Перейти до змісту

акція протесту тролейбусників


IronSun

Рекомендовані повідомлення

та був там колись аудит - мракі

Знову ж таки: треба притягати до відповідальності.

Я вважаю, що мешканці міста мають приєднатись до акцій протесту тролейбусників, адже ми також страждаємо від антигуманного керівництва депо. :mdr:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 455
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

Як на мене грамотна політика "Приватника" по прихватизації 9 і 15.

І всі важелі є:

- призначили "свого", Кубицький відать не погодився - раз;

- грошики затримують і т.п. - два;

- висвітлити типу "9-ки разом 15-ми ну катастрофічно збиткові, їх треба продати часнікам" - три.

а тепер люди складаємо 3 пункта і бачимо, що якби влада піклувалася, то як мінімум 1-н пункт був відсутній! :rolleyes:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поки автобуси не хочуть віддавати приватникам. Цьому можна знайти лише одне пояснення - хтось дуже добре отримує за них гроші, тому мер і не хоче їх віддавати...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене грамотна політика "Приватника" по прихватизації 9 і 15.

І всі важелі є:

- призначили "свого", Кубицький відать не погодився - раз;

- грошики затримують і т.п. - два;

- висвітлити типу "9-ки разом 15-ми ну катастрофічно збиткові, їх треба продати часнікам" - три.

а тепер люди складаємо 3 пункта і бачимо, що якби влада піклувалася, то як мінімум 1-н пункт був відсутній! :rolleyes:

Якось все притягнуто за вуха і не ліпиться докупи:

1. А що Кубицький був від народу, а не мерією посажений? Чи Патракеєв - Шиби казачок? Ні, він вже не одного мера пересидів, як і більшість чиновників. Летять голови, а всі інші сидять на тих самих місцях.

2. Хто затримує грошики? Уряд. Думаєш Януковичу/Азарову є діло до 10 вбитих маршруток?

Сорока на хвості принесла: компенсація за безкоштовний проїзд вже деякий час висіла на рахунку обладміністрації. Чому Клімчук затримує? Тому що є короткотермінові депозити. Якщо "поварити" 1.4 млн грн на них місяць-другий, то можна і на новеньке авто нашкребти. Можливо є і прибутковіші схеми, хз.

3. Всі знають, що 9 і 15 - найприбутковіші маршрути. Саме тому їх зняли з конкурсу і передали ЛПЕ, щоб перекрити збитковість тролейбусів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене грамотна політика "Приватника" по прихватизації 9 і 15.

І всі важелі є:

- призначили "свого", Кубицький відать не погодився - раз;

- грошики затримують і т.п. - два;

- висвітлити типу "9-ки разом 15-ми ну катастрофічно збиткові, їх треба продати часнікам" - три.

а тепер люди складаємо 3 пункта і бачимо, що якби влада піклувалася, то як мінімум 1-н пункт був відсутній! :rolleyes:

3. Всі знають, що 9 і 15 - найприбутковіші маршрути. Саме тому їх зняли з конкурсу і передали ЛПЕ, щоб перекрити збитковість тролейбусів.

Але лізинг виявився невдалим, що спричинило збитковість цих маршрутів для депо...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але лізинг виявився невдалим, що спричинило збитковість цих маршрутів для депо...

Та включіть нарешті моск! Ти хочеш сказати, що тролейбуси були прибуткові, але на ЛПЕ повісили найкращі маршрути в місті і лізинг зробив ЛПЕ збитковим? Тоді поясни нащо міська влада шукала додаткові джерела прибутку, коли віддавала 9 і 15? Чому в приватників маршрутки в кредиті прибуткові, при тому що лізинг вигідніше за кредит?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але лізинг виявився невдалим, що спричинило збитковість цих маршрутів для депо...

Та включіть нарешті моск! Ти хочеш сказати, що тролейбуси були прибуткові, але на ЛПЕ повісили найкращі маршрути в місті і лізинг зробив ЛПЕ збитковим? Тоді поясни нащо міська влада шукала додаткові джерела прибутку, коли віддавала 9 і 15? Чому в приватників маршрутки в кредиті прибуткові, при тому що лізинг вигідніше за кредит?

Відкрию секрет: ніде у світі комунальний транспорт не є прибутковим, він живе за рахунок дотацій збоку держави. Тепер стосовно Луцька: процитую слова колишнього заступника директора ЛПЕ С. Дьоміна: "Наше підприємство було хворобливим, зараз воно у комі". Це говорить про те, що в будь-якому разі воно збиткове, але лізинг ще більше загострив ситуацію на підприємстві. Це не лише треба платити за лізинг, але і куча податків (приватники платять єдиний податок) + соляра (а ці автобуси жеруть її дофіга - недосконала модель)+ поломки (знову ж недосконалі моделі, ЛуАЗ мусив їх кудись спихнути, бо ніхто не хотів брати) + додатковий персонал, яким треба теж платити. Думаю, ці аргументи переконливі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Соляра??? Такі автобуси, які "катаються" на маршрутах № 15 і №9 "хавають" у порівнянні з пасажиромісткістю інших ТЗ набагато менше, не зважаючі на АКПП. Ту є єдина проблема - лізінг. АЛЕ!!! Якщо найприбутковіші маршрути віддали ЛПЕ, то цей лізінг не може бути збитковим. Тут вже іде питання особистого "навару". Представте. Проїзд на маршрутах вартує 2 гривні. Ємність одного автобуса приблизно 100 пасажирів (точно не скажу, бо інформації на оф сайті заводу немає). За день, особливо, в "годину пік" приблизно - 3-4 тисячі пасажирів на одному автобусі. Таких автобусів є не менше десятка. Питання. Де дівається прибуток???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відкрию секрет: ніде у світі комунальний транспорт не є прибутковим, він живе за рахунок дотацій збоку держави. Тепер стосовно Луцька: процитую слова колишнього заступника директора ЛПЕ С. Дьоміна: "Наше підприємство було хворобливим, зараз воно у комі". Це говорить про те, що в будь-якому разі воно збиткове, але лізинг ще більше загострив ситуацію на підприємстві. Це не лише треба платити за лізинг, але і куча податків (приватники платять єдиний податок) + соляра (а ці автобуси жеруть її дофіга - недосконала модель)+ поломки (знову ж недосконалі моделі, ЛуАЗ мусив їх кудись спихнути, бо ніхто не хотів брати) + додатковий персонал, яким треба теж платити. Думаю, ці аргументи переконливі...

Ніфіга не переконливі, тому що комунальні підприємства у всьому світі створюються для отримання прибутку громадам, яким належать, крім пострадянських країн і рідких виключень. Маршрутки гімно, соляра, запчастини, кредити - в приватників те саме. Лізинг не причина, і маршрути всерівно прибуткові, але прибутку не хватає щоб перекрити витрати на перевезення пільговиків у тролейбусах, це при тому, що держава взяла на себе зобов'язання компенсувати ці перевезення, і компенсує, але з такими затримками, що у людей терпіння не вистачає дочекатися.

Слова Дьоміна, вирвані з тексту, можна трактувати по різному, але про лізинг в них ні слова.

Ти так і не відповів на мої запитання. Чекаю...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання. Де дівається прибуток???

Нормальна така частина осідає в кишенях водіїв та кондукторів маршруток і це підтверджує той факт, що маршрутчики постійно намагаються зірвати страйк, вийшовши на маршрути. І страйкарі їх постійно блокують. Маршрутчикам зарплати не нада, їм роботу давай ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добре, по порядку:

1) Ти хочеш сказати, що тролейбуси були прибуткові, але на ЛПЕ повісили найкращі маршрути в місті і лізинг зробив ЛПЕ збитковим?

Відповідь: див. вище. Додам лише, що той лізинг зроблений дуже непрозоро, що породило куча проблем.

2) Тоді поясни нащо міська влада шукала додаткові джерела прибутку, коли віддавала 9 і 15?

Відповідь: вони сподівалися, що ці маршрути таки перекриють витрати, але знову ж погано прораховані можливі наслідки лізингу.

3) Чому в приватників маршрутки в кредиті прибуткові, при тому що лізинг вигідніше за кредит?

Відповідь: див. попередній мій пост.

Комунальний транспорт існує не для того, щоб отримувати якісь надприбутки, а щоб забезпечувати доставку пасажирів в ті, чи інші місця. Він збитковий, тому і в держ. власності, невже не зрозуміло??

Повторю ще раз - я не заперечую факту, що пільговики багато чого значать у збитковості ЛПЕ, але держава, хоч і не вчасно, але все ж відшкодовує за них.

Тепер поясню, на яких основах я вважаю, що лізинг став ключовою причиною страйків: я цікавлюся тролейбусами давно і спостерігаю за їх роботою, крім того підтримую зв'язки з депо. Проаналізувавши, наприклад, 2006 р. можу сказати, що це був один з найуспішніших років діяльності ЛПЕ: 8 тролейбусів пройшли капремонт, багато було проведено середніх ремонтів, випуск - 61 машина. 2007 р., поява перших 5-ти автобусів, 3 капремонти, випуск весною - 60 машин, восени - бл. 50. 2008 р., запуск автобусів, початок виплати лізингу, 1 капремонт, випуск - 49 шт. Також в цьому році перший страйк. 2009 р. - ЖОДНОГО капремонту, випуск - 45 шт., 2010 р. - поки 1 капремонт, який мав би бути приписаний до 2009 р., але затягнувся, мабуть більш і не буде, випуск - 40 шт.

Тепер, проаналізувавши показники роботи підприємства, бачимо закономірність, що з появою автобусів на ЛПЕ починається деградація підприємства. Ви не думайте, що я перед тим від фонаря говорив про лізинг. Про це говорить все депо, тільки Ви чомусь цього не бачите. Так пільговики - це теж проблема, але не було б автобусів, не було б цих 4 страйків, можу запевнити ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Добре, по порядку:

1)...

Відповідь: див. вище.

Вище 347 повідомлень - гарна відповідь ;)

Додам лише, що той лізинг зроблений дуже непрозоро, що породило куча проблем.

Не проблем, а підстав для пліток. Хоча визнаю: було б цікаво почитати умови і прізвища фігурантів.

2)...

Відповідь: вони сподівалися, що ці маршрути таки перекриють витрати, але знову ж погано прораховані можливі наслідки лізингу.

Які витрати? З твоїх слів, без цих маршрутів там все прибуткове було.

3)Відповідь: див. попередній мій пост.

Згідний тільки з різницею в оподаткуванні. Все інше - або нормально оптимізується, або взагалі перевага. Наприклад, власна ремонтна майстерня: витрати - зарплата механікам, запчастини, а в приватника в ціну ремонту входить - зарплата механікам, запчастини, прибуток власнику майстерні.

Комунальний транспорт існує не для того, щоб отримувати якісь надприбутки, а щоб забезпечувати доставку пасажирів в ті, чи інші місця. Він збитковий, тому і в держ. власності, невже не зрозуміло??

Любе підприємство створюється власником (приватним чи комунальним не має значення) з метою отримання прибутку (надприбутку), а перевезення пасажирів - товар/послуга (уроки економіки 10 клас).

Тепер поясню, на яких основах я вважаю, що лізинг став ключовою причиною страйків: я цікавлюся тролейбусами давно і спостерігаю за їх роботою, крім того підтримую зв'язки з депо. Проаналізувавши, наприклад, 2006 р. можу сказати, що це був один з найуспішніших років діяльності ЛПЕ: 8 тролейбусів пройшли капремонт, багато було проведено середніх ремонтів, випуск - 61 машина. 2007 р., поява перших 5-ти автобусів, 3 капремонти, випуск весною - 60 машин, восени - бл. 50. 2008 р., запуск автобусів, початок виплати лізингу, 1 капремонт, випуск - 49 шт. Також в цьому році перший страйк. 2009 р. - ЖОДНОГО капремонту, випуск - 45 шт., 2010 р. - поки 1 капремонт, який мав би бути приписаний до 2009 р., але затягнувся, мабуть більш і не буде, випуск - 40 шт.

Тепер, проаналізувавши показники роботи підприємства, бачимо закономірність, що з появою автобусів на ЛПЕ починається деградація підприємства. Ви не думайте, що я перед тим від фонаря говорив про лізинг. Про це говорить все депо, тільки Ви чомусь цього не бачите. Так пільговики - це теж проблема, але не було б автобусів, не було б цих 4 страйків, можу запевнити ;)

Не висвітлено багато важливих факторів, якось однобоко.

Я знаю, що про це говорить все депо, але це прості люди без знання елементарних економічних законів. Їх переконали, що біда в цьому лізингу і все, а що при ефективному менеджменті ці маршрутки таки дійсно могли заробляти і на лізинг і на тролейбуси, вони і не здогадуються. Що заважає сісти в маршрутку і проїздити поруч з водієм/кондуктором і промоніторити оплату/видачу квитків, як це робить приватник? Можу спорити в кінці дня виручка буде більша відсотків на 30, ніж здається зараз. А якщо проїздити так з тиждень, то можна створити реальний план, а не прорахований горе-бугалтерами. І зробити як в приватника: здаєш план, заправляєш і ремонтуєш за свої, остальне - зарплата водія/кондуктора. Перестануть красти і готівку і соляру, і на лізинг залишиться і на збиткові тролейбуси.

Я можу назвати з десяток додаткових джерел прибутків для підприємства з такою технічною базою, які змогли ліквідувати залежність від держдотацій, але страйкувати (ні хрєна не робити) легше, чим проявляти ініціативу. Я знаю як свої ж працівники обкрадають ЛПЕ, киваючи на лізинг, але про це на страйках не прийнято говорити. Дію лізингових договорів можна розірвати, але чомусь страйкарі цього не вимагають. Та й лізинг має властивість закінчуватись.

Резюмую: проблема не в лізингу, а в неефективному використанні техніки, отриманої в лізинг та й взагалі в неефективному менеджменті і в затримках виплат дотацій.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якось все притягнуто за вуха і не ліпиться докупи:

1. А що Кубицький був від народу, а не мерією посажений? Чи Патракеєв - Шиби казачок? Ні, він вже не одного мера пересидів, як і більшість чиновників. Летять голови, а всі інші сидять на тих самих місцях.

2. Хто затримує грошики? Уряд. Думаєш Януковичу/Азарову є діло до 10 вбитих маршруток?

Сорока на хвості принесла: компенсація за безкоштовний проїзд вже деякий час висіла на рахунку обладміністрації. Чому Клімчук затримує? Тому що є короткотермінові депозити. Якщо "поварити" 1.4 млн грн на них місяць-другий, то можна і на новеньке авто нашкребти. Можливо є і прибутковіші схеми, хз.

3. Всі знають, що 9 і 15 - найприбутковіші маршрути. Саме тому їх зняли з конкурсу і передали ЛПЕ, щоб перекрити збитковість тролейбусів.

Так мерією старого зразка. Але от цікаво почути тролейбусників щодо порівняння попереднього директора і теперешнього. Пересидів він??! ну звичайно от тільки де? Є різні посади і з одних регулярно сипляться, а з інших до пенсії сидять!

Діло не в затримці в загальному, а грамотній політиці підтримки. Раніше дотації з місцевого давали в ті галузі де треба підтримати, а зараз ну Ви ж самі знаєте як у Нас в Україні.

Тому що попит, або бажання пробитися на такий маршрут найбільше. А чому ми чуємо від деяких політиків, що ці рейси збиткові що піпець, це при тому що лізинг зробили під досить малий відсоток (Хоч тут Шиба домовився), а тому що слово є відблиском намірів.

3.ЬІ. Моє повідомлення розворушило дискусію. Все читати і на все відповідати немаю можливості бо працюю. Тому вечером ще зайду якщо буде час.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

> Вище 347 повідомлень - гарна відповідь ;)

Малось на увазі попередній мій пост, я на інших не ссилаюсь

> Не проблем, а підстав для пліток. Хоча визнаю: було б цікаво почитати умови і прізвища фігурантів.

Якщо вже на те пішло, то і проблем, і пліток, але керівництво депо теж визнає цей лізинг невдалим експериментом, можете повірити мені на слово.

>Які витрати? З твоїх слів, без цих маршрутів там все прибуткове було.

В тому то і справа, що підприємство збиткове було, ці маршрути мали покращити ситуацію. Але пан Кубіцький собі порахував, скзавши, що за півроку витрати на лізинг окупдяться - прорахувався, маємо тепер, те, що маємо...

> Згідний тільки з різницею в оподаткуванні. Все інше - або нормально оптимізується, або взагалі перевага. Наприклад, власна ремонтна майстерня: витрати - зарплата механікам, запчастини, а в приватника в ціну ремонту входить - зарплата механікам, запчастини, прибуток власнику майстерні.

Автобуси А144 жеруть багато соляри, і це не мої слова, а начальника служби рухомого складу депо. А069 не призначені для перевезення стоячих пасажирів, а був спроектований як шкільний автобус. Може довелося бачити, як ті А069 їздять перекошені і через це знову додаткові проблеми в тех. обслуговуванні. В приватників А069 зустрічаються дуже рідко, А144 взагалі немає. Тепер розумієте, що малося на увазі про поломки і тех. обслуговування? Приватні А092, Еталони і І-ВАНи набагато досконаліші моделі, з якими значно менше проблем.

> Любе підприємство створюється власником (приватним чи комунальним не має значення) з метою отримання прибутку (надприбутку), а перевезення пасажирів - товар/послуга (уроки економіки 10 клас).

В теорії все так, а насправді? Почитайте Конституцію і скажіть мені, чи все так виконується досконало? ;)

> Не висвітлено багато важливих факторів, якось однобоко.

Я знаю, що про це говорить все депо, але це прості люди без знання елементарних економічних законів. Їх переконали, що біда в цьому лізингу і все, а що при ефективному менеджменті ці маршрутки таки дійсно могли заробляти і на лізинг і на тролейбуси, вони і не здогадуються. Що заважає сісти в маршрутку і проїздити поруч з водієм/кондуктором і промоніторити оплату/видачу квитків, як це робить приватник? Можу спорити в кінці дня виручка буде більша відсотків на 30, ніж здається зараз. А якщо проїздити так з тиждень, то можна створити реальний план, а не прорахований горе-бугалтерами. І зробити як в приватника: здаєш план, заправляєш і ремонтуєш за свої, остальне - зарплата водія/кондуктора. Перестануть красти і готівку і соляру, і на лізинг залишиться і на збиткові тролейбуси.

Я можу назвати з десяток додаткових джерел прибутків для підприємства з такою технічною базою, які змогли ліквідувати залежність від держдотацій, але страйкувати (ні хрєна не робити) легше, чим проявляти ініціативу. Я знаю як свої ж працівники обкрадають ЛПЕ, киваючи на лізинг, але про це на страйках не прийнято говорити. Дію лізингових договорів можна розірвати, але чомусь страйкарі цього не вимагають. Та й лізинг має властивість закінчуватись.

Резюмую: проблема не в лізингу, а в неефективному використанні техніки, отриманої в лізинг та й взагалі в неефективному менеджменті і в затримках виплат дотацій.

Про лізинг говорять не лише низькокваліфіковані працівники, а й начальство. Так, в депо не все так досконало, можуть і красти. Але це зумовлено не хорошим життям, а невчасною виплатою з/п, що знову таки стається через той клятий лізинг.

Лізинг не так просто розірвати, крім того тут задіяні інтереси керівництва міста, Патракеєв тут лише пішак. Чому Шиба не хоче розірвати лізинг - очевидно тому, що він має від цього вигоду, хоча всі реально розуміють наслідки лізингу.

Про однобокість фактів - а раніше не було пільговиків? Ще раз повторю - спад в депо пішов саме після отримання автобусів і не думайте, що це простий збіг. Цих фактів, що наведені мною свідчать достатньо, щоб проаналізувати стан діяльності підприємства за останні роки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лізинг то класно :rolleyes:

Але з такими реаліями як є зараз: підприємство стоїть пів місяця, то наступних пів місяця всі заробітки (якщо страйк завершиться) потрібно буде віддати за лізинг. Лізингові платежі капають кожного дня, без різниці - стоїть чи працює організація лізингоодержувач... :unsure:

Мотузок на шиї ДЕПО все більше затягується :lopata::lopata::lopata:

І якою буде розв'язка у цій справі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мотузок на шиї ДЕПО все більше затягується :lopata::lopata::lopata:

а начали всё это керовники наши, кода перестали платить зарплаты

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але от цікаво почути тролейбусників щодо порівняння попереднього директора і теперешнього.

Тільки коли будеш запитувати, не забудь пояснити, що при Кубицькому загальна економіка йшла на підйом і затримувати виплату компенсації не було ну ніяких причин, а Патракеєву ЛПЕ дісталося в той час коли економіка летить вниз і уряд віддає гроші тільки після страйків і то не повністю. Тому порівнювати цих керівників, як мінімум некоректно.

Раніше дотації з місцевого давали в ті галузі де треба підтримати, а зараз ну Ви ж самі знаєте як у Нас в Україні.

Раніше і кредити давали наліво-направо - тоже Патракеєв винуватий, що зараз їх не дають?

Люди досі думають, що кредит під 70% річних на холодильник - це благо, а лізинг під 10% на покупку маршруток - це вселенське зло.

Давайте будемо повно і тверезо оцінювати ситуацію. Хто дає гроші на компенсаціі? - частинами Уряд і місцева влада. Зараз і ті і ті плачуться на дефіцит бюджету. Тоже продєлкі Патракеєва?

А чому ми чуємо від деяких політиків, що ці рейси збиткові що піпець, це при тому що лізинг зробили під досить малий відсоток (Хоч тут Шиба домовився), а тому що слово є відблиском намірів.

Тому що це політики. Хоча назвати Козюру політиком язик не повертається. Політик - це балабол і за свої слова не відповідає. А назначте відповідальність і вони позатикаються. Той самий Козюра, який розбирається у всьому і знає, що треба робити з ЛПЕ чомусь сцикнув його очолити, на пропозицію журналістів і цим все чудово пояснив - ЛПЕ було і є головним болем мера і взагалі Луцька, а тепер ще цей біль посилився кризовими явищами. Хтось викладав тут всеукраїнську статистику - проблеми з виплатою компенсацій є по всій країні, а не тільки в нас. І боротися з цією глобальною хворобою на місцях - мишача возня.

Моє імхо: вирішувати покроково і в масштабах країни. Перший крок - монетизація пільг, якомога швидше і бажано всіх пільг. В Росії в комунальщиків були 100% ті самі проблеми, після монетизації вони дуже швидко встали з колін, на які їх ставив уряд затримуючи виплати. В нас не так?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

> Вище 347 повідомлень - гарна відповідь ;)

Малось на увазі попередній мій пост, я на інших не ссилаюсь

> Не проблем, а підстав для пліток. Хоча визнаю: було б цікаво почитати умови і прізвища фігурантів.

Якщо вже на те пішло, то і проблем, і пліток, але керівництво депо теж визнає цей лізинг невдалим експериментом, можете повірити мені на слово.

>Які витрати? З твоїх слів, без цих маршрутів там все прибуткове було.

В тому то і справа, що підприємство збиткове було, ці маршрути мали покращити ситуацію. Але пан Кубіцький собі порахував, скзавши, що за півроку витрати на лізинг окупдяться - прорахувався, маємо тепер, те, що маємо...

> Згідний тільки з різницею в оподаткуванні. Все інше - або нормально оптимізується, або взагалі перевага. Наприклад, власна ремонтна майстерня: витрати - зарплата механікам, запчастини, а в приватника в ціну ремонту входить - зарплата механікам, запчастини, прибуток власнику майстерні.

Автобуси А144 жеруть багато соляри, і це не мої слова, а начальника служби рухомого складу депо. А069 не призначені для перевезення стоячих пасажирів, а був спроектований як шкільний автобус. Може довелося бачити, як ті А069 їздять перекошені і через це знову додаткові проблеми в тех. обслуговуванні. В приватників А069 зустрічаються дуже рідко, А144 взагалі немає. Тепер розумієте, що малося на увазі про поломки і тех. обслуговування? Приватні А092, Еталони і І-ВАНи набагато досконаліші моделі, з якими значно менше проблем.

> Любе підприємство створюється власником (приватним чи комунальним не має значення) з метою отримання прибутку (надприбутку), а перевезення пасажирів - товар/послуга (уроки економіки 10 клас).

В теорії все так, а насправді? Почитайте Конституцію і скажіть мені, чи все так виконується досконало? ;)

> Не висвітлено багато важливих факторів, якось однобоко.

Я знаю, що про це говорить все депо, але це прості люди без знання елементарних економічних законів. Їх переконали, що біда в цьому лізингу і все, а що при ефективному менеджменті ці маршрутки таки дійсно могли заробляти і на лізинг і на тролейбуси, вони і не здогадуються. Що заважає сісти в маршрутку і проїздити поруч з водієм/кондуктором і промоніторити оплату/видачу квитків, як це робить приватник? Можу спорити в кінці дня виручка буде більша відсотків на 30, ніж здається зараз. А якщо проїздити так з тиждень, то можна створити реальний план, а не прорахований горе-бугалтерами. І зробити як в приватника: здаєш план, заправляєш і ремонтуєш за свої, остальне - зарплата водія/кондуктора. Перестануть красти і готівку і соляру, і на лізинг залишиться і на збиткові тролейбуси.

Я можу назвати з десяток додаткових джерел прибутків для підприємства з такою технічною базою, які змогли ліквідувати залежність від держдотацій, але страйкувати (ні хрєна не робити) легше, чим проявляти ініціативу. Я знаю як свої ж працівники обкрадають ЛПЕ, киваючи на лізинг, але про це на страйках не прийнято говорити. Дію лізингових договорів можна розірвати, але чомусь страйкарі цього не вимагають. Та й лізинг має властивість закінчуватись.

Резюмую: проблема не в лізингу, а в неефективному використанні техніки, отриманої в лізинг та й взагалі в неефективному менеджменті і в затримках виплат дотацій.

Про лізинг говорять не лише низькокваліфіковані працівники, а й начальство. Так, в депо не все так досконало, можуть і красти. Але це зумовлено не хорошим життям, а невчасною виплатою з/п, що знову таки стається через той клятий лізинг.

Лізинг не так просто розірвати, крім того тут задіяні інтереси керівництва міста, Патракеєв тут лише пішак. Чому Шиба не хоче розірвати лізинг - очевидно тому, що він має від цього вигоду, хоча всі реально розуміють наслідки лізингу.

Про однобокість фактів - а раніше не було пільговиків? Ще раз повторю - спад в депо пішов саме після отримання автобусів і не думайте, що це простий збіг. Цих фактів, що наведені мною свідчать достатньо, щоб проаналізувати стан діяльності підприємства за останні роки.

Почитайте мій пост вище: про кредити і лізинг, про кризу, про монетизацію пільг. А то дійсно складається враження, що у всьому винуватий лізинг, навіть у світовій кризі ;).

Та навіть якщо так, де хоча б один судовий позов про розірвання лізингової угоди, від керівництва ЛПЕ чи страйкового комітету, де хоча б один запит на висвітлення умов лізингу від страйкарів. Я розумію, що навіть керівництву ЛПЕ простіше визнати лізинговий договір невдалим, чим спробувати хоч щось змінити. Хотів би побачити хоч одну вимогу страйкарів, яка б могла щось змінити, а не тупе вибивання грошей (зароблених). В їхніх вимогах хоч один раз слово "лізинг" згадується, це ж корінь зла? ;)

"Кубіцький порахував, що за пів року витрати на лізинг окупляться" - плачу. Дайош Кубіцького назад!, бо Патракеєв пєшка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Почитайте мій пост вище: про кредити і лізинг, про кризу, про монетизацію пільг. А то дійсно складається враження, що у всьому винуватий лізинг, навіть у світовій кризі ;).

Та навіть якщо так, де хоча б один судовий позов про розірвання лізингової угоди, від керівництва ЛПЕ чи страйкового комітету, де хоча б один запит на висвітлення умов лізингу від страйкарів. Я розумію, що навіть керівництву ЛПЕ простіше визнати лізинговий договір невдалим, чим спробувати хоч щось змінити. Хотів би побачити хоч одну вимогу страйкарів, яка б могла щось змінити, а не тупе вибивання грошей (зароблених). В їхніх вимогах хоч один раз слово "лізинг" згадується, це ж корінь зла? ;)

"Кубіцький порахував, що за пів року витрати на лізинг окупляться" - плачу. Дайош Кубіцького назад!, бо Патракеєв пєшка.

Лізинг звичайно згадується. Ви хоч раз дивилися новини про страйк на ТВ? Ще минулого року один з працівників казав приблизно так: "Чому я маю платити за той лізинг зі своєї зарплати?" І не тільки він один це говорив. А чому вони не говорять за лізинг у своїх вимогах, це вже їх спитайте...

Кубіцький, по суті, теж пішак, я ж казав, ЛуАЗу треба було спихнути продукцію, ось і все...

Наостанок: повторю, я не кажу, що проблеми пільговиків не існує, але гостроти ситуації в Луцьку додали саме лізинг цих автобуси!

Думаю, продовжувати цю дискусію далі нема сенсу - я аргументи навів, які підкріплені фактами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Моє імхо: вирішувати покроково і в масштабах країни. Перший крок - монетизація пільг, якомога швидше і бажано всіх пільг. В Росії в комунальщиків були 100% ті самі проблеми, після монетизації вони дуже швидко встали з колін, на які їх ставив уряд затримуючи виплати. В нас не так?

Це просто презведе до зміни кінцевого боржника. Зараз держава по даному питаттю винна Луцькому ДЕПО, а завтра після введення монетизації пільг - буде винна образно всім лучанам.

Як вже писалося вище в якомусь з постів, якщо не має в держави грошей на компенсації за пільгові перевезення - то звідки ті кошти візмуться на монетизацію пільг, а тоді то потрібно буде робити значно більші виплати...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лізинг звичайно згадується. Ви хоч раз дивилися новини про страйк на ТВ? Ще минулого року один з працівників казав приблизно так: "Чому я маю платити за той лізинг зі своєї зарплати?" І не тільки він олин це говорив. А чому вони не говорять за лізинг у своїх вимогах, це вже їх спитайте...

Кубіцький, по суті, теж пішак, я ж казав, ЛуАЗу треба було спихнути продукцію, ось і все...

Наостанок: повторю, я не кажу, що проблеми пільговиків не існує, але гостроти ситуації в Луцьку додали саме лізинг цих автобуси!

Думаю, продовжувати цю дискусію далі нема сенсу - я аргументи навів, які підкріплені фактами.

не лізинг, а неефективне використання можливостей отриманих завдяки лізингу (див. вище). Збитковим можна зробити і видобування алмазів - великого розуму не треба. А от зробити прибуткове підприємство по виробництву добрив з гноївки - то треба попрацювати.

З.І. Красти наші люди почали ще за Союзу і не через невиплату зарплат, а через безнаказанність

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розбавимо це дискусійне поле свіжою статею, фрагмент, що стосується ЛПЕ:

Богдан Шиба: Я не дозволю штучно створеній кризі знищити комунальні підприємства

Ситуацію, яка склалася на одному з них сьогодні, сміливо можна назвати такою, що близька до катастрофічної. Працівники Луцького підприємства електротранспорту вкотре оголосили страйк. Історія з ЛПЕ однозначно буде експлуатованою на наступних місцевих виборах. І, схоже, що обставини, які складаються навколо неї, не є сприятливими для нинішнього міського голови.

– Богдане Павловичу, досі триває страйк працівників ЛПЕ? Як наразі вирішується проблема з виплатою зарплати цим людям?

– Люди прийняли рішення, що поки не буде їм виплачена сума, передбачена Кабміном, вони працювати не почнуть. Було задекларовано погашення боргів із зарплати і навіть виписано дату в дорученні. До 5 травня мало поступити 2 мільйони 800 тисяч гривень. Це дозволило би зняти напругу. Питання про решту коштів ми б вирішили на місцевому рівні. На жаль, сталося не так, як гадалося. Страйк почався 12 травня, коли не надійшло жодної копійки. Потім 1 мільйон 400 тисяч гривень спільними зусиллями вдалося допровадити до підприємства, другу половину не отримали досі. Я сподіваюся, що розпорядчий документ буде виконано. Це дозволить розблокувати роботу підприємства.

Чому так виходить? Напевно, вже є план переходу на адресні дотації і, напевно, структури державної виконавчої влади більше працюють над тим. Так я собі думаю. В іншому випадку цю проблему було б вирішено.

– Тим не менше, є багато людей, в тому числі серед посадовців, які не поділяють вашої позиції – все «списувати» на державну субвенцію. Голова ОДА під час прямого ефіру в ТРК «Аверс» задав риторичне запитання, яке я вам задавала значно раніше: а що буде робити підприємство електротранспорту, коли все ж таки введуть адресну допомогу, і боргів держави перед підприємством не буде?

– Підприємство в такому випадку не буде збитковим. Порахуйте елементарне: пільговики в місті їздять щодня. Це – не село, де пільговик використовує транспортні послуги раз в місяць. 27 тисяч пільговиків – мають право безкоштовного проїзду в тролейбусах в місті Луцьку. Щоб порахувати по мінімуму. Вони проїжджають по дві гривні в день. 2 гривні множимо на 365 діб виходить 730 гривень на пільговика. Множте на 27 тисяч і виходить 20 мільйонів в рік. От стільки адресної допомоги треба буде надати. А за 2009 рік підприємство електротранспорту порахувало, що перевезено на 12 мільйонів гривень. Заплачено було 8,4 мільйона. Якби було профінансовано повністю потребу підприємства – не було б боргів із зарплати. Але при нинішній системі потрібно меншу кількість коштів, як при застосуванні адресної допомоги. Просто їх треба повністю платити.

– Було багато критики раніше щодо штатного розпису підприємства. Мовляв, на одній транспортній одиниці працює більше людей, ніж практикують в інших областях. Якісь висновки з цього робилися?

– Критикувати дуже легко. Критикують, на жаль, державні посадовці, які першими ж будуть давати приписи. Комунальне підприємство, як я вже неодноразово казав, повинно виплачувати чесну зарплату, платити податки, дотримуватися всіх соціальних стандартів. Приватний перевізник платить 300 гривень єдиного податку, виплачує мінімальну зарплату водіям і не несе ніяких навантажень. Підприємство електротранспорту нараховує зарплату відповідно до законодавства. Отож, все робить легально. Кожного дня є якісь перевірки. Починаючи від інспекції цін і закінчуючи антимонопольним комітетом, інспекцією праці, прокуратурою. Підприємство розхристане всіма, і захисту воно не має жодного.

– То чи не простіше його продати?

– А я знаю, що для цього створюються ці умови. Коли два з половиною роки тому ми замінили отих 300 з чимось маршруток, які були в Луцьку і за якими стояли посадовці і мали прибутки в свої кишені. Податків же там ніхто не платив. Ви розумієте, скільком людям обірвався нормальний підробіток? Хто це простить? Вигідно, щоб далі був хаос, і все було поза законом. Я з таким не погоджусь ніколи.

– Але ж сьогодні людям треба добиратися якось на роботу та навчання. І ситуацію рятують приватні маршрутки.

– Знову ж маємо ті приватні маршрутки, які не платять податки в казну. Якщо ви вважаєте це добром...

– Не моя справа збирати податки з приватних перевізників.

– Це справа держави, яка створила такі умови законодавчо. Вони можуть просто не платити.

– А ви як міський голова повинні дбати про інтереси громади. А вона сьогодні обурена тим, що їздить в переповнених автобусах. Яка різниця людям, яким транспортом вони їздять – приватним чи комунальним? Вони платять одинакові гроші за квиток.

– То давайте все попродаваймо. Мені кажуть, що транспорт – це справа приватного бізнесу. Тепло – це товар. І треба приватизувати «Луцьтепло». Такого не буде. Я не можу тільки через те, що в країні така криза (можливо, і спланована) йти на такі речі. Я не дозволю штучно створеній кризі знищити комунальні підприємства. Спочатку треба навести порядок в економіці. Тоді буде видно, що комунальні підприємства працюють не гірше приватних.

За 2009 рік ЛПЕ заплатило понад 9 мільйонів податків. Підприємство електротранспорту використовує наші вітчизняні автобуси, а не одноразові китайські. Сьогодні автозавод також в складному стані і допомогти не може. Бюджет також в складній ситуації. Але це не означає, що треба відмовитися від луцьких автобусів і тролейбусів і купувати китайські одноразові, бо вони трошки дешевші. Це ж тисячі робочих місць, які ми маємо у якийсь спосіб зберегти.

– Ви особисто сьогодні на боці страйкарів?

– Я не можу бути на їхньому боці з двох міркувань. По-перше, на підприємствах транспорту страйк заборонений законом, і є багато інших способів, як виявляти свій протест. Страйк триває три тижні. Багато людей радіють в цей час. Субвенції підприємству в ці дні нараховано не буде. Під час минулого страйку підприємству було нанесено шкоди на 1 мільйон гривень. Так само зараз вони самі собі нанесли шкоди мінімум на мільйон. Хто що кому довів? Ті, хто зацікавлений в розвалі підприємства, під’южують працівників. Минулого року станом на цю пору була заборгованість три з половиною місяці. Сьогодні те ж саме. Хронічно не доплачувалася субвенція з державного бюджету упродовж останніх років. Держава каже : «Ви порахували, що вам потрібно субвенції 12 мільйонів, а можливості бюджету – 8 мільйонів». І Бюджетний кодекс каже, що підприємство в такому випадку має надавати пільг на суму, передбачену бюджетом. Як підприємство електротранспорту має працювати, знаючи, що 8 мільйонів отримає замість 12. Кожного третього пенсіонера треба висадити? Чи сказати, що ми перевозимо пільговиків стільки-то днів?

Держава має врегулювати цю проблему.

– Ви маєте союзників в стінах обласної влади щодо вирішення проблеми, яка існує на підприємстві?

– Я не шукаю союзників. Я до всіх ставлюся однаково, всім пишу. Мені важко сказати, хто більший союзник. Принаймні, ніхто з керівників, починаючи з Бориса Петровича Клімчука, не казав мені, що я щось не так порахував, чи не маю рації. Всі погоджуються на тому, що система надання пільг не досконала і пропонують готуватися до варіанту адресної дотації. Але то буде завтра.

– Чи не станеться так, що вирішення проблем ЛПЕ знову ляже на плечі лучан, і чи не стануть вони платити за проїзд більші гроші. Тобто чи буде піднято тариф? Адже якщо так станеться, то тарифи піднімуться не тільки в комунальних, а й у приватних маршрутках.

– Є ринок, який в нас незалежний. Коли ЛПЕ в поганому становищі, а, тим більше, страйкує, то приватники стали заробляти більше. Якби підприємство нормально працювало, і була б справедлива конкуренція, то вартість перевезень була б однакова. Ще не відомо, хто б вимагав підвищення тарифів.

– Ви не відповіли на запитання щодо реальності підвищення цього тарифу...

– Дайте мені відповідь на питання: коли буде адресна допомога?

– Можливо, з нового року й буде.

– Тоді я вам кажу, що, можливо, підвищення вартості проїзду не буде.

– Чи залишиться на своїй посаді керівник ЛПЕ? Чи, можливо, з ним вчинять так як з колишнім керманичем «АвтоПаркСервісу»?

– З ним так не вчинять. Він сам хоче звільнитися. Ви самі розумієте, як працювати керівником ЛПЕ зараз. Від нього мало що залежить, а вимагається багато. Назвіть мені керівника будь-якого підприємства, який кожного дня пише пояснення в правоохоронні органи. До прикладу, він пояснює, чому всі кошти, які надходять на рахунок, не йдуть на виплату заробітної плати. Як дати відповідь на це питання? Автобус треба заправити, за електроенергію заплатити. Не заплатиш – не виїдеш. Це ж не установа, що надійшли гроші з бюджету, і ти виплатив їх на зарплату.

– Чому, до слова, звільнили Анатолія Носалюка з посади директора КП «АвтоПаркСервіс»?

– Бо проблеми, які були, лишилися. Нічого не змінилося під час його роботи. Залишилася заборгованість із зарплати. Місця паркування не облаштовані так, як слід. Не повинно це підприємство бути збитковим.

– А воно обов’язково має бути комунальним?

– Я вас зрозумів. Ви вважаєте, що комунальні підприємства не мають права на життя, а держава – неефективний господар. Я це чую 20 років. Вже все роздерибанили, що можна. Тільки в Україні результату від цього немає.

Я вважаю, що на ринку мають працювати різні форми власності. Громада не може бути поганим господарем. Вона завжди буде ефективним господарем і власником.

Давайте змоделюємо ситуацію, ми передали все у приватну власність. Уряд, так як і обіцяє, надає бізнесу податкові канікули і потім каже: наповнюйте бюджет. Чим? Хто буде платити податки і виконувати закони? Приватники кажуть, що їм не платять дотації і не перевозять пільговиків. Може одного чи двох. Їм ніхто нічого сказати не може. Комунальний транспортний засіб працює в легальній економіці, відповідно до чинного законодавства. То давайте його ще вдушимо, бо держава примусить усіх працювати легально...

Взято звідси: http://pravda.lutsk.ua/person/722/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це просто презведе до зміни кінцевого боржника. Зараз держава по даному питаттю винна Луцькому ДЕПО, а завтра після введення монетизації пільг - буде винна образно всім лучанам.

Як вже писалося вище в якомусь з постів, якщо не має в держави грошей на компенсації за пільгові перевезення - то звідки ті кошти візмуться на монетизацію пільг, а тоді то потрібно буде робити значно більші виплати...

Гроші є, про це тоже писалося вище. Просто їх перестануть красти і "варити" на лівих рахунках.

Ми щодня бачимо, що система не працює, то чому ви її так захищаєте?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага, прям він буде про нього говорити, фактично він його організував і він розуміє його наслідки... ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...