Перейти до змісту

Світло без світла


MaestroA

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)
1 година тому, sergkots сказано:

Глянь в дописах Свіржевського - він директор цієї контори.

та бачив, але - не зовсім те, і ціна... Я, на якійсь виставці роки 2 тому був, здається і їх бачив.... Суть не в тому, навряд чи вони продадуть окремо - те, що на ютюбі...це - не вигідно для них. Самі акуми (ббж) без панелей - який сенс їм продавати?

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано (змінено)
8 годин тому, Bliksss сказано:

щось таке, але було про - ДОДЖ, чи "Джи Ем"..ну, то таке

Электромобиль Nissan Leaf теперь можно использовать для резервного энергоснабжения дома

 

Все автомобили Nissan Leaf 2013 модельного года и новее одобрены для использования с двунаправленным зарядным устройством FE-15. При этом не меняются условия гарантии для батареи. Чтобы воспользоваться преимуществами двунаправленной зарядки, владельцам Leaf понадобится порт CHAdeMO для быстрой зарядки, который иногда не входит в стандартную комплектацию.

https://itc.ua/news/elektromobil-nissan-leaf-teper-mozhno-ispolzovat-dlya-rezervnogo-energosnabzheniya-doma/

Змінено користувачем case_l
  • +1 1
Опубліковано (змінено)
2 годин тому, case_l сказано:

владельцам Leaf понадобится порт CHAdeMO для быстрой зарядки, который иногда не входит в стандартную комплектацию.

ну, в даному випадку - його немає, хоча - "ліф" 15-16 року. І сенсу ставити немає (18-20К грн.), власнику - байдуже, в нього панелі стоять і генератор (дизель). Тай сенсу з такою "втомленою" батареєю? Але - дякую, не знав, навіть подумати про так не міг))

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано
17 хвилин тому, Bliksss сказано:

ну, в даному випадку - його немає, хоча - "ліф" 15-16 року. І сенсу ставити немає (18-20К грн.), власнику - байдуже, в нього панелі стоять і генератор (дизель). Тай сенсу з такою "втомленою" батареєю? Але - дякую, не знав, навіть подумати про так не міг))

ну якщо немає то можна ще простіше і дешевше -  підключити не дуже потужний інвертор 12V-200V напряму до акумулятора

 

  • Ха-ха 1
Опубліковано
7 хвилин тому, case_l сказано:

ну якщо немає то можна ще простіше і дешевше -  підключити не дуже потужний інвертор 12V-200V напряму до акумулятора

та можна, але в моєму випадку - це взагалі не актуально. Сумніваюсь що в когось з власників таких табуреток - більш живіший акум ніж на тій що я періодично катаюсь.

Опубліковано (змінено)

@Pavelix

Цитувати

А ще я так розумію можна будь-який павербанк під це все діло приспособити. Тільик потрбіно 2 кабеля придбати з юсб на 12В...

 

павербанк, робить з 3,7 - 5вольт (вже втрата), пропонуєш з 5вольт - робити 12? така собі ідея, якщо мова про павербанк...

12 вольт - акум, і дешево, і надійно)) і не треба гратись.

Змінено користувачем Bliksss
  • Дякую! 1
Опубліковано
24 минуты назад, Bliksss сказал:

@Pavelix

 

павербанк, робить з 3,7 - 5вольт (вже втрата), пропонуєш з 5вольт - робити 12? така собі ідея, якщо мова про павербанк...

12 вольт - акум, і дешево, і надійно)) і не треба гратись.

а підключення з такого акума до роутеру і тд як? якщо не влом то як для чайника поясніть)

Опубліковано (змінено)
12 хвилин тому, Pavelix сказано:

а підключення з такого акума до роутеру і тд як?

якщо воно (роутер) на 12в - паяльник в руки, або - обрізав кабель (з запасом) і скруткою....

Попередньо - уточнити, де плюс і мінус, і там 9 чи 12....

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано

Кабінет міністрів вирішив скасувати податки на ввезення генераторів, трансформаторів, акумуляторів та іншого подібного обладнання.

Йдеться про газогенератори, електричні двигуни та генератори, електрогенераторні установки та обертові електричні перетворювачі, трансформатори, електричні акумулятори, електричні водонагрівачі та обігрівачі, а також деякі інші товари для енергетики та забезпечення тепла.

  • +1 2
Опубліковано

Ну а тепер запасаємось попкорном і сидимо спостерігаємо як весело і активно знижуються ціни на це все добро в наших інет-магазинах. Певно десь так само як "карколомно подешевшали" машини весною...

Щось мені здається, що всі ніби-то і хороші починання влади, спрямовані на полегшення життя народу, обертаються лише тим, що бариги заробляють ще більше, а народу як були сутужні ціни, так і лишаються. А весь отой прошарок податків, що могли би піти в бюджет, в результаті осядуть надприбутками в кишенях хитрожопих.

  • Ха-ха 1
  • +1 1
Опубліковано
1 година тому, Basil сказано:

Кабінет міністрів вирішив скасувати податки на ввезення генераторів, трансформаторів, акумуляторів та іншого подібного обладнання.

Йдеться про газогенератори, електричні двигуни та генератори, електрогенераторні установки та обертові електричні перетворювачі, трансформатори, електричні акумулятори, електричні водонагрівачі та обігрівачі, а також деякі інші товари для енергетики та забезпечення тепла.

шкода що націнку у бариг-мародерів скасувати не можна 

  • Дякую! 1
  • +1 1
Опубліковано
20 годин тому, Oli сказано:

 

Хімія різна, +пакування.

 

Тягові це завжди хімія буде LifePO4, ліфьори. Є такі на роботі, вага там напевно від 500-700кг.

 

Тягові,це означає акумулятор призначений не просто для старту ,як в авто з двз, а для того щоб тягнути транспорт 

Тяговий на відміну від стартерного , призначений для ПОСТІЙНОГО  та ГЛИБОКОГО  розряду .

Стоять вони зараз навіть на самокатах, які 500 кг?

Акумулятор в телефонах теж відноситься до тягових.

А вже по виконанню є різні ,гелєві,літієві та ТД.

  • Збентежений 1
Опубліковано
31 хвилин тому, Nokian сказано:

Тяговий на відміну від стартерного , призначений для ПОСТІЙНОГО  та ГЛИБОКОГО  розряду .

 

жоден акумулятор не призначений для глибокого розряду

  • Дякую! 1
Опубліковано (змінено)
3 часа назад, Nokian сказал:

Тягові,це означає акумулятор призначений не просто для старту ,як в авто з двз, а для того щоб тягнути транспорт 

Тяговий на відміну від стартерного , призначений для ПОСТІЙНОГО  та ГЛИБОКОГО  розряду .

 

Задача стартерних видати максимальний короткочасний струм а тягових тривалу роботу без теплової деформації пластин при однаковій масі, тому в перших пластини тонкі для збільшення площі поверхні а в других товстіші для витривалості, а глибокого розряду бояться однаково.

Змінено користувачем jurgen007
  • Дякую! 1
  • +1 1
Опубліковано
4 годин тому, SergLutsk сказано:

Ну а тепер запасаємось попкорном і сидимо спостерігаємо як весело і активно знижуються ціни на це все добро в наших інет-магазинах. Певно десь так само як "карколомно подешевшали" машини весною...

Щось мені здається, що всі ніби-то і хороші починання влади, спрямовані на полегшення життя народу, обертаються лише тим, що бариги заробляють ще більше, а народу як були сутужні ціни, так і лишаються. А весь отой прошарок податків, що могли би піти в бюджет, в результаті осядуть надприбутками в кишенях хитрожопих.

Ну так ніхто ж не заважає небаригам привезти і продавати дешевше?

Опубліковано (змінено)
5 годин тому, Basil сказано:

Йдеться про газогенератори, електричні двигуни та генератори, електрогенераторні установки та обертові електричні перетворювачі, трансформатори, електричні акумулятори, електричні водонагрівачі та обігрівачі, а також деякі інші товари для енергетики та забезпечення тепла.

окуєть, то вони будуть VAT відбивати, ще й податків не платити...не задрю, просто -окуєваю...

Змінено користувачем Bliksss
  • +1 1
Опубліковано
38 хвилин тому, jurgen007 сказано:

Задача стартерних видати максимальний короткочасний струм а тягових тривалу роботу без теплової деформації пластин при однаковій масі, тому в перших пластини тонкі для збільшення площі поверхні а в других товстіші для витривалості, а глибокого розряду бояться однаково.

Літієві  та гелєві теж бояться?

Опубліковано (змінено)
6 хвилин тому, Nokian сказано:

Літієві  та гелєві теж бояться?

Є - відповідний досвід використання? Тобто - "докажи зворотнє";)

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано
1 година тому, Nokian сказано:

Літієві  та гелєві теж бояться?

 

Так, бояться...  Особливо не нові гелеві, там немає контролю заряду в ячейках, і коли подаєш зарядку тут вже як повезе, якась ячейках норм а якась деградує. Мав дитячі електро-машинки, + в племінника теж, досвід мав при розрядці до 6-7в.

  • +1 1
Опубліковано
5 годин тому, Nokian сказано:

Тягові,це означає акумулятор призначений не просто для старту ,як в авто з двз, а для того щоб тягнути транспорт 

Тяговий на відміну від стартерного , призначений для ПОСТІЙНОГО  та ГЛИБОКОГО  розряду .

Стоять вони зараз навіть на самокатах, які 500 кг?

Акумулятор в телефонах теж відноситься до тягових.

А вже по виконанню є різні ,гелєві,літієві та ТД.

 

Не пиши дурниць. В телефонах звичайні літієві, на яких стоїть контролер і не дає розрядитися.

 

В самокатах звичайні 18650, на деяких пакети(li-po).

 

А тягові літієві це більше всього "ліфьори" LiFePo4, хоча є також li-ion в міцних корпусах.

Навіть витримують якщо контакти замкнути.

 

 

image.thumb.png.e8741b1828f012e2f9b7ccc5284821ba.png

images.jpeg.29d4794511f9d0704d164dbb9930f633.jpeg

Опубліковано
В 07.11.2022 в 21:59, Bliksss сказал:

не кажу - "саме такі", а в - цьому напрямку...

розглядаю щось типу того - для квартири, для будинку - без питань, там є бензинка - вистачить заживити і прогріти.

З переваг  -заряджається за 2 години максимум (750W), з мінусів - була 40К (в Україні), і вже - немає в наявності, але - з доставкою з "Америки" - буде до 26-30К (якщо самому заморочитись)

P.S. Виявилось, ще дешевше на 5К, тобто, десь в 21-23+/- обійдеться

s-l500.jpg.7b1b0e70bcc012ce4dcaf75a3998273a.jpg

60Ач аккум 12В+ упс.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...