Перейти до змісту

акція протесту тролейбусників


IronSun

Рекомендовані повідомлення

Тоді що в тій статті цікавого? Чергове окозамилювання.

Дякую Шибі за цифри. Рахуємо:

1. Варіант 12 000 000 (як просить ЛПЕ).

12000000/27000=444 на рік

444/12=37 на місяць

37/2=18.5 поїздок тролейбусом туди/назад

2. Варіант 8 400 000 (як має ЛПЕ)

8400000/27000=311

311/12=26

26/2=13

навіть в гіршому варіанті можна їздити через день, не шукаючи додатково ні копійки. Моя мама пенсіонер, робить ~ 5 обов'язкових поїздок в місяць (раз в тиждень на ринок - 4 і на пошту по пенсію - 1). Всі інші поїздки по потребі/бажанні. Місячна економія 16 грн, річна майже 200 грн. І це в найгіршому другому варіанті, а в першому більше 300 грн. Дачніки купують місячні абонементи на зекономлені зимою гроші. Депо щодня отримує живу копійку. І овци цели і волкі сити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 455
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Тоді що в тій статті цікавого? Чергове окозамилювання.

Думка мера про це все, що відбувається і взагалі про те, чи скоро цей страйк завершиться

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Патракеєва звільнили

28 травня, 16:37

Луцька влада таки змінила директора підприємства електротранспорту.

Про це повідомив міський голова Богдан Шиба – пише ВІП .

За словами Богдана Шиби, новим очільником Луцького підприємства електротранспорту став Володимир Пуц.

Натомість нинішній директор ЛПЕ Костянтин Патракеєв повернеться на роботу до Луцької міськради заступником директора департаменту економіки.

http://www.volynnews.com/news/city/15433/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Патракеєв таки добився свого. Він 100% чиновник, а в ЛПЕ треба господарника.

Нового директора не знаю зовсім. Що то за людина?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ех... Якби такого, як Володимир Марушкін, який був до Кубіцького. Він любив тролейбуси, був справжнім господарником, багато чого зробив для ЛПЕ, налагодив капітальний ремонт тролейбусів, та інші здобутки... Про Володимира Пуца теж вперше чую, в ЗМІ конкретного про нього нічого не написано.

До речі, сьогодні бачив тролейбус №209 (довгий Богдан) з кульками спереду. Очевидно, хтось замовляв із випускників

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Міська рада розірвала із луцьким підприємством електротранспорту договори на перевезення пасажирів автобусами за маршрутами #5, 6, 7, 14 та 21. Поки що на цих маршрутах їздитимуть приватні перевізники.

Джерело: газета "Твій вибір", #21.

А я й не знав, що ці маршрути також були віддані ЛПЕ. Маршрутки, які працювали на цих маршрутах також мабуть лізингові. Цікаво що з ними буде тепер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я й не знав, що ці маршрути також були віддані ЛПЕ. Маршрутки, які працювали на цих маршрутах також мабуть лізингові. Цікаво що з ними буде тепер.

Можливо на 9-ий та 15-ий маршрут поставлять...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На тих маршрутах їздили ті самі А069 і якщо ніхто не помітив, то вже з півроку ці маршрути не функціонували, відповідно ті 5 автобусів перейшли на маршрути №№9/9а

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Міська рада розірвала із луцьким підприємством електротранспорту договори на перевезення пасажирів автобусами за маршрутами #5, 6, 7, 14 та 21. Поки що на цих маршрутах їздитимуть приватні перевізники.

Джерело: газета "Твій вибір", #21.

А я й не знав, що ці маршрути також були віддані ЛПЕ. Маршрутки, які працювали на цих маршрутах також мабуть лізингові. Цікаво що з ними буде тепер.

Шкода, бо в основному на тих маршрутах їздили пенсіонери (ну, ще студенти на 5-ці). Маршрути були такими, що майже всі вели до дачних масивів. Приватникам буде пох на пільговиків

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

[quote name='Nietzsche' date='01 июня 2010 - 09:16' timestamp='1275372964' Приватникам буде пох на пільговиків

приватникам будет пох на "пільговиків" до тех пор, пока государство не введет прозрачную схему компенсации перевозок этих самых "пільговиків"...

так что, приватники здесь не при чем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні зранку новий директор ЛПЕ розмовляв зі страйкарями, пропонуючи виїхати на маршрути, але при цьому виручку спрямовувати лише на виплату з/п, оскільки грошей, які мала перечислити держава, ще не буде 2 тижні. Проте працівники вказали про неможливість цього, а якщо і так зробити, то доведеться платити штраф за невиплату лізингу, мовляв, таке вже проходили. Крім того, не вистачатиме грошей на ремонт тролейбусів, що призведе до катастрофічного зниження випуску машин і не буде на чому їздити. Чим все закінчилося, не знаю, бо не було часу слухати до кінця...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шкода, бо в основному на тих маршрутах їздили пенсіонери (ну, ще студенти на 5-ці). Маршрути були такими, що майже всі вели до дачних масивів. Приватникам буде пох на пільговиків

Стоп. А що в ЛПЕ-шних маршрутках пенсіонерів возять/возили безкоштовно? Мабуть що ні. А за остальних пільговиків, які мають право безкоштовного проїзду у маршрутних таксі, міська влада домовилася з приватниками, що відтепер будуть возити всіх пільговиків, а не так як раніше - не більше 5 одночасно. Так що не має значення кому належить маршрут.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якраз ті 5 маршрутів (№№5, 6, 7, 14, 21) працювали в режимі автобусних маршрутів. Там проїзд був, як у тролейбусах. Спочатку пільговики їздили безкоштовно, але з початком фінансових труднощів на ЛПЕ, всі стали платити по 1 грн., включаючи пільговиків...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шиба не вірить, що монетизація пільг врятує ЛПЕ

01 червня, 11:16

Луцький міський голова Богдан Шиба не проти будь-якого варіанту розв’язання ситуації на Луцькому підприємстві електротранспорту, в тому числі переведення пільг на адресну допомогу. Проте, така реформа навряд цілком вирішить проблему – вважає він.

Про це міський голова повідомив 1 червня на прес-конференції.

Нагадаємо, що у Луцьку 20 день триває страйк працівників Луцького підприємства електротранспорту.

«Я вважаю, якщо чесно, що не вихід - перехід на адресну дотацію. Проблема не в тому, в якому вигляді надається. Пільг забагато. В Луцьку 40 тисяч пільговиків. Чи їм адресно, чи безкоштовно – все одно треба величезні кошти, аби це забезпечити», - зазначив Шиба.

Він пояснив, що у Луцьку 27 тисяч людей мають право на безкоштовний проїзд. За мінімальними підрахунками перехід на грошовий еквівалент пільг обійдеться у 27 мільйонів гривень. Поки що державні субвенції для пільгових категорій для підприємства на рік становлять 12 мільйонів, з яких виплачено лише вісім.

«Якщо переходити на адресну допомогу – ми маємо чесно сказати, що буде виділено 10 мільйонів, а не 27, тільки третина тієї пільги. І буде сказано кожному пільговикові, або ти їздиш кожен третій день – або ходиш пішки. Треба сказати правду, що потрібне істотне обмеження пільг», - прокоментував міський голова.

«Що - треба міліціонерам, прокурорам, і всім решта безкоштовний проїзд в громадському транспорті? Невже ми не розуміємо, що світ вже змінився за 20 років і ці люди не потребують. Вони мають засоби для пересування значно кращі. Але цим хтось користуються, роблять собі посвідчення», - продовжив Шиба.

«Тут на місці можна на мене звалити, я залишаюся крайнім, ніби тому що не вибиваю гроші, не малюю їх. Але я ж також не можу бути вічно крайнім, люди зрозуміють не в мені вина…», - продовжив міський голова.

Він зазначив, що з луцької казни кошти за місцеві пільги у розмірі 1,2 мільйона вже були перечисленні наперед в першому кварталі, і якщо бюджет міста буде наповнюватися в достатньому об’ємі не виключена додаткова допомога підприємству.

Кадрові зміни на ЛПЕ Шиба прокоментував незадовільним фінансовим станом на підприємстві. Нагадаємо, що з минулого тижня структуру очолює Володимир Пуц замість Костянтина Патракеєва.

За словами Шиби кожен день простою підприємства призводить до його руйнації, що вигідно конкурентам і «доброзичливцям, які допомагають, збурюють ситуацію в колективі».

«Це підприємство електротранспорту, воно має працювати, заробляти кошти, а не чекати тільки коли надійде субвенція з держбюджету, або дискутувати чи потрібно брати додаткову техніку, автобуси, тролейбуси… Думаю, що новий керівник буде робити кроки аби покращити стан на підприємстві», - зазначив голова.

http://www.volynnews.com/news/15516/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вчора дивився по Аверсі виступ голови організації ветеранів м. Луцька. Так він (від імені всієї організації) також (як і Шиба) проти адресної допомоги...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ясне діло, що ветерани проти будуть, їм впадло буде платити. Вони виступають проти не розуміючи, що якщо цього не зробити, то троліків взагалі не буде, загнуться...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їхав десь біля 11:30 з дпз, на зупинці біля депо сіло декілька крупних жіночок і почали голосно вести мову про нового керівника. З їх розмови стало ясно, що тролейбуси найближчим часом не вийдуть. Хз, чим так не сподобався їм Пуц, бо в розмові чергувалось Пуц-поц :)

п.с. З georg згідний на 100%: вище керівництво щось би придумало на цю проблему, якби мало бажання

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зробити безкоштовний проїзд лише пенсіонерам і людям, яким він дійсно потрібний (не міліція, не прокуратура і тд). Не всі ж пільговики кожний день користуються транспортом. Поробили би спеціальні проїзні чи ще якось там.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцькі студенти обурюються, що депутат їх не чує

08 червня, 17:43

Студенти Луцька, зібравши 217 підписів з проханням відновити роботу Луцького підприємства електротранспорту, не змогли знайти адресата свого листа – депутата Луцької міської ради, члена постійної депутатської комісії з питань житлово-комунального господарства, екології, транспорту та енергозбереження Сергія Любарського.

Про це розповіли студенти луцьких вишів, які прийшли у редакцію «ВН».

Ініціатор цього звернення, студент Волинського інституту економіки та менеджменту Андрій Сажнєв розповів, що саме він ініціював таке звернення.

«У мене є знайомі, які колись писали таке звернення, і порадили написати. Я прийшов у міськраду, запитав, хто займається цією проблемою, мені сказали, що комісія з питань житлово-комунального господарства, екології, транспорту та енергозбереження», - пояснив студент.

На питання, чому вирішили писати саме на ім’я Сергія Любарського, Сажнєв відповів, що «взяли просто одного з членів комісії, не бачили різниці. Й крім того він міг сам розглянути це звернення і з комісією обговорити – нам так пояснили»

«Коли ми прийшли з листом до ради, нам сказали, що депутат на сесії не з’являється вже давно, не має ані приймальні, ані уповноважених представників. Нам сказали, що наш лист просто загубиться серед пачки іншого непотребу», – розповів Андрій Сажнєв.

Студент зазначив, що їм порадили передати лист і копії підписів іншому депутату, який в одній фракції з Любарським – Андрію Козюрі. «Козюра нам сказав, що Любарський в міськраді буває дуже рідно і нашого листа навряд чи розглянуть. Але пообіцяв що спробує передати. При тому він сказав, що відновлення роботи транспорту краще добиватися пікетами і блокуванням роботи міськради, а не написанням листів» - розповів Андрій Сажнєв.

«Влада, яку ми обирали, не звертає уваги на тих, кому має служити. Я особисто голосував за «Нашу Україну», тому вважаю, що ця людина працює на мене. А він навіть не розглянув звернення…», - так прокоментував Андрій Сажнєв своє бажання оприлюднити подробиці того, як вони пробували заявити про свої проблеми місцевій владі.

Депутат міськради Андрій Козюра запевнив, що звернення студентів без уваги не лишиться. «Ми не тільки озвучимо це звернення на найближчій сесії, ми зробимо усе, аби луцькі студенти навчилися ефективно відстоювати свої права», - сказав Козюра.

Довідка:

«ВН» у березні цього року підбивали підсумки активності депутатів Луцької міської ради. Станом на 25 лютого нашоукраїнець Сергій Любарський пропустив 24 з 65 пленарних засідань. Більше за нього пропустив лише ув’язнений Василь Гаврилишин. Любарський працює у Києві, у структурі «Нафтогазу України».

http://www.volynnews.com/news/15690

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Любарський працює у Києві, у структурі «Нафтогазу України».
Виникає логічне запитання а для чого Лучанам потрібен депутат який навіть не прожіває у місті???????????????.

Проблема криється у тому що виборці не мають механізму відкликання народних обранців. Скажіть як такі обранці можуть вирішувати проблеми лучан (зокрема і проблему тролейбусників).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Продовження вчорашньої "епопеї":

Любарський пообіцяв допомогти студентам і взятися за ЖКГ

09 червня, 15:46

Депутат Луцької міської ради Сергій Любарський пообіцяв зустрітися зі студентами, які писали йому звернення з проханням відновити роботу Луцького підприємства електротранспорту.

Нагадаємо, що студенти Луцька, зібравши 217 підписів, з проханням відновити роботу Луцького підприємства електротранспорту, не змогли знайти адресата свого листа – депутата Луцької міської ради, члена постійної депутатської комісії з питань житлово-комунального господарства, екології, транспорту та енергозбереження Сергія Любарського. Він працює в Києві тому їм порадили передати звернення однофракційником Любарського Андрієм Козюрою.

«ВН» отримати від Сергія Любарського відповідь на цю публікацію. Любарський каже, що «проблема міського електротранспорту характерна не лише для Луцька. Як відомо, навіть в Києві, де міський бюджет складає 14,65 млрд. грн. по декілька місяців не виплачується зарплатня водіям і кондукторам тролейбусів. Тобто, це проблема загальнодержавного значення, для вирішення якої потрібно залучати уряд, народних депутатів, виконавчі комітети місцевих рад і т.д. Однозначно нам потрібно змінювати систему: покращувати якість послуг, купляти нові тролейбуси, підвищувати вартість проїзду паралельно з наданням адресної допомоги малозабезпеченим верствам населення».

Любарський запевняє, що що міський голова Богдан Шиба приділяє багато уваги приділяє вирішенню питання нормальної роботи міських тролейбусів. «Нещодавно призначений новий директор підприємства електротранспорту, з роботою якого теж пов’язані великі надії», - каже депутат.

«Тішить, що студенти не стоять осторонь проблем міста і намагаються якимось чином вплинути на ситуацію. Тому я обов’язково зустрінуся зі студентами, які направили запит на мою адресу. І докладу всіх зусиль - буду розмовляти з колегами по Луцькій міській раді, із депутатами Верховної Ради, надсилати запити, аби жителі Луцька мали змогу нормально пересуватися містом», - обіцяє Любарський.

При цьому вн зауважує: «Що стосується моєї роботи в міській раді, то я лише хочу нагадати, що ефективність роботи депутата вимірюється не лише кількістю відвіданих засідань, тим більше, якщо свої функції він виконує на громадських засадах. Не секрет, що можна приходити на кожне засідання, тихо сидіти на своєму місці і нічого при цьому не робити».

Любарський розповідає, що він свого часу попередив відключення Луцька від газопостачання, переконавши керівництво НАК «Нафтогаз України» в тому, що постраждають люди і що робити це в розпал опалювального сезону як мінімум недоречно. «Хоча, повірте, зробити це було непросто», - додає він.

«Обіцяю, що це не все. За час, поки Луцька міська рада виконуватиме свої повноваження, я зможу реалізувати ще не один проект. Зокрема, найближчим часом я презентую власне бачення того, як має розвиватися система ЖКГ і що потрібно зробити для її модернізації», - каже Любарський.

http://www.volynnews.com/news/15716

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 Автор статті дуже поспішав набрати текст. Шкода, що у верхівки немає такого ентузіазму для вирішення проблем отих внизу, котрі ходять пішки і їздять на тролейбусах. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До слова: завтра мав починати страйкувати Чернігів, але керівництво з профспілковим комітетом дійшли консенсусу. Крім того, 2-ий тиждень триває страйк у Миколаєві...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вище уже писали, що міський транспорт ніколи не буде рентабельним для влади (мається на увазі транспорт, що перевозить пільгові категорії) А влада зобов'язана оплачувати ці пільги. Просто багато хто не розуміє цього (судячи з деяких постів написаних у цій темі)Пільговики ж невинні, що влада їх так "кинула" разом з транспортниками.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...