Lisovic Опубліковано 7 Серпня, 2020 в 19:04 #1826 Опубліковано 7 Серпня, 2020 в 19:04 Щойно, Maniko сказано: Місцеві це які? Зараз таких вже немає сайтів, всі десь на віддалених хостингах в сша чи німеччині. Є ,той же i.ua хоститься в Києві. А взагалі, якшо хочеш перевірити працездатність мережі провайдера, то пінгуєш його ДНС, якшо піг є, значить внутрішня мережа працює, далі пінгуєш зовнішні (які за точками обміну) хости, якшо пінгу нема, заначить проблема з пірінгом чи магістраллю.
Zheny@ Опубліковано 7 Серпня, 2020 в 19:05 #1827 Опубліковано 7 Серпня, 2020 в 19:05 2 хвилин тому, Maniko сказано: Місцеві це які? Зараз таких вже немає сайтів, всі десь на віддалених хостингах в сша чи німеччині. там і був місцевий, самий давній може вже й не використовується досі. але він живий і належить місцевому відділенню Датагруп. Я не знаю київських ІР ДГ, тому й сказати нічого не можу.
Lisovic Опубліковано 7 Серпня, 2020 в 19:14 #1828 Опубліковано 7 Серпня, 2020 в 19:14 6 хвилин тому, Zheny@ сказано: там і був місцевий, самий давній може вже й не використовується досі. але він живий і належить місцевому відділенню Датагруп. Я не знаю київських ІР ДГ, тому й сказати нічого не можу. Не завжди такий підхід працює Це пінг на нього з нашого луцького обєкта: 64 bytes from 193.109.80.2: icmp_seq=0 ttl=61 time=22.568 ms А це звідти ж на днс клаудфлаєра: 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=0 ttl=62 time=12.192 ms
Maniko Опубліковано 7 Серпня, 2020 в 19:15 #1829 Опубліковано 7 Серпня, 2020 в 19:15 Тільки що був знову довгий провал: Спойлер і під час нього трасування не йшло ні на місцевий ні на гугл днс: Спойлер
Lisovic Опубліковано 7 Серпня, 2020 в 19:20 #1830 Опубліковано 7 Серпня, 2020 в 19:20 @Maniko судячи з часу відклику, то шлюз знаходиться в Києві, і провали і повідомлення Destination host unreachable, говорить про проблеми або з магістраллю або з внутрішньою маршрутизацією. Хоча дивно, на нашому луцькому об'єкті я проблем не спостерігаю. Можливо корпоративний і домашній сегмент ідуть різними каналами. 1
Maniko Опубліковано 7 Серпня, 2020 в 19:43 #1831 Опубліковано 7 Серпня, 2020 в 19:43 22 хвилин тому, Lisovic сказано: Можливо корпоративний і домашній сегмент ідуть різними каналами. Спойлер
Maniko Опубліковано 8 Серпня, 2020 в 09:33 #1832 Опубліковано 8 Серпня, 2020 в 09:33 (змінено) Другий день марлезонського балєта, розривається зв'язок одночасно що на гугл днс що на український i.ua Спойлер а підтримка їхня сьогодні вже морозиться що у них там ремонті роботи по всій Україні Спойлер Зараз проводять ремонтні роботи по всій Україні,тому може спостерігатись нестабільна робота послуги. Спеціалісти працюють над відновленням коректної подачі послуги Інтернет. Приносимо вибачення за незручності! Очікуйте на відновлення. Змінено 8 Серпня, 2020 в 09:42 користувачем Maniko
Slayer Опубліковано 8 Серпня, 2020 в 16:41 #1833 Опубліковано 8 Серпня, 2020 в 16:41 (змінено) @Maniko шлюз в нас з тобою один той самий, з звязком жопа другий день, розриває саме з шлюзом кожних 1,5 - 2 хв Зранку дозвонився, заявку прийняли і сказали да будем виправляти..... цілий день пройшов жопа дальше аналогічно Змінено 8 Серпня, 2020 в 16:43 користувачем Slayer
Maniko Опубліковано 9 Серпня, 2020 в 09:07 #1834 Опубліковано 9 Серпня, 2020 в 09:07 В мене зараз вже нормально працює, розриви зникли.
Lisovic Опубліковано 10 Серпня, 2020 в 07:02 #1835 Опубліковано 10 Серпня, 2020 в 07:02 Доречі, на вихідних "плющило" ще одного великого провайдера, затронуло і корпоративний сегмент. І тоже проблеми з маршрутизацією. Я он вже почав думати, не ставлять чи часом втіхаря якесь обладнання як в москалів. 1
Maniko Опубліковано 10 Серпня, 2020 в 19:35 #1836 Опубліковано 10 Серпня, 2020 в 19:35 12 годин тому, Lisovic сказано: не ставлять чи часом втіхаря якесь обладнання шпійонське?
Zevs_Isver Опубліковано 10 Серпня, 2020 в 19:42 #1837 Опубліковано 10 Серпня, 2020 в 19:42 5 minutes ago, Maniko said: шпійонське? не, будуть тих хто Бубочку не любить по ІП вичисляти 1
INVICTUS Опубліковано 19 Жовтня, 2020 в 08:33 #1838 Опубліковано 19 Жовтня, 2020 в 08:33 шановні користувачі Datagroup, підкажіть, можливо хтось з таким стикався на офісі щодня з +-10 до +-11 ранку розриви зв'язку... усі пристрої кажуть, що інет є, але сайти грузяться з 10-го разу і то якщо пощастить тест швидкості теж у той час провести не можу, оскільки не можу його завантажити звертався неодноразово в підтримку - постійно морозять і не хочуть нікого присилати усе мережеве устаткування працює належним чином, ВПН ні в кого не ввімкнені, ніхто нічого не качає при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає... підключаю назад до роутера - все працює добре пару хвилин, потім знов до +-11 години тупить після 11-ї проблема сама собою зникає так само, як і появляється
romarker Опубліковано 20 Жовтня, 2020 в 09:11 #1839 Опубліковано 20 Жовтня, 2020 в 09:11 On 19.10.2020 at 11:33, Werwolf777 сказано: шановні користувачі Datagroup, підкажіть, можливо хтось з таким стикався на офісі щодня з +-10 до +-11 ранку розриви зв'язку... усі пристрої кажуть, що інет є, але сайти грузяться з 10-го разу і то якщо пощастить тест швидкості теж у той час провести не можу, оскільки не можу його завантажити звертався неодноразово в підтримку - постійно морозять і не хочуть нікого присилати усе мережеве устаткування працює належним чином, ВПН ні в кого не ввімкнені, ніхто нічого не качає при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає... підключаю назад до роутера - все працює добре пару хвилин, потім знов до +-11 години тупить після 11-ї проблема сама собою зникає так само, як і появляється У нас на офісі теж саме починаючи з минулого тижня, датагруп повідомив, що у них серйозні проблеми з каналом зв"язку, вирішують. 1
pashka05 Опубліковано 13 Листопада, 2020 в 15:13 #1840 Опубліковано 13 Листопада, 2020 в 15:13 Вибираю між Датагруп і Люкслінк. Цей провайдер як вам, товариші?
Zevs_Isver Опубліковано 13 Листопада, 2020 в 16:58 #1841 Опубліковано 13 Листопада, 2020 в 16:58 Люкс лінк це ті ребьята що Візор унаслідували?
Bliksss Опубліковано 13 Листопада, 2020 в 17:29 #1842 Опубліковано 13 Листопада, 2020 в 17:29 29 minutes ago, Zevs_Isver said: Люкс лінк це ті ребьята що Візор унаслідували? такі да, якщо ще раз не перепродали )) 1
Zevs_Isver Опубліковано 13 Листопада, 2020 в 17:45 #1843 Опубліковано 13 Листопада, 2020 в 17:45 15 minutes ago, Bliksss said: такі да, якщо ще раз не перепродали )) дуже сумніваюся що вони щось виправили з тої херні що Візор наробив я в вибрав ДГ 2
Bliksss Опубліковано 13 Листопада, 2020 в 18:08 #1844 Опубліковано 13 Листопада, 2020 в 18:08 (змінено) 23 minutes ago, Zevs_Isver said: я в вибрав ДГ кажуть - десь в 55-му мікрорайоні вони з нуля будували мережу і якість вроді норм, але, я б теж вибрав датагруп - в аналогічній ситуації. Змінено 13 Листопада, 2020 в 18:10 користувачем Bliksss 1
Zeiss Опубліковано 13 Листопада, 2020 в 18:28 #1845 Опубліковано 13 Листопада, 2020 в 18:28 В центрі ЛЛ хороший.
sanbOK Опубліковано 16 Листопада, 2020 в 07:19 #1846 Опубліковано 16 Листопада, 2020 в 07:19 On 19.10.2020 at 11:33, Werwolf777 сказано: шановні користувачі Datagroup, підкажіть, можливо хтось з таким стикався на офісі щодня з +-10 до +-11 ранку розриви зв'язку... усі пристрої кажуть, що інет є, але сайти грузяться з 10-го разу і то якщо пощастить тест швидкості теж у той час провести не можу, оскільки не можу його завантажити звертався неодноразово в підтримку - постійно морозять і не хочуть нікого присилати усе мережеве устаткування працює належним чином, ВПН ні в кого не ввімкнені, ніхто нічого не качає при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає... підключаю назад до роутера - все працює добре пару хвилин, потім знов до +-11 години тупить після 11-ї проблема сама собою зникає так само, як і появляється Якщо я не помиляюсь до Вас на Перемоги уже їздили і не раз. Наші адміни перевірили і в час коли Ви вказуєте то Вас іде завантаження каналу. Перевіряйте внутрішню мережу і роботу процесів на обладнанні. Можливо десь крон запускає процеси і завантажеє канал. В інших клієнті по даній адресі проблем не спостерігаємо, порт Вам уже міняли.
INVICTUS Опубліковано 16 Листопада, 2020 в 14:58 #1847 Опубліковано 16 Листопада, 2020 в 14:58 7 годин тому, sanbOK сказано: Якщо я не помиляюсь до Вас на Перемоги уже їздили і не раз. Наші адміни перевірили і в час коли Ви вказуєте то Вас іде завантаження каналу. Перевіряйте внутрішню мережу і роботу процесів на обладнанні. Можливо десь крон запускає процеси і завантажеє канал. В інших клієнті по даній адресі проблем не спостерігаємо, порт Вам уже міняли. внутрішня мережа і наше обладнання виключені методом підключення ноутбука напряму - на ньому також спостерігалися аналогічні проблеми в останні дні ніби все гаразд їздили до нас лише раз... другого разу спілкувалися по телефону
sanbOK Опубліковано 17 Листопада, 2020 в 15:13 #1848 Опубліковано 17 Листопада, 2020 в 15:13 On 16.11.2020 at 16:58, Werwolf777 сказано: внутрішня мережа і наше обладнання виключені методом підключення ноутбука напряму - на ньому також спостерігалися аналогічні проблеми в останні дні ніби все гаразд їздили до нас лише раз... другого разу спілкувалися по телефону Повірте ніхто спеціально Вам у визнаечний час не відключає інтернет бо нам вигідніше щоб у Вас послуга працювала постійно . Зі своєї сторони ми обладнання перевірили і замінили порт в якості профілактики (хоча по діагностиці там проблем не було ніяких) і якби там були справді проблеми з свічом то це відчули б усі користувачі. Також Ваше підключення моніторилось і я навіть знайшов графік коли у Вас була загрузка на повну швидкість згідно тарифного пакету https://prnt.sc/vku4b0
INVICTUS Опубліковано 17 Листопада, 2020 в 16:56 #1849 Опубліковано 17 Листопада, 2020 в 16:56 1 година тому, sanbOK сказано: Повірте ніхто спеціально Вам у визнаечний час не відключає інтернет бо нам вигідніше щоб у Вас послуга працювала постійно . Зі своєї сторони ми обладнання перевірили і замінили порт в якості профілактики (хоча по діагностиці там проблем не було ніяких) і якби там були справді проблеми з свічом то це відчули б усі користувачі. Також Ваше підключення моніторилось і я навіть знайшов графік коли у Вас була загрузка на повну швидкість згідно тарифного пакету https://prnt.sc/vku4b0 я вірю, але у нас усе обладнання працювало і працює належним чином, жодних закачок, ВПН, вірусів при прямому підключенні на інший нейтральний пристрій, проблема не зникала, що вкотре доводить, що проблема не на нашій стороні зараз декілька днів ніби в порядку усе але мені самому цікаво, в чому може бути справа як ваш майстер казав: "полтергейст якийсь"
Zevs_Isver Опубліковано 17 Листопада, 2020 в 22:52 #1850 Опубліковано 17 Листопада, 2020 в 22:52 (змінено) 6 hours ago, Werwolf777 said: як ваш майстер казав: "полтергейст якийсь" яка чемна людина ноут з "лінуксом" пробували? Spoiler при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає... трейси в цей час куди доходять? Змінено 17 Листопада, 2020 в 23:00 користувачем Zevs_Isver
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти