Перейти до змісту

акція протесту тролейбусників


IronSun

Рекомендовані повідомлення

Думаю всі погодяться - зупинка чи конкретра затримка виплати зарплати для міського транспору - то величезний "ляп" теперішній владі. Я не тільки про міський транспорт. Є ряд напрямків фінансування яких повинне бути забезпечене на 100 %. І це є обов'язок теперішнньої влади. Представим - перестануть платити медикам - і що, вони не вийдуть на роботу? Я чомусь думаю (в душі надіюсь) що вийдуть. Але в нашій державі різне може бути... Дуже соромно. Соромно, що тримається величезний апарат чиновників, а крім того, як тикати пальцями один на одного, як малі діти, типу: це не я - це він винуватий, вони зараз нічого не роблять...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 455
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Ті державні калічки-керівники жалкоє подобіє лівої руки..

спробуй сам.

Це не таке просте діло, коли послуги виконуються по собівартості, а платяться в кращому випадку на 50%.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поки погані новини:

Тролейбуси у Луцьку не ходитимуть щонайменше до понеділка. Шиба не вмовив стайкарів

У вихідні дні лучани, як і у попередні чотири дні не зможуть скористатися громадським транспортом. Як повідомив www.simya.com.ua директор Луцького підприємства електротранспорту Костянтин Патракеєв, страйкарі не пішли на поступки владі під час сьогоднішніх перемовин з ними міського голови Луцька Богдана Шиби.

"Ми пропонували варіант виходу хоча б маршрутних таксі на лінії, аби підприємство отримувало живу копійку, частина людей була готова виїздити на маршрути, але врешті переконати людей не вдалося", - сказав Патракеєв.

Отож, керівник ЛПЕ спрогнозував, що принаймні до понеділка комунальний транспорт у Луцьку не ходитиме.

Стосовно виплати заробітної плати, то Патракеєв зазначив, що 480 тисяч гривень, які спрЯмувала минулого тижня міська влада, пішли на виплату зарплати за червень та частини сум розрахункових, які отримали працівники, які звільнилися у червні-липні.

http://www.simya.com.ua/articles/59/27287/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тролейбуси їдуть в нікуди. Страйк триває, страйком засідає.

У Луцьку триває страйк працівників Луцького підприємства електротранспорту.

Як розповів www.simya.com.ua його керівник Костянтин Патракеєв, сьогодні на ЛПЕ переобрано профспілковий комітет і створено страйковийкомітет.

Патракеєв каже, що тепер формалізовано страйк і йому буде легше провадити перемовини із страйкарями. Втім, за його словами, про припинення страйку поки не йдеться: «Сьогодні люди прийняли зверненя до депутатів обласної ради, які б посприяли перерозподілу субвенції з держбюджету на користь луцьких пільговиків. Але наразі люди налаштовані не працювати, поки їм не виплатять усієї суми боргу».

Ситуацію ускладнює нині, за словами Патракеєва, й те, що відсутні власні надходження ЛПЕ — виручка з маршруток.

Тим часом депутат міської ради Андрій Козюра повідомив СіДу, що працівники депо нині масово пишуть заяви до суду про стягнення заборгованості. А головною причиною жорстких вимог страйкуючих вважає те, що міська влада не дотримала свого слова після травневого страйку, коли обіцяла, що не допустить заборгованості у подальшому.

Крім того, Козюра вважає, що ще після травневого старйку мерії і керівництву підприємства слід було провести аудит діяльності підприємства і визначити що і хто є баластом для ЛПЕ. ”Я не розумію навіщо там 1 бухгалтерів та 8 економістів?”, - сказав Козюра, який сумнівається й у сумі боргів із зарплати. «Там не 2 млн, а всі 5,4 млн, адже якщо місячний фонд оплати праці становить 1,8 млн, то за липень-вересень людям винні 5,4 млн», - відзначає депутат.

Він також згадав про проблему лізингових платежів за «Богдани», які курсують 15 і 9-м маршрутами і повідомив, що, за його даними, у виконавчій службі лежить рішення суду про примусове стягнення із тролейбусників 900 тисяч у якості лізингових платежів. «Напевне, існує джентельменська домовленість не арештовувати рахунок ЛПЕ, аби не паралізовувати його роботу», - припустив депутат.

Депутат обласної ради Володимир Бондар також вважає, що після того, як влада негайно виділить бюджетні кошти на погашення заборгованості слід провести аудит господарської діяльності, яку веде керівництво підприємства електротранспорту.

«Та вже сьогодні, в «господарську діяльність» нинішньої міської влади, потрібно втрутитися і на обласному рівні. Я маю намір підняти це питання вже на найближчій сесії обласної ради. Необхідно серйозно реформувати систему розподілу субвенцій з державного бюджету. Потрібно пам‘ятати й про те, що схожа ситуація існує в інших комунальних підприємствах обласного центру. Ситуація критична, - тож схожого соціального вибуху не уникнути, якщо негайно не вжити рішучих заходів», - сказав Бондар.

До слова, одним із варіантів рішення проблеми може стати перерозподіл субвенції Держбюджету, яка спрямовується на відшкодування проїзду пільгових категорій населення. Джерела www.simya.com.ua кажуть, що тільки у випадку, якщо із 19 млн, передбачених області на цей рік Луцьку дістанеться 12 млн, тролейбуси і маршрутки і місті поїдуть...

http://www.simya.com.ua/articles/59/27339/

З.І. Як бачимо, на третій раз людям урвався терпець і вони не вірять словам, а чекають конкретних дій. Як погано без тролів....:((((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Козюра пеаритсо. В мэры хочет. Ничего конкретного не сказал - ни про причины, ни про то как выйти из этой ситуации. Только камешек в огород Шибе закинул. Фактически пёрднул в лужу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Козюра пеаритсо. В мэры хочет. Ничего конкретного не сказал - ни про причины, ни про то как выйти из этой ситуации. Только камешек в огород Шибе закинул. Фактически пёрднул в лужу.

Згоден.

Про 8 економістів не знав. Але про систему і як вона виживає попри все кілька слів сказали...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні з Києва можуть прийти гроші для луцьких тролейбусників

21 жовтня, 09:01

Сьогодні Міністерство фінансів має переказати Волині субвенцію у розмірі 354 тисяч гривень, 290 з яких можна буде спрямувати саме на пільгові перевезення. Про це вчора на засіданні колегії Волинської обласної ради повідомив начальник фінансового управління Волинської ОДА Ігор Никитюк – інформує власкор «Волинських новин»

Разом з тим начальник фінансового управління ОДА зауважив, що для Луцька уже виділили більше коштів на перевезення пільговиків, ніж навіть для інших обласних центрів.

«Виправити ситуацію може заміна схеми відшкодувань перевізникам на схему адресної грошової допомоги самим пільговикам. Проте у нещодавно отриманій відповіді від Мінфіну таких змін у цьому році, та й у наступному не передбачається» - зауважив пан Никитюк..

http://www.volynnews.com/news/government/10628/

З.І. "Вагома" сума...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцькі тролейбусники просять лучан підтримати їхню акцію протесту

23 жовтня на Київському майдані о 10-й годині відбудеться акція протесту працівників Луцького тролейбусного депо. Листівки-повідомлення про це розклеєні містом. Інформує інтернет-видання «Волинська правда».

Працівники Луцького підприємства електротранспорту закликають лучан підтримати їх вимоги до міської влади «віддати чесно зароблені за 4 місяці гроші».

http://pravda.lutsk.ua/news/16258/

З.І. Треба обов'язково прийти, хоча би для масовки, бо вже набридло дивитися на ці забиті довбошрутки і тим більше в них їздити. Місто втрачає екологічно чистий транспорт, тому форумчани, сподіваюся тут є небайдужі люди! Якщо владі показати, що населенню вже набрид цей транспортний колапс, то може швидше щось зробиться!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чув (не впевнений, що достовірну) інфу. Що Луцьким ДЕПО володіє пан "проффесор"...

Гроші там є. Але, мені здаєтья, що це спосіб принизити існуючу владу. Для того, щоб "засланого козачка" сюди запіхнути.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцькі тролейбусники просять лучан підтримати їхню акцію протесту

Зараз, після цього аж побіжу! Чого я повинен розплачуватись за чиєсь невміння господарювати?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мне кажется что работники ДЕПО неправильно делали что ждали 4 месяца зарплаты

нужно было 3 месяца зазад поднимать вопрос

а то очень обидно конда на народе выезжают "керовники" наши

типа им нужно и лизин и топливо купить, а рабочим можно не платить

очень обидно

хоть сегодня "с матюками" добирался с варшавки - но на рабочих депо ниразу не в обиде

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чув (не впевнений, що достовірну) інфу. Що Луцьким ДЕПО володіє пан "проффесор"...

Гроші там є. Але, мені здаєтья, що це спосіб принизити існуючу владу. Для того, щоб "засланого козачка" сюди запіхнути.

а как он может владеть коммунальной собственностью?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ні яке підвищення тарифів не допоможе як не буде оплачуватись пільговиками 50% вартості тарифу перевезення, а решту не будуть компенсовувати ч-з субвенції з бюджету, як це роблять в Польщі чи Німеччині, так і буде по колу водії без з\п і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

страйкували вже в 2004... вистачить!

як буди в ж*пі там і залишились .......... зате було весело ;) сорі за офф

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знаєте, я зайшов сьогодні у диспетчерську депо і просто офігєл.

Наказ за 5 жовтня за підписом Патракеєва. Десяткам водіям призначена премія за вересень у розмірі від 25% до 35% окладу.

Цікаво, а багатьом з форумчан під час кризи призначають премії, ще й в таких обсягах?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

интересно, за что эти люди жили столько времени?.....скорее всего есть лазейка на неофициальный доход...нереально прожить столько времени без дохода...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хм ну мабуть премії це спроба втримати більш-менш нормальних водіїв.

Хоча премії коли основний колектив на підсосі. :angry:

ні яке підвищення тарифів не допоможе як не буде оплачуватись пільговиками 50% вартості тарифу перевезення, а решту не будуть компенсовувати ч-з субвенції з бюджету, як це роблять в Польщі чи Німеччині, так і буде по колу водії без з\п і т.д.

Тут коментар такий: держава просто перекладає зобовязання на наші плечі і комуналки.

Ніхто не чув такі слова влади?

"гроші на """"""" не було того року, не буде цього року, і не буде наступного"

Свіжий приклад - ті хто звертався до влади щодо покрівлі, ще в 2006-му таке почув.

интересно, за что эти люди жили столько времени?.....скорее всего есть лазейка на неофициальный доход...нереально прожить столько времени без дохода...

Хоч і не працюю в цій сфері, але затримку таку мав - неофіційний дохід = торгівля/ремонт і т.п.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

интересно, за что эти люди жили столько времени?.....скорее всего есть лазейка на неофициальный доход...нереально прожить столько времени без дохода...

да і взагалі, в нас в країні, без доходу прожити не так то і складно ...

тут тобі не європа, де ти не заплатив за квартиру, можеш опинитись на вулиці ...

а в нас, не платять і по декілька місяців..

+ в багатьох є свої "грядки", так шо їсти хоть шось та й буде ...

+ ніхто ж не забороняє підробляти ше десь...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знаєте, я зайшов сьогодні у диспетчерську депо і просто офігєл.

Наказ за 5 жовтня за підписом Патракеєва. Десяткам водіям призначена премія за вересень у розмірі від 25% до 35% окладу.

Цікаво, а багатьом з форумчан під час кризи призначають премії, ще й в таких обсягах?

А ти цікавився, яка у тих водіїв зарплата-то??..Думаю, що аби 1000 гривень перевалило....А водити таку "дуру", хоч і пів дня, із сотнею людей за плечима (до того ж - майже завжди акуратно), при "майстерності і повазі" великої частини наших водіїв легкових авто та маршруток....За таке нормальні гроші платити треба....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ти цікавився, яка у тих водіїв зарплата-то??..Думаю, що аби 1000 гривень перевалило....

у водилы больше 2000 зарплата, а ставка инженера - 4000. нормальные там зарплаты. кондуктора только копейки получают.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Становище у якому опинилось ЛПЕ назрівало давно, а що хотіти від ЛПЕ якщо собівартість первезення одного пассажира складає 86,6 коп.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а що хотіти від ЛПЕ якщо собівартість первезення одного пассажира складає 86,6 коп.

это суто моё ИМХО:

думаю если из тех 86.6коп выбросить Коре2квад, полив дачи шефа, ремонт часных и неочень автомобирей на мащносях ДЕПО, оплату електичества и телефона разных фирмочек что присосались к ДЕПО, зарлату проффсоюзых лидеров, цветы на 8е марта жене директора банка дафшего кредит на машину главному инженеру, и "остальные" мелочи - былобы чуть меньше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Те шо страйкують то це добре! але я б на їхньому місці перекрив би просто напросто тими траліками і 15-ками дорогу..... припустим по волі!

От тоді було б діло! а так ...... будем ми довго їздити в забитих маршутках....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

от щоб подовше страйкували. по місту на авто зараз набагато простіше

а як би не було авто? і в марші з бабулями їздить? як таке?

офф топік! мені цікаво куда сунеться пенсіонер в 8:00 зранку?! їх стікі почало їздить по маршуткам шо капец!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...