Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
On 11.09.2018 at 18:04, jack74 сказано:

... там взагалі перекриють прямий виїзд з Задворецької на протилежну сторону Карпенка (типу поворот наліво до варшавки), а зроблять (рознесуть) розвороти 

On 11.09.2018 at 20:39, volks сказано:

Так проблема повороту головної дороги не зникне.

On 12.09.2018 at 08:55, jack74 сказано:

зникне можливість ДТП з-за неуважності немісцевих водіїв (чи просто мудаків), а це головне

On 12.09.2018 at 09:21, volks сказано:

Так ця проблема якраз через поворот головної.

блін, ну так як поворот же зникне - то й проблема ця зникне, нє?

 

Але схоже, там щось інакше мутять, бо розширюють Карпенка перед цим перехрестям зі сторони Варшавки, типу як під додаткову смугу...

 

Опубліковано
5 часов назад, jack74 сказал:

блін, ну так як поворот же зникне - то й проблема ця зникне, нє?

Поворот направо на переїзд не зникне.

Опубліковано
1 година тому, volks сказано:

Поворот направо на переїзд не зникне.

 

так проблема не в повороті направо на переїзд, а проблема, що із другорядної вилітають на головну

а тепер зі сторони Чорновола (або від Рівненської), щоб попасти на переїзд, треба проїхати вперед, і зробити розворот на 180 град, а тоді вже їхати до повороту на переїзд

Опубліковано
39 минут назад, rl72 сказал:

 

так проблема не в повороті направо на переїзд, а проблема, що із другорядної вилітають на головну

І в повороті головної направо також проблема, бо треба пропускати тих, хто виїжджає із Задворецької.

Опубліковано
16 годин тому, volks сказано:

І в повороті головної направо також проблема, бо треба пропускати тих, хто виїжджає із Задворецької.

де ж тут проблема - ти просто з ними роз'їжджаєшся , ти направо з правої полоси, а якщо прямо чи наліво то стань в ліву полосу і чекай поки виїдуть із Задворецької, якщо це малося на увазі

Опубліковано

При такій розв'язці, проблема лише збільшиться. Їдучи зі сторони Рівненської, перелаштовуємося в ліву смугу, заїжджаємо на розворот і....довго й нудно чекаємо "дірку", щоб з, тепер, лівої смуги перелаштуватися в крайню праву з метою проїхати переїзд. А якщо ставити світлофор - то нафіга той цирк??? Просто встановити його, як на "вишківському" переїзді, синхронізувати з світлофором переїзду - і все.

Все вищевикладене - моє особисте бачення.

  • +1 5
Опубліковано
1 час назад, Vikvik Mawr сказал:

де ж тут проблема - ти просто з ними роз'їжджаєшся , ти направо з правої полоси, а якщо прямо чи наліво то стань в ліву полосу і чекай поки виїдуть із Задворецької, якщо це малося на увазі

Так проблема в тому, що немісцеві втикають, що головна повертає і в них перешкода справа.

Опубліковано
47 хвилин тому, volks сказано:

Так проблема в тому, що немісцеві втикають, що головна повертає і в них перешкода справа.

Вибачте, але права видають після здачі теоретичного екзамену, а там знаки треба знати, а перед перехрестям знаки є....

  • +1 2
Опубліковано
3 годин тому, fedot сказано:

. Їдучи зі сторони Рівненської, перелаштовуємося в ліву смугу, заїжджаємо на розворот і....довго й нудно чекаємо "дірку", щоб...

а зара хіба не так?

  • Подобається 1
Опубліковано
3 часа назад, Vikvik Mawr сказал:

Вибачте, але права видають після здачі теоретичного екзамену, а там знаки треба знати, а перед перехрестям знаки є....

Ну так взагалі навіщо там щось чудити з тим перехрестям. Є знаки, є правила. І нехай їздять далі так як є.

Опубліковано

Только что по каналу ICTV в программе ( надзвичайнi новини) всех Украинцев научили новым правилам обхода транспортных средств , а именно колии трамваев. Журналистка с микрофоном демонстративно порекомендовала переходить колии исключительно с тыла (сзади). И сказала что все должны это знать :) и хотя в ПДР нет четкого указания на то как обходить транспортные средства (автобус, троллейбус , трамвай) , по-моему мнению она сделала рекламу для самоубийц. :)

Опубліковано
11 хвилин тому, DarkMonk сказано:

по-моему мнению она сделала рекламу для самоубийц. :)

популяція тих хто сліпо вірить тєлєвізору повинна зменшитися.....

 

P.S. але то не найбільша хуйня що з телевізора лунає, так що .....

Опубліковано
1 минуту назад, Zevs_Isver сказал:

популяція тих хто сліпо вірить тєлєвізору повинна зменшитися.....

 

P.S. але то не найбільша хуйня що з телевізора лунає, так що .....

Я конечно понимаю что половина из того что они говорят это пиздёж,  но учить как прыгнуть под встречный трамвай —— это перебор. 

Опубліковано
1 година тому, DarkMonk сказано:

Только что по каналу ICTV в программе ( надзвичайнi новини) всех Украинцев научили новым правилам обхода транспортных средств , а именно колии трамваев. Журналистка с микрофоном демонстративно порекомендовала переходить колии исключительно с тыла (сзади). И сказала что все должны это знать :) и хотя в ПДР нет четкого указания на то как обходить транспортные средства (автобус, троллейбус , трамвай) , по-моему мнению она сделала рекламу для самоубийц. :)

slide_9-640x480.jpg

(українською не знайшов. Хоча такі написи на трамваях бачив особисто колись в Києві)

Опубліковано
17 минут назад, Volyniaka сказал:

slide_9-640x480.jpg

(українською не знайшов. Хоча такі написи на трамваях бачив особисто колись в Києві)

Нас це вчили ще в першому класі. Тільки пояснення було безтолковим - що трамвай може скотитись назад.

  • Ха-ха 1
Опубліковано

пояснить мені ідіоту....

спереду.... ззаду....

 

яка, нафіг, різниця...

дорогу треба по пішохідному переходу

 

а якщо і переходу немає і почекати поки ТЗ від'їде від зупинки не хочеться, ну то хоч на метрів 5ть відійти в сторону і тоді переходити

 

 

 

Опубліковано
4 годин тому, volks сказано:

Нас це вчили ще в першому класі. Тільки пояснення було безтолковим - що трамвай може скотитись назад.

мм, не дуже їм трамваї але здається це тому що трамваї їздять по середині дороги  і вистрибуючи ззаду трамвая можна попасти під зустрічний

 

Опубліковано
14 часов назад, Zevs_Isver сказал:

пояснить мені ідіоту....

спереду.... ззаду....

 

яка, нафіг, різниця...

дорогу треба по пішохідному переходу

 

а якщо і переходу немає і почекати поки ТЗ від'їде від зупинки не хочеться, ну то хоч на метрів 5ть відійти в сторону і тоді переходити

 

 

 

Поясню. Трамваи ездят не всегда между авто-полосами. В Харькове например, для них параллельно автодороге предусмотрено место :) и вот как раз на автодороге рядом с остановкой трамвая может располагаться остановка автобуса, не на противоположной стороне, а именно возле колей трамвая или например ТВОЙ ЖИЛОЙ ДОМ, магазин и.т.д. Не спрашивайте меня почему так построили, я не знаю, как и незнаю какого хера был нарисован пешеходный переход при спуске с моста ( благо его убрали), или почему для остановок в Луцке до сих пор нет карманов (есть но мало) и.т.д. Так  и там, построили и все. И вот тут начинается самое интересное, когда кто то спешит на автобус находясь в трамвае ( а крупных городах доехать домой с работы и наоборот, без пересадок невозможно) то инстинкт самосохранения даёт сбой. И вот Млять когда тебя с детства учат обходить трамвай правильно ( а именно с переди ) то действует приобретённый инстинкт с годами, ты автоматически обходишь правильно даже если спешишь (это как переключение передач в машине на механике - водители поймут), НО вот мудрое ICTV научило всех как нужно покончить с собой :)  . Я чесно говоря ахренел. Они бы ещё посоветовали тем у кого бессонница ,выпить 20 таблеток димедрола для вернякового эффекта :)

  • +1 1
Опубліковано
51 хвилин тому, DarkMonk сказано:

НО вот мудрое ICTV научило всех как нужно покончить с собой :)  .

зайвий раз доводить що треба фільтрувати те що по ТВ говорять

  • +1 1
Опубліковано
52 минуты назад, DarkMonk сказал:

или почему для остановок в Луцке до сих пор нет карманов

Та і має бути. Громадському транспорту не доводиться маневрувати, щоб заїхати(відповідно, можна під'їхати ближче до бордюра, а з цим підвищується зручність і швидкість посадки) і виїхати(не потрібно чекати поки хтось соізволить випустити з кишені). А це все час, який втрачають люди в дорозі. Тому дивлюсь на кишені на відремонтованому Соборності як на велику помилку.

  • Ха-ха 1
  • Збентежений 2
  • -1 1
Опубліковано
5 минут назад, volks сказал:

Та і має бути. Громадському транспорту не доводиться маневрувати, щоб заїхати(відповідно, можна під'їхати ближче до бордюра, а з цим підвищується зручність і швидкість посадки) і виїхати(не потрібно чекати поки хтось соізволить випустити з кишені). А це все час, який втрачають люди в дорозі. Тому дивлюсь на кишені на відремонтованому Соборності як на велику помилку.

Нннн да, не зря я Вас занёс в черный список, ну думал может человек ВЫРОС, прочитал —— ан нет... мысли те же. Попытаюсь пояснить. Вы не знаете правил дорожного движения из за того такие тупые мысли. Вы в курсе что Вы ОБЯЗАНЫ ОСТАНОВИТЬСЯ И ВЫПУСТИТЬ С КАРМАНА общественный транспорт и это горраздо приятнее чем 5 минут стоять за ним ( например на воли возле кораблика) и ждать пока закончится встречный поток или пока тралик тронется с места. А Вы в курсе что там где нет карманов ( в европе и кстати возле цума ) есть специальная полоса доя городского транспорта??? Вы её видте? или прете по ней по тому что Вы спешите.Исходя с Вашего поста, Вы ни когда не выпускаете с кармана гор.транспорт. Ближе к бардюру можно подьехать и в кармане, и быстрота и удобство посадки от этого не меняется, а вот быстрота движения попутного транспорта увеличивается. Ну и последний вопрос: Вам нравилось ехать за маршруткой которая (несколько лет назад) останавливалась по просьбе пассажира где угодно, а именно через каждые 100 метров???? И вот тут уж спорно кому приходилось маневрировать???? 

Зы: можете не трудится и не отвечать, прочтено не будет. 

  • +1 8
Опубліковано
25 минут назад, volks сказал:

А це все час, який втрачають люди в дорозі

та да, то ж тільки ті що в громадському транспорті, втрачають час, інші учасники руху, так, катаются без діла

3 минуты назад, DarkMonk сказал:

Исходя с Вашего поста, Вы ни когда не выпускаете с кармана гор.транспорт

чойта здайоцца мнє, що в нього авто нема й не було, або він мазохіст

  • +1 5
Опубліковано
4 часа назад, DarkMonk сказал:

Нннн да, не зря я Вас занёс в черный список, ну думал может человек ВЫРОС, прочитал —— ан нет... мысли те же

Почитав.

https://gre4ark.livejournal.com/475819.html

4 часа назад, DarkMonk сказал:

Вы не знаете правил дорожного движения из за того такие тупые мысли. Вы в курсе что Вы ОБЯЗАНЫ ОСТАНОВИТЬСЯ И ВЫПУСТИТЬ С КАРМАНА

Я знаю і дотримуюсь, а от багато хто - ні .

4 часа назад, DarkMonk сказал:

например на воли возле кораблика) и ждать пока закончится встречный поток или пока тралик тронется с места.

По тих вулицях, де одна полоса в кожну сторону, треба дивитись індивідуально( на Волі однозначно не повинно бути кишень, щоб максимально прибрати звідти особистий транспорт). Де дві полоси і більше даної проблеми не існує.

Опубліковано (змінено)
4 часа назад, DarkMonk сказал:

Вы в курсе что там где нет карманов ( в европе и кстати возле цума ) есть специальная полоса доя городского транспорта???

Згідний. Вона має бути. Але в нас і так всі знають, що права полоса для громадського транспорту.

 

4 часа назад, DarkMonk сказал:

Вашего поста, Вы ни когда не выпускаете с кармана гор.транспорт.

Завжди випускаю. І не лише з кишені. А й коли якесь бидло паркується відразу за зупинкою(наприклад, за зупинкою перед згаданим вами мостом біля магазину Ольга. Хоча тут мені доводили, що паркування під кутом там - це нормально)

4 часа назад, DarkMonk сказал:

Ближе к бардюру можно подьехать и в карман

Без кишені набагато простіше під'їхати впритул до бордюру, особливо на гармошці.

4 часа назад, DarkMonk сказал:

Вам нравилось ехать за маршруткой которая (несколько лет назад) останавливалась по просьбе пассажира где угодно, а именно через каждые 100 метров???? И вот тут уж спорно кому приходилось маневрировать???? 

Я вважаю, що громадський транспорт повинен зупинятись на КОЖНІЙ зупинці. Але відстань між ними повинна бути 300-400 метрів. Тобто більш ніж половину луцьких зупинок потрібно прибирати.

4 часа назад, MANJAK11 сказал:

да, то ж тільки ті що в громадському транспорті, втрачають час, інші учасники руху, так, катаются без діла

В нормальних містах пріоритет завжди за громадським транспортом, бо він перевозить в рази більше людей.

 

4 часа назад, MANJAK11 сказал:

чойта здайоцца мнє, що в нього авто нема й не було, або він мазохіст

Бл..., скільки ще разів повторити, що я працюю водієм і цілими днями катаю по місту?

Змінено користувачем volks
  • +1 3
Опубліковано

стосовно кишень для громадського траспортну....

в Європах їх не роблять, або якщо і роблять то не завжди

от фотка берлінської зупинки з ГуглМапса

Спойлер

tram.jpg

і кишені нема і трамвайні колії посередині дороги

(на фотках НьюЙорка так само)

 

хто їздив і звертав увагу розкажіть як там є

 

 

а натягувати стандарти СССРа 80х років на сучасний Луцьк то якось не той во

 

P.S. а стосовно "специальная полоса для городского транспорта" - на місцевих підарасів це не діє :(

і їздити по ній будуть і паркуватися :(

 

 

 

 

 

 

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...