Перейти до змісту

акція протесту тролейбусників


IronSun

Рекомендовані повідомлення

Так що повністю ймовірно, що побідних страйків більше і не буде
будуть так як немає ще навіть проєкту закону нете щоб його уже прийняли.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 455
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Їхав в тролейбусі, кондукторша чемно просила перед виходом віддавати квитки їй, мотивуючи це тим, що це єдиний метод отримати хоч якісь гроші. Більшість пасажирів віддавали, і гадаю, - це правильно, хоч ЛПЕ і не отримає додаткового прибутку :glare:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже третій день тролейбуси ходять по хз якому графіку. Можна прождати 20хв. Зате потім їхатиме аж троє в одному напрямку (№ 1, 2, 1-в депо)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тут палка з двома кінцями, з одної сторони віддаючи квитки ти допомагаєш кондукторові вижити, а з іншої віддаючи квитка ти прирікаєш ЛПЕ на банкрктство, так що тут ще не ясно що більш правильно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їхав в тролейбусі, кондукторша чемно просила перед виходом віддавати квитки їй, мотивуючи це тим, що це єдиний метод отримати хоч якісь гроші. Більшість пасажирів віддавали, і гадаю, - це правильно, хоч ЛПЕ і не отримає додаткового прибутку :glare:

Написавши цей пост - ти розпочав наступний холівар :lopata: Тут багацько людей, що виступають проти таких вчинків.

P.S. Я повністю підтримую твої дії - сам так робив :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут багацько людей, що виступають проти таких вчинків.

На даному етапі, коли працівники місяцями не бачать з\п - це виправданий вчинок!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Написавши цей пост - ти розпочав наступний холівар :lopata: Тут багацько людей, що виступають проти таких вчинків.

P.S. Я повністю підтримую твої дії - сам так робив :)

Пам'ятаємо хто був ініціатором попереднього підвищення ціни проїзду?

Цікаво коли буде наступне ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На даному етапі, коли працівники місяцями не бачать з\п - це виправданий вчинок!

А ти думаєш ті місяці без з/п вони за божим духом жили чи завдяки таким "виправданим вчинкам"? Видно, запас міцності таки був, а то б давно порозбігались.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проблема з інтервалами пояснюється нестачею робочих машин + місячний простій дає свої результати: тролейбуси з'їжджають з маршрутів через тех. причини.

Щодо монетизації пільг, є така думка, що вони не вирішать проблеми. Наче невигідно. Нічого сам не можу сказати, це треба вирахувати і побачити в дії. А Волинь має стати першою областю, де буде проведено ЕКСПЕРИМЕНТ, наче з 2-го півріччя, тобто з липня щодо запровадження адресної допомоги пільговикам. От тільки чи встигнуть оформити це...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То что много ездят льготников, конечно да! Но скажите мне, неужели сложно на каждой остановке вывесить график когда троллейбусы приходят на остановку, и те же маршрутки 15 и 9. Неужели так сложно ходить по графику, Если я подхожу на остановку, и вижу что троллейбус будет через 2 минуты, я наверное, таки подожду и поеду троллейбусом, а не сяду на маршрутку. Пусть это будут не большие деньги, но хоть какие-то деньги! Мне кажется, просто руководство не компетентное, ну или опять личная выгода и.т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ти думаєш ті місяці без з/п вони за божим духом жили чи завдяки таким "виправданим вчинкам"? Видно, запас міцності таки був, а то б давно порозбігались.

Ага, завдяки махінаціям з квитками кожен кондуктор вже добудовує собі котедж за містом і т.д., і взагалі це найбільш прибуткова професія у Луцьку :closedeyes:

а якщо серйозно, за рахунок чого жили працівники ЛПЕ? Можу лише здогудаватись, але можливо: за з\п яку вони отримали за минулі к-ка місяців одразу ( попередній страйк), брали в борг, інший член сімї працює на іншій роботі і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага, завдяки махінаціям з квитками кожен кондуктор вже добудовує собі котедж за містом і т.д.

Котедж, може, і не добудовують, але пару гривень щодня на кишені мають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну так а шо їм..:( з голоду повмирати?

..то ж люди сім!ї мають, мусять якось викручуватись.

це життя...

"ситий голодному не товариш" -- так було, є і буде завжди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та що тут казати.....якщо вже є такі люди, які заздрять бездомним і тим, хто просить милостиню, рахуючи їхні "прибутки", то що вже за тролейбусників говорити. Черствіють люди і все...

Так, повертати білети неправильно, але коли в цій системі взяти конкретних людей, які півроку не отримували з/п і не мають змоги навіть нормально харчуватися, коли уявити себе на їхньому місці, то ця система дасть тріщину.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага, завдяки махінаціям з квитками кожен кондуктор вже добудовує собі котедж за містом і т.д.

Котедж, може, і не добудовують, але пару гривень щодня на кишені мають.

якраз те що вони кладуть у кишеню і не доотримує підприємство, яке має платити їм ЗП. І не думаю що коли вчасно їм платили ЗП що вони таким не займались.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маршрутки подешевшають - однак лише на місяць

18 червня, 11:38

На позачерговому засіданні виконкому Луцької міської ради ухвалено рішення знизити тариф проїзду в міських маршрутках № 15 та № 15а – відтепер вартість квитка на цих маршрутах коштуватиме півтори гривні для дорослих і одну гривню для дітей від семи до 14 років.

Таке рішення влади прийняте відповідно до звернення Луцького підприємства електротранспорту, котре хоче вивчити вплив зниження тарифу на збільшення пасажиропотоку.

Новий тариф діятиме визначений період - із 21 червня до 31 липня 2010 року.

«Цей крок мені нагадує вдавану політичну амністію на проїзд лучанам терміном на один місяць. Якщо тариф зменшувати, то необхідно зменшувати всім перевізникам. Це було би чесно та справедливо по відношенню до громади», - коментує депутат Луцької міськради Андрій Козюра.

Обранець зауважив, що півроку тому тариф на проїзд зріс до двох гривень. Влада переконувала, що підвищення тарифу цілком обґрунтоване. Тоді, як собівартість перевезення одного пасажира у маршрутці № 15 становила 1, 86 гривні, а на 9-му маршруті – 2, 63 гривні.

http://www.volynnews.com/news/city/15910/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якраз те що вони кладуть у кишеню і не доотримує підприємство, яке має платити їм ЗП. І не думаю що коли вчасно їм платили ЗП що вони таким не займались.

Впевнений, якщо б працівникам зробили нормальні умови праці і вони були впевнені, що будуть отримувати достойну, регулярну з\п, вони б дорожили і трималися за свою посаду, тоді керівництво ЛПЕ могло б підвищити контроль за кондукторами і водіями - це б дозволило суттєво зменшити махінації із квитками та домогтися того, щоб транспорт їздив би по графіку. І всі сторони були б задоволені...ЛПЕ в повному обсязі отримувало б грошові надходження, кондуктори\водії - мали б впевненість, що щомісяця регулярно отримуватимуть з/п, пасажири - отримали б громадський транспорт, який їздить за графіком.

^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Frooom, :ok2:

Якщо детально проаналізувати діяльність будь-якого державного п-ва, то ситуація, загалом, буде аналогічна. Всім потрібні гроші, умови, достойна ЗП, от тільки де взяти кошти?

А маркетологів (чи аналітиків) ЛТП точно потрібно гнати, бо нарахувати собівартість (без прибутку) перевезення одного пасажира на 9 маршруті в об'ємі 2,61 грн. і це при умові, що маршрут іде через все місто і кінцевими станціями є густонаселені райони, в які постійно намагаються добратися дуже багато людей, взагалі є верхом геніальності. Добре, що вони бізнес-план приватним перевізникам не складали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Впевнений, якщо б працівникам зробили нормальні умови праці і вони були впевнені, що будуть отримувати достойну, регулярну з\п, вони б дорожили і трималися за свою посаду, тоді керівництво ЛПЕ могло б підвищити контроль за кондукторами і водіями - це б дозволило суттєво зменшити махінації із квитками та домогтися того, щоб транспорт їздив би по графіку.

Суддя Зварич сцуко, наприклад, тож не вчасно зарплату отримував і не мав нормальних умов праці...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Суддя Зварич сцуко, наприклад, тож не вчасно зарплату отримував і не мав нормальних умов праці...

чиновники та депутати, то окрема кагорта людей - тим с-ки не плати - красти будуть :sm128:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Маршрутні таксі перетворяться на автобуси

2010-07-13

Із 1 січня 2011 року усі маршрутні таксі, місткістю понад 21-е пасажирське місце, будуть працювати у звичайному автобусному режимі. Про це під час прес-конференції повідомив Луцький міський голова Богдан Шиба. Вартість проїзду буде такою ж, як в громадському транспорті. Наразі вона становить 1 гривню. Проте, за словами міського голови, під час укладання нових договорів з перевізниками у листопаді-грудні цього року, буде здійснено розрахунки і доведено їх до економічно обґрунтованих. Відтак, якою буде вартість перевезень станом на 1 січня 2011 року, невідомо. На це впливає чимало чинників і не останній з них – вартість пального. Як розповів Богдан Шиба, автобуси і надалі зупинятимуться на визначених для маршрутних таксі та тролейбусів зупинках. Обмежень в пільгових перевезеннях не буде.

http://www.lutsk.ua/oper/3563_print.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а повернути гроші людям за те що ми давно платимо ціну, котра у 2 рази більша він випадково не хоче? :))))) хоча б у вигляді добудови фонтану

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 10 місяців потому...

Скопіюю в цю тему

Луцькі тролейбусники не хочуть нового директора

Сьогодні, 17:21

До Луцького міського голови Микола Романюка колективно звернулися працівники Луцького підприємства електротранспорту, аби він залишив на посаді директора ЛПЕ Володимира Пуца на ще один рік.

Про це йшлося 16 травня під час прийому громадян у Луцького міського голови, пише «ВІП».

Колективне звернення працівників Луцького підприємства електротранспорту до Миколи Романюка проходило досить бурхливо.

Тролейбусники вимагали у мера, аби він продовжив контракт нинішньому директору цього підприємства Володимиру Пуцу.

Нагадаємо, в кінці травня у Пуца закінчується контракт з підприємством електротранспорту.

Міський голова сказав працівникам ЛПЕ, що він прийняв остаточне рішення про звільнення і змінювати його не буде.

«Не буде він працювати, тому що сьогодні доведено до такої ситуації… Він як чоловік хороший, частково керівник, але є багато питань. Коли я представлятиму нового, вам все скажу. Він не бачить перспективи там нормальної. Безгосподарності тьма, неефективно використовуються кошти, проколів по судах тьма, гроші міського і тролейбусного бюджету просто в трубу, не має там ефективного менеджменту», - переконує Романюк.

Проте тролейбусники кажуть, що їм набридла часта зміна директорів. Стверджують: від зміни керівництва нічого не зміниться, а таких керівників, як Пуц, за останні роки в них не було.

«За всі роки роботи це четвертий директор, під час роботи якого я нарешті получив інструмент. Скати покупляли, апарати нові. А то один лежав на дивані мемуари писав, другий – ходив, сміявся, третій – ходив, казав, що люди в нього працюють, а цей починає хоч трохи людям платити, люди ж працюють», - розповів один з працівників ЛПЕ.

Проте Романюк все-таки твердо стояв на своєму, і тролейбусники сказали йому, що, якщо змінять директора, «буде шуміха і забастовки».

«Ви хочете, щоб піднімалась якась шуміха? Для чого це? Ми ж не будемо мовчати. Люди так і сказали…Це ніхто не лякає вас, ніхто не упрікає, люди сказали – забираєте директора – стаємо на забастовку. Ми прийшли і принесли відповідь від всіх», - попередили представники ЛПЕ.

Опісля цього міський голова Луцька запропонував їм зустрітись на наступному тижні, де доведе протилежне підопічним Пуца на цифрах.

http://www.volynnews...voho_dyrektora/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...