Kaktus1990 Опубліковано 21 Листопада, 2010 в 16:41 #51 Опубліковано 21 Листопада, 2010 в 16:41 Я теж одного разу не міг поповнити карту клієнту через їх банк - відмова від здійснення транзакції. Мусив поповнювати свою пластикову карту, йти до себе і через приват24 переказувати кошти.
pay19 Опубліковано 21 Листопада, 2010 в 21:05 #52 Опубліковано 21 Листопада, 2010 в 21:05 Виплату винагороди за роботу на виборчих дільницях було організвовано через картки ПБ. Одна жіночка хотіла отримати ці кошти через банкомат але виявилось, що картку спочатку активувати, тому вона звернулась до працівників відділення №17 що на Соборності,32-Б. Після довгих пояснень працівники їй нагрубили так, що вона рознервована пішла звідти і обіцяла в майбутньому не користуватись послугами відділення.Якість обслуговування сьогодні найголовніше для клієнта!
Oktar Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 11:02 #53 Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 11:02 І ось прийшло перше грудня. Тільки що клієнт зробив в нас два платежа і скаржився, що не зміг цього зробити в Приваті в звязку з відсутністю у нього картки. БЕЗ КАРТКИ ВІДМОВИЛИСЬ ОБСЛУГОВУВАТИ. Це знову безголовий персонал банку чи таки системний підхід?
talja Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 11:08 Автор #54 Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 11:08 Думаю, що черги у Привата таки зменшаться, як і кількість клієнтів .
Tolik_lt Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 11:24 #55 Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 11:24 І ось прийшло перше грудня. Тільки що клієнт зробив в нас два платежа і скаржився, що не зміг цього зробити в Приваті в звязку з відсутністю у нього картки. БЕЗ КАРТКИ ВІДМОВИЛИСЬ ОБСЛУГОВУВАТИ. Це знову безголовий персонал банку чи таки системний підхід? колега, Ви вважаєте коректним обговорювати про*оби колег публічно?
Zevs_Isver Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 11:33 #56 Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 11:33 не просто обсуждать,а с указанием номера отделения и фамилии касира
IncvizitoR Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 12:03 #57 Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 12:03 Приват жжот. Акція впізнай друга, отримай 5000грн: Я навіть і не знав про цю акцію, согодні лише на цю тему натрапив... Я напевно ще ніколи не вглядувався в людські обличчя з таким жагучим бажанням срубіть бабліща
Oktar Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 12:15 #58 Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 12:15 І ось прийшло перше грудня. Тільки що клієнт зробив в нас два платежа і скаржився, що не зміг цього зробити в Приваті в звязку з відсутністю у нього картки. БЕЗ КАРТКИ ВІДМОВИЛИСЬ ОБСЛУГОВУВАТИ. Це знову безголовий персонал банку чи таки системний підхід? колега, Ви вважаєте коректним обговорювати про*оби колег публічно? Я зовсім не з цією метою написав. Якщо перечитаєте тему, то побачите, як палко представник Привата кричав, що цього не буде. При чому у досить такі некоректній формі. Я навіть вже подумав, що на відділенні таки протупили і не вірно мене проінформували. Зараз написав суто для історичної справедливості. Суто з принципу і більше нічого.
MACCEN Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 13:00 #59 Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 13:00 Приват банк, крутий просто, в нього відділень тьма і інновації у нього поки що. Вот коли він начне загібатись, а з таким підходом точно начне, тоді будуть клієнту заглядати у всі місця, і цілувати при потребі А так всеодно ви підете у відділення "приват банку", і не стогніть тоді міняйте банк...
Slavco Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 13:23 #60 Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 13:23 Так просто "відправляйте сігнали" на гарячу лінію, клєрку чи касіру по-любому аукнеться.
Prot Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 13:54 #61 Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 13:54 Приват – гаВно, але…..не треба вважати що всі люди що там працюють не є добрими… просто в них така робота!!! І те що Ви сваритесь з касиром, це всеодно що знущатись з кошеня. Людина виконує ті операції які їй дозволяє робити програма (яка доволі часто просто висить і виходить затримка на 5-10 хв. На одного клієнта). Якщо касир каже що він не може це робити, значить в нього є посадова інструкція/вказівка керівника/тощо, що не дозволяє йому це робити! Поставте себе на місце цієї людини. Ви ж не приходите в хлібний магазин за цвяхами, ні? А чому? А де написано що цвяхи тут не продають? СерЙозно?Не подобається, звертайтесь до керівництва. Ось там і є обитель зла…Не знущайтесь з рядових працівників… Вони такі ж люди.
difoto Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 15:30 #62 Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 15:30 Будут у привата очереди, новые клиенты, и чем дальше - тем больше.Сцена в банке ХУZ:- Здравствуйте, я хотел бы перевести деньги на счет в вашем банке.- Здравствуйте! Мы рады вам! Вы знаете номер счета? Ваши ФИО , пожалуйста. А у вас нет счета в нашем банке? Извините, но мы работаем только с нашими клиентами, но зато у нас минимальная комиссия!...прошло 40 минут и я таки отправил перевод, заодно открыв себе гривневый и валютный счет.Сцена в ПриватБанке через полгода:- Здравствуйте, я хотел бы перевести деньги на счет в вашем банке.- Здравствуйте, у вас есть наша карточка?- Да.взяв карточку, засовывает ее в терминал и возвращает.- Номер счета, на который хотите перевести?... через 40 секунд деньги ушли.Шо вам не нравится?
Tolik_lt Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 15:45 #63 Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 15:45 прімєрчік за ушкі прітянут
talja Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 15:49 Автор #64 Опубліковано 3 Грудня, 2010 в 15:49 Будут у привата очереди, новые клиенты, и чем дальше - тем больше. Сцена в банке ХУZ: - Здравствуйте, я хотел бы перевести деньги на счет в вашем банке. - Здравствуйте! Мы рады вам! Вы знаете номер счета? Ваши ФИО , пожалуйста. А у вас нет счета в нашем банке? Извините, но мы работаем только с нашими клиентами, но зато у нас минимальная комиссия! ...прошло 40 минут и я таки отправил перевод, заодно открыв себе гривневый и валютный счет. Сцена в ПриватБанке через полгода: - Здравствуйте, я хотел бы перевести деньги на счет в вашем банке. - Здравствуйте, у вас есть наша карточка? - Да. взяв карточку, засовывает ее в терминал и возвращает. - Номер счета, на который хотите перевести? ... через 40 секунд деньги ушли. Шо вам не нравится? Якби все так було, то було б супер. Але буває, що ніхто і не пропонує відкрити рахунок, а просто відмовляють прийняти платіж. В реальності більшість і досі не знає, чи має банк право відмовити, чи повинен запропонувати відкрити рахунок.Якщо другий варіант обов"язковий, то чи не забагато недобросовісних касирів працюють в приваті?
difoto Опубліковано 4 Грудня, 2010 в 09:04 #65 Опубліковано 4 Грудня, 2010 в 09:04 прімєрчік за ушкі прітянут і тєм нє мєнєє.Січас закінуть грошей на якусь картку Привата - 2 мінути дєла, а , к прімєру, в Унівєрсалбанкє ето может занять до 15 мінут(і ето, єслі у вас єсть счьот у ніх)А ваабщє банкі всє плохіє!
talja Опубліковано 8 Грудня, 2010 в 14:26 Автор #66 Опубліковано 8 Грудня, 2010 в 14:26 Щось Приват виправляється (тьху-тьху, аби не зурочити). Я сьогодні знімала відсотки і попросила, щоб копійки не кидали на мобільний , на що операціоніст відповіла, що так можна зробити і що таку норму відмінили . Цікаво, в зв"язку з чим такі зміни? Обслуговування дійсно пришвидшується, коли даєш працівнику картку привата (і паспорта не треба носити ). А те, що касири відмовляються приймати платежі без картки, може, вони просто полегшують собі роботу. Чи то дійсно це вказівка згори. Хотілося б почути однозначну відповідь на рахунок цього.
IncvizitoR Опубліковано 8 Грудня, 2010 в 14:58 #67 Опубліковано 8 Грудня, 2010 в 14:58 Але буває, що ніхто і не пропонує відкрити рахунок, а просто відмовляють прийняти платіж. В реальності більшість і досі не знає, чи має банк право відмовити, чи повинен запропонувати відкрити рахунок.От якщо на хвильку уявити що ми живемо не в Гондурасі, а в будь-якій правовій країні то думаю Приват банк можна було б поставити на місце кількома скаргами до Нацбанку. Оскільки навіть моїх недолугих познаній в юриспунденції достатньо щоб предположить що у виданій ліцензії Приватбанку чорним по білому вписано надання послуг розрахунково-касового обслуговування, і там нема такої примітки що лише власникам карток банку. Але за вікном поки Гондурас, то я не впевнений що глобально в цьому питання можна побороти Приватбанк.
Tolik_lt Опубліковано 8 Грудня, 2010 в 15:16 #68 Опубліковано 8 Грудня, 2010 в 15:16 там нема такої примітки що лише власникам карток банку. але й нема примітки про зворотнє очевидно, не варто хизуватись своїми недолугими познаніями
Igrek Опубліковано 8 Січня, 2011 в 12:42 #69 Опубліковано 8 Січня, 2011 в 12:42 Сьогодні на мій запит роздрукувати баланс банкомат сказав, що за послугу зніме 95 копійок. Від такого щастя я відмовився - щось дорогувато. Здається, нещодавно було 25-30 копійок. Хто пам'ятає?
viktor Опубліковано 8 Січня, 2011 в 19:34 #70 Опубліковано 8 Січня, 2011 в 19:34 Так, було набагато дешевше. Геть знахабнів цей Приват. Сервісу немає, а гроші здирають справно
nickel Опубліковано 8 Січня, 2011 в 19:35 #71 Опубліковано 8 Січня, 2011 в 19:35 колись взагалі було безкоштовно
Terrable Опубліковано 9 Січня, 2011 в 08:17 #72 Опубліковано 9 Січня, 2011 в 08:17 При съеме денег с карты, даже 10 грн, чек выдается бесплатно. Кому надо распечатать баланс, тот и 95 копеек потратит, а кому а-бы проверить работоспособность чекового принтера на банкомате, и взять эдак 20-30 чеков и выкинуть в мусорник рядом, тому можно и баланс на экране посмотреть бесплатно. Были случаи, поэтому и ввели такую сумму, чтобы просто распечатать баланс.
Yarchik Опубліковано 9 Січня, 2011 в 09:12 #73 Опубліковано 9 Січня, 2011 в 09:12 При съеме денег с карты, даже 10 грн, чек выдается бесплатно. Кому надо распечатать баланс, тот и 95 копеек потратит, а кому а-бы проверить работоспособность чекового принтера на банкомате, и взять эдак 20-30 чеков и выкинуть в мусорник рядом, тому можно и баланс на экране посмотреть бесплатно. Были случаи, поэтому и ввели такую сумму, чтобы просто распечатать баланс. Замість "Ответить" випадково натиснув "Поддержал" Буває... Насправді ні разу не підтримую. Якщо "были случаи... взять эдак 20-30 чеков и выкинуть в мусорник рядом" - то чому ПБ не зробив обмеження, наприклад, одне видруковування баланса раз в 10 хв.? Або чому не зробив безкоштовним перше видруковування, наприклад, за добу, а всі наступні - платними? Так ні - треба було зробити платними всі. Тому не треба тут розводити про "были случаи"... насправді ця банківська установа на всьому, до чого має відношення, хоче мати гроші.
nickel Опубліковано 9 Січня, 2011 в 09:14 #74 Опубліковано 9 Січня, 2011 в 09:14 При съеме денег с карты, даже 10 грн, чек выдается бесплатно. Кому надо распечатать баланс, тот и 95 копеек потратит, а кому а-бы проверить работоспособность чекового принтера на банкомате, и взять эдак 20-30 чеков и выкинуть в мусорник рядом, тому можно и баланс на экране посмотреть бесплатно. Были случаи, поэтому и ввели такую сумму, чтобы просто распечатать баланс.Хто хоче їсти, віддасть все золото, гроші і майно за скоринку хліба, якщо поставити його в такі рамки. То може на все будемо ставити такі ціни? Чи може вдумаємося і порахуємо собівартість роздрукованого чека. Чек - не товар, тому продавати, та ще з накруткою заборонено законом як і тару і т.д.
Zevs_Isver Опубліковано 9 Січня, 2011 в 09:15 #75 Опубліковано 9 Січня, 2011 в 09:15 насправді ця банківська установа на всьому, до чого має відношення, хоче мати гроші. а я давно это говорил и о "насильных" кредитках, и о работе только в рабочее время, и о отсутствии денег в банкоматах на праздники....
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.