Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)
швидше проїхати по Соборності-Воїнів-Кравчука.
Я про це і кажу бо на тому відрізку, який об'їжджаєш вже є 3 світлофори. Коли їздив з 40го в центр то маршрут був, Конякіна - К-Карого - Перемоги або через міст або через К-Савури і мене не напрягали зайві 2км аби в пробках не стояти.
Від світлофору який йде після перехрестя вул.Чорновола до гостинця "зелена хвиля". Поки що
А з якою швидкістю треба їхати ;) ? Я попадав на "зелену" при 80и ;)

ІМХО. Світлофори там спонукають до високої швидкості, щоб швидше проїхати.

Змінено користувачем SysR
Опубліковано

Підземні переходи ніхто не відміняв.

Хоча б на Київ гляньте, там досить таки непогано продумано зі світлофорами і переходами в багатьох місцях.

Я теж стараюсь об"їзджати Соборності, якщо мені не до ЗАГСу їхати.

Опубліковано

Ти там не живеш, і нічого не знаєш про той проспект. Я там більше 30 років живу. І бачив його від початку і до сьогодні. Він ще колись був вулицею Маліновського.

І чудово знаю, як вміють розігнатися з мосту і летіти аж до "шайби" понад 180!

Від таких льотчиків світлофори не спасуть. Взагалі проспект на те й проспект, щоб бути транспортною магістраллю міста. Його треба по максимуму відгородити від пішоходів. На таких проспектах (дві і більше смуги руху в одному напрямку + розділова смуга по середині) має бути дозволена швидкість руху 80 км/год (і не треба з цього автоматично робити 100, то інша дискусія). Пішоходи й автомобілі мають бути розведені по рівнях. Для пішоходів треба будувати підземні чи надземні переходи. Треба створювати умови, щоб потоки людей і машин не пересікалися.

Інша справа, що мають бути й пішоходні вулиці. От є в нас Лесі Українки. Вроді як пішохідна, але часом там пройти доволі небезпечно. Автівки їздять, сигналять, ніби так і має бути.

Опубліковано

Жень, ти спотворив мій коментЗмінив всю суть.

Я виділив головне. Але логічно, що там, де потрібно переробити повністю УСЮ ПОЛОСУ від "Троянди" до "Там-Там"-а.. про яку розмітку можна говорити?

Я дивувався, наху..лєру було малювати "зебру" ..

І все одно там є плюс.

Переходиш від "Салюта" і одразу на "Пивбазу", ну гріх не зайти! :) Вони явно порішали цю тему! :)

Опубліковано

а мені пофіг, якщо клава буде іти по зебрі ледь сунувшися і при цьому по мобілці триндіти,я сигналю секунд так 5. Єдине кого пропускаю і не нервую- дітей та людей похилого віку. Найбільш за все харить коли переходять дорогу перед дитячою лікарнею, і так впевненно ідуть,ще й щось пальцем махають, притому, що зебра на зупинці за 100м

legolas_soi, ти правду говориш, якщо пробок немає, то Київ можна пролітати, так як пішоходи по дорогам не бігають (лише новенькі)

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано (змінено)

Знаєш, я тут ото згадав тему одну, де ти і Котя доказували мені, що місто не тільки для автомобілістів. Приводили в приклад Копенгаген. Пам'ятаєш? Чому зараз ти сам собі перечиш??

Не тільки. Але пригадай той самий топік про Копенгаген, там прибрали зайвий перехід, замість "наліпити" ще 5.

6306123843_7afd73fa38_z.jpg

6306124603_6525c8aea6_z.jpg

Змінено користувачем Cotja
Опубліковано

Від таких льотчиків світлофори не спасуть. Взагалі проспект на те й проспект, щоб бути транспортною магістраллю міста. Його треба по максимуму відгородити від пішоходів. На таких проспектах (дві і більше смуги руху в одному напрямку + розділова смуга по середині) має бути дозволена швидкість руху 80 км/год

Так і було, доки не розбудувався район Воїнів Інтернаціоналістів. Там було поле. Пішоходи переходили дорогу, щоб пройтися по стежці через ріпак / кукурудзу до автостанції.

Але й авто стільки не було.

Опубліковано

там прибрали зайвий перехід, замість "наліпити" ще 5.

На Соборності також прибрали зайвий - не регульований навпроти Гостинця. Він там був як собаці п'ята нога. І переходити його було реально стрьомно.

Я розумію. що будівництво обговорюваного переходу - комерційний хід власника "Салюта". Не знаю, скільки він від того виграє, але поки що, я як пішоход, бачу лише плюс.

а мені пофіг, якщо клава буде іти по зебрі ледь сунувшися і при цьому по мобілці триндіти,я сигналю секунд так 5.

ДАЙца на тебе немає.

Опубліковано

і що він мені зробить?

НЕправильне використовування звукових сигналів. Права купляв?

Cotja,

А тепер на своїй же картинці подивися відстань і кількість переходів.

J82CY.jpg

Опубліковано

Zheny@, ти смішний? у мене права ще з 2001року, ще в школі все учив і здава. звуковий сигнал заїло,хай докаже,що я його СПЕЦОМ нажав. ти як дитина, ти з зайцями хоть говориш,чи миттєво платиш? я то шлю з перших слів, якщо не представиться.

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано (змінено)

Zheny@, і? Як не дивлюсь, не бачу світлофорів, які б примусово заставляли авто зупинятись на порожній дорозі.

Змінено користувачем Cotja
Опубліковано (змінено)

ВИїхав на технічно не справному авто.

і шо? я перед ним закрию двері машини і піду додоми, віддам ключі дружині і вона поставить на стоянку. хто такий заєць? що воно може? Змінено користувачем -=Mr.BrooX=-
  • +1 1
  • -1 3
Опубліковано (змінено)

Zheny@, і? Як не дивлюсь, не бачу світлофорів, які б примусово заставляли авто зупинятись на порожній дорозі.

Ось тобі віртуальний тур по твому Копенгагену - уважно придивляємося - невстидаємося!! Вулиця ТА Ж САМА!!

Досить дурня клеїти.

Плюсанув помилково, мав бути мінус. Посилання вище.

І хто дурень?

UPD. Котя, батхёрт?

Змінено користувачем Zheny@
  • +1 2
  • -1 2
Опубліковано

Бєзобразіє, я счітаю,

В мене питання: Світлофори видно у віртуальному турі? та ж вулиця. ЧИ досі не видно.

Опубліковано
І хто дурень?
Тобі як приклад показали, помилку, яку виправили перетворивши частину площі на пішохідну.

Соборності це транспортна магістраль, а ми її перекриваємо переходами і світлофорами, бо комусь важко пронести сраку 100м, а хтось хоче більше людей до свого магазину загнати. Цей перехід зовсім не з міркувань зручності пересування у місті будувався і може бути яскравим прикладом недолугого відношення наших чиновників до громадян свого міста в цілому. Зробили користуйтесь, шукайте плюси, але як на мене мінусів тут значно більше.

  • +1 1
Опубліковано

бо комусь важко пронести сраку 100м,

НЕ важко, принйамні я її в авто вожу менше ..

а хтось хоче більше людей до свого магазину загнати. Цей перехід зовсім не з міркувань зручності пересування у місті будувався

Про це я також казав, Будь уважніший.

Зробили користуйтесь, шукайте плюси, але як на мене мінусів тут значно більше.

Знову ж таки виключно з точки зору водія погляд.

Тобі як приклад показали, помилку, яку виправили перетворивши частину площі на пішохідну.

Я це побачив. Але дехто не хоче бачити і своїх помилок. І нізащо їх не признає, і тільки мінусує. Але то таке.

І ще, 2 світлофора (точно) на ділянці Там-там - гостинець, після 20 години уже, переходять в режим "черговий" - тільки жовте світло. І проїхати там можна дуже просто.

Опубліковано

В мене питання: Світлофори видно у віртуальному турі? та ж вулиця. ЧИ досі не видно.

Тобто, цитоване тобою речення ти так і не зрозумів? Хотіла в такому випадку запитати тебе, чи ясна суть появи цих картинок взагалі цьому топі (повідомлення 3034), але, певно, не варто. Бо ж можна вдало проігнорувати зменшення кількості переходів у правій частині фото, перевівши тему на незмінну ліву частину.

Опубліковано

Про картинки я зрозумів ще 2 роки тому, в темі знову ж таки, про пішохідний перехід.

Не потрібно до цього повертатися.

Але ми живемо не в тій країні, тому варто повернутися в реалії.

Я відповів на закид, про 5 світлофорів на 500 метрів, яких стільки ж у тому ж Копенгагені, який взято було за приклад.

Опубліковано

Я відповів на закид, про 5 світлофорів на 500 метрів, яких стільки ж у тому ж Копенгагені, який взято було за приклад.

Якби ти прогулявся запощеним тобою віртуальним туром, ти б побачив, чому там їх так багато: по одному на кожну сторону перехрестя, а не за 100 метрів від нього (перехрестя).

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...