pashka05 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 13:34 #1651 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 13:34 On 14.09.2016 at 22:27, Axel сказано: Ітак. Остаточно по полочках (варіант коли на рахунку 1 коп.): 1. перейти на "Smartfon 3G Ukrainskij" 2. поповнити рахунок на 20 грн 3. перейти в Просто Супер Український. Знімає 20 за перехід. 4. Робите пряме поповнення на 40 грн. і ждете смс-ку «Послуга «ПРОСТО СУПЕР» підключена» 5. Докидаєте 20 грн., набираєте*365# и буде відповідь: "Послуга Рік без АП підключена". 80 грн виходить... 20+40+20... Щось я в описі тарифа не бачу опції рік без абонплат, хтось сьогодні-вчора переходив?
SergLutsk Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 13:58 #1652 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 13:58 Я в суботу маму перевів, ніби нормально все спрацювало, сподіваюсь рік пропрацює
jack74 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:22 #1653 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:22 43 хвилин тому, pashka05 сказано: . Щось я в описі тарифа не бачу опції рік без абонплат, хтось сьогодні-вчора переходив? в описі ЯКОГО тарифу? "Просто Супер Український"? А почитати дві попередні сторінки теми? Показати прихований контент Hide
Basil Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:39 #1654 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:39 On 14.09.2016 at 22:27, Axel сказано: 4. Робите пряме поповнення на 40 грн. і ждете смс-ку «Послуга «ПРОСТО СУПЕР» підключена» 5. Докидаєте 20 грн., набираєте*365# и буде відповідь: "Послуга Рік без АП підключена". Я в п. 4 поповняв відраз на 60 грн., зекономиши комісії за поповнення. Відповідно п. 5 набираєте*365# и буде відповідь: "Послуга Рік без АП підключена". 1
pashka05 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:57 #1655 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:57 34 хвилин тому, jack74 сказано: в описі ЯКОГО тарифу? "Просто Супер Український"? А почитати дві попередні сторінки теми? Показати прихований контент Hide На сайті чомусь немає... скрін - це добре, звісно))
Саня Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:59 #1656 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 14:59 18 хвилин тому, Basil сказано: Я в п. 4 поповняв відраз на 60 грн., зекономиши комісії за поповнення. Собі поповнюю без комісії - https://secure.privatbank.ua/ua/company/#mts 1
pashka05 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 15:00 #1657 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 15:00 2 хвилин тому, pashka05 сказано: На сайті чомусь немає... скрін - це добре, звісно)) Знайшов... ох і сайт
Basil Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 15:16 #1658 Опубліковано 19 Вересня, 2016 в 15:16 18 хвилин тому, Саня сказано: Собі поповнюю без комісії - https://secure.privatbank.ua/ua/company/#mts Дякую. Наступного разу скористаюсь.
Bambaclay Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 10:26 #1659 Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 10:26 On 19.09.2016 at 17:57, pashka05 сказано: На сайті чомусь немає... скрін - це добре, звісно)) Чесно - я теж в тарифі Просто Супер Український такої умови, як "рік без абонплат" - не знайшов!!!
SergLutsk Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 11:26 #1660 Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 11:26 58 хвилин тому, Bambaclay сказано: Чесно - я теж в тарифі Просто Супер Український такої умови, як "рік без абонплат" - не знайшов!!! Далі там нижче на сторінці є випадаючі пункти і перший з них "Подключайте услугу год без абонплат"
Akrilat Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 09:42 #1661 Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 09:42 Може хтось мені зможе пояснити. Бо від консультантів в салоні і на сайті толку ніякого.В мене тариф Смартфон 3G Перший. Мені прийшла 22 вересня СМС: Водафон підготував для вас особливі умови переходу на тариф Водафон Ред С 2015, замість 30 грн./міс. - 21 грн. на три місяці... і т.д.До якого числа я можу скористатися даною пропозицією? Питання пов'язане з тим, що я вже чула три версії відповіді на моє запитання (кожний консультант відповідає по-іншому). 1. До 2 жовтня. 2. До 16 листопада. 3. Взагалі не можу, бо я начебто вже скористалася такою пропозицією ще в серпні, відправивши СМС на номер 7700. Але ж я не переходила на Водафон Ред С 2015, значить, не скористалася пропозицією. Як все-таки правильно? І ще питання відносно абонплати 21 грн./міс. замість 30 грн.Всі кажуть по-різному: і на 1 місяць, і на 2, і на 3 (до речі в СМС теж написано, що на три), ще один консультант в салоні сказав, що взагалі немає такої абонплати 21 грн./міс. ні для кого.Як правильно?
Bambaclay Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 09:52 #1662 Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 09:52 1. До 1.10 переходьте на цей тариф, бо у Вашому(як і в мому вже не 25грн.на місяць абонплата стане, а 35 1жовтня!) 2. 21грн на 3 місяці абонплата буде. Потім буде 30грн. ( у моєї мами 24грн. зараз знімає у цьому Водафон Ред С 2015 - це для кожного індивідуально!)
Akrilat Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 13:11 #1663 Опубліковано 26 Вересня, 2016 в 13:11 3 часа назад, Bambaclay сказал: 1. До 1.10 переходьте на цей тариф, бо у Вашому(як і в мому вже не 25грн.на місяць абонплата стане, а 35 1жовтня!) 2. 21грн на 3 місяці абонплата буде. Потім буде 30грн. ( у моєї мами 24грн. зараз знімає у цьому Водафон Ред С 2015 - це для кожного індивідуально!) Та те, що буде 35 грн. - я знаю. Через це й хочу перейти. Але це не з 1 жовтня, а в моєму випадку з 19 жовтня, бо в мене 19 знялася абонплата 20 грн. А з 19 жовтня вже буде 35 грн. Тільки я оце з 22 числа намагаюся вияснити оці всі питання, і в мобільному салоні, що на пр. Волі, і на Парковій, в на сайті МТС - мені всі говорять по-різному. В мого чоловіка теж 24 грн./міс. Але йому в СМС прийшло, що потрібно підключитися з такого-то по таке число, і буде 24 грн. на три місяці з моменту підключення. А тут, виходить, що ніхто з консультантів МТС взагалі нічого точно не знає. Говорить так, як йому хочеться. На пр. Волі мені жіночка взагалі сказала, що такої акції вже давно немає, і мені випадково надіслали СМС. Моєму чоловіку вона два тижні тому так само казала, що не можна. Але він підключив цей тариф.
Yurik Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 11:46 #1664 Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 11:46 А що за постійні відвалювання інтернету? Ніякої закономірності не виявлено, може бути в будь-який момент і в будь-якому місці. Це вічна заміна обладнання чи такий суперовий сервіс?
Saddy Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 12:04 #1665 Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 12:04 16 минут назад, Yurik сказал: Це вічна заміна обладнання з однієї вишки на іншу. так можна декілька років перекантуватися))
jack74 Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 16:02 #1666 Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 16:02 Блін, почала якась реклама постійно на телефон приходити... Дістало вже! Причому нічого не вмикав, нічого не змінював, а воно саме на екрані з'являється! Шо це за фігня? Якісь пуш-повідомлення, чи яка ще зараза від МТС? Як його відключити? Напр.: "Милан станет 1-ым итальянским городом с кинорестораном. ВОКРУГ СВЕТА. 1 грн / день" При чому воно саме розблоковує телефон і на екрані робляться активними кнопки "Добре"
Богдан Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 16:07 #1667 Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 16:07 3 минуты назад, jack74 сказал: Блін, почала якась реклама постійно на телефон приходити... Дістало вже! Причому нічого не вмикав, нічого не змінював, а воно саме на екрані з'яляється! Шо це за фігня? Якісь пуш-повідомлення, чи яка ще зараза від МТС? Як його відключити? Можливо це МТС-клік?
Nokian Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 16:39 #1668 Опубліковано 28 Вересня, 2016 в 16:39 Ось тут, як МТС намахала Нацбанк, а значить всіх нас на 450 000 000 грн. http://www.epravda.com.ua/publications/2016/09/27/606794/ І самий чесний львівський суд.
jack74 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 10:09 #1669 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 10:09 17 годин тому, Богдан сказано: Можливо це МТС-клік? та ні... я вже раніше перевіряв той "Клік"... І вчора ще раз перевіряв з "МТС-меню", обирав "Відключити", відповідало "Сервіс відключено", а сьогодні далі йде...
jack74 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 10:41 #1670 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 10:41 все ж дебільний спам-КЛІК от же ш уроди Чат зі службою підтримки Євген:Доброго дня. Мені на телефон весь час приходять якісь незрозумілі рекламні пропозиції від МТСа. При чому не СМС-ками, а просто з'являються на екрані! При цьому розблоковується клавіатура і з'являється імовірність випадкового під'єднання цих рекламованих платних послуг... Що це за неподобство?! Євген, вітаємо Вас в чаті! Залишайтеся онлайн. З'єднання з експертом відбудеться найближчим часом. Вас обслуговує оператор Ігор. Зараз в чаті: Ігор, Євген. Ігор:Добрий день, Євген!Ігор:Це послуга МТС Клік. Для відмови від рекламних та інформаційних розсилок послуги МТС Клік Ви може відправити SMS з текстом OFF на номер 20255 (безкоштовно).Ігор:Ця послуга підключається автоматично після активації карти.Євген:а чому вона не вимикається через МТС-меню??? Вірніше вона начеб-то вимикається!, мені пише відповідь "Сервіс ВІДКЛЮЧЕНО"! Що це за обман???Ігор:Це не обман, а послуга МТС Клік. Інформація про послугу є на нашому сайті.Ігор:Достатньо відправити SMS з текстом OFF на номер 20255. Послуга буде відключена.Євген:І Сімка в мене активована вже давно, а ці рекламки почали йти недавно!Євген:Я вас запитую не про сайт, а про відповідь ВАШОЇ ж системи на запит через ВАШЕ ж меню, вшите в ВАШУ ж СІМкартуІгор:Євген, якщо через меню не можете відключити, то можна через SMS. Якщо так Вам не зручно, то я її замісить Вас можу заблокувати.Ігор:Заблокувати зараз?Євген:Я захожу в меню телефону, в якому, звісно ж, з'явилось "МТС-меню", так як вставлена сім-картка МТСа. Далі в цьому меню в мене є можливість зайти в пункт "МТС клік", там я обираю "Активація" і в ньому "ВИМКНУТИ", на що отримую відповідь системи "СЕрвіс ВІДключено" - то як це трактувати - не обман???Євген:Так, заблокуйте. НАЗАВЖДИ бажаноІгор:ОК.Ігор:Та к і зробимо.Ігор:Телефон зараз знаходиться біля Вас?Євген:такІгор:Зараз допоможу вирішити це питання. Треба тільки підтвердити, що Ви власник номеру. Зараз на телефон буде відправлений код. Він з 5 цифр. Код треба написати в чаті. SMS надійде від Vodafone. Напишіть код в чаті, і я перевірю інформацію за номером.Євген:00245Ігор:Чудово.Ігор:Дякую.Ігор:Послуга заблокована. Тепер непотрібні Вам SMS приходити більше не будуть.Євген:Дуже дякую і сподіваюсь, що Ви не обманюєте, як Ваша система Ігор:Не обманюю. Послуга заблокована. Євген:дякую Євген:допобачення Hide
jack74 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 10:49 #1671 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 10:49 Я здогадуюсь, що той Клік мені ввімкнули після того, як я ту сімку втикнув тимчасово в смарт... А так вона в мене в "дєдушці" Нокіа 1650
Serpent Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 14:01 #1672 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 14:01 3 годин тому, jack74 сказано: Я здогадуюсь, що той Клік мені ввімкнули після того, як я ту сімку втикнув тимчасово в смарт... Саме так. Після втикання сімки в будь який інший телефон довбаний "клік" (в більшості випадків) активується автоматично, без згоди абонента.
Akrilat Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 15:15 #1673 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 15:15 В 28.09.2016 at 17:47, Allis сказал: Мне МТС в одностороннем порядке увеличил на половину абонплату и добавил функций, которые мне не к чему. А який у вас тариф?
Pavelix Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 17:22 #1674 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 17:22 Народ підкажіть хто в темі який оптимальний тариф обрати для бабусі/мамусі? Тобто безлім в мережі, просто, без інету і тд... вигідний по ціні... Наразі "супер мтс 3д0 35+"
Basil Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 18:34 #1675 Опубліковано 29 Вересня, 2016 в 18:34 1 година тому, Pavelix сказано: Народ підкажіть хто в темі який оптимальний тариф обрати для бабусі/мамусі? Тобто безлім в мережі, просто, без інету і тд... вигідний по ціні... Наразі "супер мтс 3д0 35+" 100 хвилин в день вистачить? тоді читати звідси і допоки не стане зрозуміло.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти