Перейти до змісту

акція протесту тролейбусників


IronSun

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 455
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Спілкувався зі знайомим водієм, вдалося дізнатися, що їм повністю закрили січень і виплатили по 350 грн. за лютий. Вимоги страйкарів - виплатити з/п до квітня включно і тоді вони виїжджають на лінію.

Також проскакувала інформація, що Луцьк отримав 400 тис. грн., а Миколаїв 600 тис. грн. субвенції

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...повністю закрили січень і виплатили по 350 грн. за лютий

звучит страшно... :(

этож надо было до такого довести

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно бачив як їхав тролейбус. Скоріше всього той, що привозить співробітників.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...Пільговики ж невинні, що влада їх так "кинула" разом з транспортниками.

Про пільговиків можна відкрити окрему тему. Поки для них проїз безплатний,вони їздять чи треба,чи не треба.Дома сидіти скучно,вот і їздять кожен день на старий ринок,а потім назад,по дорозі розповідаючи один одному як на одну копійку подорожчало щось.Це для них таке хоббі.

Раніше,я часто по роботі їздив в тролейбусах,тому й знаю.Дай їм адресну допомогу на проїзд готівкою - все одно не будуть так багато їздити,бо не потрібно це їм.

А про "тролейбусників" - ну дочекаются повної виплати,вийдуть на роботу,і вгадайте,що буде за декілька місяців?

Не давно випадково став свідком розмови робітників депо,розповідала знайомій,що керівництво обіцяло зразу погасити заборгованість по зарплаті першим,хто вийде на лінію. Але тут принцип базара,якщо всі продають по 10 гр. за один і той самий товар,а хтось по 8,то на нього всі нападають і заставляють підняти ціну...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

как бы хроново не было, но тролейбусниками нужно держатся, и требовать своевременной выплаты зарплаты

керівництво обіцяло зразу погасити заборгованість по зарплаті першим,хто вийде на лінію

хех, о вот токое не по пацански, ой не по пацански

это новое или старое?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це не по пацанськи, а по українськи. Скоріше за все нове: вже чув за нове, що залякувало судами і т.д. Схоже для пОЦа - це нормальні методи роботи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

керівництво обіцяло зразу погасити заборгованість по зарплаті першим,хто вийде на лінію.

нехай виходять всі дружньо і всі будуть перші, а якщо керівництво морознеться то за яйця його підвісити поки не погасить все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Керівництво в такий спосіб (коли обіцяє зарплатню першим, хто на лінію вийде), штовхає народ на штрейкбрехерство. Хтось дрогне, почне працювати, страйк зірветься. Це зрозуміло.

Але ж ситуацію з пільговиками теж необхідно розгрібати. Я, особисто, вважаю нечесним, що ветерани-пенсіонери-інваліди в місті мають пільги і по проїзду, і по оплаті за комуналку. Тоді коли такі самі категорії громадян в селі, такими пільгами просто не користуються. Ну проїдуться вони на автобусі міжміському кілька разів в рік (і то якщо водій змилується провезти їх безкоштовно). Ну вугілля може сільрада дешевшого "випише"... може... Так, що виходить міські пільговики автоматом отримують більше в грошовому співвідношенні. Несправедливо це.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

керівництво обіцяло зразу погасити заборгованість по зарплаті першим,хто вийде на лінію.

нехай виходять всі дружньо і всі будуть перші, а якщо керівництво морознеться то за яйця його підвісити поки не погасить все.

зранку сьогодні бачив синій маршрутний автобус, скоріше всього 15, який був з пасажирами

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як може бути транспорт збитковим коли постійно він загружений людьми, нехай там тіпа пільговики є, їх не так багато як здається. Це все штучно роблять, розбазарило керівництво гроші, а народ як завжди страдає.

в нас стільки одних чорнобильців, що їх кількість точно ніхто не зможе навіть дати, треба посто давати грошима, ну вот в селі людина собі прикінула не буду їздити так часто, а якщо і буду тоді заплачу... вот і все їй якусь суму налом дали і все. Диференційовано треба підходити, але в нас знову ж таки списків точних ветеранів і всіх пільговиків нема, тому що це золоте дно :) для не чесних на руку можновладців.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

post-4923-1276284030,53_thumb.jpg

Довго шукав, і нарешті таки нарив табличку... Дані ще за перший квартал 2008р.

Пробіг маршруток - 870 тисяч кілометрів, перевезено 2,317 мільйонів пасажирів.

Візьмемо для прикладу 15-й маршрут - близько 11км. Нехай кожен пасажир проїде весь маршрут (хоча в середньому, мабуть, це буде 5-6 зупинок) - 11км. Рахуємо заповненість маршрутки - 11 / 870 000 х 2 317 000 = 29 чоловік. Якщо "середній" пасажир проїде половину маршрута - то заповненість буде вдвічі меншою - 14-15чол. Хтось бачив середню заповненість "п'ятнадцятки" на рівні 10-15чол.? Місткість Богдан А-231 http://bogdan.com.ua/ru/models/city_bus/extra_large/a-231/performance.html - не менше 148чол...

Де гроші, і навіщо ЛПЕ ці маршрутки???

post-4923-1276284030,53_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

керівництво обіцяло зразу погасити заборгованість по зарплаті першим,хто вийде на лінію.

нехай виходять всі дружньо і всі будуть перші, а якщо керівництво морознеться то за яйця його підвісити поки не погасить все.

зранку сьогодні бачив синій маршрутний автобус, скоріше всього 15, який був з пасажирами

Виїхав аж 1(!) деповський автобус №26, на маршрут №15. Це нагадує минулорічний осінній страйк, коли виїхав спочатку 1 тролейбус. Мабуть таки скоро повиїжджають...

З.І. В Миколаєві повиїжджали тролі, трамваї поки стоять і далі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Довго шукав, і нарешті таки нарив табличку... Дані ще за перший квартал 2008р.

Пробіг маршруток - 870 тисяч кілометрів, перевезено 2,317 мільйонів пасажирів.

Візьмемо для прикладу 15-й маршрут - близько 11км. Нехай кожен пасажир проїде весь маршрут (хоча в середньому, мабуть, це буде 5-6 зупинок) - 11км. Рахуємо заповненість маршрутки - 11 / 870 000 х 2 317 000 = 29 чоловік. Якщо "середній" пасажир проїде половину маршрута - то заповненість буде вдвічі меншою - 14-15чол. Хтось бачив середню заповненість "п'ятнадцятки" на рівні 10-15чол.? Місткість Богдан А-231 http://bogdan.com.ua/ru/models/city_bus/extra_large/a-231/performance.html - не менше 148чол...

Де гроші, і навіщо ЛПЕ ці маршрутки???

Добавлю тепер дані про роботу автобусів за той же 1 квартал 2008 р.:

Автобуси загального користування

1. Січень:

Доходи від роботи - 18400 грн.

Витрати палива - 35883 грн.

Заробітна плата водіїв - 8205 грн.

Заробітна плата кондуктора - 5320 грн.

Витрати лізинга - 56220 грн.

Всього витрат -105628 грн.

Недофінансовано - 87228 грн.

2. Лютий:

Доходи від роботи - 21992 грн.

Витрати палива - 39038 грн.

Заробітна плата водія - 8205 грн.

Заробітна плата кондуктора - 5320 грн.

Витрати лізинга - 56102 грн.

Всього витрат -108664 грн.

Недофінансовано - 86672 грн.

3. Березень:

Доходи від роботи - 24860 грн.

Витрати палива - 41206 грн.

Заробітна плата водія - 8205 грн.

Заробітна плата кондуктора - 5320 грн.

Витрати лізинга - 56046 грн

Всього витрат - 110777 грн.

Недофінансовано - 85917 грн.

За 1 квартал недофінансовано витрат - 259817 грн.

Витрати лізинга по автобусах - 173,3 тис. грн

Економічні показники роботи на маршрутах

1. Січень:

Доходи від роботи - 719 тис. грн.

Витрати палива - 80468 тис. грн.

Всього доходів - 799,468 тис. грн.

Витрати на зарплату - 166,958 тис. грн.

Нарахування на зарплату - 61,540 тис. грн.

Витрати на паливо - 324,492 тис. грн.

Оплата лізинга - 377 тис. грн.

Всього витрат - 929,950 тис. грн.

ДОХОДИ - 799,468 тис. грн.

Недофінансованих витрат - 130,522 тис. грн.

2. Лютий:

Доходи від роботи - 764,364 тис. грн.

Перевезення по автозаводу - 85,354 тис. грн.

Всього доходів - 849,718 тис.грн.

Витрати на зарплату - 263,123 тис. грн.

Витрати на паливо - 475,159 тис. грн.

Витрати лізинга - 401,843 тис. грн.

Всього витрат - 1140,125 тис.грн.

Недофінансовано витрат - 290,407 тис. грн.

3. Березень:

Доходи від роботи - 838,600 тис. грн.

Перевезення по автозаводу - 83,000 тис. грн.

Всього доходів - 921,600 тис. грн.

Витрати на зарплату - 263,000 тис. грн.

Витрати на паливо - 425,0 тис. грн.

Витрати по лізингу - 406,0 тис. грн.

Всього витрат - 1094,0 тис. грн.

Недофінансовано - 172,4 тис. грн.

За 1 квартал недофінансовано витрат - 593,3 тис. грн.

Витрати лізинга по маршрутках -1199,3 тис. грн.

Витрати лізинга по автобусах - 173,3 тис. грн.

ВСЬОГО ВИТРАТИ ПО ЛІЗИНГУ -1372,6 тис. грн.

З.І. Сорі, що спочатку не все зразу кинув

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

TFA, якщо володієш інформацією, виклади сюди, для повноти картини: про яку кількість маршруток, водіїв та кондукторів йде мова? Тільки тоді можна буде провести хоч якийсь аналіз. Бо ця викладка показує збитковість маршруток, але з неї неможливо вияснити причини збитковості.

Я правильно зрозумів: це статистика тільки по маршруткам? Тобто коли ти пишеш "зарплата водіям та кондукторам", то маються на увазі водії та кондуктори маршруток, без аналогічних працівників тролейбусів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, по-перше, цей документ знайдений мною був десь в Інеті, рік тому десь, здається. Щодо показників роботи на маршрутах, то, ІМХО, це стосується лише автобусів, які працюють в режимі маршруток, оскільки цифри надто малі, як для зв'язки "автобуси+тролейбуси".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Автобуси загального користування

1. Січень:

Доходи від роботи - 18400 грн.

Витрати палива - 35883 грн.

Заробітна плата водіїв - 8205 грн.

Заробітна плата кондуктора - 5320 грн.

Витрати лізинга - 56220 грн.

Всього витрат -105628 грн.

Недофінансовано - 87228 грн.

2. Лютий:

Доходи від роботи - 21992 грн.

Витрати палива - 39038 грн.

Заробітна плата водія - 8205 грн.

Заробітна плата кондуктора - 5320 грн.

Витрати лізинга - 56102 грн.

Всього витрат -108664 грн.

Недофінансовано - 86672 грн.

3. Березень:

Доходи від роботи - 24860 грн.

Витрати палива - 41206 грн.

Заробітна плата водія - 8205 грн.

Заробітна плата кондуктора - 5320 грн.

Витрати лізинга - 56046 грн

Всього витрат - 110777 грн.

Недофінансовано - 85917 грн.

Хєрасє, нє?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"ВОРОВАТЬ" потрібно меньше !!!

Коли почався страйк мене це дуже здивувало !!! Адже депо має самі найкращі маршрути 9 і 15..

Тепер скажу вам скільки здавали водії 9 в касу підприємства.......аж 360-380 гр. ЗА ЗМІНУ !!!!

сьогодні план у приватного перевізника на цьому маршруті 800 гр.!!!!

Крадуть сволочі !!!

А шиба ГАНДОН з порочкою чмирів виріши повністю знищити депо.. і прибрати до приватних рук !!!. Всім це відомо.. тільки чомусь ніхто з прокуратури та сбу нічого не робить. Очевидно кінці тягнуть до вищів шяблів влади.

Заборгованість в 2 міліони гривень.. для бюджету це не гроші. І якщо постаратись то дуже легко можна знайти. Тим більше при сьогоднішній владі ))). Цікаву позицію вибрав Клімчук.. моя хата з краю.. вот коли вже почнуть вмирати з голоду водії і кондуктора..вот тоді я покажу,як рішаються питання.

Прикро, що вибрали таке помаранчеве чмо, як шиба богдан павлович.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"ВОРОВАТЬ" потрібно меньше !!!

Тепер скажу вам скільки здавали водії 9 в касу підприємства.......аж 360-380 гр. ЗА ЗМІНУ !!!!

Згоден, що на автобусах А069 через відсутність кондуктора, який видає квитки, не можна проконтролювати виручку. Тому, ІМХО, потрібно забрати в депо в першу чергу ці автобуси.

Автобуси загального користування

1. Січень:

Доходи від роботи - 18400 грн.

Витрати палива - 35883 грн.

Заробітна плата водіїв - 8205 грн.

Заробітна плата кондуктора - 5320 грн.

Витрати лізинга - 56220 грн.

Всього витрат -105628 грн.

Недофінансовано - 87228 грн.

2. Лютий:

Доходи від роботи - 21992 грн.

Витрати палива - 39038 грн.

Заробітна плата водія - 8205 грн.

Заробітна плата кондуктора - 5320 грн.

Витрати лізинга - 56102 грн.

Всього витрат -108664 грн.

Недофінансовано - 86672 грн.

3. Березень:

Доходи від роботи - 24860 грн.

Витрати палива - 41206 грн.

Заробітна плата водія - 8205 грн.

Заробітна плата кондуктора - 5320 грн.

Витрати лізинга - 56046 грн

Всього витрат - 110777 грн.

Недофінансовано - 85917 грн.

Хєрасє, нє?

Це автобуси загального користування, тобто маршрути №№ 5, 6, 7, 14, 21 і мабуть дачні теж сюди входять. Інша справа, що тепер ті маршрути за депо не закріплені.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, по-перше, цей документ знайдений мною був десь в Інеті, рік тому десь, здається. Щодо показників роботи на маршрутах, то, ІМХО, це стосується лише автобусів, які працюють в режимі маршруток, оскільки цифри надто малі, як для зв'язки "автобуси+тролейбуси".

ну то тут тільки зафіксований факт збитковості, а причини треба шукати. Ти думаєш що це - лізинг, я - кража готівки (водіями та кондукторами маршруток). Вони себе видають, на кожному страйку першими спішать здатися і вийти в рейс та й взагалі проти страйків. Не думаю, що це від свідомості, що за лізинг треба платити і т.д. Якби вони, як тролейбусники не бачили по пів року грошей, то бастували б з іншими. Приватники давно вирішили і питання краж готівки та соляри, і здачу плану, і метод визначення плану, і зацікавленність водія у збереженні маршрутки. Хто заважає перейняти досвід?

Тут вже писали, до здорожчання проїзду приватна маршрутка давала в середньому 10000 ЧИСТОГО прибутку, а після підняття цін на квитки на 33,33 %, буде давати більше 13000. З деповської маршрутки ще треба відняти на податки на кожних 100грн зарплати водія та кондуктора ~ 52грн податку. Залишиться > 10000, не думаю що лізингові платежі більше 10000грн з однієї маршрутки. Я свідомо відокремив маршрутки від тролейбусів, та опустив інші відмінності приватних і ЛПЕ-шних маршруток, вони нівелюються одна одною. А так легше розібратися чому маршрутки збиткові і як це виправити. Лізингові умови тяжче змінити чим припинити кражі готівки, тому я вважаю, що краще боротися з кражами. Тільки тоді маршрутки будуть працювати за призначенням - перекривати збитковість тролейбусів. Хоча якби були ті цифри, що я просив вище, то може й картина відрізнялася.

Є методи зменшення податків, також з приватного бізнесу, але нащо: ЛПЕ - один з найбільших платників податків. Найшли чим гордитися: кожний бізнес шукає легальні шляхи зменшення витрат, податків в тому числі, а ЛПЕ - навпаки.

ПС. Нащо забирати в ЛПЕ маршрути без кондукторів? В приватників немає кондукторів взагалі і не крадуть, бо ВСЕ ВЖЕ ДАВНО ПРИДУМАНО. Але ЛПЕ хоче придумати свій ровер, ню-ню.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nickel, мені абсолютно не хочеться знову розпочинати дискусію, оскільки прийдемо до того ж самого. Все сказано було раніше. Можу лише додати одне: якби в першу чергу міська влада була зацікавлена у стабільному розвитку ЛПЕ, то б ні цього страйку, ні проблем з цими маршрутками не було.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nickel, мені абсолютно не хочеться знову розпочинати дискусію, оскільки прийдемо до того ж самого. Все сказано було раніше. Можу лише додати одне: якби в першу чергу міська влада була зацікавлена у стабільному розвитку ЛПЕ, то б ні цього страйку, ні проблем з цими маршрутками не було.

вже не тільки я пишу, крадуть водії, крадуть кондуктори, при чому тут влада місцева чи загальнодержавна? Чому страйковий комітет не проведе експеримент: випустить маршрутки в рейс, але з своїми кондукторами (з тролейбусів). Ввечері хай порівняють виручку з попередніми днями: думаю всі ох...їють. Але страйкувати легше. Це саме може зробити нове керівництво: сідаєш в маршрутку і дивишся цілий день, щоб квитки видавались, щоб не повертались. Колись катався з знайомим водієм приватної маршрутки, якраз таким методом його моніторив хазяїн. І хоч знайомий старався тягнутися за якоюсь маршруткою, щоб та забирала всіх пасажирів собі, та й інші водії, коли бачили в нього хазяїна, дзвонили і питали: "що виручку моніторить?", почувши ствердну відповідь, також намагалися "протягнути" знайомого без пасажирів, із солідарності - сьогодні підніме план один хазяїн, завтра це зроблять всі. Хазяїн про це навіть не здогадувався, але сам знайомий визнавав це найреальнішим методом оцінювання об'єму виручки, а звідси і плану і зарплати. Хватало всім. Обоє відпочивали на Чорному морі, тільки на різних берегах: турецькому і українському, але ж це бізнес, можливо з людським обличчям.

П.С. ТFА, та не переймайся через нашу дискусію. Коли я звертаюся до тебе, то маю на увазі всіх, хто думає що проблеми в лізингу, владі і т.д., а чому саме до тебе, бо твої відповіді найаргументованіші, а не на емоціях, відчувається обізнанність. Та й без дискусії ніззя - істина не народиться ;).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nickel, причина кражі саме у тому, що те ЛПЕ нафіг нікому не треба, повторю це ще раз! Крім того, я недарма наводив ті цифри, там і без кражі проблем вистачає. А те, що Ви із готових цифр не можете сформулювати причин збитковості автобусів, то вже Ваші проблеми...

А щодо своїх пропозицій, зв'яжіться з кимось із начальства ЛПЕ, а раптом вони візьмуть щось до уваги

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

nickel, причина кражі саме у тому, що те ЛПЕ нафіг нікому не треба, повторю це ще раз!

Вона потрібна працівникам!!!, пільговикам, поки держава тримає взяті на себе зобов'язання безкоштовного їх перевезення, замість живих грошей.

І саме працівники повинні приймати участь в житті ЛПЕ. Але ж страйкувати легше.

Крім того, я недарма наводив ті цифри, там і без кражі проблем вистачає. А те, що Ви із готових цифр не можете сформулювати причин збитковості автобусів, то вже Ваші проблеми...

повторюсь: з цих цифр видно збитковість, а не її причину. Те що лізинг - найбільша стаття витрат, ще не означає що це причина. Проведу аналогію: я торгую одягом, моя найбільша стаття витрат - товар. То може мені від неї відмовитись і я стану мільйонером? Чи краще дати по руках продавцю, який в мене в магазині торгує своїм товаром?

А щодо своїх пропозицій, зв'яжіться з кимось із начальства ЛПЕ, а раптом вони візьмуть щось до уваги

а я думав, що це ти спілкуєшся з працівниками і це зробиш ;) . Вибач, якщо помилявся, більше не буду, серйозно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...