Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Вулицю Гнідавську перекриють через ремонт дорожнього покриття.

Про це йдеться в розпорядженні луцького мера, ‒ повідомляють у прес-службі луцької мерії.

«У зв’язку з ремонтом дорожнього покриття на вул. Гнідавській з 21 листопада й до завершення робіт буде зупинено рух транспорту (по одній смузі) на ділянці від мосту через старе русло р.Стир до перехрестя з вул. Потебні», ‒ йдеться в повідомленні.

Також, відповідно до документа, виконавцю робіт – ТзОВ «Луцькавтодор-Сервіс» доручено встановити необхідні попереджувальні знаки на проїжджій частині вулиці.

Опубліковано

Dream, виникає бажання, щоб її взагалі розбили і не ремонтували, щоб перестав їздити тудою транзитний транспорт, як було раніше, до того як її зробили... Бо це просто жах наразі.

Ось воно що! Раніше думав, що наші проблеми через розбиті дороги, а, виявляється, все навпаки. Нема дороги - нема проблем. Скоріше б зима. Після неї лишаться лише напрямки.

  • +1 1
Опубліковано
Dream, виникає бажання, щоб її взагалі розбили і не ремонтували, щоб перестав їздити тудою транзитний транспорт, як було раніше, до того як її зробили... Бо це просто жах наразі.
Один день в році поїздив транспорт бо інші дороги залиті і вже трагедія. Скажи краще дякую, що ця дорога є, бо в ту зливу ти б додому не доїхав. За нормальних умов там немає черг.
Опубліковано

Кількість ям на українських дорогах в порівнянні з минулим роком збільшилася в 2,5 рази.

Про це на брифінгу повідомив заступник голови «Укравтодору» Олександр Харченко, передає НБН.

«Десь сьогодні маємо близько 7,5 млн кв. м ям на наших дорогах... Для порівняння в 2012 році було 2,9 млн кв. м», — розповів Харченко.

За його словами, кількість ям постійно росте у зв'язку із збільшенням навантаження на дороги загального користування, зокрема, через вантажні машини.

Крім того, в «Укравтодорі» відзначають, що велика кількість вантажівок порушують норми щодо ваги вантажного транспорту.

Харченко також інформував журналістів, що загальна довжина вибоїн на дорогах загального користування в 2013 році склала більше 72 тис. км.

Як повідомляв «Ракурс», в травні новий керівник дорожніх служб пообіцяв завершити ямковий ремонт доріг державного значення до кінця травня, а доріг загального користування та місцевого значення до кінця червня 2013 року.

Джерело: НБН

b4d4c79bba1607d454cabf45bc516a9f.gif

02ee45b0b00cbd3c074e1aae566e50c3.gif

Опубліковано

Раніше думав, що наші проблеми через розбиті дороги, а, виявляється, все навпаки.

Саме так - до того як на моїй вулиці зробили асфальтове покриття пролетіти там міг лише камікадзе, всі рухались поволі.

А після ремонту - деякі індивіди і до 60км/год можуть видати на вантажівці з маніпулятором, це при ширині полотна 3.9м, а вулиці може десь 6м. Вулиця завдовжки десь 500м.

Ну і більш радісна звістка (хоча, тут з якого боку глянути) - гризти асфальт почали на Окружній - від Львівської і як мінімум до Мамсурова (а може й по Мамсурова далі).

Знак про ремонт стоїть біля початку кладовища - можна об'їзджати через Потебні

Опубліковано
Один день в році поїздив транспорт бо інші дороги залиті і вже трагедія. Скажи краще дякую, що ця дорога є, бо в ту зливу ти б додому не доїхав. За нормальних умов там немає черг.

На виїзді від Коста-брави на Відродження з 17 по 19 годину там постійно збирається черга по 10 авто, щоб повернути наліво. Та дорога була і раніше, але так не літають, як зараз по ній, бо там лежали бетонні плити тільки до Коста-брави, а далі був щебінь. Справді чекав, коли зроблять там дорогу, але коли її зробили відразу її полюбили льотчики. Пройдись там пішки ввечері і все побачиш, А в зливу я обминав чергу, повернувши направо напроти Електросервісу з дороги, та що веде до авторинку.

Опубліковано
На виїзді від Коста-брави на Відродження з 17 по 19 годину там постійно збирається черга по 10 авто, щоб повернути наліво.
І на перехресті Відродження-Рівненська черга, і в Центрі черга, і біля Променя черга, і Перемоги перевантажено в цей час. А по Рівненській з відкриттям митниці ще й фури в 2 ряди їздять цілий день. Спробуй по Рівненській проїхатись в бізнес-час, там черги бувають до кладовища в 3 ряди і що людям там в такому випадку робити?
Пройдись там пішки ввечері і все побачиш
Це подякуйте вашим забудовникам, що не потурбувалить про тротуари для пішоходів.
Опубліковано
сільську доріжку шириною 4м в приватному секторі.

дороги повинні бути мін 9 м це стандарт )...в мене в Забороль так і є, але багато хто зменшує її за рахунок забору і маленької клумбочки з бордюрами

Опубліковано

Колки - Маюничі - хтось їздив останнім часом? Як там, ще можна проїхати (легковиком :)), чи після Осниці вже дороги нема зовсім?

Опубліковано

Колки - Маюничі - хтось їздив останнім часом? Як там, ще можна проїхати (легковиком ), чи після Осниці вже дороги нема зовсім.

Вчора їхав. Не жалкую. Зараз буду повертатись тудою ж.

  • +1 1
Опубліковано

jack74,

Не зовсім зрозумів, що мається на увазі "через ліс". Взагалі, практично нічого не змінилося з літа. Перед Маюничами розбиті бетонні плити та 800 метрів бруківки. І ще декілька місць, де треба пригальмувати на відрізку Велика Осниця - Маюничі. ІМХО, давати "гак" на 23 км (через Маневичі) не бачу змісту.

Опубліковано

я маю на увазі останній відрізок перед трасою, перед Маюничами, де дорога (вірніше те, що від неї лишалося) проходила через ліс... Останній раз я їхав тудою після зими, то там була ж...а...

Ну, раз можна проїхати, значить поїду :)

Подякував :_26:

Опубліковано

Крще крюк в 23 км. по часу те ж +/- 15 хв. Їхав минулої неділі для порівняння в Кузнецовськ через Осницю, з Кузнецовська через Маневичі. Мя думка краще через Маневичі. догога ну набагато краща. Вирішувати Вам.

  • +1 1
Опубліковано

та мені справа не в економії, а в часі.

В мене по часу виходить одне на одне, через Маневичі можна дати 120км/год і більше, а тудою не розженешся)

Опубліковано

"Дощ іде, а ми скирдуєм!"

Нового нічого не відкрию, самі знаєте коли у нас дороги роблять. Якщо до вечора не встигнуть, бить корку.

Кільце Набережна-Шевченка.

post-13697-0-46581200-1385640970_thumb.j post-13697-0-07309900-1385640972_thumb.j

Опубліковано

На місці загибелі малої дівчинки по вул. Воїнів-Інтернаціоналістів встановили знаки пішоходного переходу.

  • +1 2
Опубліковано

На місці загибелі малої дівчинки по вул. Воїнів-Інтернаціоналістів встановили знаки пішоходного переходу.

По вул. Ветеранів, біля дитсадка (не знаю номера), той, що ближче до архіву, теж встановили знаки "Пішохідний перехід". Воно то, звичайно, добре, але ні розмітки, ні освітлення, та й знаки ввечері або вночі дуже погано видно. З такими, підкреслюю, небезпечними переходами варто зразу встановлювати "лежачих поліцаїв" і попереджувальні знаки.

Я так думаю.

Опубліковано (змінено)

З такими, підкреслюю, небезпечними переходами варто зразу встановлювати "лежачих поліцаїв" і попереджувальні знаки.

Я поважаю пішоходів і стараюсь пропускати, але мене виводить з себе, коли до мене і після мене нікого немає, а перейти хочеться як раз передімною, або по одному через 2-3 сек. йдуть. З іншого боку, я пам"ятаю, як будували район 33 кв., пр-т Соборності і за ним, там взагалі поле було. І ні одного пішохідного підземного переходу в місті. Ніхто і нічого робити не хоче, тільки знаки ставлять, або "лежачі поліцаї" кладуть. А скажіть мені будь-ласка, для кого ці дороги та для чого? Щоб через пригради стрибати та через 50-70 м. (Волі, І.Інтернаціон. і інші) переходи ставити? Відродження біля Там-Таму аж 3 переходи на 200 м. Як на авто їздити? НІхто не думає, скільки при розгоні, на світофорі/пішоход.переході лишніх газів викидає авто і всім цим ми дихаємо.

А ця вулиця в Ліпіни? Напевно першокласник і то краще б спроектував. Я вже мовчу про Кравчука, яку побудували на пустирі криву, вузьку і не якісну. Я б за такі плани нашим проектувальниам щось би відірвав з корнем. Таке враження, що останніх років 40 (33 кв. почали будувати в 70-ті) чисті діверсіії, як спеціально будували, аби було всім погано. Кому потрібні такі трутуари на Волі, коли проїхати просто не можливо і припаркуватись теж не можна. Бардак, як в місті, так і в країні.

Змінено користувачем foma144
  • +1 1
Опубліковано

На місці загибелі малої дівчинки по вул. Воїнів-Інтернаціоналістів встановили знаки пішоходного переходу.

По вул. Ветеранів, біля дитсадка (не знаю номера), той, що ближче до архіву, теж встановили знаки "Пішохідний перехід". Воно то, звичайно, добре, але ні розмітки, ні освітлення, та й знаки ввечері або вночі дуже погано видно. З такими, підкреслюю, небезпечними переходами варто зразу встановлювати "лежачих поліцаїв" і попереджувальні знаки.

Я так думаю.

Нажаль за ці всі нюанси відповідаються різні організації. Поки вказівку і гроші не дали, то ніхто нікуди нічого не встановлює. Людям потрібно самим залишати прохання з пропозиціями, або в ДАЇ, або в Міськраду. Ми на прибудинковій території частково самі освітлення встановлювали, а на стовпи існуючі давали лампочку і викликали працівників Луцьксвітло та ЖЕКу. Всі колективні заявки розглядаються, але потрібно це контролювати.

Опубліковано

Сьогодні проїхався по центру і зауважив два нових обмеження зупинки.

Заборонена зупинка:

1. на пр.Волі між вул.Шопена і вул.Парковою (раніше - між Роуз кафе та вул.Парковою).

2. на Винниченка між Буратіно і вул.Бойка.

MbQxV.jpg

Опубліковано

Сьогодні проїхався по центру і зауважив два нових обмеження зупинки. Заборонена зупинка

Так, власне, і було задумано:

http://www.volynnews...i-parkuvatysia/

.

Та це дурка. Заборонили, а альтернативи не дали. В двори?

Правильно було б повісити додаткову табличку з забороною паркуватись в нічний час (7.4.4) та часом дії з 01.12 до 01.03 (7.20) - для того, щоб вночі (!) комунальники могли почистити обочини. Поставити на тиждень-два дайця - щоб просив перепаркувати.

Гомо совєтікус: "запрящять!"

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...