Перейти до змісту

акція протесту тролейбусників


IronSun

Рекомендовані повідомлення

Дуже погано, що на Вересневому, Гаразджі та Лісництві тролі їздять раз на 2 год.

А з цими питаннями, будь-ласка, до нашого міського голови. Це ж він був ініціатором грандіозних перетворень в ЛПЕ. Краще замість прожерливих маршруток взяли б в лізинг тих самих тролейбусів.

Набагато рентабельнішим було б по маршруту 15-ки пустити теж тралік і він би однозначно приносив доходи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 455
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Дуже погано, що на Вересневому, Гаразджі та Лісництві тролі їздять раз на 2 год.

А з цими питаннями, будь-ласка, до нашого міського голови. Це ж він був ініціатором грандіозних перетворень в ЛПЕ. Краще замість прожерливих маршруток взяли б в лізинг тих самих тролейбусів.

Набагато рентабельнішим було б по маршруту 15-ки пустити теж тралік і він би однозначно приносив доходи.

І водії не нагріють руки на надлишках соляри

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краще замість прожерливих маршруток взяли б в лізинг тих самих тролейбусів.

Набагато рентабельнішим було б по маршруту 15-ки пустити теж тралік і він би однозначно приносив доходи.

Ти з якого Марса звалився? З яких пір тролейбус, в якому 90 % пасажирів - неплатники (читай пільговики), став рентабельнішим за маршрутку, де платять всі? Повторюся, без монетизації пільг, ні один тролейбус не вийде в 0, на межу рентабельності, і ці коники з компенсацією будуть завжди. Інакше, звідки, по твоєму взялася ця катавасія?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

если бы тралики езлили не 1 раз в час а регулярно - все бы ездили в траликах

я о маршруте 15

как по мне - пускать там где есть проложеные линии мелкую маршрутку - глупо

+ воздух был бы чище вгороде

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже погано, що на Вересневому, Гаразджі та Лісництві тролі їздять раз на 2 год.

А з цими питаннями, будь-ласка, до нашого міського голови. Це ж він був ініціатором грандіозних перетворень в ЛПЕ. Краще замість прожерливих маршруток взяли б в лізинг тих самих тролейбусів.

Набагато рентабельнішим було б по маршруту 15-ки пустити теж тралік і він би однозначно приносив доходи.

І водії не нагріють руки на надлишках соляри

Скіль разів бачив, як ці здорові Богдани заправляли під завязку і потім вони курсували місто з відкритими баками, вихлюпуючи пальне по піввідра на кожному горбку.

Ти з якого Марса звалився? З яких пір тролейбус, в якому 90 % пасажирів - неплатники (читай пільговики), став рентабельнішим за маршрутку, де платять всі? Повторюся, без монетизації пільг, ні один тролейбус не вийде в 0, на межу рентабельності, і ці коники з компенсацією будуть завжди. Інакше, звідки, по твоєму взялася ця катавасія?

Пусти по 15-му маршруту тралік з такою періодичністю як маршрутка, і буде аншлаг. І хоч там і будуть пільговики, але більшість буде платити. От тобі і вихід на мінімум рентабельності.

А якщо подивитись на це питання з другого боку, то чому б не пустити тралік в режимі маршрутного таксі. Автобуси спокійно їздять, то чому б і ні, і яка різниця є там "роги" чи їх немає.

если бы тралики езлили не 1 раз в час а регулярно - все бы ездили в траликах

я о маршруте 15

как по мне - пускать там где есть проложеные линии мелкую маршрутку - глупо

+ воздух был бы чище вгороде

+100

Депо саме в себе забирає хліб.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1.Пусти по 15-му маршруту тралік з такою періодичністю як маршрутка, і буде аншлаг. І хоч там і будуть пільговики, але більшість буде платити. От тобі і вихід на мінімум рентабельності.

А якщо подивитись на це питання з другого боку, то чому б не пустити тралік в режимі маршрутного таксі. Автобуси спокійно їздять, то чому б і ні, і яка різниця є там "роги" чи їх немає.

2.если бы тралики езлили не 1 раз в час а регулярно - все бы ездили в траликах

я о маршруте 15

1. Привіт, Капітан Очєвідность!

Пустити тролі в рєжимі маршруток і заставити всіх платити - це і є те про що я писав. Просто держава має давати компенсацію пільговикам на проїзд. А просто так заставити платити пенсіонерів не може ні Патракєєв, ні Шиба - ЗАКОН про пільги мішає.

2. Та де ви живете? Та станьте накінець вже на любій зупинці і втикайте. В троль сідають пільговики і школярі з проїзними, остальні ждуть маршрутку. Не просто чекають маршрутку, а ПРОПУСКАЮТЬ ТРОЛЯ І ЖДУТЬ МАРШРУТКУ.

Поки ЛПЕ не дадуть можливість самій заробляти, відмінивши пільги, шляхом монетизації, то де, скажіть будь-ласка, взяти гроші на новий транспорт, щоб тролі ходили як маршрутки, якщо зараз їх і на ЗП не хватає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В троль сідають пільговики і школярі з проїзними, остальні ждуть маршрутку. Не просто чекають маршрутку, а ПРОПУСКАЮТЬ ТРОЛЯ І ЖДУТЬ МАРШРУТКУ.

Я если стою на остановке, то предпочитаю ехать в троллейбусе ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я если стою на остановке, то предпочитаю ехать в троллейбусе ;)

Таких як ти дуже мало, навіть для утримання ЛПЕ на плаву.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краще замість прожерливих маршруток взяли б в лізинг тих самих тролейбусів.

Набагато рентабельнішим було б по маршруту 15-ки пустити теж тралік і він би однозначно приносив доходи.

Ти з якого Марса звалився? З яких пір тролейбус, в якому 90 % пасажирів - неплатники (читай пільговики), став рентабельнішим за маршрутку, де платять всі? Повторюся, без монетизації пільг, ні один тролейбус не вийде в 0, на межу рентабельності, і ці коники з компенсацією будуть завжди. Інакше, звідки, по твоєму взялася ця катавасія?

Але чомусь в Рівному, Тернополі, Львові та інших містах страйку немає, з/п виплачується вчасно. Тут вся справа в лізингу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я если стою на остановке, то предпочитаю ехать в троллейбусе ;)

Жаль, що таких пасажирів одиниці. На мою думку, зневага до тролейбусів - це своєрідний менталітет лучан. Більшість стоїть на зупинці та чекає маршрутку, а коли під'їжджає напівпорожній троль, що їде в тому ж напрямку, відмовляється сідати, мотивуючи "Я цими "лоховозами" їздити не буду".

Я, цікавлячись тролейбусами об'їздив всю Україну, і можу сказати, що наші тролейбуси не такі вже і погані, у нас всі нормальні сидіння, відсутнє сміття, на основних маршрутах є кілька нових машин. Для прикладу привиду Рівне, де більшість тролів - тридцятилітні "ветерани", але там завжди велика кількість пасажирів непільговиків...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краще замість прожерливих маршруток взяли б в лізинг тих самих тролейбусів.

Набагато рентабельнішим було б по маршруту 15-ки пустити теж тралік і він би однозначно приносив доходи.

Ти з якого Марса звалився? З яких пір тролейбус, в якому 90 % пасажирів - неплатники (читай пільговики), став рентабельнішим за маршрутку, де платять всі? Повторюся, без монетизації пільг, ні один тролейбус не вийде в 0, на межу рентабельності, і ці коники з компенсацією будуть завжди. Інакше, звідки, по твоєму взялася ця катавасія?

Але чомусь в Рівному, Тернополі, Львові та інших містах страйку немає, з/п виплачується вчасно. Тут вся справа в лізингу

У Луцьку місяць назад теж не було страйку, але, як бачиш, це не означає, що у нас все гаразд. Та й LIS пише, що у Рівне 30-літні тролі, а ти кажеш лізинг. Хлопці не полінуйтеся почитати хоча б Вікіпедію про монетизацію, там є і про лізинг і про оновлення парку, можливість якого в російських ПЕ з'явилася тільки після відміни пільг. Де пільги там і махінації. Пенсіонер до копійки знає розмір своєї пенсії, так само буде з компенсацією на проїзд - якщо мають дати 100 грн, то дадуть рівно 100, без махінацій, без політики.

Якщо тобі запропонують роботу на ПІЛЬГОВИХ умовах - проїзд бесплатний, але тільки в тролі, харчування бесплатне, але тільки в столовій, а не в ресторані (зараз і далі провожу аналогії столова - тролейбус, ресторан - маршрутне таксі), одяг бесплатний, але тільки секонд хенд, ти погодишся на таку ПІЛЬГУ? Я думаю, що ні. То чому ти відстоюєш таку форму пільг для своїх батьків і, в майбутньому, для себе?

В ринкових умовах, навіть комунальні підприємства мають заробляти гроші, а не політичні бали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краще замість прожерливих маршруток взяли б в лізинг тих самих тролейбусів.

Набагато рентабельнішим було б по маршруту 15-ки пустити теж тралік і він би однозначно приносив доходи.

Ти з якого Марса звалився? З яких пір тролейбус, в якому 90 % пасажирів - неплатники (читай пільговики), став рентабельнішим за маршрутку, де платять всі? Повторюся, без монетизації пільг, ні один тролейбус не вийде в 0, на межу рентабельності, і ці коники з компенсацією будуть завжди. Інакше, звідки, по твоєму взялася ця катавасія?

Але чомусь в Рівному, Тернополі, Львові та інших містах страйку немає, з/п виплачується вчасно. Тут вся справа в лізингу

У Луцьку місяць назад теж не було страйку, але, як бачиш, це не означає, що у нас все гаразд. Та й LIS пише, що у Рівне 30-літні тролі, а ти кажеш лізинг. Хлопці не полінуйтеся почитати хоча б Вікіпедію про монетизацію, там є і про лізинг і про оновлення парку, можливість якого в російських ПЕ з'явилася тільки після відміни пільг. Де пільги там і махінації. Пенсіонер до копійки знає розмір своєї пенсії, так само буде з компенсацією на проїзд - якщо мають дати 100 грн, то дадуть рівно 100, без махінацій, без політики.

Якщо тобі запропонують роботу на ПІЛЬГОВИХ умовах - проїзд бесплатний, але тільки в тролі, харчування бесплатне, але тільки в столовій, а не в ресторані (зараз і далі провожу аналогії столова - тролейбус, ресторан - маршрутне таксі), одяг бесплатний, але тільки секонд хенд, ти погодишся на таку ПІЛЬГУ? Я думаю, що ні. То чому ти відстоюєш таку форму пільг для своїх батьків і, в майбутньому, для себе?

В ринкових умовах, навіть комунальні підприємства мають заробляти гроші, а не політичні бали.

Я не спорю, що пільги - це одна з великих проблем, що гальмують розвиток електротранспорту і не лише в Луцьку. Однак в нас ключовим моментом став лізинг, через який на зарплату працівникам майже нічого не лишалося. Кожного місяця депо має сплачувати десь 330 тисяч грн. лізингу. От і вся історія. У Харкові теж страйкували. Там в лізинг взяли 90 тролейбусів російського виробництва "Тролза", от і мають проблеми...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не спорю, що пільги - це одна з великих проблем, що гальмують розвиток електротранспорту і не лише в Луцьку. Однак в нас ключовим моментом став лізинг, через який на зарплату працівникам майже нічого не лишалося. Кожного місяця депо має сплачувати десь 330 тисяч грн. лізингу. От і вся історія. У Харкові теж страйкували. Там в лізинг взяли 90 тролейбусів російського виробництва "Тролза", от і мають проблеми...

Перечитай свої ж пости про місячний розмір зарплатого фонду і поясни мені - як 330 000 лізингових місячних платежів можуть "з'їдати" 1 800 000 місячного зарплатного фонду. Маршрутки заробляють і на себе (ремонт/обслуговування/соляра), і на зарплату водіям/кондукторам, і на сплату лізингу, і ще й остається. А от того що остається не вистачає на ремонт/обслуговування, зарплату водіям ЗБИТКОВИХ тролейбусів. Це підтверджує і ситуація в Харкові - збиткові тролейбуси та ще й в лізинг. А ви хочете повторити їхню помилку і замість прибуткових маршруток пустити збиткові тролі. Тролі будуть прибутковими, якщо платити будуть ВСІ. Тоді і гроші будуть на купівлю нових тролів, і навіть не в кредит, а зараз за що купляти, якщо навіть на зарплату не хватає. Пільги - це не одна з проблем, це ЄДИНА проблема.

Тут є власник маршруток, хотілося б почути його думку про це.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІМХО, це вже занадто велике скорочення маршрутів.

маршрути скорочують вимушено. звільнилось багато водіїв.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не спорю, що пільги - це одна з великих проблем, що гальмують розвиток електротранспорту і не лише в Луцьку. Однак в нас ключовим моментом став лізинг, через який на зарплату працівникам майже нічого не лишалося. Кожного місяця депо має сплачувати десь 330 тисяч грн. лізингу. От і вся історія. У Харкові теж страйкували. Там в лізинг взяли 90 тролейбусів російського виробництва "Тролза", от і мають проблеми...

Перечитай свої ж пости про місячний розмір зарплатого фонду і поясни мені - як 330 000 лізингових місячних платежів можуть "з'їдати" 1 800 000 місячного зарплатного фонду. Маршрутки заробляють і на себе (ремонт/обслуговування/соляра), і на зарплату водіям/кондукторам, і на сплату лізингу, і ще й остається. А от того що остається не вистачає на ремонт/обслуговування, зарплату водіям ЗБИТКОВИХ тролейбусів. Це підтверджує і ситуація в Харкові - збиткові тролейбуси та ще й в лізинг. А ви хочете повторити їхню помилку і замість прибуткових маршруток пустити збиткові тролі. Тролі будуть прибутковими, якщо платити будуть ВСІ. Тоді і гроші будуть на купівлю нових тролів, і навіть не в кредит, а зараз за що купляти, якщо навіть на зарплату не хватає. Пільги - це не одна з проблем, це ЄДИНА проблема.

Тут є власник маршруток, хотілося б почути його думку про це.

Повторюю ще раз: я не заперечую недолік системи із пільгами, але поясніть мені тоді, чому в Рівному, Львові, і т.д. працівники отримують вчасно з/п? Там що, пільг немає?? Є, але лізингу ніякого

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вибачте, не втримався, а нахєра вони брали ті маршрутки 15 і 9-ки? Якшо зараз на лізинг жалуються, де були їхні бухгалтера, економісти, котрі вираховували бізнес-план та іншу фінансову документацію?

Чи вони всі зараз сидять тихенько і получають свої башлі, а люди не отримують зарплати.

Не для людей це все робилося, як не для своїх працівників, так і не для пасажирів, а для збагачення і того не бідних чиновницьких карманів.

От через то і таке гавно виходить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повторюю ще раз: я не заперечую недолік системи із пільгами, але поясніть мені тоді, чому в Рівному, Львові, і т.д. працівники отримують вчасно з/п? Там що, пільг немає?? Є, але лізингу ніякого

Повторюю питання ще раз: поясни як 330 000 лізингу "з'їдає" 1 800 000 зарплати?

Якщо ЛПЕ розділити на два підрозділи (електротранспорту і маршрутних таксі) виявиться, що підрозділ електротранспорту дуже збитковий, а маршрутки, з лізингом ПРИБУТКОВІ.

Твоє питання: відповідь не проста, це сукупність факторів. Я не знаю взагалі чи платять там вчасно чи це ти так рішив, бо там не бастують поки що. Але одне знаю точно, що в різних областях різні компенсації і дають їх не одночасно всім, а вираховують по мутним формулах і гроші дають за відкати чиновникам. Цього достатньо щоб в однакових умовах мати мінусову рентабельність в Луцьку і позитивну в Ровно.

Чекаю відповіді на моє запитання ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повторюю ще раз: я не заперечую недолік системи із пільгами, але поясніть мені тоді, чому в Рівному, Львові, і т.д. працівники отримують вчасно з/п? Там що, пільг немає?? Є, але лізингу ніякого

Повторюю питання ще раз: поясни як 330 000 лізингу "з'їдає" 1 800 000 зарплати?

Якщо ЛПЕ розділити на два підрозділи (електротранспорту і маршрутних таксі) виявиться, що підрозділ електротранспорту дуже збитковий, а маршрутки, з лізингом ПРИБУТКОВІ.

Твоє питання: відповідь не проста, це сукупність факторів. Я не знаю взагалі чи платять там вчасно чи це ти так рішив, бо там не бастують поки що. Але одне знаю точно, що в різних областях різні компенсації і дають їх не одночасно всім, а вираховують по мутним формулах і гроші дають за відкати чиновникам. Цього достатньо щоб в однакових умовах мати мінусову рентабельність в Луцьку і позитивну в Ровно.

Чекаю відповіді на моє запитання ;)

Крім виплати лізингу є ще витрати на пальне, мастильні матеріали і ремонт. Крім того, з 50 тис. грн. щоденної виручки 15 тис. іде на лізинг, далі всі податки і далі фігня, що залишається. Лізинг зжирає фактично четверту частину прибутку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Крім виплати лізингу є ще витрати на пальне, мастильні матеріали і ремонт. Крім того, з 50 тис. грн. щоденної виручки 15 тис. іде на лізинг, далі всі податки і далі фігня, що залишається. Лізинг зжирає фактично четверту частину прибутку.

Та шо ж ти такий твердий! В Луцьку туєва хуча приватних маршруток взятих в кредит чи в лізинг. Всі вони заправляються/змащуються/ламаються/ладяться, платять податки і зарплату, при цьому вони всерівно Р Е Н Т А Б Е Л Ь Н І !!! Бо ними не компенсують збитковість тролів. Почитай сусідню тему про здорожчанню проїзду - ЧИСТИЙ ПРИБУТОК 1 МАРШРУТКИ = 7-10 ТИС. Грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Крім виплати лізингу є ще витрати на пальне, мастильні матеріали і ремонт. Крім того, з 50 тис. грн. щоденної виручки 15 тис. іде на лізинг, далі всі податки і далі фігня, що залишається. Лізинг зжирає фактично четверту частину прибутку.

Та шо ж ти такий твердий! В Луцьку туєва хуча приватних маршруток взятих в кредит чи в лізинг. Всі вони заправляються/змащуються/ламаються/ладяться, платять податки і зарплату, при цьому вони всерівно Р Е Н Т А Б Е Л Ь Н І !!! Бо ними не компенсують збитковість тролів. Почитай сусідню тему про здорожчанню проїзду - ЧИСТИЙ ПРИБУТОК 1 МАРШРУТКИ = 7-10 ТИС. Грн.

Ненадовго вистачило твого терпіння :P

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Бондар позитивно ставиться до приватизації ЛПЕ, «якщо це єдиний вихід з ситуації»

На сьогоднішній прес-конференції, присвяченій темі «Загрозливого стану на комунальних підприємствах обласного центру», очільник Волинської організації Єдиний Центр Володимир Бондар заявив, що позитивно ставиться до ідеї можливої приватизації КП «Луцьке підприємство електротранспорту», якщо йде мова про збереження господарюючого суб’єкта, – повідомляє кореспондент інтернет-видання «Волинська правда».

«Дивлячись за яких умов це рішення приймати. Якщо це відбувається за умов, коли це єдиний вихід у збереженні підприємства, очевидно на це треба йти», – заявив Бондар та відзначив, що луцьке підприємство міська влада «свідомо веде до банкрутства». «Апріорі підприємство заганяється у глухий кут», – зазначив екс-голова Волинської ОДА та назвав страйк на ЛПЕ «першою ластівкою» у загальній проблемі «неефективності управління комунальною сферою Луцька». Володимир Бондар нагадав журналістам про «7,5 мільйонів гривень боргу перед працівниками підприємства на момент оголошення страйку» та заявив, що ця проблема «за рік не створилась». Разом з тим Бондар серед прорахунків влади назвав і рішення про закупівлю техніки в лізинг для підприємства у «Богдана». А от на запитання, чи не суперечить це персональній позиції Володимира Бондаря з приводу підтримки чи не підтримки у цьому питанні колеги по депутатському корпусу, гендиректора Луцького автозаводу Володимира Гунчика, той відповів категорично: «Я не бачу потреби у лізингу для Луцького підприємства електротранспорту».

У свою чергу колишній волинський губернатор піддав сумніву, що як і у минулі роки, так і в найближчій перспективі, уряд не вирішить питання з налагодження системи адресної допомоги для пільговиків. «На манну небесну розраховувати не варто», – сказав Бондар.

http://pravda.lutsk.ua/news/16809/

З.І. Погані передчуття...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Через карантин луцьке депо щодня втрачає 10 тисяч гривень

17 листопада, 15:02

Луцьке підприємство електротранспорту щодня через оголошений у місті карантин недоотримує 10 тисяч гривень, якщо порівнювати із дострайковими надходженнями до підприємства. За словами керманича луцького тролейбусного депо Костянтина Патракеєва, якби тариф становив менше 2 гривень, підприємство заробляло ще менше. Про він розповів у коментарі «Волинським новинам» 17 листопада.

Директор Луцького підприємства електротранспорту Костянтин Патракеєв зауважив, що хоча тариф на проїзд розміром у 2 гривні, уже діє близько двох тижнів, у депо ще не побачили від нього результатів. Зменшення кількості виручки Костянтин Патракеєв пов’язує із введенням в обласному центрі Волині карантину.

Щодо самого підприємства, то наказ про зміну штатного розпису уже підписаний директором Луцького підприємства електротранспорту. У тролейбусників є два місяці на ознайомлення із ним. За цим документом на підприємстві планується скоротити понад 30 працівників. За словами Костянтина Патракеєва, це – службовці.

А ось питання розрахунків із тролейбусниками у сфері заробітної платні залишається відкритим. Директор Луцького підприємства електротранспорту зауважив, що планується розрахуватися з працівниками до кінця поточного тижня. Зокрема, йдеться про заробітну платню за липень.

http://www.volynnews.com/news/city/11164/

З.І. Якщо останній пункт коментаря Українця правда, то це повний ппц. Коли карантин, тролі роблять, коли навчання, знову страйк буде??? :0068:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Через карантин луцьке депо щодня втрачає 10 тисяч гривень

А через забастовку скільки втрачено? А після "оптимізації" маршрутів? Новоспечені 3 і 6 хоча б раз на тиждень, а може і частіше, роблять ранковий рейс і далі "ламаються"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А через забастовку скільки втрачено? А після "оптимізації" маршрутів? Новоспечені 3 і 6 хоча б раз на тиждень, а може і частіше, роблять ранковий рейс і далі "ламаються"

На рахунок №3 не знаю, але №6 біля себе бачу, але з такими інтервалами, то це гон повний...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...