Перейти до змісту

акція протесту тролейбусників


IronSun

Рекомендовані повідомлення

от щоб подовше страйкували. по місту на авто зараз набагато простіше

Подумав тільки про себе, а те, що ранком народ мусить ідти пішком на роботу, в університет, по справам в таку ПОГОДУ (я не проти ходіння пішком, але не в таку погоду...), то це нічого, або якщо даже і влізши в маршрутку стояти зажатим, що довго це будеш згадувати не злим тихим словом... І це - а хай подовше страйкують, мені удобніше машиною проїхати... <_<

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 455
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Так тролік за раз народу вмістить як 3-4 маршрутки. Тролікі рулять (особливо коли потрібне щось не дуже габаритне перевезти) :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

краще міст перемоги - соборності а краще одночасно два перемоги і рівненьска , все , транспортний колапс місту гарантований )

Згоден! ;) таке відчуття що не їм зарплату не видавали 4 міс а нам:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вот бачите, все ж таки можуть їздити наші бабулі в маршрутках, то нічого страшного не буде якщо вони заплатять за тролейбус.. Хай всі платять за тралік..
неее ти не зрозмів! я за 2 тижні страйку тількі 1 раз бачів як бабуля платила за проїзд а так ............

Як показує практіка без "каруселі" (траліка) бабкі переходять на марші! скоро будеш в маршу заходить а там вже всі сидячі заняті бабульками з дедми)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1) Луцькі тролейбусники написали Ющенку, що починають втрачати свідомість

14:55

23.10

Близько 100 працівників Луцького підприємства електротранспорту страйкують під стінами Волинської обласної ради, вимагаючи виплатити їм заборговану заробітну платню та гідних умов праці. Про це 23 жовтня інформує репортер «Волинських новин».

Учасники мітингу озвучили звернення до Президента України Віктора Ющенка, в якому йдеться навіть про випадки втрати свідомості. Також у ньому стверджується, що їм не виплачують 5 місяців заробітну платню, а ще відключають опалення і газ за несплату комунальних послуг.

Звертають вони увагу й на порушення правил трудового договору. У випадку невиплати заробітної платні страйкарі готові застосовувати всі можливі законні методи протесту.

Цікаво, що деякі учасники мітингу тримали червоно-біло-чорні прапори Народної армії спасіння із написами «За нас!». У відповідь на запитання «При чому тут НАС до тролейбусників?» один з учасників акції сказав: «Чтобы поддержать и попиариться».

Тролейбусники також висловили недовіру луцькому міському голові Богдану Шибі й вимагали, аби волинський губернатор Микола Романюк або голова Волиньради Анатолій Грицюк вийшли й поспілкувалися із ними.

http://uzinform.com.ua/index.php?m=news&am...ew&nid=2272

2) Луцькі тролейбусники поїдуть пікетувати Тимошенко?

Жовтень

23

15:19

200915:19

Депутат Волинської обласної ради Володимир Бондар оприлюднив висновки робочої комісії, створеної на колегії Волиньради щодо ситуації на Луцькому підприємстві електротранспорту. Так, на думку комісії, у цьому питанні має бути принциповою позиція Луцької міської ради перед урядом щодо запровадження адресної допомоги замість пільг громадянам на проїзд. Про це повідомив 23 жовтня власкор ЗІКу.

За словами Бондара, Мінфін не підтримав позицію Волинської ОДА у цьому питанні. Комісія визнала роботу Луцької міськради незадовільною, оскільки за останні 2 роки муніципалітет допоміг Луцькому підприємству електротранспорту лише на суму 450 тисяч гривень. «За рахунок обласного бюджету зараз проблему вирішити неможливо… Це проблема не області, а міської громади», – зазначив Володимир Бондар. Він розповів, що гуляють чутки про доведення ЛПЕ до банкрутства. Зацікавлені у цьому є у сесійній залі, – каже депутат.

На думку заступника голови Волинської обласної ради Бориса Загреви, обласна влада може допомогти тролейбусникам на суму 500 тисяч гривень.

Депутат Ігор Гузь вважає, що всі пропозиції, які звучали дотепер, дозволяють вирішити проблему лише частково. Можна відшукати 2 мільйони гривень для виплати зарплати працівникам, однак загальна сума заборгованості – 6 мільйонів гривень. Тому, якщо за кілька днів уряд не вирішить питання ЛПЕ, депутат радить колективу їхати до Києва і пікетувати Кабінет міністрів. На думку Гузя, він і деякі інші депутати облради підтримають це.

Директор Луцького підприємства електротранспорту Костянтин Патракеєв розповів, що коли вдасться здійснити оптимізацію штатів, це дозволить скоротити місячні витрати підприємства на 300-350 тисяч гривень (раніше він же стверджував, що сума економії буде 500 тисяч гривень у місяць). Можливе і погіршення транспортного сполучення. Крім того, Патракеєв нарікає на несправедливість у розподілі субвенції за пільгові перевезення щодо електротранспорту. Щоб підприємство стабільно працювало, необхідна належна фінансова підтримка і підвищення плати за проїзд.

Начальник Головного фінансового управління Волинської облдержадміністрації Ігор Никитюк заперечив тезу директора ЛПЕ про несправедливий розподіл субвенції. «А тариф (на проїзд, – ЗІК) треба було піднімати давно».

Голова страйкового комітету обурений. «Ми чотири місяці голодаємо», – у розпачі стверджує він.

«Назвати винних тяжко, але можна… Богдане Павловичу, не звалюйте вину на адміністрацію», – сказав начальник головного управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації Микола Кучеренко. Він припускає, що і автоперевізники, і залізничники через компенсацію за пільговиків страйкуватимуть. Серед винних Кучеренко бачить і Патракеєва, який у минулому відповідав за транспорт у Луцьку. «Багато хороших маршрутів знаходяться не в тролейбусників, а в приватників», – сказав Микола Кучеренко

Луцький міський голова Богдан Шиба вкотре став порівнювати приватних перевізників з комунальними. Мер звернувся до колективу «тролейбусників»: «Необхідно негайно відновити роботу. За 11 днів страйку втратили більш 600 тисяч виручки». Шиба запевнив, що комунальне підприємство місто таки підтримувало, виплачуючи компенсації за пільговий проїзд студентів і школярів. Крім того, більше 2,5 мільйона гривень у минулому році надали з міського бюджету для ЛПЕ. Мер закликав у нинішній ситуації обійтися «без політичних заяв, без розмахувань шаблею».

Натомість страйкарі налаштовані категорично. Водій тролейбуса розповіла, що мусить працювати по 12 годин на добу, не маючи навіть часу на обід. «Ні одна людина не вийде на роботу, поки в кишені не буде грошей… Це вже не порушення оплати праці, а порушення прав людини», – каже працівниця.

Зміну керівництва підприємства Богдан Шиба пояснив так: «Та адміністрація не зуміла організувати роботи. До каси підприємства попадала заледве половина виручки… Підприємство не працює ефективно». Нагадаємо, що попередній директор ЛПЕ Іван Кубіцький зараз очолює департамент житлово-комунального господарства Луцької міськради. На думку Богдана Шиби, «не пізніше, як за 2 місяці буде проблема вирішена».

Голова профкому Луцького підприємства електротранспорту Анатолій Біляшевич обурений: «З травня ніхто не зробив висновки (тоді був перший страйк тролейбусників, – ЗІК)... Чого Шиба не спитав з Кубіцького?... Мене тоді обдурили. І вони не поїдуть, бо нема за що їсти».

Луцький мер знову попросив у облради перерозподілу субвенції за пільгові перевезення. «Міська рада ще додаткові кошти знайде», – запевнив міський голова.

Голова Волинської ОДА Микола Романюк зазначив: «Більше фінансування на пільгові перевезення нам очікувати нізвідки». Оптимізацію штатів ЛПЕ губернатор підтримує. «Премії платилися при збитковому підприємстві. Це і ваша вина, Богдане Павловичу. Але це вже у минулому». Зрештою, депутати домовилися про виділення додатково 500 тисяч гривень для тролейбусників за рахунок області.

На думку депутата Івана Карпомиза, за те, що заступник міністра фінансів дав «відписку» на попереднє звернення влади Волині щодо пільгового перевезення, його варто звільнити.

Депутат облради Сергій Слабенко запропонував відправити до Прем’єр-міністра Юлії Тимошенко цілу делегацію з депутатів облради і представників трудового колективу тролейбусників на чолі з головою Волиньради Анатолієм Грицюком. Проте цю пропозицію сесія не підтримала.

Депутат обласної ради Василь Дмитрук проінформував, що сьогодні Верховна Рада підтримала запит нардепа Катерини Ващук до уряду щодо ситуації на ЛПЕ.

Сесія також прийняла текст звернення до Президента, парламенту та Кабміну щодо врегулювання на законодавчому рівні питання забезпечення з Державного бюджету видатків на пільгове перевезення окремих категорій громадян.

http://zik.com.ua/ua/news/2009/10/23/201531

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

скоро будеш в маршу заходить а там вже всі сидячі заняті бабульками з дедми)

а стояти в маршрутці віра не дозволяє ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В нормальных маршрутках ездят только сидя. Это так, к слову ;)

В Севастополе каждый раз поражала ситуация. Заходят двое в маршрутку, а свободное место только одно. Они выходят и ждут следующую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Севастополе поражалв ситуация. Заходит пара в маршрутку, а свободное место только одно. Они выходят и ждут следующую.

Там по моєму до сих пір "газельки" чи не так?

п .с я так розумію висновок поста - ах які севастопольці , не те що волинське бидло ? )))

Та і не тільки в Севастополі багато Газельок, а і в Євпаторії - з жахом згадую ті роздовбані Газельки після яких даже в Богданах відчуваєш себе як в літаку першого класа...(це образно...)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там всего хватает:) "Мерсы", "Ивеко" и подобные комфортно-сидячие... "Газелей" не помню.

Вот только в "Богданах" могут ехать стоя, хотя тоже не особо охотно :)

Ну оно, это дифференцирование, понятно: цена в Богдане - 1.50, в бусе - 2.00 :)

Вывод, конечно, интересный :)

Вообще там люди более воспитанные, чем у нас. Хотя слишком задофига засовдепованы :)

Там маршруток намного больше - поэтому есть возможность ехать сидя ;)

И оплата там - на выходе ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Депошники, які страйкували в Харкові припинили свій страйк повіривши наслово керівництву муніципалітету про погашення заборгованості. Вони повиходили на роботу - а грошей їм не заплатили...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора харків'яни частину грошей отримали

В Луцьку тролейбусники можуть перекрити дороги. ВІДЕО

23 жовтня, 18:59

Працівники луцького підприємства електротранспорту, які сьогодні пікетували будинок Волинської обласної державної адміністрації запевняють, що якщо їх вимоги не будуть задоволені — вони паралізують рух на міських дорогах. Про це повідомляє репортер «Волинських новин».

Страйкарі запевняють, що боротися за свої права будуть «до останнього» і на поступки владі не підуть. Черговим кроком громади є лист на ім’я Президента України Віктора Ющенка, де транспортники вимагають повністю погасити заборгованість із заробітної плати.

В іншому випадку страйкарі перекриють дороги Луцька. Поки що, як повідомляли «ВН», на сесії Волинської облради обранці виділили для ЛПЕ лише 442 тисячі гривень.

http://www.volynnews.com/news/city/10716/

З.І. Там ще відео є

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Те шо страйкують то це добре! але я б на їхньому місці перекрив би просто напросто тими траліками і 15-ками дорогу..... припустим по волі!

От тоді було б діло!

От тоді була б тюрма.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Луцьку тролейбусники можуть перекрити дороги

форум читають )

ага, ми можем маніпулювати тролейбусниками :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Подумав тільки про себе...

завжди думаю про себе і своїх рідних. зазвичай так роблять усі люди зі здоровою психікою :0003:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Подумав тільки про себе...

завжди думаю про себе і своїх рідних. зазвичай так роблять усі люди зі здоровою психікою :0003:

Я підтримую те, що людина має думати перш за все за себе і родичів, але це не у всіх ситуаціях, адже ситуацыъ бувають рызними. Якщо щось людина зробила щось не для себе, чи попіклувалась не про себе то я так зрозумів по тому, що ти написав в цієї людини зразу ж не здорова психіка? На мою думку - це простий егоїзм!

Адже те, що ти написав - "от щоб подовше страйкували. по місту на авто зараз набагато простіше" ти з неповагою не тільки до пасажирів віднісся, а і до працівників ЛПЕ (Луцького підприєства електротранспорту), адже тобі краще буде щоб їм довше зарплату не видавали, адже так вони подовше не виїдуть на маршрути... :angry:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Подумав тільки про себе...

завжди думаю про себе і своїх рідних. зазвичай так роблять усі люди зі здоровою психікою :0003:

І після цього ми дивуємось, а чому так живемо погано? А все починається з цього, що Ви, шановний, написали! От і живемо так, і в світі про нас імідж ненайкращий. Те, що Ви говорите - це яскравий приклад сучасної української влади - вони піклуються тільки про себе і близьких, а на решту їм нас*ати. Не дай Бог Вам до влади прийти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...........................

........................... адже тобі краще буде щоб їм довше зарплату не видавали, адже так вони подовше не виїдуть на маршрути... :angry:

не пиши маячні, можна подумати я їм зарплати не даю. а їздити без траліків набагато удобніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І після цього ми дивуємось, а чому так живемо погано? А все починається з цього, що Ви, шановний, написали! От і живемо так, і в світі про нас імідж ненайкращий. Те, що Ви говорите - це яскравий приклад сучасної української влади - вони піклуються тільки про себе і близьких, а на решту їм нас*ати. Не дай Бог Вам до влади прийти.

не списуй свої особисті невдачі на інших. життя є життя. тобі ніхто нічого не зобовязаний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а їздити без траліків набагато удобніше.

А без машин на дорогах в миллион раз удобнее ездить на велосипеде и ходить пешком, не опасаясь, что какой-то очередной долбодятел будет валить на красный и чихать на всё, кроме себя любимого.

Как же заставить забастовать владельцев авто? *SCRATCH*

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а їздити без траліків набагато удобніше.

А без машин на дорогах в миллион раз удобнее ездить на велосипеде и ходить пешком

а без машин доріг би не було. тоді б я подивився куди б ти своїм двохколісним другом заїхав :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а без машин доріг би не було. тоді б я подивився куди б ти своїм двохколісним другом заїхав :lol:

Лол? По бездорожью байк идёт просто на ура ;) Это так. Для ознакомления ;)

И по грунту намного интереснее катать, чем нюхать выхлопные газы на трассе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ursa якщо все так класно з лєсіками то тра їх просто пенсіонерам роздати, а депо закрити нафік...

от тоді буде краса - велосепедисти по грунту десь полями, а автомобілісти без громадського транспорту по дорогам. ляпота!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ursa

от тоді буде краса - велосепедисти по грунту десь полями, а автомобілісти без громадського транспорту по дорогам. ляпота!!!

Ляпота була б, якби забрати особистий транспорт з центральних вулиць міста. Лише тролейбуси, автобуси та велосипеди. Вулиці відразу стали б просторнішими, а повітря чистішим. Ну це лише мрії...

А щодо тролейбусного страйку, то потрібно щоб місто підключилося до цієї проблеми, вийшло б на захист екологічного транспорту, щоб високопосадовці побачили, щоб без тролів місто не може. А то з таким успіхом ми "рогатих" не швидко побачимо на наших вулицях (чи взагалі можем не побачити) і дальше їздитимо оселедцями в долбошрутках. В п'ятницю був мітинг біля облради, прийшли лише працівники, хоча запрошували всіх бажаючих. Звичайно захід був погано прорекламований, але якщо він повториться, потрібно закликати пільговиків-бабульок, через яких і виникли проблеми...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І після цього ми дивуємось, а чому так живемо погано? А все починається з цього, що Ви, шановний, написали! От і живемо так, і в світі про нас імідж ненайкращий. Те, що Ви говорите - це яскравий приклад сучасної української влади - вони піклуються тільки про себе і близьких, а на решту їм нас*ати. Не дай Бог Вам до влади прийти.

не списуй свої особисті невдачі на інших. життя є життя. тобі ніхто нічого не зобовязаний.

По-перше, а чому на "ти"? ми знайомі? По-друге, якщо говорити про владу, то її обирають не для того, щоб вона реалізовувала свої особисті амбіції, а служила на благо державі і народу, як записано в Конституції. Саме цим вона зобов'язана людям, бо вони її вибирали. По-третє, тут обговорюються не особисті, а суспільні проблеми, які напряму залежать від тих, хто нами керує.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...