідно - всі, що без квитка - пільговики. Або зайці
Zheny@ Опубліковано 28 Грудня, 2015 в 16:26 #829 Опубліковано 28 Грудня, 2015 в 16:26 Поділишся цифрами? Ну хоча б приблизними ок.
TFA Опубліковано 28 Грудня, 2015 в 19:16 #830 Опубліковано 28 Грудня, 2015 в 19:16 До речі, з 22 числа Тр12 продовжено до КРЗ, графіки тут
Zheny@ Опубліковано 4 Січня, 2016 в 11:26 #832 Опубліковано 4 Січня, 2016 в 11:26 За останній рік-два кількість тролейбусів, що їздять, збільшилася вдвічі!Зараз їздить більше 40-ка тролейбусів!Це, я вважаю, показник.Лишилося одне - справа за державою. Відмінити пільговиків, надати їм адресну допомогу (+100-150 грн /місяць) і все.Гривня з "пільговика" - це 10-15млн гривень в рік. А це - виплечені вчасно ЗП працівникам. Це відремонтовані тролейбуси. Які не пердять, не риплять, і не скриплять. Це можливість покращити якість перевезення за рахунок комфорту. І т.д.
TFA Опубліковано 4 Січня, 2016 в 11:59 #833 Опубліковано 4 Січня, 2016 в 11:59 За останній рік-два кількість тролейбусів, що їздять, збільшилася вдвічі!Зараз їздить більше 40-ка тролейбусів!Як я втомився читати цю маячню про збільшення кількості вдвічі... %) На кінець 2013 року ходових тролейбусів було 40(!), на кінець 2014-го - аналогічно(!), на кінець цього року - 52. Можна говорити про +12, а не вдвічі. А те, що пан Домбік "вішав лапшу", в тому числі мені особисто, що було тільки 21, то тільки щоб попіаритися, який він крутий менеджер. Не спорю, до нього організація була в жахливому стані, багато самовільно з'їжджали з маршрутів, навіть із-за найдрібніших поломок, при ньому все стало строгіше, самовольство не допускалося. Але вибачте мене, так нахально брехати про кількість - це вже просто дістало!! 1
Zheny@ Опубліковано 4 Січня, 2016 в 12:14 #834 Опубліковано 4 Січня, 2016 в 12:14 Але вибачте мене, так нахально брехати про кількість - це вже просто дістало!!Згоден. Я не рахував. Лише повторив його слова. Хоча, як кажуть самі працівники підприємства, при Домбіку стало краще. І вже б і не міняли. Але.. але.який він крутий менеджерМенеджер да. Але не директор. Це було не зовсім його.На кінець 2013 року ходових тролейбусів було 40(!),Можна говорити про +12, а не вдвічі.Я б сказав про 25-30% - це приріст! з 40 до 52!
Skorpio76 Опубліковано 4 Січня, 2016 в 12:22 #835 Опубліковано 4 Січня, 2016 в 12:22 Крім кількісних показників слід брати до уваги і яксні. 15-ти іздять досить часто. Салон тролейбусів, придбаних у другій партії у Польщі досить пристойний у порівнянні як з першою партією імпортних (з гнилими підлогами), так і вітчизняних "пенсіонерів".
TFA Опубліковано 4 Січня, 2016 в 12:23 #836 Опубліковано 4 Січня, 2016 в 12:23 З плюсів варто відзначити те, що при ньому активно почали ремонтувати рухомий склад, повернулися до капітальних ремонтів, бо при Грицанчуку фактично нічого не ремонтували, особливо коли пригнали перші Єльчі. Помилка Домбіка була в тому, що він зациклився на брендуванні, на яке йшли значні кошти. Фарбували що треба і не треба, зокрема машини, які були пофарбовані автомобільною фарбою... 2
Zheny@ Опубліковано 4 Січня, 2016 в 12:35 #837 Опубліковано 4 Січня, 2016 в 12:35 Помилка Домбіка була в тому, що він зациклився на брендуванні, на яке йшли значні кошти. Фарбували що треба і не треба, зокрема машини, які були пофарбовані автомобільною фарбою... Чувак - люто плюсую! Сміялися - кольори Приватбанку! Я теж казав - брендування може собі дозволити дуже багата фірма. Хай би краще там ковбаса Линника чи Дмитрука красувалася - то хоч прибуток якийсь. А не витрати страшні! Суми називати не стану. Але реально дорого. І це при тому, що народ по кілька місяців не отримує ЗП.
TFA Опубліковано 4 Січня, 2016 в 12:42 #838 Опубліковано 4 Січня, 2016 в 12:42 Я знаю, скільки йшло, це реально дофіга...
Zheny@ Опубліковано 4 Січня, 2016 в 12:43 #839 Опубліковано 4 Січня, 2016 в 12:43 Я знаю, скільки йшло І в кого замовлялися роботи?
TFA Опубліковано 4 Січня, 2016 в 12:47 #840 Опубліковано 4 Січня, 2016 в 12:47 Ну хто там кому приходиться - не в курсі, але в тій фірмі довелося працювати деякий час.
YUR4IKLIM Опубліковано 7 Січня, 2016 в 19:34 #841 Опубліковано 7 Січня, 2016 в 19:34 поступила інфа що мають закупити тролейбуси mercedes для Луцька . так що чекаємо на стару новинку...
justice777 Опубліковано 7 Січня, 2016 в 21:47 #842 Опубліковано 7 Січня, 2016 в 21:47 YUR4IKLIMДодатково до того, що є?
Zheny@ Опубліковано 8 Січня, 2016 в 05:57 #843 Опубліковано 8 Січня, 2016 в 05:57 так що чекаємо на стару новинку...Так прикольно, вчора на зупинці стоїть "новий" отой перероблений в тролейбус "Мерседес". (якому років 20) Їхати не може. І його 38-річна "Шкода" - прикурює.Парадокс.поступила інфа що мають закупити тролейбуси mercedes для ЛуцькаЗвідки поступила? Аж цікаво? Якщо з міськради, то та міськрада краще б виділила гроші на погашення ЗП працівникам. Щоб не страйкували і доріг не перекривали.
TFA Опубліковано 9 Січня, 2016 в 12:31 #844 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 12:31 Якщо мова йде про це , то це був не Мерседес, а 121-й Єльч, №234.
justice777 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 18:40 #846 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 18:40 №235 - це хіба не Мерседес?!
TFA Опубліковано 9 Січня, 2016 в 20:07 #847 Опубліковано 9 Січня, 2016 в 20:07 Мерседес. Видно, хочуть ще докупити.
Zheny@ Опубліковано 10 Січня, 2016 в 19:43 #848 Опубліковано 10 Січня, 2016 в 19:43 Мерседес. Видно, хочуть ще докупити.угу.Хочуть.
emelka Опубліковано 19 Січня, 2016 в 10:41 #849 Опубліковано 19 Січня, 2016 в 10:41 цікавить ціна на проїздний квиток і де, поблизу центру міста, його можна придбати? на сайті ЛПЕ і міської ради даної інформації не знайшла
Zheny@ Опубліковано 19 Січня, 2016 в 11:03 #850 Опубліковано 19 Січня, 2016 в 11:03 21 хвилин тому, emelka сказано: на сайті ЛПЕ Сайт не офіційний. такої інформації немає. 21 хвилин тому, emelka сказано: на сайті міської ради ніколи не було. Хоча могло б бути. Підприємство то комунальне. зараз скажу де є. Зупинки 40-а квартал (мабуть зупинка де "Салют" Автозавод Клуб 3000 (ХХІ століття) ЛПЕ Братський міст Або запитувати у кондукторів. 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти