Перейти до змісту

Міжнародний аеропорт у Луцьку


miDas

Рекомендовані повідомлення

на відміну від Су-27, які там були раніше

в Луцке базировались Су-24.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не буду доводити зворотнє, хоча я чув про Су-27. Су-24 теж не Ан-2 ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

базувалися лише Су-24м, а Су-27 та МіГ-29 прилітали декілька разів на навчання восени 2007 та 2008 р.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

гроші розкрадуть

не впевнений, що вони взагалі їх знайдуть

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
На Луцький аеропорт іноземна фірма готова дати гроші, проте інвестор хоче мати гарантією об’єкти комунальної власності. Про це повідомив власкор ЗІКу.

Сьогодні, 17 липня, відбулося засідання постійної комісії обласної ради з питань бюджету, фінансів, цінової політики та використання майна спільної власності територіальних громад, сіл, міст області.

Під час засідання розглядали питання фінансування будівництва аеропорту у Луцьку. Зокрема голова Волинської обласної ради Анатолій Грицюк зазначив, що наразі є пропозиція від австрійської фірми, яка погодилися надати 78 мільйонів гривень інвестицій. Проте одна з умов, які ставить інвестор – використати як гарантію співпраці та спрямування коштів саме на будівництво об’єкти комунальної власності, приміщення від «Волиньсофт» та санаторій «Турія».

Такі умови викликали жваву дискусію серед членів комісії. Багато аргументів прозвучало проти такої серйозної застави. Деякі депутати вважають, що 78 мільйонів гривень – це не та сума, заради якої варто ризикувати серйозними об’єктами. Грицюк зазначив: «Згода на таке не означає, що об’єкти будуть втрачені».

Своєю чергою, голова облдержадміністрації Микола Романюк запропонував до розгляду комісії такий варіант: написати листа інвесторам із попередньою згодою і запропонувати їм приїхати на Волинь, щоб обговорити умови подальшої співпраці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Деякі депутати вважають, що 78 мільйонів гривень – це не та сума, заради якої варто ризикувати серйозними об’єктами

типу, як же ми будемо красти?? Австрійці ніби все правильно роблять,і себе страхують...і нашу владу вберігають від спокуси. Хоча є і інша сторона медалі....знаючи як у нас все бездарно робиться, навіть якщо ніхто нічого не вкраде (хоча це утопічна думка), можна розраховувати на те, що інвестиції пропадуть і ті об"єкти гарантовано потраплять до рук іноземців. все імхо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІМХО, не варто давати в заставу «Волиньсофт» та санаторій «Турія», так як без порушень умов договору навряд чи обійдеться....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Класно !!! ;) ось і смуга...

post-6473-1248721726.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
До Луцька завітали чергові інвестори, котрі зацікавилися долею майбутнього аеропорту. Про це у коментарі «Волинським Новинам» розповів заступник волинського губернатора Василь Байцим.

Заступник голови Волинської ОДА зауважив, що 7 серпня до обласного центру Волині приїхали ймовірні інвестори будівництва вантажно-пасажирського аеропорту. «Наразі ми робимо все можливе, аби інвестору, котрий виявиться переможцем на аукціоні за право володіння контрольним пакетом акцій ВАТ «Луцьке авіапідприємство», було комфортно працювати на Волині. Обласна рада й обласна адміністрація зроблять для цього усе, що в їх силах», – зазначив пан Байцим.

Щоправда, заступник волинського губернатора не поділився інформацією, звідки прибули ці інвестори. Проте він зазначив, що вони іноземці і приїхали до Луцька зі Львова. Також чиновник додав, що за час роботи над цим проектом навчився за кілька хвилин розмови із інвесторами розрізняти, хто з них прибув на Волинь із серйозними намірами, а хто – ні.

Пан Байцим розповів, що на час прийняття Волинською обласною радою рішення про продаж пакету акцій ВАТ «Луцьке авіапідприємство» (50% плюс одна акція) через аукціон інвесторів було троє, і двоє із них представляли нашу країну. А на сьогодні, за словами чиновника, майбутніх покупців-інвесторів нараховується уже 6.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

точно проведуть супертурнір з шахів...

По фуникулерам подымались в город мордатые иностранцы, шахматные леди, австралийские поклонники индийской защиты, индусы в белых тюрбанах, приверженцы испанской партии, немцы, французы, новозеландцы, жители бассейна реки Амазонки и завидующие васюкинцам – москвичи, ленинградцы, киевляне, сибиряки и одесситы.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Вже у листопаді стане відоме ім’я нового власника Луцького аеропорту. Купити контрольний пакет акцій летовища мають намір шість інвесторів, із них двоє - волиняни, ― повідомив голова облдержадміністрації Микола Романюк на робочій нараді 8 жовтня. Про це інформує репортер «Волинських Новин».

Наразі тривають роботи з експертної оцінки ціни аеропорту. Після їх проведення вже в понеділок, 12 жовтня, стане відома стартова ціна луцького летовища. Опісля буде оприлюднена об’ява про виставлення аеропорту на аукціон.

Губернатор відмовився назвати імена можливих власників аеропорту. Проте повідомив, що претендують на аеропорт не лише українці, а й іноземні інвестори. «Об’єкт буде цікавим покупцю не лише тим, що там розміщений аеропорт, а й тим, що до нього прилягає 100 гектарів землі несільськогосподарського призначення. Тобто, власник зможе будувати там що завгодно», ― зазначив пан Романюк.

Кошти з державного бюджету на розбудову аеропорту після продажу виділятися не будуть. Лише злітно-посадочна смуга залишиться у власності держави. Цим об’єктом опікуватиметься держава.

Василь Столяр займається формуванням так званого бізнесового пулу, який претендує бути власником Луцького аеропорту. Пропозиція очолити волинських бізнесменів, охочих інвестувати в летовище, надійшла Столяру від голови Волинської облради Анатолія Грицюка, ― інформують «Волинських Новин».

Ідея пана Грицюка полягає в тому, щоб залучити волинський бізнес, аби він сам вкладав кошти в розбудову аеропорту. Це дасть можливість ефективніше скоординувати дії влади і бізнесу в цьому напрямку ― зазначає голова Волинської облради.

«Я запропонував Василю Столяру долучитися до цієї теми, бути контактною особою від бізнесу. Василь Андрійович погодився. Він зараз займається цим питанням» ― коментує пан Грицюк.

http://www.volynnews.com

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наш аеропорт не зможе приймати великі літаки типу В-676, так як треба збільшувати смугу на метрів 800-1200. Також не зможуть сідати військові літаки НАТО, так як щілі між плитами будуть руйнувати доволі слабенікі системи шассі цих літаків.

Але усі українські монстри, крім Мрії, зможуть.

Отож, можливо буде аеропорт для пасажирських сполучень Україна-Україна, Україна-СНГ, Україна - ЄС (сусіди), та може стати потужним транспортним вузлом. Підстраховувати Хелм,Львів, обслуговувати рейси НАТО на Ірак, Афганістан.

А скільки робочих місць з високою платнею з'явиться!

Тому, я однозначно ЗА!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Луцк. 9 октября. ИНТЕРФАКС-УКРАИНА – Подготовительные работы к проведению конкурса по продаже 50%+1 акция ОАО "Луцкое авиапредприятие" завершены. Его объявление намечено на вторую половину ноября этого года.

Как передает корреспондент агентства "Интерфакс-Украина", такая информация была озвучена на проведенном в четверг главой Волынской облгосадминистрацией Николаем Романюком рабочем совещании по проблемным вопросам строительства грузопассажирского аэропорта в Луцке.

Предполагается, что на следующей неделе специалисты проведут экспертную оценку и объявят стартовую цену пакета.

Н.Романюк спрогнозировал, что аукцион пройдет успешно, так как имеется много претендентов на покупку этого пакета.

По его словам, интерес к объекту высок еще и потому, что к нему прилегают 100 га земли несельскохозяйственного назначения.

Глава обладминистрации также отметил, что деловые и политические круги Польши интересуются, успевает ли Волынь завершить строительные работы по этому объекту к апрелю 2010 года, чтобы именно он, а не Ивано-Франковский аэропорт, частично заменил Львовский аэропорт, который закрывается не реконструкцию к Евро-2012.

Учитывая широкие возможности посадочной полосы бывшего военного аэродрома и географическое местоположение Луцка, польской стороне намного выгоднее работать с будущим Луцким аэропортом, сказал Н.Романюк.

Участники совещания также обсудили ход работ по внесению Луцкого аэропорта в реестр гражданских аэропортов Украины и его сертификацию.

Как сообщалось, Луцкий аэропорт, признанный запасным в рамках проведения Евро-2012, должен быть создан на базе военного аэродрома "Луцк" и будет иметь статус аэродрома общего базирования.

Волынский облсовет в сентябре определил инвестиционные условия продажи 50%+1 акция ОАО "Луцкое авиапредприятие", среди которых погашение долгов и вложение минимум 10 млн грн в его развитие в течение полутора лет.

В настоящее время Волынскому облсовету принадлежит 70,4185% акций ОАО, тогда как еще 24,0723% принадлежит ЗАО Инвестиционная компания "Финансово-производственный союз" (Киев).

ОАО "Луцкое авиапредприятие" создано в 1996 году в результате приватизации государственного предприятия "Аэропорт гражданской авиации".

В минувшем году его чистый доход составил 19,5 тыс. грн, чистая прибыль – 38,6 тыс. грн. Общие активы предприятия на начало этого года составляли 4,36 млн грн, в том числе основные средства – 3.95 млн грн, тогда как текущие обязательства – 1,39 млн грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Побачивши серед інвесторів ім'я Василя Столяра, зрозумів, що починається величезний дерибан - землі і грошей... А я дійсно надіявся, що з цього задуму відновити аеропорт, щось вийде. Тепер закрадаються великі сумніви. І коментар про те, що інвестор зможе отримати 100 га землі, на якому можна будувати що завгодно, цьому підтвердження!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це той що президент ФК "Волинь"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це той що президен ФК "Волинь"?

Угу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Луцьки аеродром" буде Волинським "Припортовим"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Сегодня, 21 октября, Волынский аукционный центр сообщил, что Волынский областной совет выставил на продажу 50% +1 акцию "Луцкого авиапредприятия".

В частности, облсовет выставил на продажу 2 427 061 акций номиналом 0,25 грн каждая.

Стартовая цена 2,84 млн грн (уставный фонд предприятия - 1,214 млн грн). Шаг увеличения цены при проведении торгов с голоса лицитатором - 0,3 млн грн. Регистрационный взнос для участников составляет 17 грн, гарантийный взнос - 0,284 млн грн.

Аукцион состоится 24 ноября.

Согласно сообщению, победитель аукциона обязан в течение трех месяцев после покупки пакета акций погасить общую задолженность предприятия. Кроме того, компания-победитель должна подготовить аэропорт "Луцк" к проведению Евро-2012. В частности, она должна в течение первых 1,5 лет инвестировать в строительство терминала аэропорта "Луцк" 10 млн грн.

Как уже сообщалось, ранее председатель Волынской областной администрации Николай Романюк заявил о намерении шести инвесторов принять участие в аукционе.

Волынский облсовет намерен получить 10 млн грн от продажи пакета акций "Луцкого авиапредприятия".

"Украинские новости"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже півроку продають, ляпають і триндять...

Потім будуть рік вибирати проекти..сперечатися..ділити...

а в результаті буде як завжди велика смачна дуля?

А я вже губу розкатала, що Луцьк накінець-то буде літаючим :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1000 грн./сотка

Цікаво, яким чином власник 50%+1 акція зможе використати у своїх цілях 100 га землі? Думаю, перепродавши її...

А я вже губу розкатала, що Луцьк накінець-то буде літаючим :)

...і поспішила поставити відповідний підпис під аватаром? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Аеропорт будуватимуть в обхід аукціону

Компанія «Альфа-Транзит», від якої надійшла єдина заявка на участь в аукціоні з продажу акцій Луцького аеропорту наприкінці 2009 року, 4.02.2010 подала заявку на сесію Волинської обласної ради, аби та передала їй в управління пакет акцій Луцького авіапідприємства.

Засновник ТОВ «Альфа-транзит» Сергій Зарицький повідомив, що підприємство готове виконати усі умови щодо будівництва аеропорту, які були заявлені при проведенні аукціону. Окрім кінцевого строку будівництва терміналу.

Раніше Зарицький зазначав, що «потрібно бути камікадзе, аби говорити, що до 30 березня побудуєш тимчасовий термінал». Інвестор каже, що готовий побудувати термінал за рік або 14 місяців. Кошторис будівництва складатиме від 18 до 24 мільйонів гривень.

Директор комунального підприємства «Дирекція з будівництва та введення в експлуатацію аеропорту «Луцьк» Василь Байцим повідомив, що заявку «Альфа-транзит» доопрацьовуватимуть у профільних комісіях.

Байцим зазначає, що умова будівництва терміналу до 30 березня 2010 року дійсно була зайвою, оскільки вона не відповідає графіку підготовки до чемпіонату міста від УЄФА. Нині головне, аби депутати волинь ради погодили заявку інвестора, – наголошує він.

«Якщо все вийде, я вам обіцяю, що цей проект визначить соціально-економічний розвиток Луцька на найближчі 50 років», - коментує Байцим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дійсно крім триндьожу і бігання з бумагами діло не продвигається. Чим далі тим більше зневірююсь що діло доведуть до логічного завершення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а скільки в нас в Луцьку затухло подібних проектів тільки меншого масштабу: ж/д перехід, музикальний фонтан на центральній площі, підземний перехід... :lopata:

Тепер ще і за аеропорт хочуть взятися...

Радує те, що шукають інвестора, а не за бюджетні гроші (яких чомусь ніколи на завершення розпочатого проекту не хватає) хочуть зробити цей аеропорт...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Перші літаки на Луцькому аеродромі приземляться за 3-4 місяці, - інвестор

У п’ятницю до Луцька завітав інвестор, який розбудовуватиме летовище в обласному центрі Волині, - повідомляє «СіД-FM» .

Представник ТзОВ «Альфа Транзит» Сергій Зарицький прилетів на гелікоптері, якого «припаркував» поблизу КПП військового аеродрому.

«Ми плануємо розпочати будівництво і ремонт аеродрому. Це ми подавали заявку і брали участь в аукціоні, для того щоб отримати права на його реконструкцію. Я думаю, що зараз буде інша схема: працюватимемо від імені нашої компанії, яка має сертифікат експлуатанта і власну техніку.

Тепер ми будемо прилітати в Луцьк, а не їздити по поганій дорозі. Власне, будемо намагатись, щоб упродовж трьох-чотирьох місяців перші літаки на військовий аеродром почали сідати. А ще за кілька місяців збудуємо термінал і почнемо працювати», - розповів інвестор.

«Зараз починаємо робити проектну документацію для реконструкції та ремонту військового аеродрому. Готуємо для підпису документи з Міноборони на його спільну експлуатацію», - зазначив Зарицький.

«Тимчасовий термінал обійдеться у 15-16 мільйонів гривень. На злітну смугу держава поки що виділила 22 мільйона гривень. Я думаю, що потім можуть виділити ще кошти, адже інвестор не має права вкладати гроші в злітну смугу», - сподівається Сергій Зарицький.

Volynnews

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

×
×
  • Створити...