Перейти до змісту

Новини ПриватБанку


talja

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Хотів поповнити картку десь днями, біля Варшавки в відділенні по 40 чол. чергі, не знаю що там таке давали, чи всі такі "бізнесмени" зараз, не вийшло..Потім ще в одне відділення зайшов і теж не зміг з "бокса" поповнити, чи якійсь збій в них був, не знаю..А взагалі по банку питань нема):

У них весь час глюки і програми зависають

Опубліковано

А ви пробували користуватись тими ж послугами в інших банках? Там нема глюків і програми не зависають , бо програм нема.

Я теж раніше критикував Приват , але після того як перевели зарплату з Привата в інший банк , я плачу гіркими сльозами за Приватом. Для прикладу , інтернет-банкінг в цьому банку дозволяє тільки подивитись баланс , все інше не діє . ПРиват24 згадую і знову плачу. Доречі подивитись баланс по карті в банкоматі цього банку платно.

Я дуже хочу повернутись в Приват Банк.

Опубліковано

А ви пробували користуватись тими ж послугами в інших банках? Там нема глюків і програми не зависають , бо програм нема.

Я теж раніше критикував Приват , але після того як перевели зарплату з Привата в інший банк , я плачу гіркими сльозами за Приватом. Для прикладу , інтернет-банкінг в цьому банку дозволяє тільки подивитись баланс , все інше не діє . ПРиват24 згадую і знову плачу. Доречі подивитись баланс по карті в банкоматі цього банку платно.

Я дуже хочу повернутись в Приват Банк.

Я тільки сказав про деякі недоліки в роботі банкоматів і вже декілька раз-дуже великі чергі і довге очікуванні, а так погоджуюсь без ПриватБанка, тяжко..

Опубліковано

Наблюдав картину в суботу після обіда в головному офісі: 1 касир працює і система не робила якась..Людей з 20 в черзі, і через 2 хвилини, то якісь знайомі підходять до каси з проханнями, то ще якись клієнти з різними питаннями..Та дівчинка коли вже моя черга дошла, така "варена" сиділа, капец просто..Шкода, конечно..В кожного своя робота

Опубліковано

Наблюдав картину в суботу після обіда в головному офісі: 1 касир працює і система не робила якась..Людей з 20 в черзі, і через 2 хвилини, то якісь знайомі підходять до каси з проханнями, то ще якись клієнти з різними питаннями..Та дівчинка коли вже моя черга дошла, така "варена" сиділа, капец просто..Шкода, конечно..В кожного своя робота

...Саме так - найважча робота в банку :0152: , усі інші просто відпочивають...

  • +1 2
Опубліковано

на днях поповнював карточку через термінал , сумма не маленька біля 6 тисяч, а термінал замість того щоб видати мені чек почав морщити лоба а разом з ним і я пригадувати статті з інету як грошики зникають безслідно.

Двічі мене термінал спитав чи я ще на місці і таки видав чек - хууу !

Опубліковано

Не зміг отримати міжнародний переказ з паспортом:

"у нас про вас недостатньо інформації".

Мать вашу за ногу!!! Ви дурні чи шо? Нацбанк ліцензії може лишити за таку фігню

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано

Робота в банку справді не для всіх. Я б навряд чи змогла щодня чемно відповідати всім протягом цілого дня.

  • +1 1
Опубліковано

народ, есть еще Абанк. тот же приват, только под другой вывеской. на днях зашла в приват возле слона сделать платеж, очереди по 20 человек, а у меня грудной ребенок на руках и времени 50 минут до автобуса.наверное менеджер меня пожалел.говорит пройдите 200 метров в А банк, они наши партнеры, там людей меньше, заплатите быстрее. когда я туда зашла, людей вобще не было!!!. за пять минут заплатила, еще за пять мне подсказали, что можно сделать регулярные платежи. что я и сделала.вроде мелочь, но я о такой услуге не знала.

а в приват пойду ругаться, за то, что без моего ведома открыли мне копилку и снимают деньги.

Опубліковано (змінено)

Завжди запитуйте і записуйте номери заявок і відпраляйте чат собі на електронну пошту, бо кожен працівник дає інші відповіді, регламентів не дотримуються, скарги на гарячу лінію ігноруються. Жахливе обслуговування...

post-69-0-31542500-1380718742_thumb.jpg

Змінено користувачем Black
Опубліковано

Завжди запитуйте і записуйте номери заявок і відпраляйте чат собі на електронну пошту, бо кожен працівник дає інші відповіді, регламентів не дотримуються, скарги на гарячу лінію ігноруються. Жахливе обслуговування...

post-69-0-31542500-1380718742_thumb.jpg

Навіть прізвище замалював :)

В онлайн-допомозі, дійсно, кожен консультант дає свій варіант відповіді на ваше питання.

В понеділок запитував в двох людей на сайті ПБ щодо переказу коштів. Двоє людей дали дві різних відповіді + на кожне речення очікував 2-3 хвилини. У вівторок завітав до відділення, де мені все детально, і головне - ввічливо, пояснили. Від живого спілкування одні позитивні емоції. Вирішив більше серйозні питання в чаті не вирішувати.

  • +1 2
Опубліковано

ой..я теж поражаюсь їхніми приколами..

для того, щоб відпривати гроші на картки стільки дивних операцій треба зробити.

а операції часто міняються..

просто брєд якийсь.

працюю з ІНГ банком там легше і простіше, набагато!!!

Опубліковано

Гроші повернути відмовились, так як платіж пройшов. Хоча на момент подачі заявки гроші були списані і на рахунок liqpay не зараховані, ніхто з працівників Приватбанку не міг пояснити куди поділись гроші і ніхто не міг провести платіж. Не зрозуміло навіщо було приймати заявку на повернення коштів, через тиждень сказати, що була написана додатково ще службова записка, почекайте ще кілька днів, а потім сказати, що заявку не знайдено і платіж повертатись не буде. На все це пішло 8 годин життя - 4 звернення в чат по 2 години. Комісію сплачено, гроші прийшли, коли вже непотрібні, купу часу витрачено, Щоб повернути на картку прийдеться знову платити комісію за глюки приват24 і на зп оленям, які там працюють і нічого не можуть зробити. Користуюсь вебмані з 2005 року, платежі ходять миттєво, жодного разу не зависали, чому ці кляті банки не можуть до такого дійти навіть сьогодні, я не можу зрозуміти. Тільки в 2013 з'явились Visa Personal Payments і Mastercard MoneySend.

Опубліковано

Блін, ну як так можна? О_о

Відкриваю пошту, а там:

Шановний *****************!

Нещодавно Ви замовили собі картку «Універсальна» на сайті ПриватБанку. Дякуємо за Ваш вибір! Вашу картку вже виготовлено. Забрати її Ви можете в будь-якому відділенні ПриватБанку. Тут Ви можете подивитися адресу найближчого відділення.

Це при тому, що Приватом не користуюся вже роки 2. 2 тижні тому телефонували, пропонували цю універсальну кредтку - відмовився, потім через тиждень ще раз подзвонили - знову відмовився, а сьогодні повідомлення, що прийдіть і заберіть...

Тобто мені тепер потрібно знайти час щоб зайти в банк, відмовитися від картки і перевірити чи дійсно вони повністю позакривали мої старі рахунки.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Перестав бути клієнтом цього чудобанку. Через пів року отримав смс рекламного характеру. Затефонувавши дізнався, що в базі я ще лишився...необхідно завітати і написати заяву про вилучення з бази.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

Поменял пароль в П24. Теперь при вводе нового пароля, переадресовывает на страницу для смена пароля.

Кто-то с таким сталкивался?

Опубліковано

Перестав бути клієнтом цього чудобанку. Через пів року отримав смс рекламного характеру. Затефонувавши дізнався, що в базі я ще лишився...необхідно завітати і написати заяву про вилучення з бази.

доречі мене це теж цікавило. десь хтось казав мені що наче неможливо видалити свою інфу з банку. хоча в теорії з новим законом про інформацію можна затребувати.

приват як і інші контори люблять рішати щось за клієнтів :) наприклад регулярно випускають кредитки, навіть якшо ти від них відмовляєшся...

Опубліковано

а у мене в м. Луцьк в терміналах карту не приймає (ще й золота). Думав просто глюк по карті, але в Тернополі і Вінниці в терміналах такого глюку не виявив, а у Луцьку за останні 3 місяці лише 1 раз з 10 термінал прийняв карту.

Опубліковано

а у мене в м. Луцьк в терміналах карту не приймає

Уточню - мав на увазі термінали самообслуговування, що стоять у магазинах та відділеннях привата.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...