Terrable Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 07:31 #1551 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 07:31 Надо чтобы чиновники на своих машинках по тем ямам поездили, увидели что к чему, начали ремонтироваться через день, может что и сделали б. Так не, они на вертолетах летают...
sasha1991 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 09:28 #1552 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 09:28 Хтось знає як траса на Маневичі? 3
SysR Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 09:46 #1553 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 09:46 Через Колки їжджу 2 рази на рік з інтервалом в пів року, з дорогою там завжди стабільність, її повна відсутність.
panterka Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 10:12 #1554 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 10:12 мда)) .. жостка правда
kayot Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 10:16 #1555 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 10:16 на Володимир як дорога?
astel Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 10:33 #1556 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 10:33 на Володимир як дорога?до Торчина жахлива, думаю що далі не краща.
Saddy Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 15:43 #1559 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 15:43 черговий ремонт дороги на Набережній. Погода та методи саме ті)
tolik79 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 15:52 #1560 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 15:52 не знаю чому, але в башку стрельнула така думка - не легше було б не асфальтувати дороги, а бетонувати...
Saddy Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 16:10 #1561 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 16:10 ремонт - "бессмыленный и беспощадный"
Terrable Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 16:35 #1562 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 16:35 Неужели заделают ямки на кольце на набережной. А то как раз в аккурат под авто сделаны, влетел двумя сторонами и ппц...
NoGood Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 17:26 #1563 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 17:26 на Володимир як дорога?до Торчина жахлива, думаю що далі не краща.За Торчином ще гірша, особливо в Юнівці.
Ukrainec Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 20:03 #1564 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 20:03 не знаю чому, але в башку стрельнула така думка - не легше було б не асфальтувати дороги, а бетонувати... Просто треба підложку давати нормальну (згідно західних технологій), дренаж забезпечувати та на якості і товщині асфальту не економити Хоча б так: http://www.svs-stroi.ru/artikelkomfort/0301.htm На ДПЗ по Станіславського перед Евро 2012 клали якісним асфальтом і товщиною зо 20-30 см в два шари. То дорога другу зиму, тху-тьху, вистоїть!
Harddriver Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 21:29 #1565 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 21:29 Наскільки мені відомо в цивілізованому світі в дорожньому будвіництві широко застосовують геотекстиль - синтетичний матеріал, що кладеться між асфальтом і щебнево-глиняною подушкою і не дає їй "розповзатися" під навантаженнями, збільшуючи міжремонтні строки в три рази. Причому вартість робіт зростає як-правило не більш ніж на 5%. Але застосування таких технологій для чиновника - це злочин. Злочин перед своїми дітьми 1
Scorpio Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 22:16 #1566 Опубліковано 5 Лютого, 2013 в 22:16 Проблема не застосуванні нових технологій, а відсутність сірої речовини в голові більшості чиновників. Просто багато з них не розуміє, що краще зробити дорогу один раз нормально і не тратити час на її ремонти а на будівництво нових.ПиСи: Будучи минулого літа у Німеччині, дивився передачу про автобани по німецькому телебачені, там якийсь чиновник говорив, що вони не ремонтують а модернізують старі автобани, так як у них понад 50 000 кілометрів автобанів і всі великі міста сполучені автобанами.
Dream Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 05:23 #1567 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 05:23 Просто багато з них не розуміє, що краще зробити дорогу один раз нормально і не тратити час на її ремонти а на будівництво нових. Це ти не розумієш
xforester Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 06:12 #1568 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 06:12 Це ти не розумієш Точно... Грошики ж треба вкрасти... А де саме легше вкрасти??? Точно, на будівництві (в т.ч. і доріг)... 1
Kidubon Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 06:30 #1569 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 06:30 Саме вбило мене це вчорашній ремонт на Перемоги біля 5-ї школи. Цілюсінький день хлопці з 8-ї ранку до 5-ї вечора горбатились, з папероскою в зубах і що маємо в кінці дня?-положену полосочку асфальту шириною 80см і довжиною метрів 3-4...
Orfey Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 09:07 #1570 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 09:07 Наскільки мені відомо в цивілізованому світі в дорожньому будвіництві широко застосовують геотекстиль - синтетичний матеріал, що кладеться між асфальтом і щебнево-глиняною подушкою і не дає їй "розповзатися" під навантаженнями, збільшуючи міжремонтні строки в три рази. Причому вартість робіт зростає як-правило не більш ніж на 5%. Але застосування таких технологій для чиновника - це злочин. Злочин перед своїми дітьми так зробили набережну від кільця до Ковельської, але тільки сторону від Стиру
him Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 11:19 #1571 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 11:19 На вул.Богдана Хмельницького зупинка (кафе Мандри) маршрутка посеред дорогі стоїть вилізла ліва задня полуось на пів дорогі проїзд на тротуарі, пробка до 1-ї школи ато і більше.
olsad Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 11:32 #1572 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 11:32 Вот оно чьо, а ми тут розказуємо, що дороги не будуюцця...
MishaLutsk Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 16:13 #1573 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 16:13 Саме вбило мене це вчорашній ремонт на Перемоги біля 5-ї школи. Цілюсінький день хлопці з 8-ї ранку до 5-ї вечора горбатились, з папероскою в зубах і що маємо в кінці дня?-положену полосочку асфальту шириною 80см і довжиною метрів 3-4...Оце ти зацепив, я б тобі зараз загнув якісного українського мату..... Ти знаєш який а/бетон зараз укладають і скільки його можна за світловий день зробити? Яке ти маєш право писати про папероски в зубах..... ти пробував день попрацювати?
Deemon Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 16:25 #1574 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 16:25 Спешл фор MishaLutsk,Фантастическую скорость строительства автомобильных дорог продемонстрировали всему миру муниципальные власти и дорожные строители Лос-Анджелеса. На возведение новой 16-километровой четырехполосной трассы, пролегающей через центр города, было затрачено всего 30 часов. При этом стоимость дороги оказалась в 6,4 раза ниже, чем строительство Четвертого кольца Москвы.Дорожные работы были назначены на выходные дни 16-18 июля, на строительство было отведено 48 часов, строителям пригрозили крупным штрафом в размере 6 тыс. долларов за каждые 10 минут задержки сверх отведенных на работу двух суток. На такие меры чиновники вынуждены были пойти, чтобы в понедельник автомобилисты не встали в пробку.К началу работ правление округа Лос-Анджелес начало кампанию по очистке городских дорог от личного транспорта. В этом чиновникам помогли сами автомобилисты, многие из которых не стали в выходные садиться за руль. Оперативные службы города снимали для своих сотрудников номера в гостиницах, чтобы в уикенд они не опоздали на работу. В метро и на автобусах были введены бесплатные маршруты.К ситуации подключились и частные компании. Например, авиаперевозчик JetBlue ввел специальные рейсы между аэропортами на противоположных окраинах города. Стоимость билета составила 4-5 долларов, а продолжительность полета – полчаса.Беспрецедентные совместные усилия городских служб и самих горожан привели к тому, что уже на следующий день после начала работ, 17 июля, мэр города Антонио Вилларайгоса созвал пресс-конференцию, на которой объявил, что работы были закончены на 18 часов раньше, за неполных 30 часов. За досрочное завершение всех работ подрядчики получили дополнительное вознаграждение.16-километровое шоссе обошлось почти в 1 млрд долларов. Или в 62,5 миллиона за каждый километр, что в 6,4 раза дешевле, чем километр на Четвертом кольце Москвы, где цена доходила до 400 миллионов долларов. Километр автотрассы в среднем по России стоит 12,9 миллиона долларов.Вони можуть, а ми нє, ага?
MishaLutsk Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 17:14 #1575 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 17:14 Спешл фор MishaLutsk,Фантастическую скорость строительства автомобильных дорог продемонстрировали всему миру муниципальные власти и дорожные строители Лос-Анджелеса. На возведение новой 16-километровой четырехполосной трассы, пролегающей через центр города, было затрачено всего 30 часов. При этом стоимость дороги оказалась в 6,4 раза ниже, чем строительство Четвертого кольца Москвы.Дорожные работы были назначены на выходные дни 16-18 июля, на строительство было отведено 48 часов, строителям пригрозили крупным штрафом в размере 6 тыс. долларов за каждые 10 минут задержки сверх отведенных на работу двух суток. На такие меры чиновники вынуждены были пойти, чтобы в понедельник автомобилисты не встали в пробку.К началу работ правление округа Лос-Анджелес начало кампанию по очистке городских дорог от личного транспорта. В этом чиновникам помогли сами автомобилисты, многие из которых не стали в выходные садиться за руль. Оперативные службы города снимали для своих сотрудников номера в гостиницах, чтобы в уикенд они не опоздали на работу. В метро и на автобусах были введены бесплатные маршруты.К ситуации подключились и частные компании. Например, авиаперевозчик JetBlue ввел специальные рейсы между аэропортами на противоположных окраинах города. Стоимость билета составила 4-5 долларов, а продолжительность полета – полчаса.Беспрецедентные совместные усилия городских служб и самих горожан привели к тому, что уже на следующий день после начала работ, 17 июля, мэр города Антонио Вилларайгоса созвал пресс-конференцию, на которой объявил, что работы были закончены на 18 часов раньше, за неполных 30 часов. За досрочное завершение всех работ подрядчики получили дополнительное вознаграждение.16-километровое шоссе обошлось почти в 1 млрд долларов. Или в 62,5 миллиона за каждый километр, что в 6,4 раза дешевле, чем километр на Четвертом кольце Москвы, где цена доходила до 400 миллионов долларов. Километр автотрассы в среднем по России стоит 12,9 миллиона долларов.Вони можуть, а ми нє, ага?Одна з ключових фраз "К началу работ правление округа Лос-Анджелес начало кампанию по очистке городских дорог от личного транспорта. В этом чиновникам помогли сами автомобилисты, многие из которых не стали в выходные садиться за руль. Оперативные службы города снимали для своих сотрудников номера в гостиницах, чтобы в уикенд они не опоздали на работу. В метро и на автобусах были введены бесплатные маршруты."Швидкість можемо, все залежить від наявної техніки, дальності возки сипучих матеріалів, наявності в КРАЇНІ БІТУМУ!!!!!!!!!, потужностей заводів, ціни на матеріали, і ще багатьох факторів. Є кошторисна вартість об*єкту, який складає проектний інститут де вказані також і терміни будівництва.......
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти