Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 07.08.2020 в 19:00, Maniko сказав:

Місцеві це які? Зараз таких вже немає сайтів, всі десь на віддалених хостингах в сша чи німеччині.

Показати  

Є ,той же i.ua хоститься в Києві. А взагалі, якшо хочеш перевірити працездатність мережі провайдера, то пінгуєш його ДНС, якшо піг є, значить внутрішня мережа працює, далі пінгуєш зовнішні (які за точками обміну) хости, якшо пінгу нема, заначить проблема з пірінгом чи магістраллю.

Опубліковано
  В 07.08.2020 в 19:00, Maniko сказав:

Місцеві це які? Зараз таких вже немає сайтів, всі десь на віддалених хостингах в сша чи німеччині.

Показати  

там і був місцевий, самий давній :)

 

може вже й не використовується досі.  але він живий і належить місцевому відділенню Датагруп.

Я не знаю київських ІР ДГ, тому й сказати нічого не можу.

 

Опубліковано
  В 07.08.2020 в 19:05, Zheny@ сказав:

там і був місцевий, самий давній :)

 

може вже й не використовується досі.  але він живий і належить місцевому відділенню Датагруп.

Я не знаю київських ІР ДГ, тому й сказати нічого не можу.

Показати  

Не завжди такий підхід працює :)

Це пінг на нього з нашого луцького обєкта: 64 bytes from 193.109.80.2: icmp_seq=0 ttl=61 time=22.568 ms

А це звідти ж на днс клаудфлаєра: 64 bytes from 1.1.1.1: icmp_seq=0 ttl=62 time=12.192 ms

Опубліковано

Тільки що був знову довгий провал:

  Показати контент

і під час нього трасування не йшло ні на місцевий ні на гугл днс:

  Показати контент

 

Опубліковано

@Maniko судячи з часу відклику, то шлюз знаходиться в Києві, і провали і повідомлення Destination host unreachable, говорить про проблеми або з магістраллю або з внутрішньою маршрутизацією. Хоча дивно, на нашому луцькому об'єкті я проблем не спостерігаю. Можливо корпоративний і домашній сегмент ідуть різними каналами.

  • +1 1
Опубліковано (змінено)

Другий день марлезонського балєта, розривається зв'язок одночасно що на гугл днс що на український i.ua

  Показати контент

 

а підтримка їхня сьогодні вже морозиться що у них там ремонті роботи по всій Україні :)

  Показати контент

 

Змінено користувачем Maniko
Опубліковано (змінено)

@Maniko шлюз в нас з тобою один той самий, з звязком жопа другий день, розриває саме з шлюзом кожних 1,5 - 2 хв 

Зранку дозвонився, заявку прийняли і сказали да будем виправляти..... цілий день пройшов жопа дальше аналогічно

Змінено користувачем Slayer
Опубліковано

Доречі, на вихідних "плющило" ще одного великого провайдера, затронуло і корпоративний сегмент. І тоже проблеми з маршрутизацією.

 

Я он вже почав думати, не ставлять чи часом втіхаря якесь обладнання як в москалів.

  • -1 1
  • 2 місяця потому...
Опубліковано

шановні користувачі Datagroup, підкажіть, можливо хтось з таким стикався

 

на офісі щодня з +-10 до +-11 ранку розриви зв'язку... усі пристрої кажуть, що інет є, але сайти грузяться з 10-го разу і то якщо пощастить

тест швидкості теж у той час провести не можу, оскільки не можу його завантажити

звертався неодноразово в підтримку - постійно морозять і не хочуть нікого присилати

усе мережеве устаткування працює належним чином, ВПН ні в кого не ввімкнені, ніхто нічого не качає

при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає... підключаю назад до роутера - все працює добре пару хвилин, потім знов до +-11 години тупить

після 11-ї проблема сама собою зникає так само, як і появляється

Опубліковано
  В 19.10.2020 в 08:33, Werwolf777 сказав:

шановні користувачі Datagroup, підкажіть, можливо хтось з таким стикався

 

на офісі щодня з +-10 до +-11 ранку розриви зв'язку... усі пристрої кажуть, що інет є, але сайти грузяться з 10-го разу і то якщо пощастить

тест швидкості теж у той час провести не можу, оскільки не можу його завантажити

звертався неодноразово в підтримку - постійно морозять і не хочуть нікого присилати

усе мережеве устаткування працює належним чином, ВПН ні в кого не ввімкнені, ніхто нічого не качає

при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає... підключаю назад до роутера - все працює добре пару хвилин, потім знов до +-11 години тупить

після 11-ї проблема сама собою зникає так само, як і появляється

Показати  

У нас на офісі теж саме починаючи з минулого тижня, датагруп повідомив, що у них серйозні проблеми з каналом зв"язку, вирішують.

  • +1 1
  • 4 тижня потому...
Опубліковано
  В 13.11.2020 в 17:29, Bliksss сказав:

такі да, якщо ще раз не перепродали ))

Показати  

дуже сумніваюся що вони щось виправили з тої херні що Візор наробив

 

я в вибрав ДГ

  • +1 2
Опубліковано (змінено)
  В 13.11.2020 в 17:45, Zevs_Isver сказав:

я в вибрав ДГ

Показати  

кажуть - десь в 55-му мікрорайоні вони з нуля будували мережу і якість вроді норм, але, я б теж вибрав датагруп - в аналогічній ситуації.

Змінено користувачем Bliksss
  • -1 1
Опубліковано
  В 19.10.2020 в 08:33, Werwolf777 сказав:

шановні користувачі Datagroup, підкажіть, можливо хтось з таким стикався

 

на офісі щодня з +-10 до +-11 ранку розриви зв'язку... усі пристрої кажуть, що інет є, але сайти грузяться з 10-го разу і то якщо пощастить

тест швидкості теж у той час провести не можу, оскільки не можу його завантажити

звертався неодноразово в підтримку - постійно морозять і не хочуть нікого присилати

усе мережеве устаткування працює належним чином, ВПН ні в кого не ввімкнені, ніхто нічого не качає

при підключенні напряму ноутбука(з прописаним МАС роутера), він каже, що інету немає... підключаю назад до роутера - все працює добре пару хвилин, потім знов до +-11 години тупить

після 11-ї проблема сама собою зникає так само, як і появляється

Показати  

 

Якщо я не помиляюсь до Вас на Перемоги уже їздили і не раз. Наші адміни перевірили і в час коли Ви вказуєте то Вас іде завантаження каналу. Перевіряйте внутрішню мережу і роботу процесів на обладнанні. Можливо десь крон запускає процеси і завантажеє канал.

В інших клієнті по даній адресі проблем не спостерігаємо, порт Вам уже міняли.

Опубліковано
  В 16.11.2020 в 07:19, sanbOK сказав:

 

Якщо я не помиляюсь до Вас на Перемоги уже їздили і не раз. Наші адміни перевірили і в час коли Ви вказуєте то Вас іде завантаження каналу. Перевіряйте внутрішню мережу і роботу процесів на обладнанні. Можливо десь крон запускає процеси і завантажеє канал.

В інших клієнті по даній адресі проблем не спостерігаємо, порт Вам уже міняли.

Показати  

 внутрішня мережа і наше обладнання виключені методом підключення ноутбука напряму -  на ньому також спостерігалися аналогічні проблеми

в останні дні ніби все гаразд

їздили до нас лише раз... другого разу спілкувалися по телефону

Опубліковано
  В 16.11.2020 в 14:58, Werwolf777 сказав:

 внутрішня мережа і наше обладнання виключені методом підключення ноутбука напряму -  на ньому також спостерігалися аналогічні проблеми

в останні дні ніби все гаразд

їздили до нас лише раз... другого разу спілкувалися по телефону

Показати  

 

Повірте ніхто спеціально Вам у визнаечний час не відключає інтернет бо нам вигідніше щоб у Вас послуга працювала постійно .

Зі своєї сторони ми обладнання перевірили і замінили порт в якості профілактики (хоча по діагностиці там проблем не було ніяких) і якби там були справді проблеми з свічом то це відчули б усі користувачі.

 

Також Ваше підключення моніторилось і я навіть знайшов графік коли у Вас була загрузка на повну швидкість згідно тарифного пакету https://prnt.sc/vku4b0 

Опубліковано
  В 17.11.2020 в 15:13, sanbOK сказав:

 

Повірте ніхто спеціально Вам у визнаечний час не відключає інтернет бо нам вигідніше щоб у Вас послуга працювала постійно .

Зі своєї сторони ми обладнання перевірили і замінили порт в якості профілактики (хоча по діагностиці там проблем не було ніяких) і якби там були справді проблеми з свічом то це відчули б усі користувачі.

 

Також Ваше підключення моніторилось і я навіть знайшов графік коли у Вас була загрузка на повну швидкість згідно тарифного пакету https://prnt.sc/vku4b0 

Показати  

 

я вірю, але у нас усе обладнання працювало і працює належним чином, жодних закачок, ВПН, вірусів

при прямому підключенні на інший нейтральний пристрій, проблема не зникала, що вкотре доводить, що проблема не на нашій стороні

зараз декілька днів ніби в порядку усе

 

але мені самому цікаво, в чому може бути справа

як ваш майстер казав: "полтергейст якийсь"

Опубліковано (змінено)
  В 17.11.2020 в 16:56, Werwolf777 сказав:

як ваш майстер казав: "полтергейст якийсь"

Показати  

яка чемна людина

 

 

ноут з "лінуксом" пробували?

 

 

  Показати контент

трейси в цей час куди доходять?

Змінено користувачем Zevs_Isver

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...