Перейти до змісту

акція протесту тролейбусників


IronSun

Рекомендовані повідомлення

А щодо своїх пропозицій, зв'яжіться з кимось із начальства ЛПЕ, а раптом вони візьмуть щось до уваги

а я думав, що це ти спілкуєшся з працівниками і це зробиш ;) . Вибач, якщо помилявся, більше не буду, серйозно.

Пропозиції не мої, по-перше. По-друге, маю досвід щодо пропонування свого часу деяких своїх, зразу ж знаходилися контраргументи, щоб їх не брати до уваги. Пропадає бажання ще щось їм пропонувати...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 455
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Це автобуси загального користування, тобто маршрути №№ 5, 6, 7, 14, 21 і мабуть дачні теж сюди входять. Інша справа, що тепер ті маршрути за депо не закріплені.

Озвучені були цифри за деякі місяці. Я намагався акцентувати увагу саме на цифрі ЗП.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пропозиції не мої, по-перше. По-друге, маю досвід щодо пропонування свого часу деяких своїх, зразу ж знаходилися контраргументи, щоб їх не брати до уваги. Пропадає бажання ще щось їм пропонувати...

Вірю, сам був в схожій ситуації: люди знайдуть 100 причин, щоб цього не робити і жодної, щоб це зробити, навіть якщо це треба тільки їм. Я ж говорю: легше страйкувати. :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звісно легше! В таку спеку це найкраще!

Виявляється, що я маю знайомого, яки працює в ЛПЄ слюсарем, так я по ньому не помічав, що він без зарплати пів року, з пивом і цигарками постійно бачу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво - вже пройшов більше ніж місяць страйку. Працівникам ДЕПО за ці дні бухгалтерія нарахує з/п і в якому обсязі? :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

були у нас уже Івеко де уйшли в Київ так і уйде і вся лізингова техніка....

а на місце їх прийдуть 200місні автобуси, де будуть платити водіям командировочні + З\П... інформація не підтведжена.

І неступне державне підприємство ЛТУ знову зникне як АТП 10727 і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Завтра, наче, мають повиїжджати тролейбуси

По Аверсу сьогодні показували, що мають їздити завтра, але борг по з/п ще є

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Завтра, наче, мають повиїжджати тролейбуси

По Аверсу сьогодні показували, що мають їздити завтра, але борг по з/п ще є

нет в нашей стране справедливости

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звільняють по якійсь там статті деяку частину персоналу.. Або кажуть за власним бажанням.

Чув таке..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а керовников по "какой то там статье" уволить нельзя что люди работают без заработной платы?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тролейбуси їздять. богдани теж.

акція протесту тролейбусників тимчасово призупинена

:rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

..телефонував сьодні в депо.

може когось цікавить.... проїзні квитки травневі будуть дійсні в термін до 2 липня цього року.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про перспективи ЛПЕ:

Луцьке депо припинило страйк, бо тролейбусники «нікому не потрібні»

14 червня, 10:54

З 14 червня працівники «Луцького підприємства електротранспорту» вийшли на роботу: усі тролейбуси та маршрутні таксі під номерами 9, 9а, 15 та 15а знову курсують Луцьком.

Нагадаємо, що підприємство не працювало з 12 травня через велику заборгованість із заробітної плати.

Рішення про вихід на роботу було прийнято не зважаючи на те, що борг станом на 1 червня складає п’ять мільйонів 235 тисяч гривень. Керівник підприємства Володимир Пуц пояснює, що з цих коштів 2,8 мільйона боргу складали державні субвенції, які були частково погашені. Перші 1,4 мільйона надійшли на початку травня, опісля були платежі в розмірі 434 тисяч гривень та останній – 11 червня в розмірі 180 тисяч.

Пуц повідомляє, що лише за рахунок державних субвенцій ситуація на підприємстві не покращиться. Не поліпшить ситуацію і монетизація пільг. За його словами необхідно оптимізовувати склад обслуговуючого колективу та підвищувати дисципліну на підприємстві.

Як приклад, збитковість маршрутів 9 та 9а Пуц пояснює тим, що значна частина виторгу не поступала до каси підприємства.

Нині за словами керівника на ЛПЕ працює 152 водії тролейбусів, 234 кондукторів, 135 водіїв маршруток та 268 чоловік обслуговуючого персоналу.

Скорочень не уникнути

Між тим, як коментує Пуц скорочень та звільнень за час страйку поки що не було. За власним бажанням протягом простою підприємства звільнилося близько 20 осіб, ще з десяток заяв лежать на розгляді.

Близько 80 працівників підприємства отримали від керівництва догани за дисциплінарні порушення: прогули, невихід на роботу, невиїзд на лінії. Деякі працівники підприємства побоюються, що таким чином керівництво хоче їх позбутися.

«Є догани і суворі догани, і розглядали ми порушення на фінансово-господарських комісіях. Безпричинно нічого тут не робиться… Ми не сторонники, аби рубати з плеча, відправляти людей на вулицю. Але якщо підуть – підуть ті, які цього дійсно заслужили», - прокоментував Володимир Пуц.

Голова профкому ЛПЕ Віталій Герасим’юк погоджується, що є дисциплінарні порушення, проте на його думку починати роботу підприємства з доган новий директор не повинен був. Між тим профком констатує, що оптимізація кадрів потрібна.

«Скорочення має бути, якщо ми хочемо вижити. З такою кількістю людей, ми не зможемо вижити в умовах ринку. Будемо, звичайно, враховувати сімейний стан кожного працівника, кожну окрему ситуацію», - прокоментував Герасим’юк.

Профспілка підприємства також 15 червня чекає розгляду апеляційного оскарження стосовно визнання страйку працівників незаконним. Голова профкому констатує, що необхідної процедури працівники дійсно не дотрималися, проте і страйком простій підприємства Герасим’юк не називає.

«Ви не вважаємо, що це страйк, а нужда людей. Кожна людина повинна за щось жити. Це ми намагалися довести», - коментує голова профкому ЛПЕ.

Техніка готова менш, ніж на половину

Іншою причиною збитковості підприємства керівник Володимир Пуц називає погане технічне оснащення ЛПЕ. За його словами техніка готова до роботи на 45%. Якщо підвисити цей коефіцієнт до 70-80 % - вдасться погасити заборгованість.

Однак, ресурсів для покращення технічного оснащення обмаль. Пуц зазначає, що ремонтувати техніку підприємство буде за рахунок погашення дебіторської заборгованості та зменшення виробничих запасів, тобто розпродажу тієї техніки, яка підприємству не потрібна.

Нині підприємству за послуги з нерегулярних перевезень, рекламу та роботу спецтехіники, винні близько одного мільйона гривень.

Борги ж самого підприємства по виплаті за угодою лізингу складають 260 тисяч за травень. На червень запланована виплата 360 тисяч. Такі платежі займають приблизно 20% від суми виторгу підприємства, - коментує Володимир Пуц.

Страйку – бій?

Рішення про вихід на роботу, працівники спільно з керівництвом прийняли за результатами спільних 12 зустрічей та обговорень. Нині на лінії вийшов увесь справний транспорт.

«Ми погодилися вийти на таких умовах, що зрозуміли, що ми нікому не потрібні…Я обійшов усі інстанції і мера, і обласну раду. Коли ми зустрічалися з Клімчуком (Борис Клімчук – голова ВОДА – «ВН»), він сказав, що буде добиватися субвенцій, а потім увечері по новинах я почув зовсім інше. Що ми можемо самі заробити – так і будемо жити», - прокоментував Віталій Герасим’юк.

Про конкретні строки, коли працівники отримають заробітну плату, колектив і керівництво не домовилися. Проте Володимир Пуц зазначив, що увесь виторг підприємства в першу чергу піде на виплату богів кондукторам та водіям. Інженерно-технічному персоналу доведеться зачекати.

Голова профкому каже, що на рішення повпливали і численні дзвінки пенсіонерів на підприємство.

Він також повідомив, що колектив ЛПЕ намагалися втягнути у політичні акції різні популярні політичні сили. Герасим’юк припускає, що це відбувалося через бажання популяризувати свою партію чи блок за рахунок проблеми тролейбусників. Проте конкретної допомоги політики не пропонували – хіба пропонували поскандувати під стінами ВОДА і перед телекамерами.

http://www.volynnews.com/news/city/15794/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні бачив одного підбитого траліка, якого тягнув тягач і один на Відродження (гармошка) ледь не обірвав цілу купу дротів і ледь не завалив стовби. Втратили кваліфікацію?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні бачив одного підбитого траліка, якого тягнув тягач і один на Відродження (гармошка) ледь не обірвав цілу купу дротів і ледь не завалив стовби. Втратили кваліфікацію?

понабирали чайників зелиних :naezd:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні бачив одного підбитого траліка, якого тягнув тягач

В ДТП попав, чи просто зламався?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У Януковича хочуть монетизувати пільги

Накінець то! Дочекали хоть якихось зрушень в даному питанні.. Вже почали лунати перші ідеї з команди Президента. Це обнадіює, можливо за рік-два чудо все-таки станеться і пільги замінять грошовою допомогою.

Крок непопулярний, лае потрібний. І враховуючи, що до виборів ще довго - все це реально може здійснитися.

Так що повністю ймовірно, що побідних страйків більше і не буде :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...