Перейти до змісту

Новини ПриватБанку


talja

Рекомендовані повідомлення

це назвати- слєдітє за ізмєнєнієм тарифів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

молодець, що підписав договір. тепер знайди там пункт про права сторін і про право банку самому змінювати тарифи. якщо не влаштовують- є ще 173 банки

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раніше поповнював кредитну картку через Приват24 шляхом перерахунку з однієї картки на іншу з комісією 10 коп. Сьогодні побачив, що Приват почав брати комісію в розмірі 0,75% від суми. Ну як це назвати? :0156:

Поддерживаю предложение ;

Tolik_lt за 173 банка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раніше поповнював кредитну картку через Приват24 шляхом перерахунку з однієї картки на іншу з комісією 10 коп. Сьогодні побачив, що Приват почав брати комісію в розмірі 0,75% від суми. Ну як це назвати?

Щойно поповнював свою кредитку, комісія як була 10коп., так і залишилась. Можливо, ти у ПБ, на якомусь особливому "рахунку".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То чого скиглити то??

Переходимо в інший банк, я вже 3-4 роки непамятаю негараздів в своїх банках. А фінанси ганяю регулярно.

Шкода звичайно юридичних, там так просто не підеш: ЗП проекти, кредитна лінія, тощо....

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Songoku, Банк - це, як нижня білизна, кожен обирає зручнішу для себе, а дехто, ходить у тій, до якої звик. :_07:

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вирішив якось поповнити мобільний телефон через додаток на Android - Privat24, були якісь проблеми з інтернетом, писало: "нема зв'язку з сервером" чи щось типу того. З третьої спроби гроші з рахунку в Приватбанку списало, але поповнення рахунку мобільного так і не відбулося. Написав в службу підтримки, попросили рядок з даними в архіві платежів за послуги зв'язку для детальної перевірки оплати. В архіві ніякого рядка не виявилось, оператор Тетяна "спригнула", сказавши, що з'єднує мене з фахівцем в цьому питанні. Ніякого фахівця я не дочекався, система запропонувала заповнити спеціальну форму з контактними даними і описанням проблеми (зі мною ніби-то мали зв'язатися). На цьому все і закінчилось... Вдруге я писати їм не став, зрозумів, що безперспективно.

Справа тут навіть не в тих нещасних 14 грн., на які збагатився Приватбанк за мій рахунок, справа в ставленні до клієнтів як до г..на, абсолютне небажання розібратися з ситуацією і допомогти. Замість того просто, вибачте за сленг, "падають на мороз" і вдають ніби нічого не сталося, з надією, що клієнт просто "заб'є" на це все. Не можете допомогти - вибачтесь, поясніть, що, на жаль, це не в ваших силах встановити причину такого інциденту, та навіть навішайте лапші на вуха, що це не ви винні, а збіг несприятливих обставин, мій інтернет-провайдер чи спалахи на Сонці і магнітні бурі, але зробіть це грамотно, максимально переконливо, і запевніть, що зробите все, що від вас залежить, щоб таке більше не повторилося, хоча це зовсім і не ваша провина.

Реальність така, що Приватбанк мабуть найбільший банк в Україні з найбільшою кількістю банкоматів, терміналів. Зручно. Змінювати його на інший банк якось не хочеться, доводиться терпіти, закривати очі на нахабне нав'язування різних кредиток, ощадних книжок, ввічливо відмовлятися від чергового дзвінка стосовно можливості підняти кредитний ліміт на нав'язаній кредитці на понад 0 грн. чи від пропозиції відкрити депозит, щоб моя певна сума не лежала просто так без діла, доводиться час від часу контролювати витрати через Приват24 (про всяк випадок, хто знає, що від них чекати) і сподіватися, що такі прикрі інциденти більше не повторяться, а банк рано чи пізно почне думати про свій авторитет, який тепер сильно впав і в моїх очах, і я тепер все частіше задумуюсь: залишити гроші на картці чи може піти до найближчого банкомату і зняти всю суму, бо заховати гроші десь під матрацом буде надійніше, ніж зберігати в ПБ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Easypay, portmone. Приват24 вже давно не надійна програма, тим паче на андроід

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 6 місяців потому...

вже й за поповнення моб беруть комісію. чекаємо на інет послуги

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

була ж тема. комісію ввели оператори для банків. відповідно, потім банки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нє ну ладно тарифи,відсотки, п""""ть гроші, так тепер інкогніто поповнити в терміналі зась. Я в позззпппааатчі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знайома каже:

- Давай я тобі на приватовську карту гроші скину.

- В мене немає приватовської карти.

-Як ?! А як же ти живеш??

Та ото якось і живу :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Сьогодні вирішив закрити картку приватівську, користувався нею лише 8 місяців, і задовбало. Умови гірші ніж в інших банках, поповнювати картку в касі не хочуть, відправляють до терміналів.

Коротше, місяць тому вніс необхідну суму на картку, сьогодні прийшов закривати картку (відділення "Привбатбанку" в приміщенні "Зосі", на Ковельській). Поклацала жіночка на комп'ютері:

- Ми не можемо закрити вашу картку, бо ви не ідентифіковані. Вам треба заповнити анкету.

- Я її заповняв при отриманні картки.

- Вона не збереглася.

- А чому мене це має хвилювати? Гроші ви мені дали, картку дали - а анулювати її не можете?

- Не можемо.

Це звиздець якийсь, чесне слово.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То Yarchik вимагайте від них телефон НБУ та служби захисту справ споживачів, а також книгу відгуків та пропозицій. І як мінімум зателефонуйте в НБУ! Залиште їм заяву про закриття картки та обов'язково зробіть собі копію з відміткою про вхідний номер кореспонденції. Вони зобов'язані закрити рахунок відповідно до заяви клієнта, а те, що хтось провтикав анкету на фінмоніторинг, то це проблема конкретного працівника банку!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

to ivan_bbb

Минулу картку так і закривав - з заявою, з відміткою... але там і сума кредитної лінії в мене була істотно більша. Тут трохи інші розклАди, але за пораду дякую :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

закриття відбувається за 30-45 днів ПІСЛЯ написання заяви і закриття заборгованості. це пов"язано з термінами обробки оперцій, які прийняті правилами платіжних систем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Інтертелеком вже не можна поповнити через ПБ з ASSA. А з і-боксів - давно не можна...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Інтертелеком вже не можна поповнити через ПБ з ASSA. А з і-боксів - давно не можна...

Я здихався "Інтертелекому" через чудову якість послуг, тепер перейшов на People.Net.

Картку ПБ в жерло банкомата - ніякої комісії, і гроші зараховуються одразу. Так само із "Київстаром".

Замість терміналів краще користуватись механізмом "Приват24" - комісія все одно така сама.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скажіть на милість, в які ви банки переходите з привата?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відкрив дві Visa Gold картки: одна, якою користуюся постійно - в БМ Банку. Хороші умови, десь півтора місяці кредиту зі ставкою 0,01%, але немає інтернет-банкінгу. Тому відкрив другу в Альфа Банку - там є інтернет-банкінг, але виникли нюанси при внесенні коштів на картку: здається, без комісії лише через термінал, а через касу - комісія десь 35 грн. (якщо сума внесених коштів менша, ніж 1500 грн., якщо більша - без комісії, якось так, ще не розібрався толком).

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я, наверное, единственный кто любит ПриватБанк. :) Да, бывают иногда проблемки. Но, а у кого их нет? Идеального банка не существует.

Карту закрыть можно очень просто. Звоните по гарячей линии и блокируете свой счет (типа украли). По истечению срока, счет закроется сам. Мне банк, иногда, кредитки дает, я их молча беру (чтобы с экономить время), а через пару недель тупо их блокирую через Приват24.

Сьогодні вирішив закрити картку приватівську...

Там на окне, в кассе (ну или где-то там), написано: "Вам в чем-то отказали? Звоните." Не принять деньги, тем более погашение задолжности, не имеют право отказывать. Закрыть карту - аналогично. Гавкнул на начальника отделения и карта закрылась, ну или тебе так скажут (а на самом деле, хер она закрылась и проценты капают :_07: ). Пошуметь надо было. За одно стресс снял бы. :)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відкрив дві Visa Gold картки: одна, якою користуюся постійно - в БМ Банку. Хороші умови, десь півтора місяці кредиту зі ставкою 0,01%, але немає інтернет-банкінгу. Тому відкрив другу в Альфа Банку - там є інтернет-банкінг, але виникли нюанси при внесенні коштів на картку: здається, без комісії лише через термінал, а через касу - комісія десь 35 грн. (якщо сума внесених коштів менша, ніж 1500 грн., якщо більша - без комісії, якось так, ще не розібрався толком).

Ну і в чому ж переваги? Щось не бачу.

Я, наверное, единственный кто любит ПриватБанк. :) Да, бывают иногда проблемки. Но, а у кого их нет? Идеального банка не существует.

Та ні, не єдиний, мене теж ПБ влаштовує.

Змінено користувачем vaz75
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відкрив дві Visa Gold картки: одна, якою користуюся постійно - в БМ Банку. Хороші умови, десь півтора місяці кредиту зі ставкою 0,01%, але немає інтернет-банкінгу. Тому відкрив другу в Альфа Банку - там є інтернет-банкінг, але виникли нюанси при внесенні коштів на картку: здається, без комісії лише через термінал, а через касу - комісія десь 35 грн. (якщо сума внесених коштів менша, ніж 1500 грн., якщо більша - без комісії, якось так, ще не розібрався толком).

Ну і в чому ж переваги? Щось не бачу.

1. Кредитну лінію в цих банках мені відкрили таку, як я попросив. А "Приват" дав лише 400 грн., через пару місяців накинувши ще 1000.

2. В "БМ Банку" без проблем приймають кошти у касі, не відсилаючи до терміналів.

3. За користування кредитними коштами (оплата в терміналах, інтернет-банкінг) комісія 0%, в Привата - 3-4%.

4. В "БМ Банку" ніколи немає черг, а в "Приваті" вони є завжди.

Для мене це переваги.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Теж кардинально вирішив проблеми з приватом - сьогодні закрив рахунки к к...... матері. За останні три місяці про приват без мату говорити не можу.

Враховуючи, що будь-який банк відкривається для двох випадків:

1. Не ідеальний - розвинути інвраструктуру і продати все скопом;

2. Ідеальний - вивести гроші клієнтів, забашляти владним структурам, пройти процедуру банкрутства і на Багами

роблю висновок, що приват на грані великого шухеру. Так палки в колеса мені по життю ще не вставляли.

Пішов ти нахер, улюблений приват!

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хотів поповнити картку десь днями, біля Варшавки в відділенні по 40 чол. чергі, не знаю що там таке давали, чи всі такі "бізнесмени" зараз, не вийшло..Потім ще в одне відділення зайшов і теж не зміг з "бокса" поповнити, чи якійсь збій в них був, не знаю..А взагалі по банку питань нема):

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...