Перейти до змісту

Скарга на Нову пошту


anahareo

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Аналогічно!

Відправили з Кременчука у вівторок! а прийти має тільки в суботу!!!! Робочий процес стоїть із-за цієї посилки!

ось вам і "лідер експрес - доставки"....

більше реклами ніж діла.

Опубліковано

Ну так користуйтесь на здоров"я інтаймом, гюнсел, ще_якимось_в_дєбрях_заниканим_перевізником - альтернатив - 100500.

А то нагадує - я перший раз в житт поїв полуницю непомитими руками, тааак отравивсяааа, всю ніч на унітазі провів, полуниця - сакс, буду їсти картоплю.

Май едвайс: доставляйте на відправку вчасно, ретельно перевіряйте дані при відправці отриманні, підморгніть лишній раз дівчинці-оператору і все буде найс ;)

Опубліковано

А то нагадує - я перший раз в житт поїв полуницю непомитими руками, тааак отравивсяааа, всю ніч на унітазі провів, полуниця - сакс, буду їсти картоплю.

порівняння якось не в тему..

Опубліковано

Оскільки НП - франшиза - персонал там може бути зеленим, директор - безвідповідальним з усіма витікаючими. А чим більше відділень, тим складніше головному офісу контролювати якість надання послуг. От ви, Foross, щось зробили для того щоб пришвидшити процес доставки? В книгу скарг їм щось написали? Пояснення взяли? На гарячу лінію телефонували? Найпростіше попливсти по течії і написати негативний відгук на форумі, який нічого не виправить. Ніколи якість послуг не зросте якщо люди боятимуться скаржитись куди треба.

Опубліковано

Пояснення взяли? На гарячу лінію телефонували?

да телефонував скали незнаєм чому але ваш товар не приїхав . буде у суботу. на всі пояснення 1 відповідь "незнаєм"

Опубліковано

В них на сайті є купа номерів телефонів - і до операторів, і до менеджерів, в кожне місто із представництвом. Я думаю якщо задатися метою дізнатись причини і покарати винних - це реально зробити не виходяти з дому. Відповідальні особи підуть на зустріч заради втримання клієнтів.

Опубліковано

Між іншим.Сьогодні в Шацьку відділення облаштовували,вивіску чіпляли.Що сюди передавати?Лікеро-горілочні вироби відпочиваючим?

Сорі,за чІпляли. :)

Опубліковано

Між іншим.Сьогодні в Шацьку відділення облаштовували,вивіску чіпляли.Що сюди передавати?Лікеро-горілочні вироби відпочиваючим?...

А в Шацьку що, люди не живуть? Чи в Світязі?
Опубліковано
А в Шацьку що, люди не живуть? Чи в Світязі?

Ага, а ще там живуть не просто люди, а Люди, а також Нелюди. :)

От тільки сумніваюсь що звідти щодня буде відправлятись/прибувати вантаж.

Опубліковано

Хтось запчастини купуватиме. Хтось телефон чи фотік з Розетки захоче отримати. Рух буде. Можливо не відразу, але буде.

P.S.Це я про відділення НП у Шацьку.

Опубліковано
...посилочку принесли на наву почту у рінвому ще у понеділок, оформили її тільки вчора увечері, приїде вона аж у суботу. після такого згодьтесь пропадає велике бажання користуватись їхніми послугами, коли маленька коробочка їде з рівного у луцьк 5-6 днів...
це що за байка? як це "принесли в понеділок, а оформили у вівторок"??? Ви посилку в куток кинули, чи що? Чи Ви маєте на увазі, що на сайті почала відслідковуватись у вівторок ввечері? Ну то це різні речі! Правильно формулюйте! А те, що на сайті з'явилось у вівторок, це зовсім не означає, що її не відправили! Вона полюбому поїхала! Якщо в головному офісі відправляли, то в той же день, а якщо десь на "задворках" і пізно ввечері - то на наступний день (І про це написано у відділеннях). І в Луцьк з Рівного ще ні разу більше 1-го дня не їхало! А Ви "5-6 днів"... НАКЛЕП!
...наприклад "Курьєр " на рівенській 44. рахували вантах у новій почті 2700 у курьєра 1900.. різниця трошки є. дай працюють стабільніше.
і в чому виражається це "стабільніше"??? І ЩО це за "Кур'єр"? Перший раз чую! ХТО нимим користується? Скільки в них відділень? ХТО їх знає по Україні? Хочете ризикувати своїми речами чи документами за сумнівну вигоду? Діло Ваше...

Правильно вище кажуть - така погана НП? - користуйтеся кращими.

  • +1 1
Опубліковано
...посилочку принесли на наву почту у рінвому ще у понеділок, оформили її тільки вчора увечері, приїде вона аж у суботу. після такого згодьтесь пропадає велике бажання користуватись їхніми послугами, коли маленька коробочка їде з рівного у луцьк 5-6 днів...
це що за байка? як це "принесли в понеділок, а оформили у вівторок"??? Ви посилку в куток кинули, чи що? Чи Ви маєте на увазі, що на сайті почала відслідковуватись у вівторок ввечері? Ну то це різні речі! Правильно формулюйте! А те, що на сайті з'явилось у вівторок, це зовсім не означає, що її не відправили! Вона полюбому поїхала! Якщо в головному офісі відправляли, то в той же день, а якщо десь на "задворках" і пізно ввечері - то на наступний день (І про це написано у відділеннях). І в Луцьк з Рівного ще ні разу більше 1-го дня не їхало! А Ви "5-6 днів"... НАКЛЕП!
...наприклад "Курьєр " на рівенській 44. рахували вантах у новій почті 2700 у курьєра 1900.. різниця трошки є. дай працюють стабільніше.
і в чому виражається це "стабільніше"??? І ЩО це за "Кур'єр"? Перший раз чую! ХТО нимим користується? Скільки в них відділень? ХТО їх знає по Україні? Хочете ризикувати своїми речами чи документами за сумнівну вигоду? Діло Ваше...

Правильно вище кажуть - така погана НП? - користуйтеся кращими.

багато гарних слів но факт є фактом.

Маршрут вантажу: Рівне - Луцьк.

Статус доставки: вантаж прямує в місто отримувача.

Розрахункова дата прибуття: 27.06.2012.

Платник - отримувач, готівковий розрахунок.

Сума до оплати: 16.00 грн.

Замовлено доставку на Відділення №9 (до 30 кг): Рівненська 25.

Вказано послугу зворотньої доставки.

уви вантажу немає. і? це теж "наклеп"?

незнає компанію курєр ваші проблеми, хто користуєтся дуже задоволений. користуєтся багато відомих компаній..наприклад?? таж сама розетка. відправляє своє товари цією компанією.

під стабільнішим я мав наувазі що якщо у понеділок оформили вантаж, як не крути у вівторок він буде у місті на яке ішов заказ.

а якість компаніїї відзначаєтся у кількості віділень? ок. помоєму краще якість а не кількість.

Хочете ризикувати своїми речами чи документами за сумнівну вигоду? Діло Ваше...

вже було 2 випадкі по відправці запчастин через нову пошту :

1 - відправили цепки, отримувач забрав, гроші заплатив, на Пошті в Полтаві кажуть "не забрали" . В результаті написання кількох заяв і очікування біля місяця, ні грошей ні товару!!!! А клієнт на дзвінки каже " я давно вже на твоїх цепках їжджу".;

2- відправили на київ товар 2 стойки амортизатора і 2 ручки дверей, одним відправлення з наложеним платежем, там вмудрились покупцю віддати товар через 50 хв (по камері ) він повернув стойки сказав "вони потікли" а ручки забрав, відповідно гроші теж не заплатив! 2 місяці розбирань з поштою призвели до того що вона стільки нарахувала за зберігання цього "прорблемного" товару , що його не вигідно було навіть забирати! Як скажете , комфортна така робота? А про тарифи я мовчу взагалі особливо після подорожчання - салон Ауді А8 : НП - 1120 грн. Інтайм - за 400 поїхав, і з страховкою доїхав!!!

по цінам навіть з "курєром" дивітся самі.

http://s43.radikal.r...284afd0c69a.jpg

Опубліковано
Відправили з Кременчука у вівторок! а прийти має тільки в суботу!!!! Робочий процес стоїть із-за цієї посилки!

1. Во сколько часов вторника отправили? Успели ли оформить передачу до того, как машины уехали? Ради одной посылки никто курьера вдогонку на мотороллере отправлять не будет ;) Или будет - но по расценкам DHL ;)

2. Если отправили 26-го... Обычно доставка Кременчук-Луцк занимает 2 дня (данные с сайта).

3. 28-го - выходной день. Т.е. в лучшем случае посылка в отделении будет 29-го, в пятницу (28-го всё закрыто)

4. Если вам не успели нормально отправить (см п.1), то реально посылка пошла 27-го числа.

5. Если подумать, почему доставляется 2 дня, можно понять, что сначала посылки приходят на некий центральный пункт, а с него уже едут дальше.

6. См п.3. Если к 28-му числу посылка и попала в некий центральный пункт, то дальше она поедет не раньше 29-го числа.

7. И вполне естественно, что в Луцк она попадёт утром 30-го, в субботу.

Что не так? ;)

Если стоит процесс - пусть стоит, государственный праздник. 4 дня вроде как.

Если даже для вас это не праздник - то можно было поинтересоваться графиком работы отделений и немножко подумать - а приедет ли ваша посылка вовремя?.

Да и вообще можно было позаботиться об отправке заказа в понедельник и сегодня уже пользоваться той посылкой.

Опять же, информация с сайта про рабочие дни:

Графік роботи компанії у святкові дні:

27.06 - робочий день;

28.06, 29.06 - вихідний день;

30.06 - робочий день за графіком суботи.

1-го числа рабочий день (обычный), и 29-го часть отделений тоже работает :)

Выводы: виноват сам заказчик, не продумавший решение своей проблемы.

Вопрос: при чём тут "Новая Почта"? :D

по цінам навіть з "курєром" дивітся самі.

Разница в цене - 23 грн.

Действительно - намного :)

И по работе. Опять же с сайта.

Просим обратить внимание на график работы компании «КУРЬЕР» в дни празднования Дня Конституции Украины:

28 июня (четверг) – выходной день

29 июня (пятница) - полноценный рабочий день

30 июня (суббота) - полноценный рабочий день по графику субботы

01 июля (воскресенье) - выходной день

Сдать груз "Курьеру" 28-го числа (как на скриншоте) - ну просто никак не получится ;)

P.S. Как же я люблю такие истерики, не подкреплённые ничем - ни логикой, ни даже попыткой вникнуть в тему :)

  • +1 2
Опубліковано
під стабільнішим я мав наувазі що якщо у понеділок оформили вантаж, як не крути у вівторок він буде у місті на яке ішов заказ.

Не выдавай желаемое за действиельное ;) Не будет. Отправь в Новую Каховку, например, или в Цюрюпинск, или в Ровеньки ;)

Опубліковано
Відправили з Кременчука у вівторок! а прийти має тільки в суботу!!!! Робочий процес стоїть із-за цієї посилки!

1. Во сколько часов вторника отправили? Успели ли оформить передачу до того, как машины уехали? Ради одной посылки никто курьера вдогонку на мотороллере отправлять не будет ;) Или будет - но по расценкам DHL ;)

2. Если отправили 26-го... Обычно доставка Кременчук-Луцк занимает 2 дня (данные с сайта).

3. 28-го - выходной день. Т.е. в лучшем случае посылка в отделении будет 29-го, в пятницу (28-го всё закрыто)

4. Если вам не успели нормально отправить (см п.1), то реально посылка пошла 27-го числа.

5. Если подумать, почему доставляется 2 дня, можно понять, что сначала посылки приходят на некий центральный пункт, а с него уже едут дальше.

6. См п.3. Если к 28-му числу посылка и попала в некий центральный пункт, то дальше она поедет не раньше 29-го числа.

7. И вполне естественно, что в Луцк она попадёт утром 30-го, в субботу.

Что не так? ;)

Если стоит процесс - пусть стоит, государственный праздник. 4 дня вроде как.

Если даже для вас это не праздник - то можно было поинтересоваться графиком работы отделений и немножко подумать - а приедет ли ваша посылка вовремя?.

Да и вообще можно было позаботиться об отправке заказа в понедельник и сегодня уже пользоваться той посылкой.

Опять же, информация с сайта про рабочие дни:

Графік роботи компанії у святкові дні:

27.06 - робочий день;

28.06, 29.06 - вихідний день;

30.06 - робочий день за графіком суботи.

1-го числа рабочий день (обычный), и 29-го часть отделений тоже работает :)

Выводы: виноват сам заказчик, не продумавший решение своей проблемы.

Вопрос: при чём тут "Новая Почта"? :D

по цінам навіть з "курєром" дивітся самі.

Разница в цене - 23 грн.

Действительно - намного :)

И по работе. Опять же с сайта.

Просим обратить внимание на график работы компании «КУРЬЕР» в дни празднования Дня Конституции Украины:

28 июня (четверг) – выходной день

29 июня (пятница) - полноценный рабочий день

30 июня (суббота) - полноценный рабочий день по графику субботы

01 июля (воскресенье) - выходной день

Сдать груз "Курьеру" 28-го числа (как на скриншоте) - ну просто никак не получится ;)

P.S. Как же я люблю такие истерики, не подкреплённые ничем - ни логикой, ни даже попыткой вникнуть в тему :)

скріншот це приклад. порівняйте більш габарітні вантажі і ви будете здивовані.

під стабільнішим я мав наувазі що якщо у понеділок оформили вантаж, як не крути у вівторок він буде у місті на яке ішов заказ.

Не выдавай желаемое за действиельное ;) Не будет. Отправь в Новую Каховку, например, или в Цюрюпинск, или в Ровеньки ;)

давай зразу в москву ^_^

Опубліковано
вже було 2 випадкі по відправці запчастин через нову пошту :

По гарантии в месяц приносят, например, 100 бытовых приборов марки "Самсунг" и 5 бытовых приборов марки "Горение". Правда же, "Самсунг" - это какашка в красивой упаковке? ;) Но если поднять статистику и окажется, что изделий марки "Горение" продаётся в 20 раз меньше - и тогда не лоханулись ли в своих выводах о надёжности поклонники этого самого "Горения"? ;)

2 случая на сколько отправок в месяц? ;) И да, если у вас не было проблем с "Курьером", это не означает, что проблем не было ни у кого :)

Опубліковано

И да, если у вас не было проблем с "Курьером", это не означает, что проблем не было ни у кого :)

ну в даній темі розказують про проблеми з Новою Поштою) я просто поділився даним випадком, а чим відправляти як відправляти то вже не мої справи)

Опубліковано

1. За оверквотинг будет РО. Это так. для информации (nothing personal) ;)

2.

давай зразу в москву ^_^

Давай будем по сути.

Мне нужно отправить именно туда, куда я написал. Новая Каховка, Цюрюпинск и Ровеньки

Что мне может предложить "Курьер"? Ровным счётом ничего. Ближайшие точки - в Херсоне и Луганске.

У "Новой Почты" в указанных городках есть представительства.

Догадайся, кого выберу я или мой клиент из указанных локаций? ;)

Опубліковано
Тоді в Торчині,Ківерцях і Рожищах по відділенню!

Не знаю на счёт Торчина, но в Рожищах отделение есть, да и в Киверцах отделение знакомые уже видели и пользовались ;)

Ну и есть же у них ещё услуга курьерской доставки - там можно хоть в Хацапетовку под самые двери коровника отправить :D

Опубліковано (змінено)
...

а якість компаніїї відзначаєтся у кількості віділень? ок. помоєму краще якість а не кількість...

:) ні, кому потрібна кількість представництв!?! ;) Тож компанія з двома предст-ми полюбому в тисячу раз якісніша за компанію з 200-ма представництвами! ;)

Меньше представництв - меньше людей обслуговується - меньше можливостей обкакатись ;)

"Не помиляється той, хто нічого не робить"

"Нова пошта" за

"Вже більше 10 років компанія пропонує своїм клієнтам"

має

"Нині мережа "Нової Пошти" нараховує понад 810діючих представництв у більш ніж 419 населених пунктах України."

, а Ваш "Кур'єр" АЖ ЗА

"И уже 8 лет доказываем, что всегда действуем исключительно в интересах своих Клиентов. "

спромігся вродити АЖ

"40 ПРЕДСТАВИТЕЛЬСТВ В КЛЮЧЕВЫХ ГОРОДАХ"!

.....але ж, звичайно, це ж ні про що не говорить ;)

..................................................................................................................................

...

незнає компанію курєр ваші проблеми, хто користуєтся дуже задоволений. користуєтся багато відомих компаній..наприклад?? таж сама розетка. відправляє своє товари цією компанією. ...

де "Кур'єр"?post-8369-0-73151400-1340863670_thumb.jpі на сайті "Курьєру" в "Наши клиенты" "Розетки" теж не числиться...

...Зате наводить на певні думки те, що адреси представництв і "Розетки" і "Кур'єра" в містах України співпадають ;)

Прикрили "Розетку" - глючить і "Кур'єр"? ;)

Змінено користувачем jack74
Опубліковано (змінено)
Відправили з Кременчука у вівторок! а прийти має тільки в суботу!!!! Робочий процес стоїть із-за цієї посилки!

1. Во сколько часов вторника отправили? Успели ли оформить передачу до того, как машины уехали? Ради одной посылки никто курьера вдогонку на мотороллере отправлять не будет ;) Или будет - но по расценкам DHL ;)

2. Если отправили 26-го... Обычно доставка Кременчук-Луцк занимает 2 дня (данные с сайта).

3. 28-го - выходной день. Т.е. в лучшем случае посылка в отделении будет 29-го, в пятницу (28-го всё закрыто)

4. Если вам не успели нормально отправить (см п.1), то реально посылка пошла 27-го числа.

5. Если подумать, почему доставляется 2 дня, можно понять, что сначала посылки приходят на некий центральный пункт, а с него уже едут дальше.

6. См п.3. Если к 28-му числу посылка и попала в некий центральный пункт, то дальше она поедет не раньше 29-го числа.

7. И вполне естественно, что в Луцк она попадёт утром 30-го, в субботу.

Что не так? ;)

P.S. Как же я люблю такие истерики, не подкреплённые ничем - ни логикой, ни даже попыткой вникнуть в тему :)

ursa, не "розривайся" так (таке відчуття що ти їх покриваєш :_04: )

Люди, які займаються торгівлею, і користуються послугами цього перевізника постійно, майже кожного дня (бо він знаходиться найближче до них :_06:) не будуть так тупити...номер декларації, вони мені, вже скинули о ~16.00 год. того ж таки 26 числа! (Всі знають що відправка в Новій Пошті здійснюється о 7 год.вечора!)

Іноді, з Кременчука на наступний день приходив вантаж!

Ну це таке...я дзвонив, питався чого так довго? Хлопчик каже: не знаю! Ваш вантаж ще поїхав машиною до Києва :_09: ! Буде в суботу зранку не раніше!!! Зетс ол! :_06:

Змінено користувачем Bambaclay
Опубліковано
Ваш вантаж ще поїхав машиною до Києва :_09:

Ну так оно через Киев и едет, ничего удивительного в этом нет ;)

Судя по сайту - ЧТ и ПТ выходные, СБ - рабочий, вот в рабочий день и заберётся, потому так долго :)

Ну и элементарно могло быть следующее:

- или в Кременчуке в машину не влезть 26-го числа, соответственно в Киев попало перед праздниками

- или в Киеве не влезло в машину на Луцк, и снова упираемся праздники

- или просто затупил персонал и завтыкал с этой посылкой в каком-то из пунктов сортировки

:)

таке відчуття що ти їх покриваєш :_04:

Чего мне их покрывать? :)

Были у меня нюансы всякие с НП.

Отправляли масло, но пришло не то, что заказывал. Продавец свалил на то, что на НП перепутали посылки, но я уверен в том, что затупил сам продавец, перепутав заказы (пришло аналогичное масло, но другой фирмы, в меньшей таре и дороже) :) Сдал посылку назад, сделали переадресацию, получил свой заказ на два дня позже.

Другой раз пришла пробитая канистра, масло частично вытекло. Хотел было сбивать с них деньги, но потом решил не заморачиваться - ну не стоит компенсация за 200 пролитых грамм того головняка и ожидания возврата денег :)

Два случая за несколько лет использования НП - весьма и весьма нормальная статистика. Ну неприятно слегка, но ведь идеал ведь не существует :)

  • +1 2
Опубліковано

Тарифікація на НП дивна і збиткова для клієнтів, якось отримував вантаж з Києва (двері-склад) 300 кг заплатив 500 грн, потім по гарантії відправив його назад в Київ Євроекспресом (склад-двері) заплатив 260 грн і після ремонту знову НП за 320 грн. На питання чому така різниця (180 грн)? - а ваш вантаж перший раз приїхав на піддоні (це був навіть не європіддон 120Х80, а звичайний транспортний піддон-упаковка для такого обладнання), вирішив не сваритись і залишив все як є. Крім того на НП є ще недоліки і помилки, але не буду про це, бо зараз хтось напише, що це я сам винен, бо сам вибрав цього перевізника. Можливо і сам винен, але тому і стараюсь користуватись послугами інших компаній більш дешевих і більш лояльних до клієнта.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...