Перейти до змісту

Інтернет від airbites


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
41 хвилин тому, WILDCHILD сказано:

Пошкодженна оптіка яка іде на Луцьк

Обіцяли відремонтувати до вечора.

 

Ось за таке дякую!!!

 

В кабінеті пише аварія в будинку, до 18:00 зроблять

Опубліковано
1 година тому, Соромітник сказано:

досиджую залишок грошей і підключаюся до Київстара, бо діла не буде з цими чуваками

 

все норм, включили як і писало

Опубліковано

У кого є контакти майстра Київстару, що обслуговує Кравчука. Хочу тікати, але Київстар не дуже спішить до нових клієнтів.

Опубліковано
32 хвилин тому, sergkots сказано:

Хочу тікати, але Київстар не дуже спішить до нових клієнтів.

Відчуваю, що віддік з Волі на користь КС - відчутний, раз майстрів не вистачає.

 

Ще та Воля зі своїм ТВ набридає.

Опубліковано
Щойно, Zheny@ сказано:

Відчуваю, що віддік з Волі на користь КС - відчутний, раз майстрів не вистачає.

 

Ще та Воля зі своїм ТВ набридає.

Та у мене ситуація така, що через стіну в сусіда є київстар, а мій будинок не хочуть підключати якогось милого. Підозрюю, що колишній голова осбб не дав доступу до горища коли ставили обладнання.

Опубліковано

Київстар 140 грн / 100мбіт

Датагруп  130 грн / 100 мбіт.

З акціями дешевше кілька місяців.

Маю і те і те в під'їзді. ДГ в квартирі взагалі :)

тому і думаю.

Опубліковано
14 минут назад, Соромітник сказал:

Впринципі, на роботі мав ДГ – особливих бочин не помічав
 

ага, до першої поломки, в 99% випадків поломка перед вихідними чи святами й тих самих 99%, що зроблять тільки після вихідних (свят)

Опубліковано

Я вже пару місяців не користуюсь волею  (і не користувався, бо не поповнив рахунок коли airbites продався), як мені пояснив оператор, я типу не погодився на подальше надання послуг. Користуюсь КС. Але! Воля кожного місяця шле рахунки, оптимісти.

Опубліковано

в мене воля за останніх два місяці дістала. постійні збої в роботі. то на годину, то на 3, то на пів дня.

не буду брехати але так десь через день-два точно

я за 5 років користування Airbites один раз викликав майстрів. не було два дня інтернету. ну і десь ще разів 6 пропадав на пару годин.

але за 5 років. а тут он воно як...

треба мабуть міняти

Опубліковано

Хочу тікати, але Київстар не дуже спішить до нових клієнтів.


Якщо у Вашому будинку немає обладнання від Київстару, то відповідно ніякий майстер інтернет Вам не прокладе... По Колізею підключаються тільки 9-ти поверхівки, де обладнання стоїть поблизу тех. поверху. Якщо б воно знаходилося у підвалі 9-ти поверхівок, як це у екс-Аербайтсу, то б підключення було можливим. А так, якщо все-таки кабель вести, то довжина лінії до Вас буде перевищувати встановлену норму і сигналу просто не буде.... Щось подібне стосується тих, хто пише у ПП стосовно приватного сектору, він взагалі не підключається при будь-яких умовах.

А так, на практиці, підключення відбувається на протязі до 2-3 днів. Заявки на ремонти/несправності у абонентів усуваються в срок до 24 годин, навіть у вихідні.

Акція -50% для тарифу Безлім 100 діє для підключень до 31.10.17. Тариф Все разом-30% діє на постійній основі (50Мбіт/сек провідний інтернет і тариф Київстар Онлайн на Ваш мобільний КС - усе разом за 105грн/міс). Є ще телебачення, але це окрема тема. Якщо що пишіть у ПП.

Опубліковано
1 час назад, kyivstar сказал:


Якщо у Вашому будинку немає обладнання від Київстару, то відповідно ніякий майстер інтернет Вам не прокладе... По Колізею підключаються тільки 9-ти поверхівки, де обладнання стоїть поблизу тех. поверху. Якщо б воно знаходилося у підвалі 9-ти поверхівок, як це у екс-Аербайтсу, то б підключення було можливим. А так, якщо все-таки кабель вести, то довжина лінії до Вас буде перевищувати встановлену норму і сигналу просто не буде.... Щось подібне стосується тих, хто пише у ПП стосовно приватного сектору, він взагалі не підключається при будь-яких умовах.

А так, на практиці, підключення відбувається на протязі до 2-3 днів. Заявки на ремонти/несправності у абонентів усуваються в срок до 24 годин, навіть у вихідні.
 

Шановний якшо часний сектор не підключаєте то коли ви ті соплі заберете які висять на Відродженя наприклад ?

Колізей не підключають чи нехочуть? (колись підключали по підвалах и в 100 метрів вкладалися)

Зацепи і досі підключають по підвалах і все працює.

 

Опубліковано

Зацепи підключають по підвалах, бо там стоїть обладнання.
У Колізеї біля тех поверху. Різниця зрозуміла?

Опубліковано

kyivstar, правильно, обладнання немає. А коли ви починали розводити інтернет, то обладнання вже було у будинках, так? Скільки вже раз дзвонив, але відповідь одна й та сама - немає можливості бо нема обладнання. Я так зрозумів що мені зараз терміново треба добудувати 4 поверхи щоб теоретично така можливість з'явилася, бо ви ж тільки у 9-поверхівках проводите. А 5-поверхівки чим завинили? Центр міста... Укртелеком теж не має бажання нові технології випробовувати на мешканцях 5-поверхівок і оптику веде тільки в новобудови. Класні бізнесмени - бачуть що попит є, Волю люди не хочуть й близько бачити, здається скоріше пропонуй свої послуги й коси бабло, а ні!

Доречі, інтернета станом на 18:20 вчора ще так і не було, тому добре що маю Укртелеком як запасний варіант. Перевірив о 19:00 і переключився, але протягом вечора інтернет пропадав ненадовго ще 3 рази.

Опубліковано
7 годин тому, kyivstar сказано:

. А так, якщо все-таки кабель вести, то довжина лінії до Вас буде перевищувати встановлену норму і сигналу просто не буде....

А що оптика набагато дорожча за мідь?

 

Опубліковано

Ааа, тепер зрозуміло, тільки от неможу догнати чому на пятиповерхівці Щусєва 2 є інтернет від київстару і на сайті пише, що є можливість підключення, а kyivstar  пише що кінути шнур в приватний сектор впринципі неможливо, хоча відстань там зо три десятки метрів не більше. Поясніть.

Опубліковано

Цікава доволі фірма "Воля".
Звонить сьогодні "товариш" від Волі і каже "Доброго дня, це від Волі, ви подавали заявку про проблеми з інтернетом". Питаю, коли. "Можливо ви відповідали на питання анкети про якість інтернета..." . Справа в тому що дійсно, колись я поставив нижче середнього бал за якість, але ж вже скільки часу минуло. А от сьогодні вночі об 00:08 в черговий раз інтернет пропав і я їх згадував не злим тихим словом. І раптом передзвонили. Розповів "товаришу" про проблеми, якраз що вночі інтернет пропадав, про те що індикатор крутиться на деяких сайтах при повністю завантаженій сторінці і про те що швидкість вивантаження дуже низька (до "глобального" пропадання інтернету була 10/3, після дзвінка 5/5 МБ/сек, на час написання /3,56 МБ/сек при тому що має бути 12/12, файл на гуглообмінник залити неможливо, мабуть там сервера дохлі стоять, як я зрозумів після дзвінка). І знову почали про SpeedTest. Так, швидкість 94/96 Мбіт/сек, зараз навіть 94,82/97,96 Мбіт/сек. Кажу людині що 2ip та SpeedTest показують різну швидкість при тому що при Укртелекомі показники однакові. Чому? "SpeedTest - це глобальна міжнародна система визначення швидкості, яка дає правильний незалежний показник..." - каже. А я питаю, чи знає він по якому принципу визначає швидкість SpeedTest. Яка ви думаєте була відповідь? "Ні"! І це мені людина розказує що SpeedTest наше все, що він надає найточніші результати, навіть точніші ніж іде реальна передача файла від одного ненавантаженого ПК до іншого ненавантаженого ПК. Як таке може бути? Всім розповідати "казки" і навіть не прочитати хоча б в тому самому інтернеті як відбувається тестування швидкості...
Коротче, сказав що й кажу завжди, як тільки буде доступний якісний провайдер, то тікаю без обдумань, проте якщо зможуть зробити якісний канал, то залишуся з ними.
P.s.: Ну от де людська логіка? Якщо маєте дістаючого клієнта, то невже не можна зробити виключення щоб позбутися тих неприємностей та налагодити нормальний канал, навіть шляхом усунення всіх обмежень, тим більше що мій трафік можуть передивитися, можуть глянути по логах що де й коли. Боїтеся що напишу що можуть зробити нормально, то можна й домовитися щоб не писав, просто домовитися, без зайвих умов. Нема спеціалістів? Ну один точно є, бо спілкувався з дівчиною з самого початку, а може й та звільнилася. От все аби як, проте задовбали вже зі своїми акціями на телебачення. Яке може бути телебачення, якщо вони інтернет нормальний зробити не можуть. Так, я розумію що для тих хто "клюне" піде обов'язкове підняття тарифів, а бабло треба грести. Якщо ціни піднімуть, то ще більш послаблять павутинки які тримають з ними.
P/p.s.: Дозвонитися до них вже неможливо, принаймні якщо вони знають хто і звідки звонить - перевірено. Коли нещодавно пропав інет і треба було дізнатися коли з'явиться, то я дозвонитися не зміг, спробував різні варіанти через їх меню - викидає. Так, дуже багато дзвонять, всім розповідати, де ж вистачить, на форумі написано... А як я можу зайти на форум якщо інета нема? Опс. Я можу, в мене Укртелеком є ще, а от як іншим бути? Сервіс, клмнйпрст!

  • +1 1
  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Під кінець жовтня я все ж подумав що терпіти постійні глюки з інтернетом немає бажання і розмістив заявку в Київстарі, так як Датагруп мав в офісі і не особо кайфував.
І тут по-порядку :)

 

Киїівстар почав наше знайомство з того що відразу пояснив хто є хто.
Заявку я оформив на наш Регіон-2 за 105 грн на місяць (телефон+інет). Але зжерло воно для вєрочкі 120 грн бо тариф купленої для того сімки був типу національний.
Як пояснили мені на гарячій лінії ‒ сам дурак і тариф в тебе тепер буде 120 грн... еммм... ну але типу погодилися розмістити заявку на зміну тарифу згідно моєї заявки.
Через 3 дні я передзвонив поцікавитися як там в них справи :) сказали що заявка розглядається 5 днів і скоро мені палюбе передзвонять.... пройшло три тижні :) .... чекаю 

Інтернет, доречі, в них такий же паскудний як і в Волі ‒ періодично кудась дівається, а один вечір так взагалі купа битих пакетів сипалася так що довелося лягати спати раніше :)
Почекаю до кінця місяця і певно перейду на Датагруп. Бо так мене ще ні один оператор не посилав.

На роботі маю в двох кабінетах Волю і цей "провайдер" на днях пробив дно жадібності та тупості. В офісному центрі у всіх пропав інтернет через обрив зв'язку. Так от ці мудаки ремонтують лінію лише тим хто викликав майстра. Я розпустив персонал і день чекав поки прийшли :) а коли прийшли то зробили лише в одному кабінеті та сказали викликати їх ще раз щоб зробити в сусідньому. О*уїли і всі сусіди, яким теж довелося викликати "тех.підтримку".
Це, курва, абзац. Клієнтський ля сервіс...

 

Зараз знімаю офіс з Люкслінком і за місяць жодного глюка не було. Насторожує :) але факт. Хоча ще не пересікався з їхнім сервісом.

  • Збентежений 1
Опубліковано
19 хвилин тому, Соромітник сказано:

Так от ці мудаки ремонтують лінію лише тим хто викликав майстра.

Я так і не знайшов яким чином це можна зробити. Поділись інфою.

Опубліковано
1 minute ago, sergkots said:

Я так і не знайшов яким чином це можна зробити. Поділись інфою.

 

Можна передзвонити на гарячу лінію чи зайти в офіс напевно. Я щось не догнав якою інфою ділитися ? :) телефоном ?

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...