Перейти до змісту

Наболіло.. про тролейбуси які покидають місто..


Panterka22

Рекомендовані повідомлення

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Лучанам пропонують вирішити проблеми міського депо

Сьогодні, 13:00

47353-1m.jpg

Луцькі депутати пропонують громаді міста вирішити проблеми Луцького підприємства електротранспорту. Так, лучан просять запропонувати свої варіанти вирішення складної ситуації, яка має місце в організації. Так, на підприємстві тривалий час не виплачують заробітні плати. Зі знаком питання – ще безліч фактів на ЛПЕ.

Так, у повідомленні депутата міськрадиАндрія Осіпова йдеться: «Луцьке підприємство електротранспорту протягом останніх 5 років відчайдушно бореться на своє виживання. За цей час змінилось декілька керівників. Але лише завдяки призначенню міським головою на посаду директора ЛПЕ одного з менеджерів Луцького автозаводу (корпорація «Богдан») Івана Грицанчука - Луцьке підприємство електротранспорту опинилось на межі знищення.

Відомо, що Корпорація «Богдан» є найбільшим кредитором Луцького підприємства електротранспорту. Призначення Грицанчука І.І. директором комунального підприєсмвта - це збіг обставин? Жарт долі? Чи умисна дія?»

«ЛПЕ належить кожному лучанину - пенсіонерам і робітникам, інвалідам і студентам, виборцям і депутатам, чиновникам і службовцям, вчителям і лікарям.

Без негайного втручання громади Луцьке підприємство елетротранспорту зникне. Годі сподіватись на міського голову і його команду. Запропонуй своє вирішення виходу з кризової ситуації.

Усі запропоновані ідеї буде узагальнено та внесено на розгляд 45 сесії Луцької міської ради», - резюмує та закликає до співпраці депутат.

http://www.volynnews.com/news/policy/luchanam_proponuyut_vyrishyty_problemy_miskoho_depo-1/

Опубліковано (змінено)

Запропонуй своє вирішення виходу з кризової ситуації.

.... ви думаєте що це реально вирішити тут на форумі... ?

P/S ...ці "козлячі" сесії міської ради однозначно приймуть рішення "яке треба"... а ми тут тільки можем голосно "помітингувати" ... і не більше ...

Змінено користувачем Savoy
Опубліковано

Запропонуй своє вирішення виходу з кризової ситуації.

.... ви думаєте що це реально вирішити тут на форумі... ?

Я нічого не думаю, просто поділився лінком, може комусь цікаво буде :)

Опубліковано

Отель в боксах трамвайного депо в Одесі:

post-20055-0-93474800-1378279538_thumb.j

Може й частину Луцького депо здати в оренду? /жарт/

А якщо серйозно, то для пропонування якихось ідей, потрібно (як мінімум) знати реальний стан речей на ЛПЕ. А так - усе сказане написане буде як "пук у воду".

Опубліковано

Вирішення проблеми настільки просте, наскільки і нереальне:

1. Відмінити пільговий проїзд;

2. Придбати додатково тролейбуси, та хоча б тіж самі б/в з Любліна.

3. Прибрати з міста маршрутки (як мінімум з маршрутів які перекривають тролейбусні лінії).

+ Зменшення завантаженості вулиць міста

+ екологічний фактор

Мінус в даних ідей один - ЦЕ НЕРЕАЛЬНО!

Опубліковано

по п.1. Частина пільговиків обере "маршрутки", частина перестане їздити, ефект може бути навіть гірший ніж зараз.

по п. 2 Якщо в мене обидві руки ліві, і я не ефективний зі старенькими надщербленими молотком та пилкою, купи мені три нові пилки та п"ять молотків - рівніше і більше я цвяхів не стану забивати.

по п.3 Потрібно знайти Рішення, баланс зручності і фінансового ефекту Рішення, "щупати" цей баланс легше було поступовим введенням маршруток-конкурентів.

Все реально, бажання необхідне

Опубліковано

Сумно,.Власники "маршруток" не для того, так довго, турували собі дорогу до необлікованих прибутків, щоб ось так просто дати спокійно жити ЛПЕ. Якби з маршруток отримали все, що по обліку має бути взято - думаю частину коштів можна й на ЛПЕ направити. Але цьому не бувати. Книги обліку які для сміху лежать в кожній маршрутці - там хоч один запис свіжий є? (питання риторичне). Маршрутки - добро(швидко і зручно) і зло(шкідливо і часто небезпечно) міста.

Я люблю їздити тролейбусом, бо там є простір. У маршрутках того нема, не те відчуття. Але коли спішиш, на зручності начхати. Парадокси навколо. Вирішення складне, але ЛПЕ однозначно - ТАК!

Ясне діло, що не маршрутчики винуваті у долі ЛПЕ - але влада яка весь час знімає з себе відповідальність.

Якщо заглянути в самий початок - тролейбус не лише засіб пересування, але й засіб збереження екології(саме з такою метою їх запускали в роботу).

Опубліковано

Нажаль, на місцевому рівні проблему з пільговиками вирішити не можна. А її вирішувати необхідно. Такої кількості пільговиків не витримає жоден перевізник. Пільги необхідно монетизувати. Також можна обмежити пільговий проїзд певними годинами.

Допоки питання з пільговиками не зміниться, треба шукати інші шляхи.

Тролейбуси варто поставити на найприбутковіші маршрути. Забезпечити надійне дотримання графіка руху на цих маршрутах. Якщо пасажири будуть впевнені в тому, що тролейбус точно буде і буде вчасно, то платних пасажирів у салонах тролейбусів стане більше.

Опубліковано

Ну от, зараз накупляють поляків, посписують ЗіУ, поставлять GPS-навігатори. Закінчується в наступному році виплата лізингу. Міськрада в цьому році має розрахуватися з боргами, можливо в наступному і виділить кошти на закупівлю кількох нових, або ж запуститься держ. програма 50/50 в кредит, відсотки гасить держава (за нею планували в цьому році 10, в наступному 20 нових. Цього року навряд чи вже щось буде). Перспективи є, побачимо, що з цього втілиться, а що ні.

  • +1 1
Опубліковано

11.09.2013

Сьогодні Луцьке підприємство електротранспорту отримало субвенцію з Державного бюджету України в сумі 550 тис. грн для погашення заборгованості із заробітної плати.

Найближчим часом очікується надходження другого траншу в сумі 1 млн 200 тис. грн.

Ці кошти дадуть можливість значно скоротити заборгованість із заробітної плати на підприємстві.

©

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Клімчук «підписав» Луцьк на кредит на нові тролейбуси та каналізацію

Сьогодні, 9:54

Під час робочого візиту голови облдержадміністрації Бориса Клімчука у Києві, 9 жовтня, він зустрівся з Віце-прем’єр-міністром України Олександром Вілкулом. Очільник Волині доповів про наміри головних розпорядників бюджетних коштів області брати участь у здійсненні капітальних видатків понад обсяги, встановлені бюджетними призначеннями.

Цьому сприяло зацікавленість представників міст у запозиченнях під державні гарантії грошей, а також інформація про відповідні стимулюючі механізми, передбачені урядовою постановою №404.

Свою зацікавленість у проектах уже заявили міські голови Ківерців, Ковеля, Нововолинська. А проекти Луцької міської ради щодо каналізування мікрорайону «Вересневе» та оновлення рухомого складу Луцького підприємства електротранспорту уже заявлені до включення у загальнодержавний реєстр запозичень на 2014 рік.

http://www.volynnews.com/news/society/lutsk_pidpysavsya_na_kredyt_dlya_vyrishennya_problem_mista/

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

Старіша новина про тролейбус-кафе:

У Луцьку відкриють тролейбус-кафе. ФОТО

27 вересня, 17:53

top-photo.jpg

Кафе в середині тролейбуса планують незабаром відкрити у Луцьку. Щоправда, він не курсуватиме вулицями міста, а буде стаціонарно розміщений на стоянці, що на вулиці Ківерцівській.

Власниця кафе на колесах, яка назвалася Валентиною Миколаївною, не захотіла розповідати ВолиньPost, звідки взяли цей тролейбус, пославшись на комерційну таємницю. Проте уточнила, що "не з Луцького ДЕПО".

Як розповіли працівники автомийки по сусідству із незвичним тролейбусом, кафе планують відкрити "десь за тиждень". Власниця ж не стала називати точної дати, сказавши, що "не все залежить від неї".

Як видно з фотографій, до кафе підведена каналізаційна труба та електричний кабель. Колеса тролейбуса закріплені імпровізованими "башмаками" із каміння та цегли. А в середині салону видно, що проводять роботи з облаштування місць для відвідувачів.

http://www.volynpost.com/news/20726-u-lucku-vidkryyut-trolejbus-kafe-foto#comments

Змінено користувачем TFA
  • +1 2
  • 1 місяць потому...
Опубліковано

205 був перед цим стояв із серйозною поломкою, але недовго, щось накшталт із 204, але там поміняли піввісь. 208 зараз самий вбитий, може і йому не пощастить. 204 цей тиждень нестабільно їздив, водій потрохи доводить його до діла.

До речі, з 1 числа виїхали 2 учбові тролейбуси, причому один із них - 207.

Опубліковано

205 був перед цим стояв із серйозною поломкою, але недовго, щось накшталт із 204, але там поміняли піввісь. 208 зараз самий вбитий, може і йому не пощастить. 204 цей тиждень нестабільно їздив, водій потрохи доводить його до діла.

До речі, з 1 числа виїхали 2 учбові тролейбуси, причому один із них - 207.

А як поляки, ще тримаються?

Опубліковано

На диво, стали стабільніше їздити. Якщо раніше були проблеми із електронікою та компресорами, то зараз з ними ніби розібралися і якщо є якісь трабли, то незначні. Досі ще не випустили 218, і зараз поки в ремзоні стоїть 211, десь зо 2 тижні там. Може вже і виїхав, мені поки не попадався.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...