Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 27.10.2015 в 15:58, Ko3bMa сказав:

Чув краєм вуха, що Палиця закупив 50 трулів для луцького депо, але Романюк відмовився ставити їх на баланс до виборів.

TFA, чи то правда?

Чесно, не знаю. ІМХО, то неправда, я би ще в 5-10 повірив, але не в 50. Знаю, що ніби пропрацьовується варіант з наданням кредиту ЄБРР на закупівлю 30 штук, але чи це йде мова про нові, чи про б/у - не в курсі.

Опубліковано
  Цитата

тролейбус-ветерен ЛАЗ 1997 року випуску; тролейбус Шкода 1974 року випуску

ги-ги..

  Цитата

Чув краєм вуха, що Палиця закупив 50 трулів для луцького депо, але Романюк відмовився ставити їх на баланс до виборів. TFA, чи то правда?

А тим часом, свіждопригнаний польський Єльч, стоїть у митній зоні....

Опубліковано
  В 28.10.2015 в 11:15, Zheny@ сказав:
  Цитата

тролейбус-ветерен ЛАЗ 1997 року випуску; тролейбус Шкода 1974 року випуску

ги-ги..

  Цитата

Чув краєм вуха, що Палиця закупив 50 трулів для луцького депо, але Романюк відмовився ставити їх на баланс до виборів. TFA, чи то правда?

А тим часом, свіждопригнаний польський Єльч, стоїть у митній зоні....

та ще два мають бути (зі слів працівниці-кондуктора)

  • 2 тижня потому...
  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Трохи не в тему: очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів? Сьогодні бачив в одному прикручені і пофарбовані в зелений.

Опубліковано
  IronSun сказав:

очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів?
" l

Є думка. Але там свої проблеми виникають. Де продавати? Як вести облік. Витрати.

Опубліковано
  В 30.11.2015 в 10:27, Zheny@ сказав:
  IronSun сказав:

очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів?

" l

Є думка. Але там свої проблеми виникають. Де продавати? Як вести облік. Витрати.

як де?

на багатьох зупинках стоять цілодобові "ларёчки" з бухлом от там і продавати

хоч якась користь буде

Опубліковано
  Zevs_Isver сказав:

на багатьох зупинках стоять цілодобові "ларёчки" з бухлом от там і продавати

 

от про це я казав - облік!

хто буде вести? ті вічно напів-п'яні продавчині? Воно їм нада безоплатно ? Облік вести. Ти думаєш не піднімалося питання?

 

Рівно як і будки ставити по місту ,як колись було.

Але:

- електрика

- тепло

- охорона якась, щоб бидло не розгромило.

- сама будка вартуватиме грошей!

 

може це й простіше. Купив і не паришся. А Кондукторів перевести на контролерів.

 

питання в повітрі.

 

 

Опубліковано
  В 30.11.2015 в 10:48, Zheny@ сказав:
  Zevs_Isver сказав:

на багатьох зупинках стоять цілодобові "ларёчки" з бухлом от там і продавати

от про це я казав - облік!

хто буде вести? ті вічно напів-п'яні продавчині? Воно їм нада безоплатно ? Облік вести. Ти думаєш не піднімалося питання?

дик, ну облік бухла вони ж ведуть якось?

просто буде ще один рядок в "1Ц"

а чи треба продавчиням.... звичайно ні... траба їхнім щефам....

(бо відмова продавати квиточки автоматично означатиме закриття точки з бухлом)

а як будуть перевіряти чи не друшляють тролейбуси?

p.s. про якийсь ПайПас і друкування квиточків на місті(в ролейбусі) не думали? (а-ля касовий апарат)?

Опубліковано
  Zevs_Isver сказав:

дик, ну облік бухла вони ж ведуть якось?

Каса. І це їхня робота - вни за це ЗП отримують.

  Zevs_Isver сказав:

просто буде ще один рядок в "1Ц"

ТИ про 1С пошутив?

  Zevs_Isver сказав:

а чи треба продавчиням.... звичайно ні... траба їхнім щефам.... (бо відмова продавати квиточки автоматично означатиме закриття точки з бухлом)

Ну , якщо це старий новообраний мер парішає на свому рівні - тоді да.

  Zevs_Isver сказав:

p.s. про якийсь ПайПас і друкування квиточків на місті(в ролейбусі) не думали? (а-ля касовий апарат)?

:(

Опубліковано
  В 30.11.2015 в 09:18, IronSun сказав:

Трохи не в тему: очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів? Сьогодні бачив в одному прикручені і пофарбовані в зелений.

 

На Тр6 і наче на Тр3 безкондукторний режим, квитки купляються у водія. 

Опубліковано
  TFA сказав:

На Тр6 і наче на Тр3 безкондукторний режим, квитки купляються у водія. 

Так само можна організувати і на решті маршрутів. Купувати, якщо часто їздиш, не 1 квиток, а кілька. Водієві до з/п додати сотню-дві, а на з/п кондуктора зекономити тисячу-дві. Найбільш "матьорих" кондукторів перевести на контролерів.

Опубліковано
  SunSeth сказав:

якщо часто їздиш, не 1 квиток, а

проїздний. Він 90 грн в місяць вартує. Без обмеження кількості поїздок. 

Грубо кажучи - 2 поїздки в день. Якщо потрібно частіше - то це мегавигідно.

  SunSeth сказав:

Водієві до з/п додати сотню-дві,

Як варіант.

  SunSeth сказав:

а на з/п кондуктора зекономити тисячу-дві.

троха менше....

  SunSeth сказав:

Найбільш "матьорих" кондукторів перевести на контролерів.

так і задумувалося.

 

 

Опубліковано
  alexvvv сказав:

кондуктора тримати на кожен тролейбус це дорогувато виходить.

Я тобі більше скажу.  3 водія і 3 кондуктора на один тролейбус. Бо робота позмінна.

Якщо не буде кондукторів - не будуть купувати квитки.  Якщо компостер, то буде як в радянські часи. Квиток купив і їздиш поки раптом не зайде контролер. Тоді компасуєш.

Опубліковано (змінено)

Таки правда, з 6-го грудня будуть курсувати без кондукторів (інфо від них самих)

Поки що в мене враження, що змушують купувати проїздні (тим, хто не хоче щоразу в кабіну водія лізти через весь салон). Потенційних точок реалізації квиточків "про запас" в місті аж 3 (пр. молоді, братський міст і, власне, зупинка лпе)

Змінено користувачем IronSun
Опубліковано
  В 30.11.2015 в 14:44, Zheny@ сказав:

 

  alexvvv сказав:

кондуктора тримати на кожен тролейбус це дорогувато виходить.

Я тобі більше скажу.  3 водія і 3 кондуктора на один тролейбус. Бо робота позмінна.

Якщо не буде кондукторів - не будуть купувати квитки.  Якщо компостер, то буде як в радянські часи. Квиток купив і їздиш поки раптом не зайде контролер. Тоді компасуєш.

 

 

на квитках уже є серійні номера і  у водія є облік, який інтервал він продав за рейс. Так що не думаю, шо савдепія пройде. +1 до компостерів.

 

Але от зайшов я на задні двері в годину пік... як же мені дістатися до кабіни водія?

Опубліковано
  Цитата

 

 

 

Але от зайшов я на задні двері в годину пік... як же мені дістатися до кабіни водія?

 

 

мати в кармані/кошельку запас з декількох нових квитків, багато місця не займуть, а нерви зекономлять.

Опубліковано
  Цитата

мати в кармані/кошельку запас з декількох нових квитків, багато місця не займуть, а нерви зекономлять.

Я для кого писав, що в квитка є серійний номер? Я не можу взяти білет в 12-го маршруту і прокататися з ним на 15-му...

Чи може я не так зрозумів суть продажі?

Опубліковано
  vetalforever сказав:

Чи може я не так зрозумів суть продажі?

Не зрозумів. Це кондуктор в своєму тролейбусі продає квитки певної серії. Які їй видали.

 

А коли будуть компостери, і квиточки продаватимуться не лише у водія - тоді 2-3-5-10 штук купив, і пофіг де їздити.

Купувати квитки у водія - маразм ще той. особливо в нашій країні.

Він не має права продавати квитки - поки їде. Тільки на зупинках. А тепер уявімо:

ранок, 8,00-8,30. Овер 25 чоловік на зупинці ,включаючи студентів. З них платить гроші 20 (5 пільговики). У 10 чоловік (умовно) без здачі. Решта 10 від 2-х до 50 грн.  Кожному квиток і решту. Питання, скільки це займе часу?

 

Опубліковано
  В 01.12.2015 в 07:54, vetalforever сказав:
  Цитата

мати в кармані/кошельку запас з декількох нових квитків, багато місця не займуть, а нерви зекономлять.

Я для кого писав, що в квитка є серійний номер? Я не можу взяти білет в 12-го маршруту і прокататися з ним на 15-му...

Чи може я не так зрозумів суть продажі?

може, суть продажі в тому, що компостери кожного тролейбуса мають відбиток, відмінний від всіх інших? ;)

і якщо закомпостувати квиток в тролейбусі з №199, то він буде відрізнятись від закомпостованого квитка в будь-якому з інших.

в Любліні, звідки привезли трохи траліків в Луцьк, компостер електронний - на квитку компостер друкує час "погашення", а квиток має обмежений термін дії (залежно від вартості). причому можна пересідати на інший тролейбус в межах терміну дії квитка після компостування.

Опубліковано
  rrid сказав:

може, суть продажі в тому, що компостери кожного тролейбуса мають відбиток, відмінний від всіх інших? ;)
так було завжди. 

Просто чоловік має на увазі, що квиток куплений у водія / кондуктора 12-ки - не проканає у 15-ці.

Різні у них С/Н.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...