Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Надо чтобы чиновники на своих машинках по тем ямам поездили, увидели что к чему, начали ремонтироваться через день, может что и сделали б. Так не, они на вертолетах летают...

Опубліковано

Через Колки їжджу 2 рази на рік з інтервалом в пів року, з дорогою там завжди стабільність, її повна відсутність.

Опубліковано

не знаю чому, але в башку стрельнула така думка - не легше було б не асфальтувати дороги, а бетонувати...

Опубліковано

Неужели заделают ямки на кольце на набережной. А то как раз в аккурат под авто сделаны, влетел двумя сторонами и ппц...

Опубліковано

на Володимир як дорога?

до Торчина жахлива, думаю що далі не краща.

За Торчином ще гірша, особливо в Юнівці.

Опубліковано

не знаю чому, але в башку стрельнула така думка - не легше було б не асфальтувати дороги, а бетонувати...

Просто треба підложку давати нормальну (згідно західних технологій), дренаж забезпечувати та на якості і товщині асфальту не економити :)

Хоча б так: http://www.svs-stroi.ru/artikelkomfort/0301.htm

На ДПЗ по Станіславського перед Евро 2012 клали якісним асфальтом і товщиною зо 20-30 см в два шари. То дорога другу зиму, тху-тьху, вистоїть!

Опубліковано

Наскільки мені відомо в цивілізованому світі в дорожньому будвіництві широко застосовують геотекстиль - синтетичний матеріал, що кладеться між асфальтом і щебнево-глиняною подушкою і не дає їй "розповзатися" під навантаженнями, збільшуючи міжремонтні строки в три рази. Причому вартість робіт зростає як-правило не більш ніж на 5%. Але застосування таких технологій для чиновника - це злочин. Злочин перед своїми дітьми :)

  • +1 1
Опубліковано

Проблема не застосуванні нових технологій, а відсутність сірої речовини в голові більшості чиновників. Просто багато з них не розуміє, що краще зробити дорогу один раз нормально і не тратити час на її ремонти а на будівництво нових.

ПиСи: Будучи минулого літа у Німеччині, дивився передачу про автобани по німецькому телебачені, там якийсь чиновник говорив, що вони не ремонтують а модернізують старі автобани, так як у них понад 50 000 кілометрів автобанів і всі великі міста сполучені автобанами.

Опубліковано

Просто багато з них не розуміє, що краще зробити дорогу один раз нормально і не тратити час на її ремонти а на будівництво нових.

Це ти не розумієш ;)
Опубліковано

Це ти не розумієш ;)

Точно... Грошики ж треба вкрасти... А де саме легше вкрасти??? Точно, на будівництві (в т.ч. і доріг)...
  • +1 1
Опубліковано

Саме вбило мене це вчорашній ремонт на Перемоги біля 5-ї школи. Цілюсінький день хлопці з 8-ї ранку до 5-ї вечора горбатились, з папероскою в зубах і що маємо в кінці дня?-положену полосочку асфальту шириною 80см і довжиною метрів 3-4...

Опубліковано

Наскільки мені відомо в цивілізованому світі в дорожньому будвіництві широко застосовують геотекстиль - синтетичний матеріал, що кладеться між асфальтом і щебнево-глиняною подушкою і не дає їй "розповзатися" під навантаженнями, збільшуючи міжремонтні строки в три рази. Причому вартість робіт зростає як-правило не більш ніж на 5%. Але застосування таких технологій для чиновника - це злочин. Злочин перед своїми дітьми :)

так зробили набережну від кільця до Ковельської, але тільки сторону від Стиру

Опубліковано

На вул.Богдана Хмельницького зупинка (кафе Мандри) маршрутка посеред дорогі стоїть вилізла ліва задня полуось на пів дорогі проїзд на тротуарі, пробка до 1-ї школи ато і більше.

Опубліковано

Саме вбило мене це вчорашній ремонт на Перемоги біля 5-ї школи. Цілюсінький день хлопці з 8-ї ранку до 5-ї вечора горбатились, з папероскою в зубах і що маємо в кінці дня?-положену полосочку асфальту шириною 80см і довжиною метрів 3-4...

Оце ти зацепив, я б тобі зараз загнув якісного українського мату..... Ти знаєш який а/бетон зараз укладають і скільки його можна за світловий день зробити? Яке ти маєш право писати про папероски в зубах..... ти пробував день попрацювати?

Опубліковано

Спешл фор MishaLutsk,

Фантастическую скорость строительства автомобильных дорог продемонстрировали всему миру муниципальные власти и дорожные строители Лос-Анджелеса. На возведение новой 16-километровой четырехполосной трассы, пролегающей через центр города, было затрачено всего 30 часов. При этом стоимость дороги оказалась в 6,4 раза ниже, чем строительство Четвертого кольца Москвы.

Дорожные работы были назначены на выходные дни 16-18 июля, на строительство было отведено 48 часов, строителям пригрозили крупным штрафом в размере 6 тыс. долларов за каждые 10 минут задержки сверх отведенных на работу двух суток. На такие меры чиновники вынуждены были пойти, чтобы в понедельник автомобилисты не встали в пробку.

К началу работ правление округа Лос-Анджелес начало кампанию по очистке городских дорог от личного транспорта. В этом чиновникам помогли сами автомобилисты, многие из которых не стали в выходные садиться за руль. Оперативные службы города снимали для своих сотрудников номера в гостиницах, чтобы в уикенд они не опоздали на работу. В метро и на автобусах были введены бесплатные маршруты.

К ситуации подключились и частные компании. Например, авиаперевозчик JetBlue ввел специальные рейсы между аэропортами на противоположных окраинах города. Стоимость билета составила 4-5 долларов, а продолжительность полета – полчаса.

Беспрецедентные совместные усилия городских служб и самих горожан привели к тому, что уже на следующий день после начала работ, 17 июля, мэр города Антонио Вилларайгоса созвал пресс-конференцию, на которой объявил, что работы были закончены на 18 часов раньше, за неполных 30 часов. За досрочное завершение всех работ подрядчики получили дополнительное вознаграждение.

16-километровое шоссе обошлось почти в 1 млрд долларов. Или в 62,5 миллиона за каждый километр, что в 6,4 раза дешевле, чем километр на Четвертом кольце Москвы, где цена доходила до 400 миллионов долларов. Километр автотрассы в среднем по России стоит 12,9 миллиона долларов.

Вони можуть, а ми нє, ага?

Опубліковано

Спешл фор MishaLutsk,

Фантастическую скорость строительства автомобильных дорог продемонстрировали всему миру муниципальные власти и дорожные строители Лос-Анджелеса. На возведение новой 16-километровой четырехполосной трассы, пролегающей через центр города, было затрачено всего 30 часов. При этом стоимость дороги оказалась в 6,4 раза ниже, чем строительство Четвертого кольца Москвы.

Дорожные работы были назначены на выходные дни 16-18 июля, на строительство было отведено 48 часов, строителям пригрозили крупным штрафом в размере 6 тыс. долларов за каждые 10 минут задержки сверх отведенных на работу двух суток. На такие меры чиновники вынуждены были пойти, чтобы в понедельник автомобилисты не встали в пробку.

К началу работ правление округа Лос-Анджелес начало кампанию по очистке городских дорог от личного транспорта. В этом чиновникам помогли сами автомобилисты, многие из которых не стали в выходные садиться за руль. Оперативные службы города снимали для своих сотрудников номера в гостиницах, чтобы в уикенд они не опоздали на работу. В метро и на автобусах были введены бесплатные маршруты.

К ситуации подключились и частные компании. Например, авиаперевозчик JetBlue ввел специальные рейсы между аэропортами на противоположных окраинах города. Стоимость билета составила 4-5 долларов, а продолжительность полета – полчаса.

Беспрецедентные совместные усилия городских служб и самих горожан привели к тому, что уже на следующий день после начала работ, 17 июля, мэр города Антонио Вилларайгоса созвал пресс-конференцию, на которой объявил, что работы были закончены на 18 часов раньше, за неполных 30 часов. За досрочное завершение всех работ подрядчики получили дополнительное вознаграждение.

16-километровое шоссе обошлось почти в 1 млрд долларов. Или в 62,5 миллиона за каждый километр, что в 6,4 раза дешевле, чем километр на Четвертом кольце Москвы, где цена доходила до 400 миллионов долларов. Километр автотрассы в среднем по России стоит 12,9 миллиона долларов.

Вони можуть, а ми нє, ага?

Одна з ключових фраз "К началу работ правление округа Лос-Анджелес начало кампанию по очистке городских дорог от личного транспорта. В этом чиновникам помогли сами автомобилисты, многие из которых не стали в выходные садиться за руль. Оперативные службы города снимали для своих сотрудников номера в гостиницах, чтобы в уикенд они не опоздали на работу. В метро и на автобусах были введены бесплатные маршруты."

Швидкість можемо, все залежить від наявної техніки, дальності возки сипучих матеріалів, наявності в КРАЇНІ БІТУМУ!!!!!!!!!, потужностей заводів, ціни на матеріали, і ще багатьох факторів. Є кошторисна вартість об*єкту, який складає проектний інститут де вказані також і терміни будівництва.......

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...