SunSeth Опубліковано 13 Червня, 2018 в 18:00 #276 Опубліковано 13 Червня, 2018 в 18:00 27 хвилин тому, NeoN сказано: Доречі, а зараз, поки її немає, всі роблять повну проплату ? Тут без варіантів. Будеш мати борг - тоді точно не дадуть на новий сезон.
nickel Опубліковано 13 Червня, 2018 в 18:12 #277 Опубліковано 13 Червня, 2018 в 18:12 2 часа назад, NeoN сказал: Доречі, а зараз, поки її немає, всі роблять повну проплату ? В мене по всьому перелата, треба платити лише за утримання будинку і вивіз сміття. Плачу повністю. Минулого разу, коли перераховували і повернули субсидію, то те що платив пішло в переплату. А зараз невідомо чи то перерахунок чи взагалі забрали.
yu2007 Опубліковано 13 Червня, 2018 в 19:54 #278 Опубліковано 13 Червня, 2018 в 19:54 2 hours ago, NeoN said: Так мабуть і буду робити, як прикинув все, субсидія буде в обох квартирах, а була лиш в одній, доведеться просто побігати... А так не хотілось . А хіба може бути субсидія в квартирі, де ніхто не прописаний?
SunSeth Опубліковано 13 Червня, 2018 в 20:15 #279 Опубліковано 13 Червня, 2018 в 20:15 19 хвилин тому, yu2007 сказано: А хіба може бути субсидія в квартирі, де ніхто не прописаний? Рахується норма на 1 людину, якщо нічого не змінилось.
yu2007 Опубліковано 13 Червня, 2018 в 21:54 #280 Опубліковано 13 Червня, 2018 в 21:54 1 hour ago, SunSeth said: Рахується норма на 1 людину, якщо нічого не змінилось. Хм, щось нічого не зрозумів. Норма - нормою, а який/чий дохід береться для розрахунку субсидії?
SunSeth Опубліковано 13 Червня, 2018 в 22:08 #281 Опубліковано 13 Червня, 2018 в 22:08 13 хвилин тому, yu2007 сказано: Хм, щось нічого не зрозумів. Норма - нормою, а який/чий дохід береться для розрахунку субсидії? Логічно, що власника квартири.
yu2007 Опубліковано 13 Червня, 2018 в 22:15 #282 Опубліковано 13 Червня, 2018 в 22:15 1 minute ago, SunSeth said: Логічно, що власника квартири. Хм, але ж власник напевно зареєстрований (прописаний) в іншому помешканні (своєму, спільному з дружиною, батьківському...), на яке теж може бути субсидія. Ну, наприклад, я живу з родиною в будинку і отримуємо на оплату комунпослуг в ньому субсидію. Крім того я є власником ще двох (п'яти, десяти..) квартир в місті. Я можу оформити субсидії на все житло, власником якого я є?
SunSeth Опубліковано 14 Червня, 2018 в 03:45 #283 Опубліковано 14 Червня, 2018 в 03:45 5 годин тому, yu2007 сказано: Крім того я є власником ще двох (п'яти, десяти..) квартир в місті. Я можу оформити субсидії на все житло, власником якого я є? Ага, щаз.
foma144 Опубліковано 16 Червня, 2018 в 18:21 #284 Опубліковано 16 Червня, 2018 в 18:21 В продовження теми оплати за холодну воду в Приват24 по лічильнику за куби. Станом на 1.06.2018 мені нарахували 172 грн. боргу. Вирішив підрахувати та роздрукувати рахунки за останні 8-9 місяців, щоб точно визначитись хто кому що винен. Так ось, до 01.01.2018 року оплата здійснювалась за два лічильника чітко. А от в цьому році, згідно з рахунками з архіву (не друкував, коли платив), якась нісенітниця. Останній показник за січень 768 кубів, в лютому проплачено два за 772-773 (останній показник 771, як)? В березні останній вже 775! Знову прапало 2 куба, як? Якось виходило, що я неправильно отримував показник останнього проплаченого куба в програмі. Три помилки за 5 місяців цього року при умові, що в минулому такого не було, мені дивно. Підрахував скільки проплатив в загальному та останній показник двох лічильник, вийшла різниця в 12 кубів з початку року (в травні не платив), або 154 грн. Вирішив заплатити нарахований борг, сваритись за 18 грн. поки не буду, але якщо знову нарахують, піду точно сваритись. Думав, що перевірю свої проплати на сайті www.komunal.lutsk.ua, але там немає в архіві моїх проплат за лютий-квітень, за січень та травень є, а також минулі роки теж є, знову якось дивно, хоча вже роки 3 проплачую в приваті. Перевірте в себе, може так само. П.С. з гарячою водою проблем немає, показники відповідають дійсності, але проплатити за стоки по кубах за травень не зміг, не можна внести куби, щоб автоматично програма нарахувала суму, можна внести тільки суму, тобто самому взнавай тариф та рахуй куби. За саму воду вносиш куби, програма рахує вартість. Перевіряв в Приват24 та на сайті www.komunal.lutsk.ua. А як класно раніше було. Газу немає, чув, що там теж проблемно. П.С.2. Проплачував три рази в Приват24 з кредитки за травень (два дні назад), комісії не нараховано, спеціально перевіряв.
Лучанка Тетяна Опубліковано 19 Червня, 2018 в 07:06 #285 Опубліковано 19 Червня, 2018 в 07:06 В ощадбанку за воду вже не потрібно називати витрачені куби, а просто до 5 числа на сайті вносити їх, а далі Водоканал рахує суму і після 10 числа цю суму сплачуєш. Ось така новина )
SunSeth Опубліковано 19 Червня, 2018 в 08:02 #286 Опубліковано 19 Червня, 2018 в 08:02 57 хвилин тому, Лучанка Тетяна сказано: Ось така новина ) "Новині" вже 1,5 місяці )
Лучанка Тетяна Опубліковано 19 Червня, 2018 в 12:12 #287 Опубліковано 19 Червня, 2018 в 12:12 4 годин тому, SunSeth сказано: "Новині" вже 1,5 місяці ) Я наприклад у травні оплачувала по старій системі, тому для мене це зараз новина )
sss381 Опубліковано 21 Червня, 2018 в 20:53 #288 Опубліковано 21 Червня, 2018 в 20:53 Цитата У Луцьку – нові правила нарахування оплати за тепло і гарячу воду Із 2 червня почав діяти Закон України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання". Відповіно до нього, споживач щомісяця повинен передавати показання лічильників виконавцю відповідних комунальних послуг або визначеній власником (співвласниками) іншій особі, що здійснює розподіл обсягів комунальної послуги. Не менше одного разу на рік відбувається контрольне зняття показань, – інформує прес-служба ДКП "Луцьктепло". У разі ненадання показань виконавець упродовж трьох місяців приймає середньодобове споживання таким споживачем відповідної комунальної послуги за попередні 12 місяців (для послуг з теплопостачання – за середнім споживанням попереднього опалювального періоду). Якщо інформації про показання лічильників немає, то після закінчення тримісячного терміну споживачам нарахують оплату як тим, у кого приміщення не оснащені лічильниками. Для уникнення непорозумінь в нарахуванні плати за надання послуг з теплопостачання та постачання гарячої води лучани повинні самостійно надавати показання вузлів обліку теплової енергії (в опалювальний період) та гарячої води (щомісячно) з 24 до 29 числа. Подати показники можна у такі способи: Контактні телефони: 773-208, 773-230, Автовідповідач для голосових повідомлень: 773-220 Електронна пошта: [email protected] У формі SMS на номери телефонів: 050-438-9286, 050-486-9841, 050-486-9842, 067-332-4115, 050-438-9909, 050-438-9225, 050-375-5549, у форматі: адреса та фактичний показник у м3 або Гкал (ГДж, Мвт / год, ….). Нагадаємо: такий принцип нарахування діє у Луцьку щодо холодної води. Звідси: https://konkurent.in.ua/news/luck/27525/u-lucku-novi-pravila-narahuvannya-oplati-za-teplo-i-garyachu-vodu-.html
Zheny@ Опубліковано 22 Червня, 2018 в 06:18 #289 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 06:18 Через який сайт зараз платити світло і воду?? Останніх 2 припинили існування!
Saddy Опубліковано 22 Червня, 2018 в 09:21 #290 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 09:21 3 часа назад, Zheny@ сказал: Через який сайт зараз платити світло і воду?? запрацював особистий кабінет водоканалу. тепер там можна проставляти стоки гарячої води. мені підтягнуло туди якимось чином логін з прив'язкою до пошти з сайту erc.work
Zheny@ Опубліковано 22 Червня, 2018 в 09:25 #291 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 09:25 3 хвилин тому, Saddy сказано: запрацював особистий кабінет водоканалу. вчора не робив.
vaz75 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 11:13 #292 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 11:13 1 час назад, Saddy сказал: мені підтягнуло туди якимось чином логін з прив'язкою до пошти з сайту erc.work а мені ні
nickel Опубліковано 22 Червня, 2018 в 12:46 #293 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 12:46 Як подавати показники лічильника до «Луцькводоканалу» 13:09 22.06.2018 987 «Луцьквoдoканал» нагадує містянам прo пoчатoк приймання пoказників лічильників хoлoднoї та гарячoї вoди, аби нарахувати плату за червень. Кoмунальне підприємствo інфoрмує, щo пoкази лічильників, передані пo телефoну кoл-центру з 20 червня пo 3 липня, приймають як пoказник на 1 липня 2018 рoку. Пo цих пoказах прoвoдять нарахування і вoни будуть відoбраженні в рахунках КП «Луцьквoдoканал». У цей періoд підприємствo працює дo 20:00, відкриті 20 телефoнних ліній, фoрмують електрoнну чергу з інфoрмуванням та мoжливістю перебування в черзі дo 5 хвилин. Вихідні дні – 24 та 28 червня. Пікoве навантаження за вхідними дзвінками припадає на oстанні дні, а в межах рoбoчoгo дня – в першій пoлoвині. Якщo абoнент не передасть пoказник на перше числo, у такoму випадку кінцеві пoказники лічильників визначить підприємствo відпoвіднo дo ЗУ «Прo кoмерційний oблік теплoвoї енергії та вoдoпoстачання» вихoдячи із середньoмісячнoгo спoживання. Нагадуємo, щo існують такoж альтернативні метoди пoдачі пoказників приладів oбліку: через oсoбистий кабінет oc.vd.lutsk.ua абo vd.lutsk.ua (гoлoвне меню сайту «Oсoбистий кабінет») передача пoказів за дoпoмoгoю SMS-пoвідoмлення (067-444-8-777) передача пoказів за дoпoмoгoю пoвідoмлення на Viber (067-444-8-777) передача пoказів на електрoнну скриньку ([email protected]) скринька для збoру пoказників за адресами: м. Луцьк, вул. Дубнівська, 26 та м. Луцьк, Вул. Січoва, 16, м. Луцьк, вул. Л.Українки, 35 «Центр надання адміністративних пoслуг у м. Луцьку».
Pavelix Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:41 #294 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:41 А хто як передає стоки гар води в особистому кабінеті Водоканалу ? якщо я наприклад користуюсь бойлером, то зовсім ніц не передавати, вірно? і як взагалі це може перевірити водоканал якщо стоки ці є але ти їх не передаєш... не розумію..
Гість rl72 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:43 #295 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:43 @nickel, про сайт укрбілінг (чи його наступника) уже можна забути. Плохо. Було зручно для електроенергіі.
Гість rl72 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:45 #296 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:45 3 хвилин тому, Pavelix сказано: А хто як передає стоки гар води в особистому кабінеті Водоканалу ? якщо я наприклад користуюсь бойлером, то зовсім ніц не передавати, вірно? і як взагалі це може перевірити водоканал якщо стоки ці є але ти їх не передаєш... не розумію.. Лічильники на воду є? Значить стоки як мінімум рівні показникам по воді
Pavelix Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:51 #297 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:51 4 хвилин тому, rl72 сказано: Лічильники на воду є? Значить стоки як мінімум рівні показникам по воді Та да, вроді відповідають... хоча сам ніколи його не вносив... якимось чином водоканал бере показник гарчої в луцьктепла і сам пхає в стоки
Гість rl72 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:54 #298 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 13:54 1 хвилина тому, Pavelix сказано: Та да, вроді відповідають... хоча сам ніколи його не вносив... якимось чином водоканал бере показник гарчої в луцьктепла і сам пхає в стоки Так радій, що в них ще немає показників з пивзаводу Земан про кількість випитого пива)
SunSeth Опубліковано 22 Червня, 2018 в 14:35 #299 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 14:35 49 хвилин тому, rl72 сказано: Лічильники на воду є? Значить стоки як мінімум рівні показникам по воді По гарячій?
Гість rl72 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 15:02 #300 Опубліковано 22 Червня, 2018 в 15:02 27 хвилин тому, SunSeth сказано: По гарячій? Плюс холодна. П.с. в мене тільки холодна і каналізаціі нема. Відповідно і стоків.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.