Перейти до змісту

Реконструкция ж/д вокзала


ursa

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 677
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

сьогодні близько 11 ранку на станції була помічена оця ракета ))) :

490103175.jpg

Це автомотриса начальника львівської залізниці, а це вірна ознака того, що Луцьк відвідав Богдан Піх. отже очікуєм новин.

Тим часом реконструкція триває. станом на сьогодні, 14.03.2012:

d8f405da2148.jpg

c5bf71922bdd.jpg

16f0bb6bd224.jpg

308e523892d2.jpg

єдине що забув -- купол сфотографувати, але на словах скажу, що вже обшитий повністю, залишилося лише шпиль приварити

Опубліковано
Це автомотриса начальника львівської залізниці, а це вірна ознака того, що Луцьк відвідав Богдан Піх. отже очікуєм новин.

Є новини:

Реконструкцію приміщення залізничного вокзалу буде завершено влітку. Про це «Волинській правді» повідомили у відділі інформаційної роботи Луцької міської ради.

Сьогодні до Луцька прибув перший заступник начальника «Львівської залізниці» Олександр Єфіменко, щоб оглянути хід реконструкції приміщення залізничного вокзалу.

Під час зустрічі з міським головою Миколою Романюком, начальником управління містобудування та архітектури міської ради Юрієм Казміруком, начальником головного управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації Леонідом Кирильчуком узгоджено перелік питань, які стосуються завершення будівельних робіт та проведення там благоустрою. Також обговорено план дій щодо проведення благоустрою території Привокзальної площі.

Олександр Єфіменко після огляду залишився задоволеним ходом виконаних робіт.

Опубліковано
... це вірна ознака того, що Луцьк відвідав Богдан Піх....

Сьогодні до Луцька прибув перший заступник начальника «Львівської залізниці» Олександр Єфіменко

Маленька поправочка, вибачаюсь... Не начальник (Богдан Піх) приїжджав, а його заступник. Просто "тачіла" начальника, а на ній заступник розїжджає, одна на двох (чи скільки їх там є)... Вони мабуть збираються зранку в директорії залізниці, і в карти розігрують, хто сьогодні у відрядження на мотрисі поїде, а хто маршрутками)))

Опубліковано

Металопластикові вікна спаскудили весь екстер'єр майбутнього вокзалу. Дивлюсь на те все, і ще раз переконуюсь в несмаку та поху байдужості осіб відповідальних за реконструкцію. Зрозуміло, що так дешевше, в майбутньому їх фарбувати не треба (поки ПВХ профіль не пожовтіє) і ще багато інших "плюсів", але тоді для чого та вся реконструкція..?

PS Забув додати, бракує червоної металочерепиці, але думаю вона вже на підході і тоді вокзал гармонійно впишеться в оцей будівельний "ширпотрєб", який натикали по місту.

Опубліковано

Колись заходили поїзда з Санкт-Петербурга

Насамперед треба замінити колію (на це в держави нема грошей), а тоді вже й протяги думати

Опубліковано

шкода, що в нас перон біля першої колії не піднімають, як зроблено, наприклад, в Рівному. Там в поїзд зайти значно простіше, особливо якщо з важкими сумками або з велосипедом...

Опубліковано

Насамперед треба замінити колію (на це в держави нема грошей), а тоді вже й протяги думати

Колія в напрямку Ківерець замінена в 2000р., суцільнозварна полоса, бетонна подушка, кріплення рейок -- самозажим Укрстандарт, розрахукова швидкість -- 100км/год, максимальна -- 130км/год, робоча -- 70-90км/год. Системи сигналізації і блоки СЦБ замінені і налаштовані під ці швидкості (можна відчути, довго стоячи на переїзді в очікуванні проходження потяга, що означає, що точка увімкнення сигналізації знаходиться дальше ніж раніше від переїзду), далі в напрямку Рівного колія замінена ще раніше, в сторону Ковеля колія дозамінена торік літом. По ст. Луцьк 100% замінена колія по пасажирському парку і десь 40-60% по вантажому і підїзному парку колій. На Львів по ст. Луцьк замінено укладку і саме полотно до ст. Гнідава в червні 2009, заміна колії далі до Львова участками тривала до того і триває (ну буде скоро) нині. Такщо нарікати на стан верхньої будови колій не приходиться, хібащо аварійним є стан підїзних колій до підприємств, але то для нас неважно, нехай за то болить голова власників тих підприємств.

А те, що на ремонт колій немає грошей -- це теж невідповідає дійсності... тобто ну як невідповідає дійсності... коштів інколи дійсно не вистачає, тоді просто позичають, але це в кртичних випадках, а взагалі то раз на декілька років складають план ремонту, заміни, реконструкції верхньої будови та основи колії, електрифікації колії, ремонту та будівництва будівель, комунікації і тд і тп. Тобто всякі ремонти і заміни колій заплановуються наперед, а не як взбредеться...

Опубліковано

На рахунок пускання більше поїздів теж сенсу не бачу... ганяти порожні поїзди? А потім на чому їздити будем? залізниця оновлює свій рухомий склад за рахунок коштів, виручених з перевезень. Санкт-Петербург -- Львів -- Адлер справді свого часу через Луцьк ходив, що завжди здавалось мені дивним -- таке стратегічне сполучення в плані пасажиросполучення, а має пройти по такій гробовій ділянці як Луцьк-Стоянів-Львів. Та ж сама ситуація -- вивчили заселеність потяга і слідування пасажирів ним і побачили, що цей маршрут невигідний, та ще й тим більше врахувати треба, що потяг іде під тепловозною тягою (солярка тепловоза куди дорожча за електроенергію електровоза і екологічно ковбасніша) по аварійній (ну на той час) дистанції колії і ше + між Луцьком і Львовом ніяких насичених динамічних населених пунктів, окрім Стоянова (ну Стоянів теж не мега напружене стратегічне місто, просто він максимум в тому плані на цій ділянці), а от перегон Рівне-Здолбунів-Львів куди потужніша гілка, на якій є такі цікаві за розташуванням містечка як Дубно, Броди... Гадаю, про Здолбунів казати не потрібно -- самі розумієте -- залізничний вузол, можливість дістатися практично у кожен куточок країни. Додайте до цього той факт, що перегон електрифікований, колія відмінна. Здається, тут Луцьк у маршруті потяга №182 (здається такий номер він колись мав) сполученням Санкт-Петербург - Львів просто немав шансів і зміна цього маршруту не в користь Луцька це просто було питанням часу. Теж саме і з іншими потягами, наприклад такими як Варшава-Київ, Берлін-Київ, ну і з тими, які б Ви хотіли бачити у сполученні яких входить Луцьк. Ваше право, панове, бажати більше поїздів, мої бажання тут збігаються з Вашими, але я розумію, що наразі таке неможливо... Ну хібащо Ви можете запропонувати якийсь цікавий, пасажирозатребуваний маршрут )))

Да, і ше забув зауважити... Ви кажете -- Всім пертись у Рівне, щоб поїхати в Пітер... Всі -- це хто? Наврядчи в Луцьку так багато народу потребують попасти у Пітер і так часто, що залізниця вбачатиме доцільність пустити сюдою той потяг...

Опубліковано
Тобто всякі ремонти і заміни колій заплановуються наперед, а не як взбредеться...

Наскільки мені відомо заміна деяких дефектних ділянок (окремих рейок?) проводиться постійно і своєчасно, і відповідно гроші на це є постійно. Самі розумієте які ризики... знайомий працює на ділянці під Луцьком, розказував як їх там "шпілять" за це.

Да, і ше забув зауважити... Ви кажете -- Всім пертись у Рівне, щоб поїхати в Пітер... Всі -- це хто? Наврядчи в Луцьку так багато народу потребують попасти у Пітер і так часто, що залізниця вбачатиме доцільність пустити сюдою той потяг...

Мої знайомі які катаються в Пітєр їдуть до Бреста автобусом, далі сідають на потяг.

Опубліковано

Ну я думаю, що залізничний напрямок з Луцька на Львів вкрай поганий. Я про те, що мало варіантів нормально добиратися з Луцька до Львова, і з населених пунктів на шляху. Автобуси завжди переповнені, як і зі Львова так і з Луцька. Один пасажирський потяг типу Ковель-Ужгород, Ковель-Тернопіль (через Львів), і декілька додаткових дизель потягів вирішили б цю проблему. І ще... Цікавить доля рейкового автобуса, що раніше сполучав крайні точки м. Львів. Де він зараз??? Раніше чув, що його пустили на Тернопільський напрямок... Так от... Даний напрямок достатньо забезпечений, краще би цей рейковий автобус пустили на Луцьк зі Львова. Тим більше, він, здається, працює на дизельтязі..

Опубліковано

Наскільки мені відомо заміна деяких дефектних ділянок (окремих рейок?) проводиться постійно і своєчасно, і відповідно гроші на це є постійно. Самі розумієте які ризики... знайомий працює на ділянці під Луцьком, розказував як їх там "шпілять" за це.

Ну взагалі в машинобудуванні (простіше скажем в техніці) розрізняють ремонти і тех. огляди: ТО -- технічний огляд, їх може бути декілька в залежності від того як інженер розробник машини (механізму) запланував чи запроектував при розробці машини (ТО1, ТО2, ТО3....), кожне ТО проводиться через певний час роботи (мотогодини, кілометри.....) з певною послідовністю і повторюваністю, наприклад "ТО1 - ТО1 - ТО2 - ТО1 - ТО3 - ... " і включає певні оперції по огляду машини (механізму), виявленню неполадок, пошкоджень, усуненню пошкоджень і неполадок. ТО1 наприклад полягає у загальному огляді машини (механізму, вузла), усуненню сторонніх предметів, забруднення, специфічні операції притаманні ТО для відповідних машин (механізмів, вузлів), ТО2 уже може включати більш грунтовний огляд, заміну деталей, що відпрацювали свій ресурс по ГОСТ (ДСТУ, ISO) (мається на увазі якщо все робити по правильному і міняти деталі після відведеного їм ресурсу "по паспорту", а не як у нас ведеться -- заміна деталі після відпрацювання залишкового ресурсу (поломка), що призвело до відмови вузла (механізму, машини)), ТО3 ще більш грунтовний і т.д. Далі існують поточний ремонт (ПР) і капітальний ремонт (КР), які проводяться планово поміж ТО. Також існують щозезонний ТО (ЩТО) -- постановка машини на зиму/літо (на режим роботи "Зима"/"Літо"), щозмінний ТО (ЩзТО). Кожна окрема галузь може також мати свої специфічні, притаманні лише їй ТО і ремонти, так зокрема на залізничному транспорті розрізняють ТО перед вихдом в рейс і післярейсове ТО, прийом локомотива/вагона локомотивною бригадою/бригадою обслуговування пасажирського потяга перед виходом в рейс. Відповідно існують ТО і для колії, зокрема щоденне ТО перегонів, та діагностика ручними, пересувними, рухомими вимірювальними пристроями та колійною лабораторією (

) (хз які це ТО).

Навіть будівлі мають свої ТО, ПР і КР...

Заміна колії належить до капітального ремонту колії і теж проводиться (принаймі стараються) планово ну або на вимогу запровадження новітніх технологій, режимів руху (швидкісні маршрути, збільшення інтенсивності руху, маси поїздів і т.п.).

Тому життя іде, а ТО мають здійснюватися регулярно, строго по графіку незалежно від нашого бажання чи небажання примх погоди, начальства, влади))) бо це запорука безпеки руху, збільшення терміну експлуатації машини, будівлі, колії...

Опубліковано

Вот Вам ше купол, сьогодні сфоткав

d1b405cc9463.jpg

Жах, звідки такі форми? Вгадується рука видатного зодчого.

Скажіть, хто точно знає: це Бідзіля чи ні?

Опубліковано

Жах, звідки такі форми? Вгадується рука видатного зодчого.

Скажіть, хто точно знає: це Бідзіля чи ні?

Нє, то звичайний якійсь робітник з булгаркою в руках)))

Опубліковано

Цікаво, оте лайно яке до купола поприліпало від драбини по якій кандидат в Бедзілі заліз наверх, змиється, чи його ще й спєцом розмістять так щоб було з площі видно?

Опубліковано

Жах, звідки такі форми? Вгадується рука видатного зодчого.

Скажіть, хто точно знає: це Бідзіля чи ні?

Нє, то звичайний якійсь робітник з булгаркою в руках)))

Та я не про трудягу, я про автора цього...... інженерного шедевру

Опубліковано

А чого всі так на Бідзілю гонять?

П.С. не кидайтесь в мене камнями, я реально не знаю шо він такого поганого і доброго зробив, просто знаю що то якійсь архітектор і все.

Опубліковано

Більшість новітніх крупних проектів у Луцьку - його, а смак у нього дещо специфічний. Я канєш в архітектурі баран, але на мій хлопський розум - ці проекти - кака.

Опубліковано
Я канєш в архітектурі баран

Дивлячись на проекти вище зазначеного пана у мене закралась думка, що він таки також баран в архітектурі. ІМХО

Опубліковано

Більшість новітніх крупних проектів у Луцьку - його, а смак у нього дещо специфічний. Я канєш в архітектурі баран, але на мій хлопський розум - ці проекти - кака.

а київський майдан випадково не його рук діло? я в архутектурі теж нуб, але без мармурових плит старі фонтани виглядають просто :_20: скоріш би заросло квітами.

Ну я думаю, що залізничний напрямок з Луцька на Львів вкрай поганий. Я про те, що мало варіантів нормально добиратися з Луцька до Львова, і з населених пунктів на шляху. Автобуси завжди переповнені, як і зі Львова так і з Луцька. Один пасажирський потяг типу Ковель-Ужгород, Ковель-Тернопіль (через Львів), і декілька додаткових дизель потягів вирішили б цю проблему. І ще... Цікавить доля рейкового автобуса, що раніше сполучав крайні точки м. Львів. Де він зараз??? Раніше чув, що його пустили на Тернопільський напрямок... Так от... Даний напрямок достатньо забезпечений, краще би цей рейковий автобус пустили на Луцьк зі Львова. Тим більше, він, здається, працює на дизельтязі..

автотраса луцьк-львів взагалі схожа на роздовбану сільську дорогу. навіть деякі автобусні маршрути через це відмінили. я б сказав їхати дизельом у львів на м'яких сидіннях це ще казка :)

Опубліковано

Мені от цікаво - а чим вас форма купола лякає? Чи ви хотіли цибулинку в стилі Василія Блаженного? Що з куполом не так? Тільки прошу конкретніше, без "гівно".

Опубліковано

а київський майдан випадково не його рук діло? я в архутектурі теж нуб, але без мармурових плит старі фонтани виглядають просто :_20: скоріш би заросло квітами.

Звичайно, Київський майдан його рук діло.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...