Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

DataGroup достає, але від користування інтернетом у Вас не горять мережеві карти та інше обладнання... єдина проблема наразі - це поки що в прокладці між компом стілцем у клієнта та у провайдера.

Бізнес потрібно строїти так, щоб він був максимально незалежний від такої прокладки, не потрібно спихати проблеми планування розвитку бізнесу на клієнтів чи працівників першої ланки, проблема завжди в менеджменті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А інет подорожав в цей час:rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто "задоволений" якістю послуг від DATAGROUP велком на їх сайт.

Реагують дуже швидко. На сторінці статистики постійно висіли застарілі тарифи і нікому до того не було діла.

Спроби повпливати на ситуацію на цьому форумі були марні. І тільки після "подяки за відмінний сервіс" на сайті DG, тарифні плани стали актуальними. Також на скаргу про незадовільну якість інтернету оперативно прийшла розгорнута відповідь з вибаченнями. Невеликий флешмоб на сайті DG реально може покращити якість їхнього інтернету в Луцьку. Це прямий зв'язок з керівництвом DG, а не з блондинками з тех. підтримки!

Я тебе напевно розчарую в твоїх догадках але всі листи ідуть в підтримку користувачів ......... глянь номер підтримки користувачів на сайті

Блондинки нівчому не винні вони просто виконують свою роботу (прийом заявок)..... краще вже хай бородаті адміни "ремонтують інтернет" ніж блондинки

А я знайомий з однією блондинкою їхньої техпідтримки! :P

Інтернет може і ніякий (не пробував), а блондинка, те що треба!

деякі да :smile-zachot: а деякі .... <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Блондинки нівчому не винні вони просто виконують свою роботу (прийом заявок).....

Не факт. 10 заявок по телефону. Пусті обіцянки без результату.

Я тебе напевно розчарую в твоїх догадках але всі листи ідуть в підтримку користувачів ......... глянь номер підтримки користувачів на сайті

1 лист і оперативна відповідь від керівництва.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я тебе напевно розчарую в твоїх догадках але всі листи ідуть в підтримку користувачів ......... глянь номер підтримки користувачів на сайті

Саме так. Наївно думати, що керівництво сидить і читає кляузи простих юзерів, в них є зовсім інші задачі. Я теж відіслав скаргу на сайті, прийшла відповідь саме з техпідтримки (С уважением, Василий Чучман, Служба поддержки ЧАО Датагруп), але в обіцяні строки ситуація не змінилася, як тормозило, так і тормозить. Висновок: дзвони, пиши, один фіг нічого не міняється. А спочатку мені Датагруп подобався.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора запустив торент швидкість шалена 24кб замість обіцяних 25мб.(провіряв закачку з різних торентів). Дзвоню в ДГ, дівчину яка підняла трубку питаю в чому проблема? Вона мені запропонувала перевірити швидкість на http://speedtest.net . Провірив кажу швидкість 20мб. на прийом і те саме на віддачу, нащо вона мені, це ж хороша швидкість, хороша то хороша але закачка як була 24кб так і залишилась. На це вона мені відповідає ну добре я передам в службу тех підтримки. Через годинки дві дзвонить телефон, чую по номеру що ДГ, декілька гудків і все, навіть не вспів добігти до телефона. Більше дзвінків не було. Як сказавби Шиба “ДГ все гавнісає і гавнісає”

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наївно думати, що керівництво сидить і читає кляузи простих юзерів

Іноді читає.

Здравствуйте.

Ваша жалоба принята и передана руководству.

С уважением, Дмитрий Павлюк

Служба поддержки ЧАО Датагруп

=================================================

E-mail:[email protected]

Телефон:0800-210000

І пише відповіді.

З повагою,

Юрій Луковніков

****************************************************

Волинський регіональний підрозділ «ДАТАГРУП-Волинь»

ПрАТ «Датагруп»

Тел.: (0332)-282799

www.datagroup.ua

******************************************

Змінено користувачем Boss
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Обіцяли зробити інтернет в понеділок чи вівторок до 17:00. Результату ніякого!

1480927753.png

Змінено користувачем Vaska
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

аналогічно, обіцяно було сьогодні до 20.00 відновити подачу інету, але наразі його нема... блін спалити їх контору чи що, взагалі оборзіли, 3 заявки і нуль реакціїї!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Написав в неділю трохи гнівного листа на підтримку, а-ля "не буде нету - будемо прощатися". Не встиг встати з-за компа, як дзвонить дівчИна, чемно і гарно пояснила, що на нашій лінії поломка і до 18,00 вона буде ліквідована. Нету немає до цього часу.

Вот и верь после этого людям... ©

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ваш запит прийнято. Заявка №_________

Створено наряд та передано у відділ Експлуатація мережі. Орієнтовний термін виконання 15:00 14.09.2011р.

С уважением, Ирина Семенюк.

Служба поддержки ЧАО Датагруп

=================================================

E-mail:[email protected]

Телефон:0800-210000

нова дата і нова версія...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора написав лист-скаргу і буквально через 15 хв передзвонили. Сказали що проблеми з обладнанням і все вирішать сьогодні. Зараз все літає! Тех підтримка :smile-zachot:

1482278742.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Написав в неділю трохи гнівного листа на підтримку, а-ля "не буде нету - будемо прощатися". Не встиг встати з-за компа, як дзвонить дівчИна, чемно і гарно пояснила, що на нашій лінії поломка і до 18,00 вона буде ліквідована. Нету немає до цього часу.

Вот и верь после этого людям... ©

Нагадує те, коли таксист виїзджаючи з 40-го, повідомляє дівчині з радіоцентру, яка передає клієнту на ДПЗ, що машина буде за 7 хвилин!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора написав лист-скаргу і буквально через 15 хв передзвонили. Сказали що проблеми з обладнанням і все вирішать сьогодні. Зараз все літає! Тех підтримка :smile-zachot:

Аналогічно, швидкість відновилася, напевно трабл пофіксили таки. Але 5(!) днів на вирішення проблеми - така оперативність ніфіга не радує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При дозвоні в ДГ після: "Якщо Ви бажаєте підключитися до послуг ДатаГруп, натисніть 1" пропоную їм ще " Натисніть 2, якщо Ви бажаєте відключитись". :0120: Через день аварія, проблеми з обладнанням і ніякої оперативності.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я іншої точки зору. В 55-ому мкр-ні жодних "глюків" зі свічами і кабелем. Працює стабільно, якість вражає. Аварій вже давно не відбувалось. Продавайте квартири і перебирайтесь в наш район! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 55-ому мкр-ні

Це де таке? :blink:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене також переважно все стабільно, все працює. За кілька років збої якщо й були, то майже не відчувалися, а от останім часом зачастили перебої (((( І проблема навіть не в тому, що інколи бувають збої, а в тому, що служба підтримки працює погано. Немає достовірної інформації про причини відсутності інтернету і термінів їх усунення.

Раніше було краще. Щось сталося, перевірив в себе, все нормально - дзвониш на Фотаком, говориш зі спеціалістом, пояснюєш ситуацію і проблема оперативно вирішувалася. Зараз з тим суппортом навіть діла мати не хочеться. Дзвониш, слухаєш меню, обираєш пунктики, з'єднують з людиною з call-центру, записують номер, обіціють передзвонити... І все. Чекати можна довго. Мінімум получалося хвилин сорок. Інколи взагалі не передзвонюють. Навіть проблема, яка вирішується спеціалістом за 5 хвилин, затягується на 2-3 дні. Це не серйозно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хватить жувати соплі.. задовбав Датагруп? переходьте до іншого провайдера.. зараз практично в кожному будинку є і київстар і еірбайтс...тому вибір є :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хватить жувати соплі.. задовбав Датагруп? переходьте до іншого провайдера.. зараз практично в кожному будинку є і київстар і еірбайтс...тому вибір є :)

Спочатку свої ковтни. Уже декілька моїх знайомих зробили вибір провайдера, читаючи ці коментарі, в тому числі і мої (явно не на користь Датагруп). Також цю тему читають і працівники провайдера, вони також отримують інформацію з даної теми і, маю надію, роблять висновки. І провайдера змінимо, при потребі, будь певний.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спочатку свої ковтни

І для чого це було сказано ? в мене наприклад вже більше як рік все працює на ура і своїм провайдером повністю задоволений.

І провайдера змінимо, при потребі, будь певний.

Дєрзай :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Володимирській вже можна юзати інет даного провайдера? Якщо ні, то коли планується підключення? Дякую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хватить жувати соплі.. задовбав Датагруп? переходьте до іншого провайдера.. зараз практично в кожному будинку є і київстар і еірбайтс...тому вибір є :)

Немає технічної можливості підключитися ні до мережі Київстару, ні до Airbytes. З можливих альтернатив - ОГО!

Загалом послуги Датагруп мене влаштовують, хоча є деякі нарікання, які я час від часу висловлюю. На роботу служби підтримки багато хто скаржиться. Сподіваюсь, скоро це буде виправлено.

Не так давно скаржилися на відсутність інформації по тарифах. Ситуація ж змінилася на краще. Якби тоді мовчали, можливо нічого б і не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Таке відчуття, ніби там на ДГ бавляться кнопкою "вкл/выкл"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...