Гість Selbeor Опубліковано 16 Січня, 2017 в 13:18 Поділитися #1876 Опубліковано 16 Січня, 2017 в 13:18 2 часа назад, vaz75 сказал: Онлайн допомога не працює вже як півімісяця. Працює, але дуже важко потрапити на вільні вуха....мені в п'ятницю вдалось))) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
soccer Опубліковано 22 Січня, 2017 в 13:03 Поділитися #1877 Опубліковано 22 Січня, 2017 в 13:03 Забув перевести дружину на РБА,на даний час існують якісь варіанти? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 22 Січня, 2017 в 13:15 Поділитися #1878 Опубліковано 22 Січня, 2017 в 13:15 12 хвилин тому, soccer сказано: на даний час існують якісь варіанти? «Просто Супер Одеський» 90 грн/рік Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Saddy Опубліковано 22 Січня, 2017 в 13:19 Поділитися #1879 Опубліковано 22 Січня, 2017 в 13:19 3 минуты назад, Oli сказал: «Просто Супер Одеський» Уважаемые клиенты, обращаем Ваше внимание, что с 16.01.2017 года переход в тариф «Просто Супер Одесский» будет недоступен. Вы всегда можете перейти в один из тарифов Vodafone Украина. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
soccer Опубліковано 22 Січня, 2017 в 17:20 Поділитися #1880 Опубліковано 22 Січня, 2017 в 17:20 3 годин тому, Saddy сказано: Уважаемые клиенты, обращаем Ваше внимание, что с 16.01.2017 года переход в тариф «Просто Супер Одесский» будет недоступен. Вы всегда можете перейти в один из тарифов Vodafone Украина. В тому то й справа що до 16.Тому й питаю,чи є якась шпарина зараз. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 22 Січня, 2017 в 22:24 Поділитися #1881 Опубліковано 22 Січня, 2017 в 22:24 9 годин тому, soccer сказано: Забув перевести дружину на РБА,на даний час існують якісь варіанти? 4 годин тому, soccer сказано: 8 годин тому, Saddy сказано: Уважаемые клиенты, обращаем Ваше внимание, что с 16.01.2017 года переход в тариф «Просто Супер Одесский» будет недоступен. Вы всегда можете перейти в один из тарифов Vodafone Украина. В тому то й справа що до 16.Тому й питаю,чи є якась шпарина зараз. щось ми тут про тепле з м'яким... "до 16-го..." стосувалось ЗМІНИ ТАРИФУ, а не підключення РБА. А на РБА не переводять, його підключають. Ти на ТАРИФ одеський не перевів, чи просто РБА не підключив??? Якщо на тариф перевів (наприклад, я собі один такий "стартовий" напрозапас зробив), то просто поповнюєш рахунок і підключаєш РБА. А якщо і тариф не змінив, ну то не знаю 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 23 Січня, 2017 в 22:37 Поділитися #1882 Опубліковано 23 Січня, 2017 в 22:37 Тариф "Смартфон ZERO" Рік без абонплат (500 Мб) 92 грн Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Axel Опубліковано 28 Січня, 2017 в 17:06 Поділитися #1883 Опубліковано 28 Січня, 2017 в 17:06 Може хто де в Луцьку буде бачити такий стартовий, свисніть, напишіть де, а то лавочка з Алло (хто в курсі був) закрилася. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
@leg Опубліковано 29 Січня, 2017 в 21:21 Поділитися #1884 Опубліковано 29 Січня, 2017 в 21:21 Може хто де в Луцьку буде бачити такий стартовий, свисніть, напишіть де, а то лавочка з Алло (хто в курсі був) закрилася. Це напевно у Львові тут таких ніколи небачив. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AgentSmith13 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 06:19 Поділитися #1885 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 06:19 Vodafone. Тариф Light+. Cc*ка, немає слів, лайфселл перевершили по "якості". Закінчилися гроші, на рахунку 23 копійка, металева тьотя каже "можливість здійснювати дзвінки вичерпано". Плата за МІСЯЧНИЙ пакет послуг - 20 грн, поповняю вчора на 20 грн. (22 в терміналі, на рахунок йде таки 20, баланс стає 20,23), ііііі... Правильно, оператор тупо пи*дить у мене 2 грн. за ДЕННИЙ ПАКЕТ, як пояснила дурепа з кол-центру, "тому що Ви зразу зателефонували". На думку оператора я маю до 12 ночі ще почекати після поповнення, поки прийде їхня СМС-ка! А до того по барабану на справи, на все, сидіти і не думати навіть комусь подзвонити, так? Спитав ту пришиблену, яка завченими фразами як папуга втирає клієнтам мантру "сам дурак", чи робить так Водафон в ЄВРОПІ. Почув мовчанку в трубці... В того ж Лайфа, при всіх його мінусах і ПІДКЛЮЧЕНОМУ денному пакеті послуг, коли пару днів тому кинув 49 грн. - СМС про підключення місячного прийшла за секунду. З одного абонента дуримо 2-3 грн., з мільйона - 2 ляма... А ще ж і айбокси всякі в долі, і банки, яким комісія капає, і вони від того тільки виграють, що ти зайвий раз навіть 3 грн вкинув... А податки з тих "незапланованих" прибутків вони, особливо "айбокси", чесно-чесно заплатять??? Ніфіговенька схемка така! А де ж наші доблесні "органи", "споживачі", антимонопольний, то ж кримінал в масштабі країни... 1 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 07:31 Поділитися #1886 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 07:31 @AgentSmith13 ну що ж організовуй акцію, флешмоб "перейди з МТС Водафона на щось інше". І хай смокчуть...паличку. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Такер Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 10:22 Поділитися #1887 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 10:22 2 часа назад, vaz75 сказал: @AgentSmith13 ну що ж організовуй акцію, флешмоб "перейди з МТС Водафона на щось інше". І хай смокчуть...паличку. на що там переходити!? київстарівці хитрожопі, придумають одне щоб заманити людей, а через пів року потихенько міняють в свою користь. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Saddy Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 13:52 Поділитися #1888 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 13:52 а що за фішка: телефоную на КС, отримую відповідь "Абонент не може прийняти Ваш дзвінок". Але з'єднання відбулося, таймер на телефоні рахує секунди, кошти з рахунку за 1 хв. знялися. на лінії МТС говорять: це фішка КС, питайте в них. на КС морозяться - ми нічого не знаємо, це все МТС. відбувалося таке неодноразово Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AgentSmith13 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 20:57 Поділитися #1889 Опубліковано 8 Лютого, 2017 в 20:57 Дуальчику, даруй, за*бав! (щоб не написати краще)... 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VaLeRa Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 07:25 Поділитися #1890 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 07:25 @AgentSmith13 прочитай умови надання свого тарифу. Там чорним по білому написано, що перевірка та зняття коштів відбуваються щодня десь з 8-00 ранку - точно не памятаю. І якщо на цей момент в тебе нема потрібної суми для оплати всього тарифу, то знімає гроші за день користування після першого дзвінка в день. Приклад: на 14-00 в тебе 18 гр, тариф коштує 20 грн, ти ще не телефонував сьогодня, але строк перевірики твого балансу вже пройшов і система визначила нестачу грошей, ти поповнив на 3 грн, але системі до 8-00 ранку вже пофіг. Після першого дзвінка в тебе зніме плату за день користування і в тебе знову буде нестача на 8-00 ранку якщо не поповниш знову :). Отак от і я попав, але винен сам, не прочитав всю інформацію про тарифний план. 3 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
@leg Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 07:38 Поділитися #1891 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 07:38 Vodafone Україна закриє деякі архівні тарифи МТСУ 2017 році Vodafone Україна планує завершити ребрендинг магазинів, закрити деякі архівні тарифи МТС, а також повністю перейти на продаж тарифів Vodafone.Абоненти закритих тарифів зможуть вибрати для себе будь-яку з актуальних пропозицій Vodafone. У кожній оператор пропонує безлімітні безплатні дзвінки абонентам Vodafone і «МТС Україна» і пакет мобільного 3G інтернету – від 100 МБ до 12 ГБ. Крім того, у тарифи Vodafone включені пакети хвилин для дзвінків на інші мережі, а також послуги дзвінків за кордон і Vodafone TV. При переході в тарифи лінійки Vodafone Red 2016 перший місяць користування буде безплатним.Якщо абонент не зможе вибрати тариф самостійно, йому запропонують оптимальний для нього варіант тарифу, з огляду на інформацію про щомісячні витрати на зв’язок.Перехід в актуальні тарифи безплатний і буде здійснюватися поетапно. До кінця лютого має завершитися перехід з деяких тарифів лінійки «Супер МТС без ПЗЗ», а також «Супер безліміт», «Супер безліміт без контракту» і «МТС без зобов’язань». Кожен абонент отримає SMS-повідомлення з пропозицією вибрати тариф з актуальної лінійки і термінами для переходу.http://today.vodafone.ua/posts/vodafone-ukrayina-zakriye-deyaki-arhivni-tarifi-mts Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AgentSmith13 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 09:24 Поділитися #1892 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 09:24 1 час назад, VaLeRa сказал: @AgentSmith13 прочитай умови надання свого тарифу. Там чорним по білому написано, що перевірка та зняття коштів відбуваються щодня десь з 8-00 ранку - точно не памятаю. І якщо на цей момент в тебе нема потрібної суми для оплати всього тарифу, то знімає гроші за день користування після першого дзвінка в день. Приклад: на 14-00 в тебе 18 гр, тариф коштує 20 грн, ти ще не телефонував сьогодня, але строк перевірики твого балансу вже пройшов і система визначила нестачу грошей, ти поповнив на 3 грн, але системі до 8-00 ранку вже пофіг. Після першого дзвінка в тебе зніме плату за день користування і в тебе знову буде нестача на 8-00 ранку якщо не поповниш знову :). Отак от і я попав, але винен сам, не прочитав всю інформацію про тарифний план. За таке ними повинні займатися споживачі як мінімум - бо то вже спеціально введена, продумана шахрайська схема, якраз і розрахована на те, що ніхто не побіжить в 6-7 ранку поповнятися. 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VaLeRa Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 09:58 Поділитися #1893 Опубліковано 9 Лютого, 2017 в 09:58 @AgentSmith13 поповнюй вечором за 1-2 дні до закінчення тарифу. Інакше то цілком твою проблеми. Та й якщо це прописано в умовах дії тарифу, які ти автоматично приймаєш замовивши пакет, то що можуть зробити відділ прав споживачів? 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vitaliy L Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 13:46 Поділитися #1894 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 13:46 Прошу поради, маю тариф "Смартфон 0.50", закінчився період "Рік без абонплат", щоб продовжувати на наступний період виходить 300 грн. Чи є на даний час цікавіші варіанти. Дзвінків в мережі МТС/Водафон та інтернету в межах пакету в 100 мб в день вистачало. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
VaLeRa Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 14:55 Поділитися #1895 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 14:55 @Vitaliy L порекомендував спочатку Light+ ,але думаю, що Red XS підійде краще. 2 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Vitaliy L Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 15:40 Поділитися #1896 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 15:40 38 минут назад, VaLeRa сказал: @Vitaliy L порекомендував спочатку Light+ ,але думаю, що Red XS підійде краще. дякую, поки з усіх варіантів Red XS був найцікавіший, але по ходу "Рік без абонплат" вигідніше, хоча відразу більшу суму віддати треба Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:04 Поділитися #1897 Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:04 переадресовуються якісь ліві номери на мій номер, то питають Колю, то Людмилу... в когось таке є? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Bliksss Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:19 Поділитися #1898 Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:19 11 хвилин тому, Oli сказано: переадресовуються якісь ліві номери на мій номер, то питають Колю, то Людмилу... в когось таке є? є, стартовому місяці 3... раз в два-три дні посилаю у всім відомому напрямку...Ну не доходить до людей, сказано - "Ви - помилились номером, ні - знову те саме" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Oli Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:22 Поділитися #1899 Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:22 @Bliksss в мене теж, стартовий до 3місяців... телефон дитини, напевно поставлю заборону на вхідні виклики на деякий час Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Bliksss Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:31 Поділитися #1900 Опубліковано 13 Лютого, 2017 в 13:31 7 хвилин тому, Oli сказано: @Bliksss в мене теж, стартовий до 3місяців... телефон дитини, напевно поставлю заборону на вхідні виклики на деякий час я собі брав якраз для вхідних...тому - мені не варіант повна заборона...поки - заношу в чорний список Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти