Перейти до змісту

Рух маршруток у Луцьку


Alisa

Рекомендовані повідомлення

4 часа назад, SergLutsk сказал:

Обслуговуючи один з найменших обласних центрів країни, і беручи плату на рівні з найбільшими містами

Навіть не беручи до уваги те, що інфа застаріла і в Харкові, наприклад, проїзд 9-11грн, покажи в даній табличці ціну в Луцьку на рівні найбільшиз міст.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, volks сказано:

Навіть не беручи до уваги те, що інфа застаріла і в Харкові, наприклад, проїзд 9-11грн, покажи в даній табличці ціну в Луцьку на рівні найбільшиз міст.

А що самому не видно ? Львів - 5, Одеса  - 7, Харків - 5,5 - 7,5 Так, нехай це таблиця минулого року, але вибачте посуньтесь вони проїзжають третину від того шляху, що у вищенаведених містах, а плату хочуть таку саму, ну це смішно !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 хвилин тому, volks сказано:

Навіть не беручи до уваги те, що інфа застаріла і в Харкові, наприклад, проїзд 9-11грн, покажи в даній табличці ціну в Луцьку на рівні найбільшиз міст.

А що самому не видно ? Львів - 5, Одеса  - 7, Харків - 5,5 - 7,5 Так, нехай це таблиця минулого року, але вибачте посуньтесь вони проїзжають третину від того шляху, що у вищенаведених містах, а плату хочуть таку саму, ну це смішно !

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, SergLutsk сказал:

А що самому не видно ? Львів - 5, Одеса  - 7, Харків - 5,5 - 7,5 Так, нехай це таблиця минулого року, але вибачте посуньтесь вони проїзжають третину від того шляху, що у вищенаведених містах, а плату хочуть таку саму, ну це смішно !

7, 7.5 - це на рівні 5? А стосовно маршрутів, зайди на eway. Будеш здивований, що в Харкові багато маршрутів коротші, ніж в Луцьку. Тому що там вони можуть з'єднувати окремі райони, а в Луцьку маршрут обов'язково проходить через усе місто, за вигятком хіба 8.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Іншими словами ти вважаєш, що ціна на маршрутку в Луцьку і в Харкові повинна бути однакова ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

25 минут назад, volks сказал:

7, 7.5 - це на рівні 5? А стосовно маршрутів, зайди на eway. Будеш здивований, що в Харкові багато маршрутів коротші, ніж в Луцьку. Тому що там вони можуть з'єднувати окремі райони, а в Луцьку маршрут обов'язково проходить через усе місто, за вигятком хіба 8.

в Ужгороде большая часть маршруток 10-15 мин едут по маршруту. в Мариуполе минимум 35, самые длинные 55.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 хвилин тому, SergLutsk сказано:

Іншими словами ти вважаєш, що ціна на маршрутку в Луцьку і в Харкові повинна бути однакова ?

та ні, просто - треба збільшити Луцьк  до  розмірів Харкова (хоча,  якщо  розібратись  то він не такий вже й  великий, якщо знати дорогу)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я ж вам кажу, в нас має бути дорожче, ми ж ближче до Європи чим той самий Харків чи Київ )

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 hours ago, SergLutsk said:

А що самому не видно ? Львів - 5, Одеса  - 7, Харків - 5,5 - 7,5 Так, нехай це таблиця минулого року, але вибачте посуньтесь вони проїзжають третину від того шляху, що у вищенаведених містах, а плату хочуть таку саму, ну це смішно !

Львів - 7

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 часов назад, SergLutsk сказал:

Іншими словами ти вважаєш, що ціна на маршрутку в Луцьку і в Харкові повинна бути однакова ?

Щоб щось вважати, треба бачити реальні цифри витрат і пасажиропотоків, а не тикати пальцем в небо.

А я лише вказав на хибну думку, що ціна на проїзд однакова і що там маршрути втричі довші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дьомін викрутився

запускають знову 236 маршрутку, яка їздитиме з Гірки Полонки в Ліпіни. Враховуючи що маршрутка приміська - валідаторів там не буде

https://www.volynnews.com/news/all/u-hirku-polonku-i-lypyny-pustiat-marshrutku-z-lutska/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так як це пасажирські перевезення, де пасажир не їздить виключно з кінця в кінець, то для визначення ціни, немає значення довжина маршруту. Має значення к-сть перевезених пасажирів на 1 км маршруту. Наприклад, якщо у Луцьку довжина маршруту 10 км і водій провезе за один рейс 100 пасажирів (10 пасажирів на 1 км маршруту), а у Харкові 20 км, але водій провезе за рейс 300 пасажирів (15 пасажирів на 1км маршруту), то нічого дивного що у Харкові може бути проїзд дешевший, навіть при більшій зарплаті водія.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, nickel сказано:

Так як це пасажирські перевезення, де пасажир не їздить виключно з кінця в кінець, то для визначення ціни, немає значення довжина маршруту. Має значення к-сть перевезених пасажирів на 1 км маршруту. Наприклад, якщо у Луцьку довжина маршруту 10 км і водій провезе за один рейс 100 пасажирів (10 пасажирів на 1 км маршруту), а у Харкові 20 км, але водій провезе за рейс 300 пасажирів (15 пасажирів на 1км маршруту), то нічого дивного що у Харкові може бути проїзд дешевший, навіть при більшій зарплаті водія.

Це все звичайно вірно і не маючи пепед очима реальних цифр нічого довести неможливо. І хоч це звичайно не показник, але коли я наприклад їздив маршрутками в Києві, Львові, Одесі, то помічав що все таки пасажири там їдуть знаааачно довше ніж в Луцьку, тобто що зміна пасажирів відбувається значно рідше, а відповідно і співвідношення люди/км навряд чи виходило б кращим ніж в Луцьку. Але то таке, суб'єктивна думка, статистику я не виводив.

Але зате виникає закономірне запитання, чому ж ті маршрутчики так активно воюють проти встановлення валідаторів ? Чи часом не тому, що з валідатором буде дуже просто вирахувати скільки реально людей вони перевезли, скільки заробили, і чи насправді ті розрахунки про рентабельність, якими вони махають в міськраді про необхідність підняття ціни проїзду, є обгрунтованими ?

А ті, що все таки встановили валідатори, не бояться  виходить що можна буде вирахувати їх заробіток ?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 годин тому, vampirich сказано:

236 маршрутку, яка їздитиме з Гірки Полонки в Ліпіни.

а який її маршрут? детальніше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 часа назад, SergLutsk сказал:

Але зате виникає закономірне запитання, чому ж ті маршрутчики так активно воюють проти встановлення валідаторів ?

Ну так про це вже тут десятки разів писали. Претензії були саме до картинки і твого коментаря.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 годин тому, Basil сказано:

а який її маршрут? детальніше

https://routes.one/uk/lutsk/routes/6243

Перед скасуванням кілька років тому вона якось так їхала. Але ще раніше вона і по волі їздила, так що немає впевненості як саме зараз вона їхатиме

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

коли останній день  готівкою можна розраховуватись

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, westboiuu сказал:

коли останній день  готівкою можна розраховуватись

завтра

  • Дякую! 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, vampirich сказал:

Але ще раніше вона і по волі їздила, так що немає впевненості як саме зараз вона їхатиме

Їздить по Соборності, щойно бачив.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Виявилося, що 236 з Гірки Полонки в Луцьк бере 8 грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитата

Як їздитиме громадський транспорт Луцька у новорічну ніч

https://www.volynnews.com/ua/news/all/yak-yizdytyme-hromadskyy-transport-lutska-u-novorichnu-nich-/

 

У новорічну ніч луцькі тролейбуси курсуватимуть з 23:00 до 3:00 ночі, а маршрутки – з 23:00 до 6:00 ранку.

Про це йдеться у розпорядженні виконувача повноважень Луцького міського голови Григорія Пустовіта від 23 грудня 2019 року.

Так, Луцька міська рада рекомендує Комунальному підприємству «Луцьке підприємство електротранспорту» організувати рух тролейбусів в ніч з 23.00 31 грудня 2019 року до 3:00 1 січня 2020 року за маршрутами:

- № 1 «Бенделіані – Драмтеатр – Бенделіані» – 2 одиниці;

- № 4 «АС-2 – Драмтеатр – АС-2» – 1 одиниці;

- № 15 «ЦУМ – пр-т Молоді – ЦУМ» – 2 одиниці;

- № 15а «ЦУМ – пр-т Молоді – ЦУМ» – 2 одиниці.

Також влада міста рекомендує перевізникам КП «Луцьке підприємство електротранспорту», ТзОВ «Санрайз», ФОП Тимощуку М.С., ФОП Михалюку М.П., ФОП Кашубі Т.І. організувати перевезення пасажирів автобусами в ніч з 23.00 години 31 грудня 2019 року до 6:00 ранку 1 січня 2020 року за маршрутами:

- № 1 «Завод «Мотор» – Надрічна» – 3 одиниці;

- № 2 «Залізничний вокзал – Конякіна» – 4 одиниці;

- № 10 «Шота Руставелі – Карбишева» – 3 одиниці;

- № 11 «Шота Руставелі – Карбишева» – 3 одиниці;

- № 22 «Карбишева – с. Милуші» – 3 одиниці;

- № 25 «Карбишева – Володимирська»– 3 одиниці;

- № 26 «Окружна – Вишків»– 1 одиниця;

- № 31 «ТЦ Слон – с. Боголюби»– 2 одиниці.

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитата

Коли у Луцьку запустять GPS-моніторинг громадського транспорту

2cdaf0805dab69c9f79e59a5bd67a904.png

GPS-моніторинг громадського транспорту Луцька відновлять після затвердження паспортів маршрутів.

Про це йдеться у відповіді Луцької міської ради на петицію щодо запуску моніторингу громадського транспорту.

У зв’язку із розірванням договорів на перевезення пасажирів через відмову перевізників впроваджувати автоматизовану систему обліку оплати проїзду, проходить процес оголошення конкурсів на залучення перевізників із формуванням нових схем та розкладів руху.

"Після затвердження паспортів маршрутів дані будуть внесені в автоматизовану систему обліку оплати проїзду з наступним відображенням в системі GPS- моніторингу", – зазначають у Луцькраді.

Після внесення та оновлення даних щодо схем руху і розкладів руху усі транспортні засоби можна буде переглянути за допомогою мобільного додатку “CityCard”.

"Оператором електронних систем (ТОВ “СІТІ КАРД СИСТЕМ”) забезпечуватиметься експорт даних, які генеруються АСООП, в одному або кількох форматах відкритих даних, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 “Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних”.

На даний час здійснюється інтеграція експорту даних з системи моніторингу, відповідно до вимог та рекомендацій постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 для оприлюднення наборів відкритих даних органів місцевого самоврядування “Єдиного державного вебпорталу відкритих даних”, – додали у відповіді.

Після завершення робіт з інтеграції та оприлюднення набору “Дані про місцезнаходження громадського транспорту в режимі реального часу” і затвердження паспортів маршрутів існуючим та новим онлайн-сервісам буде доступна у відкритому доступі інформація щодо руху транспортних засобів в режимі реального часу.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автобус №32 змінив схему руху! Відтепер курсує від Райлікарні по Теремнівській, Рівненській, Відродження, Молоді, Соборності, Перемоги, В. Мойсея, Винниченка, Б. Хмельницького (назад по Глушець, Парковій), Ковельській, Червоного Хреста, Львівській, Полонківській, Корольова. НЕ КУРСУЄ по вулицям Ветеранів, Чорновола, Шопена і пр. Волі.

  • Дякую! 1
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маршрутка № 233 «Липини – Полонка» знову курсуватиме

Цитувати

Маршрутка №233 «Липини – Полонка» з 30 грудня знову курсуватиме.

Про це повідомляють у Гіркополонівській громаді.

Схема руху автобуса: вулиця Перемоги (село Полонка, м-н Ритуальні послуги) – вулиця Мологвардійська – вулиця Мамсурова – бульвар Дружби народів – вулиця Станіславського – вулиця Львівська – вулиця Ковельська – вулиця Глушець – Київський майдан – вулиця Рівненська – вулиця Теремнівська.

Перший рейс з села Полонка о 6:45. Періодичність – 15 хвилин.

Вартість проїзду:

село Полонка – Луцьк – 7 гривень.

По місту – 6 гривень.

Дитячий (6-14 років) – 3 гривні.

 

  • Дякую! 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Народ, може хто в курсі - чи затверджені\будуть\чи взагалі таке є маршрути для маршрутних таксі в Луцьку на 2020 рік?

Намагаюсь дізнатись причину відсутності транспорту після 10 вечора, хоча до впровадження квитка катались до 23:30.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...