Holy Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 20:47 #2526 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 20:47 Грози вроді не було, інтернету нема(, знову, і так цілий місяць, це просто капець. Майстри зайняті, але можна платного майстра за 100 грн))
Thorgalll Опубліковано 3 Серпня, 2017 в 20:47 #2527 Опубліковано 3 Серпня, 2017 в 20:47 Прийняв рішення відключити Волю на користь КС бо постійно розриви зв’язку і поганий сервіс, позавчора цілий день не було нета, сьогодні розриви буди кожні 40 хв. Але є одне але, як каже класик. На рахунку більше 100 грн, чи є можливість їх повернути?
AnimaNoir Опубліковано 4 Серпня, 2017 в 06:54 #2528 Опубліковано 4 Серпня, 2017 в 06:54 Користувався даним провайдером кілька років, на двох квартирах. Але після волі, почались розриви, швидкість в спідтесті та торентах нормальна, але сайти грузились погано. Хоч я і не розумію чому так, адже фактично обладнання залишилось те саме. Не був дома останні 3 тижні (в період гроз). Діагноз - мережева карта не реагує на кабель ( пише відсутній), дзвінок в підтримку - вийміть кабель - вставте, потанцюйте і тд... Виклик майстра на сьогодні 100грн, на завтра 50 грн, якщо я дурак і проблема в квартирі, якщо за межами - бескоштовно (атракціон щедрості прямо). Після переходу на волю інтернет не поповнював, тому аби розрірвати договір не треба нікуди їхати, просто продовжувати непоповняти. За день підключили інтернет від Київстар. Як підключали. це вже інша дуже весела історія про мастра "80левелу", але це вже для іншого розділу. На рахунок інтернету, так трохи гірший, якщо AB в торентах вижимав 10мб, то КС 9, пінг трохи нижчий (зовсім чучуть), в решті все круто. Сайти грузяться швидше, щей роутер за 300грн дали, ( -20 грн на 15 місяців до абонплати), роутер доречі вже не 741 а 840n, що згладило враження від горемайстра, який застрягав з табуреткою на даху, розбив свій телефон і порізався та постійно забував інструменти)
Thorgalll Опубліковано 4 Серпня, 2017 в 20:52 #2529 Опубліковано 4 Серпня, 2017 в 20:52 13 часов назад, AnimaNoir сказал: Користувався даним провайдером кілька років, на двох квартирах. Але після волі, почались розриви, швидкість в спідтесті та торентах нормальна, але сайти грузились погано. Хоч я і не розумію чому так, адже фактично обладнання залишилось те саме. Не був дома останні 3 тижні (в період гроз). Діагноз - мережева карта не реагує на кабель ( пише відсутній), дзвінок в підтримку - вийміть кабель - вставте, потанцюйте і тд... Виклик майстра на сьогодні 100грн, на завтра 50 грн, якщо я дурак і проблема в квартирі, якщо за межами - бескоштовно (атракціон щедрості прямо). Після переходу на волю інтернет не поповнював, тому аби розрірвати договір не треба нікуди їхати, просто продовжувати непоповняти. За день підключили інтернет від Київстар. Як підключали. це вже інша дуже весела історія про мастра "80левелу", але це вже для іншого розділу. На рахунок інтернету, так трохи гірший, якщо AB в торентах вижимав 10мб, то КС 9, пінг трохи нижчий (зовсім чучуть), в решті все круто. Сайти грузяться швидше, щей роутер за 300грн дали, ( -20 грн на 15 місяців до абонплати), роутер доречі вже не 741 а 840n, що згладило враження від горемайстра, який застрягав з табуреткою на даху, розбив свій телефон і порізався та постійно забував інструменти) Походу до нас приходий той самий майстер)
fenmix Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 00:39 #2530 Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 00:39 3 годин тому, Thorgalll сказано: Походу до нас приходий той самий майстер) і в нас теж)
AnimaNoir Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 10:32 #2531 Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 10:32 9 часов назад, fenmix сказал: і в нас теж) Невисокий такий?
Ha3aP Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 11:11 #2532 Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 11:11 У мене були в пн, цілком адекватні хлопці, колись працювали в Айрбайтз. Багато цікавого росповіли ))) Інет налагодили, як оказалось вигорів порт на свічі. Поки залишаюсь з Волею, бо оплачено вже на місяць вперед та і хлопці інет зробили, політ нормальний.
Andriotti Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 11:38 #2533 Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 11:38 25 хвилин тому, Ha3aP сказано: У мене були в пн, цілком адекватні хлопці, колись працювали в Айрбайтз. Багато цікавого росповіли ))) а з цього місця подробніше: що розповіли? про кого? і т д
Ha3aP Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 11:54 #2534 Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 11:54 15 минут назад, Andriotti сказал: а з цього місця подробніше: що розповіли? про кого? і т д Та я б залюбки розповів, свербить аж, але ж кажу, хлопці цілком адекватні і не хочу їх підставляти! 2
Andriotti Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 12:55 #2535 Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 12:55 56 хвилин тому, Ha3aP сказано: Та я б залюбки розповів, свербить аж, але ж кажу, хлопці цілком адекватні і не хочу їх підставляти! ми їм нічого не скажемо.А бордівчан що поважати не тра? Поділись інфою. 2
Ha3aP Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 14:38 #2536 Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 14:38 1 час назад, Andriotti сказал: ми їм нічого не скажемо.А бордівчан що поважати не тра? Поділись інфою. Вірю, але раптом прочитають? Нащо хлопцям проблеми?
Andriotti Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 16:08 #2537 Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 16:08 1 година тому, Ha3aP сказано: Вірю, але раптом прочитають? Нащо хлопцям проблеми? Для чого було починати щось говорити, що цікаве багато розповіли вам хлопці з аірбайтсу. Сказав "А" кажи "Б". або краще не починай. Це типу, я тут вумний а ви всі терпіть і далі. Це як мінімум неповага до читачів і дописувачів теми. Раз хлопці першому "пересічному клієнту" виклали інфу - значить хотіли нею поділитися. Ставлю на голосування: 1)або інфа не варта і копійки(і це більше підходить), 2)мегаінфа Хто за що? Я за 1.
fenmix Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 23:18 #2538 Опубліковано 5 Серпня, 2017 в 23:18 12 годин тому, AnimaNoir сказано: Невисокий такий? Так
Thorgalll Опубліковано 6 Серпня, 2017 в 10:29 #2539 Опубліковано 6 Серпня, 2017 в 10:29 11 часов назад, fenmix сказал: Так ага, ще просив табурету і жидке мило, потім приїхав з 9 і сказав, що має дві новини погану і хорошу)))) але все обійшлось, гарно зробив. Все працює. А з Волі двічі дзвонили за те відключення, в них там якось інфа не передається. Другий раз психолог походу була, хотіла мене відмовити, не вийшло) Бо вже кабель перерізаний))) тим самим хлопцем) 1
Ha3aP Опубліковано 13 Серпня, 2017 в 19:47 #2540 Опубліковано 13 Серпня, 2017 в 19:47 27 минут назад, lord сказал: Чому ніхто не обговорює перехід на бувший аверс, там фірма протянула нові кабеля, правильно в кабель-каналах разов з тв кабелями, а не так як всі інші по чердаках і стінах лиш би скоріш. Їхнє ТБ мене влаштовує якість краща за волю. Тому що Аверс - говно!
Oli Опубліковано 13 Серпня, 2017 в 19:53 #2541 Опубліковано 13 Серпня, 2017 в 19:53 Я теж поміняв на Аверс, канали ті самі
natalka) Опубліковано 13 Серпня, 2017 в 21:06 #2542 Опубліковано 13 Серпня, 2017 в 21:06 35 минут назад, lord сказал: ... Є якісь більш мотивовані докази ,, що зараз аверс гавно? http://itlutsk.com.ua/privat телефонувала пів року тому: "можливості підключення немає... і найближчим часом не планується". Тому - може й добре, але не всі можуть спробувати
AnimaNoir Опубліковано 13 Серпня, 2017 в 21:46 #2543 Опубліковано 13 Серпня, 2017 в 21:46 В 06.08.2017 в 13:29, Thorgalll сказал: ага, ще просив табурету і жидке мило, потім приїхав з 9 і сказав, що має дві новини погану і хорошу)))) але все обійшлось, гарно зробив. Все працює. А з Волі двічі дзвонили за те відключення, в них там якось інфа не передається. Другий раз психолог походу була, хотіла мене відмовити, не вийшло) Бо вже кабель перерізаний))) тим самим хлопцем) Абсолютно та сама історія) Тьотя намагалася переконати відключатись від Волі коли вже кабель був обрізаний. Я сказав, що хочу розірвати договір і ні в які офіси ходити не буду. Що платити 100 грн за прихид їх спеціаліста, навіть гривню не буду. ЩО інтернет критично важливий для роботи, що розриви почались з переходом на волю. ЩО ТЕЛЕФОНУЮ З МТС НА ЇХ ДОМАШНІЙ НОМЕР, ЩО ПРОЧЕКАВ 15ХВ і ПОГОВОРИВ З ТРЬОМА ЛЮДЬМИ ПОКИ ДІСТАВСЯ ДО НЕЇ, І ЩО ПЕРЕДЗВОНЮВАТИ МЕНІ НЕ ПОТРІБНО. Плять, користувався їх інтернетом 5 років, і на тобі... Києвстар гірший, трохі ( торенти 9 замість 10, ну і пінг трохі вищий, та не критично), але ідеальна тех підтримка. За монтажерів, ну що поробиш, я людина не зла, але прийшлося ставити двійки. P.S З любовю згадую монтажерів які підключали мені і знайомим років 8 тому Білайн(київстар) на Конякіна, мужики прийшли ВДВОХ, все розказали, за півгодини все якісно зробили і пішли. 1
Ha3aP Опубліковано 15 Серпня, 2017 в 10:58 #2544 Опубліковано 15 Серпня, 2017 в 10:58 В 13.08.2017 в 23:28, lord сказал: аверс раніше був гавно коли роздавав інтернет по телевізійному кабелю, а зараз вони тянуть виту пару. Є якісь більш мотивовані докази ,, що зараз аверс гавно? http://itlutsk.com.ua/privat Є, я там працював, знаю про що говорю ) 1
uagav Опубліковано 24 Серпня, 2017 в 16:35 #2545 Опубліковано 24 Серпня, 2017 в 16:35 Дістали вже остаточно! Швидкість speedtest 95/96 Mbps. Ніби класно. Сторінки ледь-ледь вікриваються, вайбер рве постійно, навіть голос, не кажучи про відео. Якщо на ютубі щось довге, то до кінця не додивишся, треба перезавантажити роутер. Поміняв маршрутизатор (взяв спробувати), змінив ще на інший - результат аналогічний. Єдині плюси в інших роутерах, так це наявність 5GHz. Дзвонив не один раз в службу підтримки - безрезультатно. Кажуть що вони орієнтуються тільки на показники SpeedTest і в мене вони більш ніж хороші. А те що файл передаю з свого ПК на сервер і навпаки в інший кінець міста, теж абоненту Волі, з швидкістю 2,3/2,2 Мб/сек, то це не показник. Взагалі то це в одному місті, лише пару комутаторів відстані то, воно літати повинно. Місяць тому передавалося зі швидкістю 8/10 Мб/сек після заміни комутатора в мене на горищі після грози. Навіть при 75% від 100Mbps повинно бути 7,5/7,5 Мб/сек. І вони кажуть що в мене все нормально. А до того заявили що в мене все нормально тому що інші мешканці мого будинку не скаржилися на поганий інтернет. От вам і техпідтримка. Раз їм абоненти не потрібні, то тепер вже серйозно задумався чи спробувати luxlink, який вже є в підїзді чи залишати заявку і чекати дива від київстару, аналогічно датагруп.
uagav Опубліковано 24 Серпня, 2017 в 18:40 #2546 Опубліковано 24 Серпня, 2017 в 18:40 (Додатково) Підключив Укртелеком на WAN: сторінки відкриваються швидко, вайбер не рве, на мобілці (WiFi) в додатку Аліекспрес стало видно зображення товарів в корзіні (при Волі не видно), тобто нормальна робота, враховуючи навіть що швидкість 16,29/1,86 Mbps. Файли на Укртелекомі краще взагалі не закачувати і не відправляти (250/150 кб/с). При ввімкнутому ВПН в Яндекс браузері при відкритті будь-якої пошукової системи сторінка завантажується до 3-5 секунд і це при тому що зверху видно індикатор завантаження - жовту полоску, яка зникає після завантаження. При підключенні до Волі сторінка грузиться до 10-15 секунд і полоска застигає на середині, при завантаженні більшості сайтів в Firefox без ВПН індикатор завантаження може по пів дня крутитись, якщо взагалі не до закриття сторінки. От якими мають бути показники якості інтернета щоб довести що не все гаразд?
AnimaNoir Опубліковано 24 Серпня, 2017 в 19:27 #2547 Опубліковано 24 Серпня, 2017 в 19:27 торент, ютуб, швидкість сторінок, все відразу. ґвикликайте на дом підтримку і демонструєте.
Andriotti Опубліковано 24 Серпня, 2017 в 21:22 #2548 Опубліковано 24 Серпня, 2017 в 21:22 вам кажуть: воля-кака, а ви ні-це буба. я в шоці....
uagav Опубліковано 25 Серпня, 2017 в 10:50 #2549 Опубліковано 25 Серпня, 2017 в 10:50 Станом на 13:30 швидкість закачки/відправки файла 7/4 Мб/сек. Зранку не міряв, але сторінки набагато шустріше відкривались ніж вчора. Тобто це не залежить від мого роутера, ПК, програмного забезпечення, так само як і на іншій стороні, згідно логіки, саме те що втирає служба підтримки. Залишається кусочок "кабеля" між клієнтами, а це вже проблеми провайдера. Тобто якщо speedtest показує нормальну швидкість, а інтернет тупить, то ріжуть вони трафік програмно або обладнання не витягує навантаження. Але ж і це не проблеми клієнта. От покази speedtest (94/95) та 2ip (69/58) суттєво відрізняються, мабуть тому що на speedtest (і на сервера з перевірки) в Волі програмно виставлений пріоритет. Висновок один: показник SpeedTest використовувати не можна - брехня. Доречі, в Укртелекома показники співпадають. Так само показники теста швидкості інтернета 2ip відповідають наміряним мною при відправці файла. 1
Oli Опубліковано 6 Вересня, 2017 в 07:04 #2550 Опубліковано 6 Вересня, 2017 в 07:04 Заявочку оформив, сказали 50грн буде якщо технік щось буде робити... Сказав в квартиру непущу, аля колишній абонент ейрбайтс, хай шманають горище...
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти