TFA Опубліковано 27 Жовтня, 2015 в 16:05 #751 Опубліковано 27 Жовтня, 2015 в 16:05 В 27.10.2015 в 15:58, Ko3bMa сказав: Чув краєм вуха, що Палиця закупив 50 трулів для луцького депо, але Романюк відмовився ставити їх на баланс до виборів.TFA, чи то правда?Чесно, не знаю. ІМХО, то неправда, я би ще в 5-10 повірив, але не в 50. Знаю, що ніби пропрацьовується варіант з наданням кредиту ЄБРР на закупівлю 30 штук, але чи це йде мова про нові, чи про б/у - не в курсі.
Zheny@ Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 11:15 #752 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 11:15 Цитата тролейбус-ветерен ЛАЗ 1997 року випуску; тролейбус Шкода 1974 року випускуги-ги.. Цитата Чув краєм вуха, що Палиця закупив 50 трулів для луцького депо, але Романюк відмовився ставити їх на баланс до виборів. TFA, чи то правда?А тим часом, свіждопригнаний польський Єльч, стоїть у митній зоні....
Skorpio76 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 21:29 #753 Опубліковано 28 Жовтня, 2015 в 21:29 В 28.10.2015 в 11:15, Zheny@ сказав: Цитата тролейбус-ветерен ЛАЗ 1997 року випуску; тролейбус Шкода 1974 року випускуги-ги.. Цитата Чув краєм вуха, що Палиця закупив 50 трулів для луцького депо, але Романюк відмовився ставити їх на баланс до виборів. TFA, чи то правда?А тим часом, свіждопригнаний польський Єльч, стоїть у митній зоні....та ще два мають бути (зі слів працівниці-кондуктора)
justice777 Опубліковано 6 Листопада, 2015 в 08:41 #754 Опубліковано 6 Листопада, 2015 в 08:41 Цікава розповідь про історію українського тролейбуса: http://autoconsulting.com.ua/article.php?sid=34670
Zheny@ Опубліковано 6 Листопада, 2015 в 10:48 #755 Опубліковано 6 Листопада, 2015 в 10:48 а тим часом присунули ще 2 Єльча. Прикольно так - тролейбус на домкраті!
IronSun Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 09:18 #757 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 09:18 Трохи не в тему: очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів? Сьогодні бачив в одному прикручені і пофарбовані в зелений.
Zheny@ Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 10:27 #758 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 10:27 IronSun сказав: очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів?" lЄ думка. Але там свої проблеми виникають. Де продавати? Як вести облік. Витрати.
Zevs_Isver Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 10:39 #759 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 10:39 В 30.11.2015 в 10:27, Zheny@ сказав: IronSun сказав: очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів?" l Є думка. Але там свої проблеми виникають. Де продавати? Як вести облік. Витрати.як де? на багатьох зупинках стоять цілодобові "ларёчки" з бухлом от там і продавати хоч якась користь буде
Zheny@ Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 10:48 #760 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 10:48 Zevs_Isver сказав: на багатьох зупинках стоять цілодобові "ларёчки" з бухлом от там і продавати от про це я казав - облік!хто буде вести? ті вічно напів-п'яні продавчині? Воно їм нада безоплатно ? Облік вести. Ти думаєш не піднімалося питання? Рівно як і будки ставити по місту ,як колись було.Але:- електрика- тепло- охорона якась, щоб бидло не розгромило.- сама будка вартуватиме грошей! може це й простіше. Купив і не паришся. А Кондукторів перевести на контролерів. питання в повітрі.
Zevs_Isver Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 11:01 #761 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 11:01 В 30.11.2015 в 10:48, Zheny@ сказав: Zevs_Isver сказав: на багатьох зупинках стоять цілодобові "ларёчки" з бухлом от там і продаватиот про це я казав - облік! хто буде вести? ті вічно напів-п'яні продавчині? Воно їм нада безоплатно ? Облік вести. Ти думаєш не піднімалося питання?дик, ну облік бухла вони ж ведуть якось? просто буде ще один рядок в "1Ц" а чи треба продавчиням.... звичайно ні... траба їхнім щефам.... (бо відмова продавати квиточки автоматично означатиме закриття точки з бухлом) а як будуть перевіряти чи не друшляють тролейбуси? p.s. про якийсь ПайПас і друкування квиточків на місті(в ролейбусі) не думали? (а-ля касовий апарат)?
Zheny@ Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 11:13 #762 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 11:13 Zevs_Isver сказав: дик, ну облік бухла вони ж ведуть якось? Каса. І це їхня робота - вни за це ЗП отримують. Zevs_Isver сказав: просто буде ще один рядок в "1Ц" ТИ про 1С пошутив? Zevs_Isver сказав: а чи треба продавчиням.... звичайно ні... траба їхнім щефам.... (бо відмова продавати квиточки автоматично означатиме закриття точки з бухлом) Ну , якщо це старий новообраний мер парішає на свому рівні - тоді да. Zevs_Isver сказав: p.s. про якийсь ПайПас і друкування квиточків на місті(в ролейбусі) не думали? (а-ля касовий апарат)?
TFA Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 12:39 #763 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 12:39 В 30.11.2015 в 09:18, IronSun сказав: Трохи не в тему: очікується (вкотре) повернення до компостерів замість кондукторів? Сьогодні бачив в одному прикручені і пофарбовані в зелений. На Тр6 і наче на Тр3 безкондукторний режим, квитки купляються у водія.
SunSeth Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 13:22 #764 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 13:22 TFA сказав: На Тр6 і наче на Тр3 безкондукторний режим, квитки купляються у водія. Так само можна організувати і на решті маршрутів. Купувати, якщо часто їздиш, не 1 квиток, а кілька. Водієві до з/п додати сотню-дві, а на з/п кондуктора зекономити тисячу-дві. Найбільш "матьорих" кондукторів перевести на контролерів.
Zheny@ Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 13:27 #765 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 13:27 SunSeth сказав: якщо часто їздиш, не 1 квиток, апроїздний. Він 90 грн в місяць вартує. Без обмеження кількості поїздок. Грубо кажучи - 2 поїздки в день. Якщо потрібно частіше - то це мегавигідно. SunSeth сказав: Водієві до з/п додати сотню-дві,Як варіант. SunSeth сказав: а на з/п кондуктора зекономити тисячу-дві.троха менше.... SunSeth сказав: Найбільш "матьорих" кондукторів перевести на контролерів.так і задумувалося.
alexvvv Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 14:14 #766 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 14:14 кондуктора тримати на кожен тролейбус це дорогувато виходить.
Zheny@ Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 14:44 #767 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 14:44 alexvvv сказав: кондуктора тримати на кожен тролейбус це дорогувато виходить.Я тобі більше скажу. 3 водія і 3 кондуктора на один тролейбус. Бо робота позмінна.Якщо не буде кондукторів - не будуть купувати квитки. Якщо компостер, то буде як в радянські часи. Квиток купив і їздиш поки раптом не зайде контролер. Тоді компасуєш.
SunSeth Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 15:04 #768 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 15:04 https://youtu.be/8OIPOZdbVXs
IronSun Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 16:14 #769 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 16:14 (змінено) Таки правда, з 6-го грудня будуть курсувати без кондукторів (інфо від них самих)Поки що в мене враження, що змушують купувати проїздні (тим, хто не хоче щоразу в кабіну водія лізти через весь салон). Потенційних точок реалізації квиточків "про запас" в місті аж 3 (пр. молоді, братський міст і, власне, зупинка лпе) Змінено 30 Листопада, 2015 в 16:36 користувачем IronSun
vetalforever Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 16:30 #770 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 16:30 В 30.11.2015 в 14:44, Zheny@ сказав: alexvvv сказав: кондуктора тримати на кожен тролейбус це дорогувато виходить.Я тобі більше скажу. 3 водія і 3 кондуктора на один тролейбус. Бо робота позмінна.Якщо не буде кондукторів - не будуть купувати квитки. Якщо компостер, то буде як в радянські часи. Квиток купив і їздиш поки раптом не зайде контролер. Тоді компасуєш. на квитках уже є серійні номера і у водія є облік, який інтервал він продав за рейс. Так що не думаю, шо савдепія пройде. +1 до компостерів. Але от зайшов я на задні двері в годину пік... як же мені дістатися до кабіни водія?
mrZED Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 20:53 #771 Опубліковано 30 Листопада, 2015 в 20:53 Цитата Але от зайшов я на задні двері в годину пік... як же мені дістатися до кабіни водія? мати в кармані/кошельку запас з декількох нових квитків, багато місця не займуть, а нерви зекономлять.
vetalforever Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 07:54 #772 Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 07:54 Цитата мати в кармані/кошельку запас з декількох нових квитків, багато місця не займуть, а нерви зекономлять. Я для кого писав, що в квитка є серійний номер? Я не можу взяти білет в 12-го маршруту і прокататися з ним на 15-му... Чи може я не так зрозумів суть продажі?
Zheny@ Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 08:03 #773 Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 08:03 vetalforever сказав: Чи може я не так зрозумів суть продажі?Не зрозумів. Це кондуктор в своєму тролейбусі продає квитки певної серії. Які їй видали. А коли будуть компостери, і квиточки продаватимуться не лише у водія - тоді 2-3-5-10 штук купив, і пофіг де їздити.Купувати квитки у водія - маразм ще той. особливо в нашій країні.Він не має права продавати квитки - поки їде. Тільки на зупинках. А тепер уявімо:ранок, 8,00-8,30. Овер 25 чоловік на зупинці ,включаючи студентів. З них платить гроші 20 (5 пільговики). У 10 чоловік (умовно) без здачі. Решта 10 від 2-х до 50 грн. Кожному квиток і решту. Питання, скільки це займе часу?
rrid Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 08:05 #774 Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 08:05 В 01.12.2015 в 07:54, vetalforever сказав: Цитата мати в кармані/кошельку запас з декількох нових квитків, багато місця не займуть, а нерви зекономлять.Я для кого писав, що в квитка є серійний номер? Я не можу взяти білет в 12-го маршруту і прокататися з ним на 15-му...Чи може я не так зрозумів суть продажі? може, суть продажі в тому, що компостери кожного тролейбуса мають відбиток, відмінний від всіх інших? і якщо закомпостувати квиток в тролейбусі з №199, то він буде відрізнятись від закомпостованого квитка в будь-якому з інших. в Любліні, звідки привезли трохи траліків в Луцьк, компостер електронний - на квитку компостер друкує час "погашення", а квиток має обмежений термін дії (залежно від вартості). причому можна пересідати на інший тролейбус в межах терміну дії квитка після компостування.
Zheny@ Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 08:40 #775 Опубліковано 1 Грудня, 2015 в 08:40 rrid сказав: може, суть продажі в тому, що компостери кожного тролейбуса мають відбиток, відмінний від всіх інших? так було завжди. Просто чоловік має на увазі, що квиток куплений у водія / кондуктора 12-ки - не проканає у 15-ці. Різні у них С/Н.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти