Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Рекомендовані повідомлення

швидше проїхати по Соборності-Воїнів-Кравчука.
Я про це і кажу бо на тому відрізку, який об'їжджаєш вже є 3 світлофори. Коли їздив з 40го в центр то маршрут був, Конякіна - К-Карого - Перемоги або через міст або через К-Савури і мене не напрягали зайві 2км аби в пробках не стояти.
Від світлофору який йде після перехрестя вул.Чорновола до гостинця "зелена хвиля". Поки що
А з якою швидкістю треба їхати ;) ? Я попадав на "зелену" при 80и ;)

ІМХО. Світлофори там спонукають до високої швидкості, щоб швидше проїхати.

Змінено користувачем SysR
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підземні переходи ніхто не відміняв.

Хоча б на Київ гляньте, там досить таки непогано продумано зі світлофорами і переходами в багатьох місцях.

Я теж стараюсь об"їзджати Соборності, якщо мені не до ЗАГСу їхати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти там не живеш, і нічого не знаєш про той проспект. Я там більше 30 років живу. І бачив його від початку і до сьогодні. Він ще колись був вулицею Маліновського.

І чудово знаю, як вміють розігнатися з мосту і летіти аж до "шайби" понад 180!

Від таких льотчиків світлофори не спасуть. Взагалі проспект на те й проспект, щоб бути транспортною магістраллю міста. Його треба по максимуму відгородити від пішоходів. На таких проспектах (дві і більше смуги руху в одному напрямку + розділова смуга по середині) має бути дозволена швидкість руху 80 км/год (і не треба з цього автоматично робити 100, то інша дискусія). Пішоходи й автомобілі мають бути розведені по рівнях. Для пішоходів треба будувати підземні чи надземні переходи. Треба створювати умови, щоб потоки людей і машин не пересікалися.

Інша справа, що мають бути й пішоходні вулиці. От є в нас Лесі Українки. Вроді як пішохідна, але часом там пройти доволі небезпечно. Автівки їздять, сигналять, ніби так і має бути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Жень, ти спотворив мій коментЗмінив всю суть.

Я виділив головне. Але логічно, що там, де потрібно переробити повністю УСЮ ПОЛОСУ від "Троянди" до "Там-Там"-а.. про яку розмітку можна говорити?

Я дивувався, наху..лєру було малювати "зебру" ..

І все одно там є плюс.

Переходиш від "Салюта" і одразу на "Пивбазу", ну гріх не зайти! :) Вони явно порішали цю тему! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а мені пофіг, якщо клава буде іти по зебрі ледь сунувшися і при цьому по мобілці триндіти,я сигналю секунд так 5. Єдине кого пропускаю і не нервую- дітей та людей похилого віку. Найбільш за все харить коли переходять дорогу перед дитячою лікарнею, і так впевненно ідуть,ще й щось пальцем махають, притому, що зебра на зупинці за 100м

legolas_soi, ти правду говориш, якщо пробок немає, то Київ можна пролітати, так як пішоходи по дорогам не бігають (лише новенькі)

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знаєш, я тут ото згадав тему одну, де ти і Котя доказували мені, що місто не тільки для автомобілістів. Приводили в приклад Копенгаген. Пам'ятаєш? Чому зараз ти сам собі перечиш??

Не тільки. Але пригадай той самий топік про Копенгаген, там прибрали зайвий перехід, замість "наліпити" ще 5.

6306123843_7afd73fa38_z.jpg

6306124603_6525c8aea6_z.jpg

Змінено користувачем Cotja
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Від таких льотчиків світлофори не спасуть. Взагалі проспект на те й проспект, щоб бути транспортною магістраллю міста. Його треба по максимуму відгородити від пішоходів. На таких проспектах (дві і більше смуги руху в одному напрямку + розділова смуга по середині) має бути дозволена швидкість руху 80 км/год

Так і було, доки не розбудувався район Воїнів Інтернаціоналістів. Там було поле. Пішоходи переходили дорогу, щоб пройтися по стежці через ріпак / кукурудзу до автостанції.

Але й авто стільки не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

там прибрали зайвий перехід, замість "наліпити" ще 5.

На Соборності також прибрали зайвий - не регульований навпроти Гостинця. Він там був як собаці п'ята нога. І переходити його було реально стрьомно.

Я розумію. що будівництво обговорюваного переходу - комерційний хід власника "Салюта". Не знаю, скільки він від того виграє, але поки що, я як пішоход, бачу лише плюс.

а мені пофіг, якщо клава буде іти по зебрі ледь сунувшися і при цьому по мобілці триндіти,я сигналю секунд так 5.

ДАЙца на тебе немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і що він мені зробить?

НЕправильне використовування звукових сигналів. Права купляв?

Cotja,

А тепер на своїй же картинці подивися відстань і кількість переходів.

J82CY.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zheny@, ти смішний? у мене права ще з 2001року, ще в школі все учив і здава. звуковий сигнал заїло,хай докаже,що я його СПЕЦОМ нажав. ти як дитина, ти з зайцями хоть говориш,чи миттєво платиш? я то шлю з перших слів, якщо не представиться.

  • +1 1
  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

звуковий сигнал заїло,хай докаже,що я його СПЕЦОМ нажав

ВИїхав на технічно не справному авто.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zheny@, і? Як не дивлюсь, не бачу світлофорів, які б примусово заставляли авто зупинятись на порожній дорозі.

Змінено користувачем Cotja
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ВИїхав на технічно не справному авто.

і шо? я перед ним закрию двері машини і піду додоми, віддам ключі дружині і вона поставить на стоянку. хто такий заєць? що воно може? Змінено користувачем -=Mr.BrooX=-
  • +1 1
  • -1 3
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А тепер на своїй же картинці подивися відстань і кількість переходів.
Досить дурня клеїти.
  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zheny@, і? Як не дивлюсь, не бачу світлофорів, які б примусово заставляли авто зупинятись на порожній дорозі.

Ось тобі віртуальний тур по твому Копенгагену - уважно придивляємося - невстидаємося!! Вулиця ТА Ж САМА!!

Досить дурня клеїти.

Плюсанув помилково, мав бути мінус. Посилання вище.

І хто дурень?

UPD. Котя, батхёрт?

Змінено користувачем Zheny@
  • +1 2
  • -1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бєзобразіє, я счітаю,

В мене питання: Світлофори видно у віртуальному турі? та ж вулиця. ЧИ досі не видно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І хто дурень?
Тобі як приклад показали, помилку, яку виправили перетворивши частину площі на пішохідну.

Соборності це транспортна магістраль, а ми її перекриваємо переходами і світлофорами, бо комусь важко пронести сраку 100м, а хтось хоче більше людей до свого магазину загнати. Цей перехід зовсім не з міркувань зручності пересування у місті будувався і може бути яскравим прикладом недолугого відношення наших чиновників до громадян свого міста в цілому. Зробили користуйтесь, шукайте плюси, але як на мене мінусів тут значно більше.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

бо комусь важко пронести сраку 100м,

НЕ важко, принйамні я її в авто вожу менше ..

а хтось хоче більше людей до свого магазину загнати. Цей перехід зовсім не з міркувань зручності пересування у місті будувався

Про це я також казав, Будь уважніший.

Зробили користуйтесь, шукайте плюси, але як на мене мінусів тут значно більше.

Знову ж таки виключно з точки зору водія погляд.

Тобі як приклад показали, помилку, яку виправили перетворивши частину площі на пішохідну.

Я це побачив. Але дехто не хоче бачити і своїх помилок. І нізащо їх не признає, і тільки мінусує. Але то таке.

І ще, 2 світлофора (точно) на ділянці Там-там - гостинець, після 20 години уже, переходять в режим "черговий" - тільки жовте світло. І проїхати там можна дуже просто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене питання: Світлофори видно у віртуальному турі? та ж вулиця. ЧИ досі не видно.

Тобто, цитоване тобою речення ти так і не зрозумів? Хотіла в такому випадку запитати тебе, чи ясна суть появи цих картинок взагалі цьому топі (повідомлення 3034), але, певно, не варто. Бо ж можна вдало проігнорувати зменшення кількості переходів у правій частині фото, перевівши тему на незмінну ліву частину.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про картинки я зрозумів ще 2 роки тому, в темі знову ж таки, про пішохідний перехід.

Не потрібно до цього повертатися.

Але ми живемо не в тій країні, тому варто повернутися в реалії.

Я відповів на закид, про 5 світлофорів на 500 метрів, яких стільки ж у тому ж Копенгагені, який взято було за приклад.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я відповів на закид, про 5 світлофорів на 500 метрів, яких стільки ж у тому ж Копенгагені, який взято було за приклад.

Якби ти прогулявся запощеним тобою віртуальним туром, ти б побачив, чому там їх так багато: по одному на кожну сторону перехрестя, а не за 100 метрів від нього (перехрестя).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...