Peter Weger Опубліковано 27 Вересня, 2013 в 19:17 #501 Опубліковано 27 Вересня, 2013 в 19:17 В 27.09.2013 в 17:08, SZERLOK сказав: Хотів поповнити картку десь днями, біля Варшавки в відділенні по 40 чол. чергі, не знаю що там таке давали, чи всі такі "бізнесмени" зараз, не вийшло..Потім ще в одне відділення зайшов і теж не зміг з "бокса" поповнити, чи якійсь збій в них був, не знаю..А взагалі по банку питань нема):У них весь час глюки і програми зависають
electric Опубліковано 27 Вересня, 2013 в 19:26 #502 Опубліковано 27 Вересня, 2013 в 19:26 А ви пробували користуватись тими ж послугами в інших банках? Там нема глюків і програми не зависають , бо програм нема. Я теж раніше критикував Приват , але після того як перевели зарплату з Привата в інший банк , я плачу гіркими сльозами за Приватом. Для прикладу , інтернет-банкінг в цьому банку дозволяє тільки подивитись баланс , все інше не діє . ПРиват24 згадую і знову плачу. Доречі подивитись баланс по карті в банкоматі цього банку платно. Я дуже хочу повернутись в Приват Банк.
SZERLOK Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 07:13 #503 Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 07:13 В 27.09.2013 в 19:26, electric сказав: А ви пробували користуватись тими ж послугами в інших банках? Там нема глюків і програми не зависають , бо програм нема.Я теж раніше критикував Приват , але після того як перевели зарплату з Привата в інший банк , я плачу гіркими сльозами за Приватом. Для прикладу , інтернет-банкінг в цьому банку дозволяє тільки подивитись баланс , все інше не діє . ПРиват24 згадую і знову плачу. Доречі подивитись баланс по карті в банкоматі цього банку платно.Я дуже хочу повернутись в Приват Банк.Я тільки сказав про деякі недоліки в роботі банкоматів і вже декілька раз-дуже великі чергі і довге очікуванні, а так погоджуюсь без ПриватБанка, тяжко..
Peter Weger Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 18:57 #504 Опубліковано 28 Вересня, 2013 в 18:57 А ви знаєте друзі, як працюється працівникам цього банку? Не позаздриш...
SZERLOK Опубліковано 29 Вересня, 2013 в 06:59 #505 Опубліковано 29 Вересня, 2013 в 06:59 Наблюдав картину в суботу після обіда в головному офісі: 1 касир працює і система не робила якась..Людей з 20 в черзі, і через 2 хвилини, то якісь знайомі підходять до каси з проханнями, то ще якись клієнти з різними питаннями..Та дівчинка коли вже моя черга дошла, така "варена" сиділа, капец просто..Шкода, конечно..В кожного своя робота
bormotuha Опубліковано 29 Вересня, 2013 в 09:17 #506 Опубліковано 29 Вересня, 2013 в 09:17 В 29.09.2013 в 06:59, SZERLOK сказав: Наблюдав картину в суботу після обіда в головному офісі: 1 касир працює і система не робила якась..Людей з 20 в черзі, і через 2 хвилини, то якісь знайомі підходять до каси з проханнями, то ще якись клієнти з різними питаннями..Та дівчинка коли вже моя черга дошла, така "варена" сиділа, капец просто..Шкода, конечно..В кожного своя робота ...Саме так - найважча робота в банку , усі інші просто відпочивають...
Otto Kreer Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 10:21 #507 Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 10:21 на днях поповнював карточку через термінал , сумма не маленька біля 6 тисяч, а термінал замість того щоб видати мені чек почав морщити лоба а разом з ним і я пригадувати статті з інету як грошики зникають безслідно.Двічі мене термінал спитав чи я ще на місці і таки видав чек - хууу !
vetalforever Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 11:23 #508 Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 11:23 Не зміг отримати міжнародний переказ з паспортом:"у нас про вас недостатньо інформації".Мать вашу за ногу!!! Ви дурні чи шо? Нацбанк ліцензії може лишити за таку фігню
Varvara Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 11:25 #509 Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 11:25 Робота в банку справді не для всіх. Я б навряд чи змогла щодня чемно відповідати всім протягом цілого дня.
lanima Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 11:51 #510 Опубліковано 1 Жовтня, 2013 в 11:51 народ, есть еще Абанк. тот же приват, только под другой вывеской. на днях зашла в приват возле слона сделать платеж, очереди по 20 человек, а у меня грудной ребенок на руках и времени 50 минут до автобуса.наверное менеджер меня пожалел.говорит пройдите 200 метров в А банк, они наши партнеры, там людей меньше, заплатите быстрее. когда я туда зашла, людей вобще не было!!!. за пять минут заплатила, еще за пять мне подсказали, что можно сделать регулярные платежи. что я и сделала.вроде мелочь, но я о такой услуге не знала.а в приват пойду ругаться, за то, что без моего ведома открыли мне копилку и снимают деньги.
Black Опубліковано 2 Жовтня, 2013 в 12:58 #511 Опубліковано 2 Жовтня, 2013 в 12:58 Завжди запитуйте і записуйте номери заявок і відпраляйте чат собі на електронну пошту, бо кожен працівник дає інші відповіді, регламентів не дотримуються, скарги на гарячу лінію ігноруються. Жахливе обслуговування...
Log Опубліковано 2 Жовтня, 2013 в 17:02 #512 Опубліковано 2 Жовтня, 2013 в 17:02 В 02.10.2013 в 12:58, Black сказав: Завжди запитуйте і записуйте номери заявок і відпраляйте чат собі на електронну пошту, бо кожен працівник дає інші відповіді, регламентів не дотримуються, скарги на гарячу лінію ігноруються. Жахливе обслуговування... Навіть прізвище замалював В онлайн-допомозі, дійсно, кожен консультант дає свій варіант відповіді на ваше питання. В понеділок запитував в двох людей на сайті ПБ щодо переказу коштів. Двоє людей дали дві різних відповіді + на кожне речення очікував 2-3 хвилини. У вівторок завітав до відділення, де мені все детально, і головне - ввічливо, пояснили. Від живого спілкування одні позитивні емоції. Вирішив більше серйозні питання в чаті не вирішувати.
RedFoxxik Опубліковано 3 Жовтня, 2013 в 11:53 #513 Опубліковано 3 Жовтня, 2013 в 11:53 ой..я теж поражаюсь їхніми приколами..для того, щоб відпривати гроші на картки стільки дивних операцій треба зробити.а операції часто міняються..просто брєд якийсь.працюю з ІНГ банком там легше і простіше, набагато!!!
Black Опубліковано 3 Жовтня, 2013 в 18:57 #514 Опубліковано 3 Жовтня, 2013 в 18:57 Гроші повернути відмовились, так як платіж пройшов. Хоча на момент подачі заявки гроші були списані і на рахунок liqpay не зараховані, ніхто з працівників Приватбанку не міг пояснити куди поділись гроші і ніхто не міг провести платіж. Не зрозуміло навіщо було приймати заявку на повернення коштів, через тиждень сказати, що була написана додатково ще службова записка, почекайте ще кілька днів, а потім сказати, що заявку не знайдено і платіж повертатись не буде. На все це пішло 8 годин життя - 4 звернення в чат по 2 години. Комісію сплачено, гроші прийшли, коли вже непотрібні, купу часу витрачено, Щоб повернути на картку прийдеться знову платити комісію за глюки приват24 і на зп оленям, які там працюють і нічого не можуть зробити. Користуюсь вебмані з 2005 року, платежі ходять миттєво, жодного разу не зависали, чому ці кляті банки не можуть до такого дійти навіть сьогодні, я не можу зрозуміти. Тільки в 2013 з'явились Visa Personal Payments і Mastercard MoneySend.
BACbOK Опубліковано 5 Жовтня, 2013 в 15:27 #515 Опубліковано 5 Жовтня, 2013 в 15:27 Блін, ну як так можна? О_оВідкриваю пошту, а там: Цитата Шановний *****************!Нещодавно Ви замовили собі картку «Універсальна» на сайті ПриватБанку. Дякуємо за Ваш вибір! Вашу картку вже виготовлено. Забрати її Ви можете в будь-якому відділенні ПриватБанку. Тут Ви можете подивитися адресу найближчого відділення.Це при тому, що Приватом не користуюся вже роки 2. 2 тижні тому телефонували, пропонували цю універсальну кредтку - відмовився, потім через тиждень ще раз подзвонили - знову відмовився, а сьогодні повідомлення, що прийдіть і заберіть...Тобто мені тепер потрібно знайти час щоб зайти в банк, відмовитися від картки і перевірити чи дійсно вони повністю позакривали мої старі рахунки.
DrWeird Опубліковано 23 Жовтня, 2013 в 17:09 #516 Опубліковано 23 Жовтня, 2013 в 17:09 Перестав бути клієнтом цього чудобанку. Через пів року отримав смс рекламного характеру. Затефонувавши дізнався, що в базі я ще лишився...необхідно завітати і написати заяву про вилучення з бази.
gen552 Опубліковано 11 Листопада, 2013 в 20:47 #517 Опубліковано 11 Листопада, 2013 в 20:47 Поменял пароль в П24. Теперь при вводе нового пароля, переадресовывает на страницу для смена пароля. Кто-то с таким сталкивался?
Hitmanoid Опубліковано 11 Листопада, 2013 в 20:53 #518 Опубліковано 11 Листопада, 2013 в 20:53 мож куки почистить?
laser Опубліковано 12 Листопада, 2013 в 06:31 #519 Опубліковано 12 Листопада, 2013 в 06:31 В 23.10.2013 в 17:09, DrWeird сказав: Перестав бути клієнтом цього чудобанку. Через пів року отримав смс рекламного характеру. Затефонувавши дізнався, що в базі я ще лишився...необхідно завітати і написати заяву про вилучення з бази. доречі мене це теж цікавило. десь хтось казав мені що наче неможливо видалити свою інфу з банку. хоча в теорії з новим законом про інформацію можна затребувати. приват як і інші контори люблять рішати щось за клієнтів наприклад регулярно випускають кредитки, навіть якшо ти від них відмовляєшся...
Black Опубліковано 12 Листопада, 2013 в 10:05 #520 Опубліковано 12 Листопада, 2013 в 10:05 Відпишуть "ми видалили", а як перевіриш?
napalman Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 10:49 #521 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 10:49 а у мене в м. Луцьк в терміналах карту не приймає (ще й золота). Думав просто глюк по карті, але в Тернополі і Вінниці в терміналах такого глюку не виявив, а у Луцьку за останні 3 місяці лише 1 раз з 10 термінал прийняв карту.
Coding Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 11:18 #522 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 11:18 Цитата а у мене в м. Луцьк в терміналах карту не приймає (ще й золота).Може через це, що золота?
vetalforever Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 11:21 #523 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 11:21 В дружини такий самий прикол з карткою. перевірив на своїх терміналах (ощад) - з 15 проведень всі відреагували.
napalman Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 18:18 #524 Опубліковано 18 Листопада, 2013 в 18:18 В 18.11.2013 в 10:49, napalman сказав: а у мене в м. Луцьк в терміналах карту не приймаєУточню - мав на увазі термінали самообслуговування, що стоять у магазинах та відділеннях привата.
Jack Опубліковано 20 Листопада, 2013 в 18:01 #525 Опубліковано 20 Листопада, 2013 в 18:01 -кончений банкберуть тепер комісію за Комунальні послуги
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.