Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

начитався ваших відгуків, прийшов до дому і охринів - закачака 65 kb/s. Шановні адміни датагруп, якщо ви нас читаєте і чуєте одне питання - ви що там наробили?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб не було:

прийшов до дому і охринів
советую иметь два канала как минимум!!!

Я так і зробив. Тепер періодичні глюки мені глибоко пофіг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вроді вже пофіксили проблему. В мене вже швидкість 95% від норми стала.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Котяра, попробуй тільки привітатись при зустрічі.

До чого тут адміни. Достав уже.

Глобальна проблема, не рівня Датагруп.

Обрив магістального волокна на західній гілці, імовірно Атракомовський кабель.

в 15:55 Компанія відповідальна за магістраль, проблему усунула.

Це з того що мені відомо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Котяра, попробуй тільки привітатись при зустрічі.

До чого тут адміни. Достав уже.

Глобальна проблема, не рівня Датагруп.

Обрив магістального волокна на західній гілці, імовірно Атракомовський кабель.

в 15:55 Компанія відповідальна за магістраль, проблему усунула.

Це з того що мені відомо.

командор, не розумієш ти тонкого чукотського гумору. я ж жартував. хоча вибач, хзнаю що вже дістали тебе цією темою

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сьогодні зранку знову швидкість навіть мегабіт не витягує...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не, седня вроде как норм

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як і обіцяв, пишу щодо перерахунку - вчора в 16.00 мені нарахували десь 16 грн в оплату, тобто перерахували гроші за відсутній інтернет на початку місяця.

Тому сьогодні Датагруп :smile-zachot:

Правда це справцювало після :naezd: через форму на сайті. Тому висновок зробив такий - тільки інтернету немає, одразу записувати цей день в себе, далі дзвонити в техпідтримку, просити щоб зафіксували відсутність інтернету, якщо це продовжується більше доби - лист на сайт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ееее, я щось пропустив, чи в Датагрупа нові тарифи? На сайті пише:

Актив 15 Мбит/с 60

Ритм 25 Мбит/с 75

Энергия 50 Мбит/с 95

Свобода 100 Мбит/с 125

А до старих тарифів вже підключитися ніяк? Бо в мене зараз акційний 25 за 25грн, по закінченню планував перейти на 25 за 50грн, а тут такий сурпрайз. Попереджувати потрібно. :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На датагруп сказали что это новые тарифы для новых абонентов. Для тех кто по акции, то ничего не изменится. Хотя в ЛК у меня писало, что с 1 октября автоматический переход на тариф 50 мб/с за 75 грн, а сейчас нету, предлагается выбрать вручную. Поживём увидем)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Треба скоріше біжати і підключатись , поки ціни знову не зросли. Мабудь не тільки бензин дорожчає з 1 вересня?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ееее, я щось пропустив, чи в Датагрупа нові тарифи? На сайті пише:

Актив 15 Мбит/с 60

Ритм 25 Мбит/с 75

Энергия 50 Мбит/с 95

Свобода 100 Мбит/с 125

А до старих тарифів вже підключитися ніяк? Бо в мене зараз акційний 25 за 25грн, по закінченню планував перейти на 25 за 50грн, а тут такий сурпрайз. Попереджувати потрібно. :(

Ппц как я радий что вчера отключился))) Странно как то , передо мной вчера отключилось 4 человека... от Дата група бежать клиенты , а они цены поднимают)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1461588236.png

якщо на протязi мiсяця швидкiсть не змiнится на заявлену у тарифi *Абсолют* то мабуть теж *багатiшi села* шукати буду

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пишу щодо перерахунку - вчора в 16.00 мені нарахували десь 16 грн в оплату, тобто перерахували гроші за відсутній інтернет на початку місяця.

Аналогично. После связи через сайт перезвонили и всё решили - "Счет пополнен на 14.52 грн."

Один нюанс. Прошедшая авария попадала в категоию "форс-мажоров", и если бы компания устанила её, уложившись в срок 5 дней (ссылка на договор) - перерассчёта бы не было.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прошедшая авария попадала в категоию "форс-мажоров"

а кто решает?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аірбайтс (така назва що й не вимовиш) :)

Підключився з травня цього року, юзається кожен день глюків немає поки ніяких, навіть не знаю телефона їхньої підтримки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1461588236.png

якщо на протязi мiсяця швидкiсть не змiнится на заявлену у тарифi *Абсолют* то мабуть теж *багатiшi села* шукати буду

швидкість можна сказати впала на половину. Якщо ближайшим часом не підуть на поправку, серйозно задумаюсь про розрив відносин з ними.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дякую, в мене вже все гуд :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доки я завантажив форум думав що засну, але мусив поділитись швидкістю свого "супер швидкісного" інетернету Ethernet.

1473125083.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доки я завантажив форум думав що засну, але мусив поділитись швидкістю свого "супер швидкісного" інетернету Ethernet.

1473125083.png

Аналогічна проблема. Спочатку в середині дня кілька годин інтернету не було взагалі. А коли запрацював, то швидкість вище 0.22Мбіт не піднімається :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто "задоволений" якістю послуг від DATAGROUP велком на їх сайт.

Реагують дуже швидко. На сторінці статистики постійно висіли застарілі тарифи і нікому до того не було діла.

Спроби повпливати на ситуацію на цьому форумі були марні. І тільки після "подяки за відмінний сервіс" на сайті DG, тарифні плани стали актуальними. Також на скаргу про незадовільну якість інтернету оперативно прийшла розгорнута відповідь з вибаченнями. Невеликий флешмоб на сайті DG реально може покращити якість їхнього інтернету в Луцьку. Це прямий зв'язок з керівництвом DG, а не з блондинками з тех. підтримки!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я знайомий з однією блондинкою їхньої техпідтримки! :P

Інтернет може і ніякий (не пробував), а блондинка, те що треба!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аналогічна проблема. Спочатку в середині дня кілька годин інтернету не було взагалі. А коли запрацював, то швидкість вище 0.22Мбіт не піднімається :(

Я думав це тільки в мене швидкість нижче плінтуса... Написав в супорт, прийшла відповідь: "Проблема в роботі обладнання.

Орієнтовний термін вирішення до 17:00 12.09.2011р." І як навмисне, якраз до 12 числа триває акція в WOT, думав наб'ю п'ятикратний досвід - ага, фіг там, так лагає, що грати неможливо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Аналогічно, інета немає вже 4 день, лівчата по телефону чешуть що можуть, то аварія, то не зрозуміло чому і т.д, але обовязково все буде полагоджено в найближчий час, але маю інфу 17.00 12.09.11 достає вже трохи цей DataGroup

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

DataGroup достає, але від користування інтернетом у Вас не горять мережеві карти та інше обладнання... єдина проблема наразі - це поки що в прокладці між компом стілцем у клієнта та у провайдера.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...