pashka05 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 13:34 Поділитися #1651 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 13:34 On 14.09.2016 at 22:27, Axel сказано: Ітак. Остаточно по полочках (варіант коли на рахунку 1 коп.): 1. перейти на "Smartfon 3G Ukrainskij" 2. поповнити рахунок на 20 грн 3. перейти в Просто Супер Український. Знімає 20 за перехід. 4. Робите пряме поповнення на 40 грн. і ждете смс-ку «Послуга «ПРОСТО СУПЕР» підключена» 5. Докидаєте 20 грн., набираєте*365# и буде відповідь: "Послуга Рік без АП підключена". 80 грн виходить... 20+40+20... Щось я в описі тарифа не бачу опції рік без абонплат, хтось сьогодні-вчора переходив? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SergLutsk Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 13:58 Поділитися #1652 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 13:58 Я в суботу маму перевів, ніби нормально все спрацювало, сподіваюсь рік пропрацює Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:22 Поділитися #1653 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:22 43 хвилин тому, pashka05 сказано: . Щось я в описі тарифа не бачу опції рік без абонплат, хтось сьогодні-вчора переходив? в описі ЯКОГО тарифу? "Просто Супер Український"? А почитати дві попередні сторінки теми? Показати прихований контент Hide Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Basil Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:39 Поділитися #1654 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:39 On 14.09.2016 at 22:27, Axel сказано: 4. Робите пряме поповнення на 40 грн. і ждете смс-ку «Послуга «ПРОСТО СУПЕР» підключена» 5. Докидаєте 20 грн., набираєте*365# и буде відповідь: "Послуга Рік без АП підключена". Я в п. 4 поповняв відраз на 60 грн., зекономиши комісії за поповнення. Відповідно п. 5 набираєте*365# и буде відповідь: "Послуга Рік без АП підключена". 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
pashka05 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:57 Поділитися #1655 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:57 34 хвилин тому, jack74 сказано: в описі ЯКОГО тарифу? "Просто Супер Український"? А почитати дві попередні сторінки теми? Показати прихований контент Hide На сайті чомусь немає... скрін - це добре, звісно)) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:59 Поділитися #1656 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:59 18 хвилин тому, Basil сказано: Я в п. 4 поповняв відраз на 60 грн., зекономиши комісії за поповнення. Собі поповнюю без комісії - https://secure.privatbank.ua/ua/company/#mts 1 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
pashka05 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 15:00 Поділитися #1657 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 15:00 2 хвилин тому, pashka05 сказано: На сайті чомусь немає... скрін - це добре, звісно)) Знайшов... ох і сайт Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Basil Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 15:16 Поділитися #1658 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 15:16 18 хвилин тому, Саня сказано: Собі поповнюю без комісії - https://secure.privatbank.ua/ua/company/#mts Дякую. Наступного разу скористаюсь. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Bambaclay Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 10:26 Поділитися #1659 Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 10:26 On 19.09.2016 at 17:57, pashka05 сказано: На сайті чомусь немає... скрін - це добре, звісно)) Чесно - я теж в тарифі Просто Супер Український такої умови, як "рік без абонплат" - не знайшов!!! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
SergLutsk Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 11:26 Поділитися #1660 Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 11:26 58 хвилин тому, Bambaclay сказано: Чесно - я теж в тарифі Просто Супер Український такої умови, як "рік без абонплат" - не знайшов!!! Далі там нижче на сторінці є випадаючі пункти і перший з них "Подключайте услугу год без абонплат" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Akrilat Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 09:42 Поділитися #1661 Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 09:42 Може хтось мені зможе пояснити. Бо від консультантів в салоні і на сайті толку ніякого.В мене тариф Смартфон 3G Перший. Мені прийшла 22 вересня СМС: Водафон підготував для вас особливі умови переходу на тариф Водафон Ред С 2015, замість 30 грн./міс. - 21 грн. на три місяці... і т.д.До якого числа я можу скористатися даною пропозицією? Питання пов'язане з тим, що я вже чула три версії відповіді на моє запитання (кожний консультант відповідає по-іншому). 1. До 2 жовтня. 2. До 16 листопада. 3. Взагалі не можу, бо я начебто вже скористалася такою пропозицією ще в серпні, відправивши СМС на номер 7700. Але ж я не переходила на Водафон Ред С 2015, значить, не скористалася пропозицією. Як все-таки правильно? І ще питання відносно абонплати 21 грн./міс. замість 30 грн.Всі кажуть по-різному: і на 1 місяць, і на 2, і на 3 (до речі в СМС теж написано, що на три), ще один консультант в салоні сказав, що взагалі немає такої абонплати 21 грн./міс. ні для кого.Як правильно? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Bambaclay Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 09:52 Поділитися #1662 Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 09:52 1. До 1.10 переходьте на цей тариф, бо у Вашому(як і в мому вже не 25грн.на місяць абонплата стане, а 35 1жовтня!) 2. 21грн на 3 місяці абонплата буде. Потім буде 30грн. ( у моєї мами 24грн. зараз знімає у цьому Водафон Ред С 2015 - це для кожного індивідуально!) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Akrilat Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 13:11 Поділитися #1663 Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 13:11 3 часа назад, Bambaclay сказал: 1. До 1.10 переходьте на цей тариф, бо у Вашому(як і в мому вже не 25грн.на місяць абонплата стане, а 35 1жовтня!) 2. 21грн на 3 місяці абонплата буде. Потім буде 30грн. ( у моєї мами 24грн. зараз знімає у цьому Водафон Ред С 2015 - це для кожного індивідуально!) Та те, що буде 35 грн. - я знаю. Через це й хочу перейти. Але це не з 1 жовтня, а в моєму випадку з 19 жовтня, бо в мене 19 знялася абонплата 20 грн. А з 19 жовтня вже буде 35 грн. Тільки я оце з 22 числа намагаюся вияснити оці всі питання, і в мобільному салоні, що на пр. Волі, і на Парковій, в на сайті МТС - мені всі говорять по-різному. В мого чоловіка теж 24 грн./міс. Але йому в СМС прийшло, що потрібно підключитися з такого-то по таке число, і буде 24 грн. на три місяці з моменту підключення. А тут, виходить, що ніхто з консультантів МТС взагалі нічого точно не знає. Говорить так, як йому хочеться. На пр. Волі мені жіночка взагалі сказала, що такої акції вже давно немає, і мені випадково надіслали СМС. Моєму чоловіку вона два тижні тому так само казала, що не можна. Але він підключив цей тариф. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yurik Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 11:46 Поділитися #1664 Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 11:46 А що за постійні відвалювання інтернету? Ніякої закономірності не виявлено, може бути в будь-який момент і в будь-якому місці. Це вічна заміна обладнання чи такий суперовий сервіс? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Saddy Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 12:04 Поділитися #1665 Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 12:04 16 минут назад, Yurik сказал: Це вічна заміна обладнання з однієї вишки на іншу. так можна декілька років перекантуватися)) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 16:02 Поділитися #1666 Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 16:02 Блін, почала якась реклама постійно на телефон приходити... Дістало вже! Причому нічого не вмикав, нічого не змінював, а воно саме на екрані з'являється! Шо це за фігня? Якісь пуш-повідомлення, чи яка ще зараза від МТС? Як його відключити? Напр.: "Милан станет 1-ым итальянским городом с кинорестораном. ВОКРУГ СВЕТА. 1 грн / день" При чому воно саме розблоковує телефон і на екрані робляться активними кнопки "Добре" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Богдан Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 16:07 Поділитися #1667 Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 16:07 3 минуты назад, jack74 сказал: Блін, почала якась реклама постійно на телефон приходити... Дістало вже! Причому нічого не вмикав, нічого не змінював, а воно саме на екрані з'яляється! Шо це за фігня? Якісь пуш-повідомлення, чи яка ще зараза від МТС? Як його відключити? Можливо це МТС-клік? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Nokian Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 16:39 Поділитися #1668 Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 16:39 Ось тут, як МТС намахала Нацбанк, а значить всіх нас на 450 000 000 грн. http://www.epravda.com.ua/publications/2016/09/27/606794/ І самий чесний львівський суд. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 10:09 Поділитися #1669 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 10:09 17 годин тому, Богдан сказано: Можливо це МТС-клік? та ні... я вже раніше перевіряв той "Клік"... І вчора ще раз перевіряв з "МТС-меню", обирав "Відключити", відповідало "Сервіс відключено", а сьогодні далі йде... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 10:41 Поділитися #1670 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 10:41 все ж дебільний спам-КЛІК от же ш уроди Чат зі службою підтримки Євген:Доброго дня. Мені на телефон весь час приходять якісь незрозумілі рекламні пропозиції від МТСа. При чому не СМС-ками, а просто з'являються на екрані! При цьому розблоковується клавіатура і з'являється імовірність випадкового під'єднання цих рекламованих платних послуг... Що це за неподобство?! Євген, вітаємо Вас в чаті! Залишайтеся онлайн. З'єднання з експертом відбудеться найближчим часом. Вас обслуговує оператор Ігор. Зараз в чаті: Ігор, Євген. Ігор:Добрий день, Євген!Ігор:Це послуга МТС Клік. Для відмови від рекламних та інформаційних розсилок послуги МТС Клік Ви може відправити SMS з текстом OFF на номер 20255 (безкоштовно).Ігор:Ця послуга підключається автоматично після активації карти.Євген:а чому вона не вимикається через МТС-меню??? Вірніше вона начеб-то вимикається!, мені пише відповідь "Сервіс ВІДКЛЮЧЕНО"! Що це за обман???Ігор:Це не обман, а послуга МТС Клік. Інформація про послугу є на нашому сайті.Ігор:Достатньо відправити SMS з текстом OFF на номер 20255. Послуга буде відключена.Євген:І Сімка в мене активована вже давно, а ці рекламки почали йти недавно!Євген:Я вас запитую не про сайт, а про відповідь ВАШОЇ ж системи на запит через ВАШЕ ж меню, вшите в ВАШУ ж СІМкартуІгор:Євген, якщо через меню не можете відключити, то можна через SMS. Якщо так Вам не зручно, то я її замісить Вас можу заблокувати.Ігор:Заблокувати зараз?Євген:Я захожу в меню телефону, в якому, звісно ж, з'явилось "МТС-меню", так як вставлена сім-картка МТСа. Далі в цьому меню в мене є можливість зайти в пункт "МТС клік", там я обираю "Активація" і в ньому "ВИМКНУТИ", на що отримую відповідь системи "СЕрвіс ВІДключено" - то як це трактувати - не обман???Євген:Так, заблокуйте. НАЗАВЖДИ бажаноІгор:ОК.Ігор:Та к і зробимо.Ігор:Телефон зараз знаходиться біля Вас?Євген:такІгор:Зараз допоможу вирішити це питання. Треба тільки підтвердити, що Ви власник номеру. Зараз на телефон буде відправлений код. Він з 5 цифр. Код треба написати в чаті. SMS надійде від Vodafone. Напишіть код в чаті, і я перевірю інформацію за номером.Євген:00245Ігор:Чудово.Ігор:Дякую.Ігор:Послуга заблокована. Тепер непотрібні Вам SMS приходити більше не будуть.Євген:Дуже дякую і сподіваюсь, що Ви не обманюєте, як Ваша система Ігор:Не обманюю. Послуга заблокована. Євген:дякую Євген:допобачення Hide Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
jack74 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 10:49 Поділитися #1671 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 10:49 Я здогадуюсь, що той Клік мені ввімкнули після того, як я ту сімку втикнув тимчасово в смарт... А так вона в мене в "дєдушці" Нокіа 1650 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Serpent Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 14:01 Поділитися #1672 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 14:01 3 годин тому, jack74 сказано: Я здогадуюсь, що той Клік мені ввімкнули після того, як я ту сімку втикнув тимчасово в смарт... Саме так. Після втикання сімки в будь який інший телефон довбаний "клік" (в більшості випадків) активується автоматично, без згоди абонента. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Akrilat Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 15:15 Поділитися #1673 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 15:15 В 28.09.2016 at 17:47, Allis сказал: Мне МТС в одностороннем порядке увеличил на половину абонплату и добавил функций, которые мне не к чему. А який у вас тариф? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Pavelix Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 17:22 Поділитися #1674 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 17:22 Народ підкажіть хто в темі який оптимальний тариф обрати для бабусі/мамусі? Тобто безлім в мережі, просто, без інету і тд... вигідний по ціні... Наразі "супер мтс 3д0 35+" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Basil Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 18:34 Поділитися #1675 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 18:34 1 година тому, Pavelix сказано: Народ підкажіть хто в темі який оптимальний тариф обрати для бабусі/мамусі? Тобто безлім в мережі, просто, без інету і тд... вигідний по ціні... Наразі "супер мтс 3д0 35+" 100 хвилин в день вистачить? тоді читати звідси і допоки не стане зрозуміло. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти