Перейти до змісту

Проблема з нетом (з Пінгом)


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Цікаво цікаво що можливо вже зробили динамічний IP для Data-Grup "Домашня мережа" :rolleyes:?Да флужу вибачайте но ця інформація на даний час дуже важлива

  • Відповідей 230
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

  • Адміністратори
Опубліковано
Оце так нет сьогодні ну просто нема слів.Коли це вже закінчиться????

780003

Опубліковано

Там не поможуть, чи скажи шо їм казати шоб помогли...

Тільки шо

post-111-1257422920.jpg

post-111-1257422930.jpg

Буквально 3 хвилини глюків і все робить. Але ж таке по раз 5 за день - це стандартно, чи це просто перенавантаження обладнання і так має бути, не знаю...

  • Адміністратори
Опубліковано

mtr 62.25.101.80

Host Loss% Snt Last Avg

1. core-gw.itt.net.ua 0.0% 19 1.0 0.8

2. v2.corecat.itt.net.ua 0.0% 19 1.0 1.3

3. ll-fotakom-l.newline.net.ua 0.0% 19 11.0 11.9

4. tr2-ge-0-2.ua-kiev.datagroup.ua 0.0% 19 11.3 12.3

5. TenGigabitEthernet2-3.1102.ar2.V 0.0% 19 56.8 48.5

6. cwde-1.ar4.fra3.gblx.net 0.0% 19 74.3 72.9

7. xe-0-0-0.xcr1.amd.cw.net 0.0% 19 80.1 80.2

8. xe-4-1-0.xcr1.lsw.cw.net 0.0% 19 91.2 86.7

9. ge-1-3-ber-2.the.as5388.net 0.0% 19 82.4 120.2

10. ???

Шо за весь інет відповідати?

Пінг до шлюза не пропадав?

Канали зовнішні роблять, вільні..

Там не поможуть. хм... Дивно, якщо є проблема і є чітке нормально обгрунтоване звернення то допоможуть. І не тільки просто допоможуть, а і є баження допомогти.

Опубліковано

сьогодні приходили бійці з Датагруп - перевіряли обладнання у під'їзді- не знаю що вони там побачили але пінги на шлюз 10,36,0,1  періодично вивалюютьсяв пустоту - вчора правда були помічені і прибиті атаки на комп з деяких ІР моєї мережі про що було повідомленно службу 780008 з вказанням адрес. чесно кажучи вже надоїло такі приколи  - колись це було раз на день в певний час (із зміщенням в кілкьа хв) строго на 10-15 хв, зараз це регулярні і кілька разів на годину - надоїло

Опубліковано

Давала заявку тричі. Два рази передзвонювали, цікавились. Після вчорашнього дзвінка поки мовчать.

Сьогоднішні глюки стали довшими по 3-5 хв.

Шукайте, хлопці, на вас уповаєм :0080::g15:

  • Адміністратори
Опубліковано

Знайдем. А глюкові відірвемо яйця.

+ я його вам віддам ящо він буде матеріальний і на вох ногах.

А якщо залізний і з бп то скручу йог сам.

Опубліковано

Подсеть 10.33 все как было так и осталось. Каждый день постоянно пропадает интернет, уже и скрины и логи, все давал. Уже на мои заявки в суппорт никто даже не перезванивает, да и звонить надоело, все безрезультатно, раньше перезванивали спустя час или полтора и естественно, как на зло, в тот момент когда звонят уже работает...

Вы либо отключайте тех у кого вирусы, если это действительно вирусы, либо прозванивайте кабеля, может где обрыв есть и идут потери, либо протестируйте свичи, может какие порты подгорели, или с сетевухами на серваке чего, потому что одновременно на трех машинах одной и той же проблемы, из-за сетевых карт на них, быть не может физически!

P.S. Извините, что надоедаю вам, просто если бы у меня была возможность перейти на Укртелеком, давным давно уже перешел бы.

Опубліковано
780003

Сапорт це добре,от тіко їм зателефонуєш,тебе гарно вислухають,скажуть вам передзвонять і на тому все!

Ніхто не передзвонює,принаймні у мене саме так і було!

Це, що новий спосіб вирішення абонентських проблем - їх ігнорування?

А нет сьогодні суперпаскудний, що, власне, й змусило в черговий раз звернутись у техпідтримку.

Опубліковано
780003

Сапорт це добре,от тіко їм зателефонуєш,тебе гарно вислухають,скажуть вам передзвонять і на тому все!

Ніхто не передзвонює,принаймні у мене саме так і було!

Це, що новий спосіб вирішення абонентських проблем - їх ігнорування?

А нет сьогодні суперпаскудний, що, власне, й змусило в черговий раз звернутись у техпідтримку.

угу, давно таке... моя порада, звониш в сапорт, розказуєш проблему, вони кажуть що перезвонять, чекаєш рівно годину і повторяєш процедуру знову :) на 2й раз вони звонять точно :)

Опубліковано
угу, давно таке... моя порада, звониш в сапорт, розказуєш проблему, вони кажуть що перезвонять, чекаєш рівно годину і повторяєш процедуру знову :) на 2й раз вони звонять точно :)

Погодся,що це не є нормально!

Чи це тебе так тестують,наскільки у тебе важлива трабла,що мусиш знову про себе нагадувати,чи просто таке ставлення до своїх клієнтів?

  • Адміністратори
Опубліковано

Обмінник прикрили до 10 мегабіт на вісіх. Портить картину при виясненні де ж грабля.

Попередньо напрямок знайшли.

Чекайте.. Не так все бисторо як ви собі вирішили.

Флуд і гон проблему не вирішить. А тільки обізлить людей які займаються проблемою.

Результати на вибір :)

Опубліковано

В мене та ж проблема, звертався в супорт і декілька раз передзвонювали цікавились, завтра мають дивитись обладнання. Перший раз казали що в мене віруси, але я це виключив, поставив фаєрвол і нічого не змінилось, все так же пропадає пінг періодично 15-20 хв., також перевіряв на Windows 7 яка встановлена на інший фізично диск, і майже не юзана, (тому наявність вірусів виключається) і таж проблема. Тому за власним досвідом схиляюсь до проблеми з обладнанням яке стоїть в підїзді, скоріш всього з портами на ньому.

Опубліковано

Вчера это был злой вирус! Или их было много и все злые?!

Сегодня проблема с оборудованием, сказали что до 21.00 устранят. Спасибо, как раз с 18.00 до 21.00 все работало, потом как сглазили, так глюкнуло, что уже никаких нервов не хватило.... Что будет завтра?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...