Перейти до змісту

акція протесту тролейбусників


IronSun

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 455
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Тролікі, рулять, тролікі рулять. Завтра пішки в знак протесту від Ж\Д вокзалу на Шевченка пройдусь :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я на довбошрутках принципово на пари не їжджу, пішки ходжу, так само з пар. Якщо погода дуже погана, то доводиться...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Особисто я проти тролейбусів проти нічого не маю. Зараз, без них, в центрі зранку сісти на маршрутку стало проблематично. Раніше вони хоч трохи розвантажували цей пасажиропотік

p.s. Пішком ходити справді можна. Сьогодні, після пар пройшовся з Потебні до центру. В середньому темпі дорога зайняла близько 30 хвилин

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мій знайомий, водій маршрутки (16-тка), розповів, що ніби як існує вже "домовленість" з працівниками ЛПЕ про те, що останні з 1-го Листопада виїжджають на роботу...Якою є "домовленість", які умови і т.д. - мені невідомо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні уже рівно 2 тижні страйку луцьких тролейбуcників.

Свіжі статті:

1) Два тижні тролейбусного страйку: мер заявив, що страйк припинено, а голові профкому про це нічого не відомо

Профком і страйковий комітет колективу підприємства електротранспорту погодилися припинити безстроковий страйк, який триває вже два тижні. Про це сьогодні, 27 жовтня, під час прес-конференції розповів міський голова Луцька Богдан Шиба.

Як повідомив репортер www.simya.com.ua, мер ствердив, що вчора по обіді страйком і профком ЛПЕ вирішили відновити роботу.

Втім, голова профкому ЛПЕ Віьалій Герасимюк сказав СіДу, що не знає, чому мер оприлюднив таку інформацію, адже стовідсоткової гарантії того, що у вівторок тролейбуси і маршрутки виїдуть на зборах не давали. «Мені здається, що Шибі слід було спочатку дочекатися, аби транспорт насправді поїхав, а тоді щось говорити. Нині люди знову дуже обурені і не знаю, чи вдасться їх ще раз вмовити», сказав Герасимюк.

Уранці 27 жовтня працівники зібралися на чергові збори. «Люди обурені, бо ніяких грошей так і не отримали», - коментує голова профкому.

А от голова страйового комітету Анатолій Біляшевич розповів, що працівникам вчора пообіцяли по 200 гривень авансу за липень, а також повідомив про вечірні дзвінки усім працівникам: «Водіям дзвонять і просять вранці вийти на роботу. Не знаю, може частина і пристане на ці прохання».

Нагадаємо, що сьогодні минає 15 день страйку ЛПЕ. Із 13 жовтня у Луцьку не їздять тролейбуси та маршрутні автобуси №№ 15,15-а, 9, 9-а.

http://www.simya.com.ua/articles/59/27621/

2) У Луцьку пенсіонери і ветерани платитимуть за проїзд у тролейбусах?

12:35, 27.10.2009

У Луцьку пенсіонери і ветерани платитимуть у тролейбусах символічну плату. Звісно, якщо приймуть таке рішення на засіданнях власних громадських організацій. Про це під час оперативної наради 27 жовтня розповів луцький керманич Богдан Шиба.

Як повідомляють «Волинські новини», таку ймовірну зміну мер міста мотивував тим, що 26 жовтня під час прямого ефіру на Волинському радіо до нього телефонували численні пенсіонери із проханням обліку пільговиків. Тому й варто запровадити символічну плату, аби оцінити, скільки пільговиків перевозиться у тролейбусах. Це питання скоро обговорять на раді ветеранів.

Зазначимо, що Луцький міськвиконком не має права запроваджувати платню для ветеранів і пільговиків у громадському транспорті, – це заборонено законодавством. А ось громадські організації – наче можуть. «Назвемо це благодійними внесками чи що», – зазначив міський голова Луцька. Щодо розгляду цього питання на раді ветеранів, то Богдан Шиб переконаний, що таке рішення буде прийняте. За словами мера, сума буде символічною – близько 5 копійок.

На четверговому засіданні розглядатиметься питання про підвищення вартості проїзду у луцьких маршрутках та тролейбусах. «Маємо об’єктивно розв’язати цю проблему, лише у такому випадку луцьке підприємство електротранспорту зможе діяти», – додав міський голова луцька Богдан Шиба. Мер очікує отримати до 1 листопада «відповіді по всіх позиціях».

Водночас, за словами міського голови Луцька Богдана Шиби, профком і страйком підприємства 26 жовтня вирішили таки відновити рух громадського транспорту в обласному центрі Волині. На думку мера, це питання «днів і годин».

http://www.zaxid.net/newsua/2009/10/27/123508/

3) Луцьким тролейбусникам знову наобіцяли грошей

27 жовтня, 14:23

Працівникам Луцького підприємства електротранспорту не виплатили обіцяні 200 гривень. Отримавши їх, тролейбусники мали вийти на маршрути. Про це 27 жовтня у коментарі «Волинським новинам» розповів очільник страйкому луцького тролейбусного депо Анатолій Біляшевич.

Він додав, що завтра працівники Луцького підприємства електротранспорту не збираються пікетувати Луцькраду, де має відбутися сесія. Останньою вимогою страйкарів є виплата заробітної платні хоча б за два місяці. «За чотири дні уже буде за три місяці», - додав пан Біляшевич. Він додав, що по 200 гривень їм обіцяв директор підприємства Костянтин Патракеєв і представники Луцької міської ради.

Очільник Луцького підприємства електротранспорту у коментарі «Волинським новинам» зауважив, що кошти не можуть бути виплачені миттєво, на це треба час. Наразі по 200 обіцяних гривень «мандрують» банківськими рахунками. Щодо виплати заробітної платні за два місяці, то нині це здійснити неможливо. «У мене на рахунку нуль», - зазначив керманич підприємства. Він зауважує, що рахунки зараз поповнюються за рахунок міської казни та державного бюджету, власних надходжень немає.

За його словами, на підприємстві побувала депутатська комісія, котра поспілкувалася з колективом. Він додав, що на завтрашній сесії Луцької міської ради депутати зініціюють питання про пошук резерву коштів для луцького тролейбусного депо. У коментарі «Волинським новинам» заступник луцького міського голови Петро Гоцалюк підтвердив цю тезу. Проте він додав, що про конкретну суму коштів наразі не йдеться. За словами голови страйкому підприємства Анатолія Біляшевича, у депо перебуває близько 200 чоловік.

Нагадаємо, що сьогодні, під час оперативної наради луцький міський голова Богдан Шиба зауважив, що проблема виходу «тролейбусників» на маршрути – це питання «днів і годин». Також луцький мер наголосив на тому, що луцькому депо потрібна щоденна виручка.

http://www.volynnews.com/news/city/10768/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Також луцький мер наголосив на тому, що луцькому депо потрібна щоденна виручка.

http://www.volynnews.com/news/city/10768/

Їм тільки дійшло? Хай підрахують скільки коштів не доотримано через "простій" 9-ки та 15-ки... Лізингові платежі по них потрібно платити без різниці їздять вони чи стоять...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нехай краще пільговим категоріям проїзд по 25 коп. зроблять. І облік, і хоч якась компенсація.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нехай краще пільговим категоріям проїзд по 25 коп. зроблять. І облік, і хоч якась компенсація.

В неті читав, що Шиба пропонує для пільковиків в траліках проїзд по 5 коп зробити ...реально смішно...

Що б не було таких самих проблем в мабутньому то свідомі громадяни бутуть платити (1 грн - тралік і 2 грн - маршрутка) за себе і за пільговиків... не весело...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцк круче Львова? Там маршрутки по 1.75 грн... Ля. В столице живём. Абъю-дабъя, наф :murder:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що б не було таких самих проблем в мабутньому то свідомі громадяни бутуть платити (1 грн - тралік і 2 грн - маршрутка) за себе і за пільговиків... не весело...

урря, скоро я за тралик платить не буду!!! :)

ну а если серьезно - вот такие бараны нами и руководят - билетики он пятикопеечные напечатает, а потом выяснится, что печать стоит дороже номинала билетика.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну а если серьезно - вот такие бараны нами и руководят - билетики он пятикопеечные напечатает, а потом выяснится, что печать стоит дороже номинала билетика

Який народ - таке і керівництво.

Чи не так, джорджику? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шибу в бан навічно.!!!!! В Києві тролікі 1.50 зато майже усі нові. І майже кожен другий made in Lutsk

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шибу в бан навічно.!!!!! В Києві тролікі 1.50 зато майже усі нові. І майже кожен другий made in Lutsk

Там луцьких тільки 3 штуки і 2 з них лише працюють, а основна маса - це ЛАЗи, ЮМЗ, Авіанти (київського виробництва) і Шкоди 14 тр і 15тр. Але зате в Києві електротранспорт дуже деградує: постійне скорочення випусків, закриття маршрутів, там все йде до того, щоб маршрутки стали передовими...

Тепер щодо наших проблем. Перспективи виїзду на лінію тролейбусів і далі туманні...:

1) У Луцьку тролейбусникам пообіцяли 1 млн грн за відновлення перевезення

16:34, 28.10.2009

Луцька міська рада вирішила виділити Луцькому підприємству електротранспорту 1 млн грн. Про це 28 жовтня йшлося під час засідання сесії Луцькради.

Як інформують «Волинські новини», 500 тис. гривень візьмуть з бюджету розвитку міста, як внески в статутні фонди. Також виділять ще 500 тисяч за умови початку здійснення перевезень пасажирів за всіма маршрутами з 29 жовтня 2009 року.

Луцький міський голова Богдан Шиба очікує отримати додаткові кошти для луцького депо з аукціону об’єктів нерухомості. Проте «фізично» навіть перші 500 тисяч з’являться на рахунках приблизно за 10 днів.

Також у рішенні йдеться про взяття на контроль надходження субвенцій за пільгове перевезення пасажирів з метою не допустити зволікання з проходженням цих коштів за призначенням.

А ось виконком Луцької міської ради має затвердити економічно обґрунтовані тарифи на проїзд у пасажирському транспорті луцького тролейбусного депо. Директору Луцького підприємства електротранспорту Костянтину Патракеєву доручили розробити та внести на розгляд міської ради проект програми безперебійного функціонування підприємства електротранспорту.

Заступник луцького міського голови Петро Гоцалюк розповів депутатам, що водії приватних маршруток «забирають» пасажирів у тролейбусів. А депутат Вадим Вітинський зауважив, що щодня приватники через простій на підприємстві заробляють 100 тисяч гривень.

Гоцалюк додав, що вчора працівники майже погодилися вийти на маршрути, проте не до всіх «дійшло розуміння». Тролейбусники мали вийти на роботу за умови виплати місячної заробітної платні, а 15% щоденної виручки мало йти на виплату зарплати. Він додав, що попереднику Костянтина Патракеєва були надані рекомендації щодо унормування штатного розвитку, проте вони не були втілені в життя.

Пропозицію Олександра Мартинюка про затвердження графіку погашення заборгованості заробітної платні його колеги не підтримали.

Богдан Шиба не без обурення зазначив, що одна із проблем полягає у тому, що луцьке депо – це підприємство, а більшість працівників вважають, що це бюджетна установа.

Шиба додав, що така прикра ситуація склалася не лише на Луцькому підприємстві електротранспорту, а й на «Луцьксвітлі». Там заборгованість заробітної платні становить близько 3-4 місяців.

Перед депутатським корпусом Луцькради виступила і представниця тролейбусників. «Ми вийшли на забастовку, бо ми голодні. Адміністративний персонал «до потолка», а кондукторів і водіїв не вистачає», - зауважила вона.

Нагадаємо, 13 жовтня працівники ЛПЕ оголосили безстроковий страйк через невиплату зарплати.

http://www.zaxid.net/newsua/2009/10/28/163432/

2) Сесія "рішає", а тролейбусники стоятимуть до останньої копійки

Працівники Луцького підприємства електротранспорту не погодилися вийти на маршрути після сьогоднішнього рішення сесії Луцької міської ради, яка виділила ЛПЕ 1 мільйон гривень. Про це 28 жовтня повідомив www.simya.com.ua голова страйкового комітету Анатолій Біляшевич.

Нагадаємо, що сьогодні під час засідання сесії Луцькради депутати вирішили, що

500 тисяч гривень виділять з бюджету розвитку міста, а інші 500 тисяч спрямують тролейбусникам тільки за умови відновлення руху з 29 жовтня 2009 року. Влада очікує отримати додаткові кошти для депо з аукціонів з продажу об’єктів нерухомості.

"Втім, навіть якщо ми швидко знайдемо покупця, фізично гроші будуть на рахунках через 10 днів", - сказав на сесії міський голова Богдан Шиба.

"Нам набридло, що нас годують "завтраками", цикають по 80, по 200 гривень, тому після цього рішення сесії ми провели ще одні збори колективу і люди сказали, що на маршрути не виїдуть до повного з нами розрахунку", - повідомив голова страйкому Біляшевич.

Він також сказав, що завтра, 29 жовтня, луцьке питання слухатимуть депутати Верховної Ради. "Ми писали звернення до усіх рівнів влади і от нарешті про нас говоритимуть у Києві", - повідомив п. Біляшевич.

http://www.simya.com.ua/articles/59/27692/

3) Лізингодавці погорожують ЛПЕ судами

Після більше як двогодинного обговорення депутати Луцької міської ради на 49-ій сесії 28-ма голосами таки проголосували за рішення, згідно якого з міського бюджету Луцькому підприємству електротранспорту виділять як внески в статутні фонди в розмірі 500 тисяч гривень за умови початку здійснення перевезень пасажирів за всіма маршрутами з 29 жовтня цього року, і додатково ще 500 тисяч гривень, за умови, що транспорт вийде на маршрути у визначений час. Про це повідомляє кореспондент інтернет-видання «Волинська правда».

Перед голосуванням, працівники ЛПЕ заявили, якщо їм не виплатять заробітну плату хоча б за два місяці у повному обсязі, вони не візьмуться за роботу – це стосується не тільки курсування тролейбусів, але і комунальних маршруток.

Під час обговорення рішення заступник Луцького міського голови Петро Гоцалюк зауважив, що в результаті простою у роботі підприємства за 16 днів воно «втратило» ще 1 мільйон 372 тисяч гривень. Також за словами Гоцалюка фонд заробітної плати на підприємстві фактично рівний його доходам. «А от з чого платити лізинг – це велике питання», – зазначив посадовець. «Доки підприємство не запрацює субвенції не надходитимуть... Надходження почнуть поступати тільки від прямої виробничої діяльності підприємства», – зауважив міський голова Богдан Шиба. Також на сесій луцький градончальник повідомив про те, що якщо підприємство не запрацює протягом наступних десяти днів лізингодавці «просто заберуть всю техніку». А присутній на сесії депутат Юрій Корольчук додав, що від зупинки комунального транспорту страждають навіть рекламодавці, які укладали угоду з ЛПЕ.

Думку про те, що директору підприємства електротранспорту, у разі не здійснення перевезення пасажирів автобусами підприємства, надавати їх в оренду приватникам, підтримав депутат Іван Смоленг. Припинити обговорення і «виплатити працівникам зарплату хоч б за 2 місяці» запропонував під час дискусії депутат Віктор Юрченко. А депутат Вадим Вітинський заявив, що від того, що ЛПЕ «стоїть» виграють лише приватні перевізники і поділився інформацією, що зараз щоденна виручка одного з автобусних маршрутів у Луцьку становить близько 100 тисяч гривень.

Як стало відомо, завтра виконком Луцької міської ради розглядатиме питання про затвердження економічно обґрунтованих тарифів на проїзд у пасажирському транспорті ЛПЕ. За попередніми даними вартість проїзду у тролейбусах має зрости до 1 гривні, а у комунальних маршрутках – 2 гривень відповідно

http://pravda.lutsk.ua/news/16420/

4) Луцьке депо віддасть лізингові автобуси?

28 жовтня, 15:39

Луцький міський голова Богдан Шиба зауважив, що автобуси, взяті у лізинг, можливо, доведеться віддавати. Адже через простій Луцького підприємства електротранспорту лізинговій компанії не виплачуються кошти. Про це 28 жовтня йшлося під час чергової сесії Луцькради, - інформує репортер «Волинських новин».

Під час обговорення питання тролейбусників луцький керманич озвучив термін у два тижні, а пізніше – до 1 листопада. Депутат Олег Іванюк зауважив, що очільник підприємства детально розібрався у ситуації і поцікавився, які санкції очікують депо у разі повернення автобусів, взятих у лізинг.

Пан Патракеєв розповів, що залишкова вартість автобуса, взятого у лізинг складає 200 тисяч, нового «Богдану» - 700 тисяч. Також повернення не вирішить питання скорочення працівників. Проте він зауважив: «Якщо автобуси стоятимуть ще тиждень-два – ми їх втратимо», адже у розмовах тон керманича «Богдан-лізингу» із кожним днем все підвищується і підвищується. Мовляв, якщо на початку страйку представники «Богдан-лізингу» розуміли ситуацію на підприємстві і схвально оцінювали перелік заходів, то тепер наполягають на виплаті лізингових платежів. Думку керманича підприємства підтвердив і луцький міський голова Богдан Шиба.

Нагадаємо, що 21 жовтня виявилося, що Луцьке підприємство електротранспорту винне за лізинг понад один мільйон гривень. Директор Луцького депо додав, що таких проблем не виникало, коли підприємство сплачувало щодня 15 тисяч лізингу. Він зауважив, що лізингова компанія на початку страйку «тролейбусників» була попереджена про форс-мажорні обставини на підприємстві.

http://www.volynnews.com/news/city/10793/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну а если серьезно - вот такие бараны нами и руководят - билетики он пятикопеечные напечатает, а потом выяснится, что печать стоит дороже номинала билетика

Який народ - таке і керівництво.

Чи не так, джорджику? :)

Це досить таки спірне запитання. Частина людей вважає, що все залежить від народу, а інша - що від керівництва. Я прихильник другого варіанту. Керівництво для того, щоб створювати правила і слідкувати за їх виконанням. Якщо воно саме їх порушує, то, відповідно, що хотіти від решти. Рядовий же працівник за умови виконання цих правил повинен мати можливість заробити собі на життя і мати певні соціальні гарантії. В нас - анархія. Для її подолання потрібен правильний керівник із своєю командою однодумців, якого на цих виборах знайти або не вдасться, або ж навіть якщо знайдеться - то не пройде через Юлько-Яниківсько-неголосуватимські настрої виборців.

По темі:

1. Правильно роблять, що страйкують. І треба стояти на своєму, поки своїх вже зароблених грошей не отримають.

2. Казати, що ЛПЕ - це не бюджетна установа, а підприємство, - слуги народу можуть. А перевести призначені цьому ж ПІДПРИЄМСТВУ необхідні для нормальної роботи гроші за перевезення пільговиків - не можуть. І потім ще обурюються...

3. Раніше вибираючи між малою і великою маршруткою я вибирав велику з причин зручності, комфорту та переходу моїх грошей в потрібну місту установу. Якщо великі будуть по 2, а малі по 1,5 - я виберу малу.

4. Мені здається, що відсотків 25 пасажирів могли б без проблем добратися до пункту призначення пішки. Разом із незалежністю від транспорту, це ще й корисні для організму фізичні навантаження.

5. Власне я намагаюсь по максимуму їздити на роботу велосипедом. Це і зарядка зранку, і незалежність. І не треба казати, що дорого. Якщо хотіти, то можна купити велосипед гривень за 500 і їздити. Головне - не дорогий велосипед, а бажання їздити. І не треба казати, що немає де ставити вдома. В нас квартира 22 кв. м і в ній 2 велосипеда. І не треба казати, що негігієнічно. Якщо їхати на швидкості 15 км/год, то не потрібно буде перевдягатися, бо не спітнієте, і встигнете добратися за годину в будь-який кінець міста. І не треба казати, що немає велодоріжок. Їздити можна і без них, а поки не буде значної кількості велосипедистів - ніхто цим не буде займатися. Проблеми власне наступні: - де ставити на роботі (хоча в більшості випадків це вирішується; так і в нас - поки я не попросив зробити внутрішню стоянку, то прив'язували до огорожі зовні); - зима (хоча дехто і зимою їздить).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все, добастовались!

У Луцьку здорожчала вартість проїзду в тролейбусах (із 75 копійок до гривні) і комунальних маршрутках (із 1,5 гривні до двох гривень). Відповідне рішення сьогодні, 29 жовтня, ухвалив виконавчий комітет міськради задля поліпшення фінансово-господарської діяльності ЛПЕ. Про це повідомляє власкор ЗІКу.

Зокрема, як розповів начальник відділу транспорту і зв’язку мерії Олександр Середа, планується зменшити експлуатаційні витрати шляхом оптимізації кількості працюючих на одну одиницю транспорту та скоротити обсяги преміювання. Окрім того, чиновники хочуть удосконалити мережу маршрутів і винести на розгляд депутатів Луцької міськради проект рішення про порядок надання права на пільговий проїзд у громадському транспорті загального користування.

Окрім того, виконком вирішив привести тарифи на проїзд до «економічно обґрунтованого рівня».

Директор ЛПЕ Костянтин Патракеєв зазначив, що шляхом скорочення штатів економії витрат добитися не вдасться. Натомість упорядкувавши зарплатні, Луцьке підприємство зможе скоротити витрати приблизно на 300 тисяч гривень на місяць.

Патракеєв розповів, що закиди про роздуті штати підприємства – трішки роздуті. Зокрема дані посадовців ОДА, що на ЛПЕ на одну одиницю транспорту припадає 10-11 працівників – перебільшені. «У нас щодня на маршрути виходить 87 одиниць транспорту. 760 поділити на 87 – вже менше, ніж десять», – повправлявся в математиці директор Луцького підприємства електротранспорту.

Директор департаменту економіки Луцької міськради Любов Ковпак розповіла, що чинний тариф на проїзд у тролейбусах у 75 копійок вже збитковий. Адже складова паливно-мастильних матеріалів зросла до 23%, істотно виросла мінімальна зарплата. Учора, 28 жовтня, Мінекономіки погодило тариф на проїзд у тролейбусах обсягом 1 гривня, а МінЖКГ начебто погодило сьогодні у телефонному режимі.

Собівартість перевезення одного пасажира у комунальній маршрутці також суттєво зросла і досягнула 2,08 гривні. ЛПЕ звернулося з проханням встановити цей тариф обсягом у дві гривні, – розповіла пані Ковпак. Зрештою, виконком погодив підвищення тарифів на проїзд у комунальних маршрутках та тролейбусах.

Як пояснив ЗІКу заступник луцького мера Петро Гоцалюк, нові тарифи наберуть чинності опісля офіційного оприлюднення рішення виконкому в ЗМІ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...