Перейти до змісту

Вибори мера Луцька і до міськради


Bliksss

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
8 хвилин тому, nickel сказано:

Коли здоровий люд пересяде на ровери, НАЯВНОГО транспорту, парковок, стоянок з головою вистачить для пенсіонерів, мам з дітьми і людей з особливими потребами і тими хто так і не зміг відірвати дупу від авто.

 

Є реальні приклади а не рекламні картинки?

Бо по Вінниці я зовсім інше бачу - не буде так, що з'являться велодоріжки і всі на велосипеди пересядуть. В європі це формувалось не одне десятиліття - впевнений, що у нас за пару років пересядуть? :)

 

  • Відповідей 410
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
53 хвилин тому, Zheny@ сказано:

іпать.. .

невже ти не розумієш, що це розпил бабла?

 

зроблять 10 км велодоріжок (умовно) а бабла спишуть, як на трасу Сочі-Червона поляна! 

іпать, невже ти не розумієш що розпил бабла буде у всьому?

У парковках, в громадських туалетах, в харчуванні в дитячих садочках, в ремонті прибудинкових територій, у закупівлі канцтоварів і оргтехніки для шкіл...

їм яка хрін різниця де бабло списувати?

 

Опубліковано
11 хвилин тому, vampirich сказано:

іпать, невже ти не розумієш що розпил бабла буде у всьому?

У парковках, в громадських туалетах, в харчуванні в дитячих садочках, в ремонті прибудинкових територій, у закупівлі канцтоварів і оргтехніки для шкіл...

їм яка хрін різниця де бабло списувати?

 

Я це розумію прекрасно. Завжди пилялося і пилятиметься!

Просто Коли це буде робити на більш нагальних (проблемних) дільницях, то якось не так обідно буде.

 

Бо нагадує Черкаси та Полтаву

 

 

 

Опубліковано
15 минут назад, sergkots сказал:

Бо по Вінниці я зовсім інше бачу - не буде так, що з'являться велодоріжки і всі на велосипеди пересядуть. В європі це формувалось не одне десятиліття - впевнений, що у нас за пару років пересядуть? :)

А з чого ти вирішив що ми кращі за європейців і пересядемо на ровери не так як вони за пару десятиліть, а за пару років? Але якщо велодоріжки постійно відкладати, то не пересядемо ніколи. Ми вже про*бали частину України, бо вважали, що культура і армія не в пріоритеті. Зараз ще про*бемо здорову націю, бо велосипеди з інфрастуктурою не в пріоритеті і тоді нам точно треба буде багато транспорту для людей з особливими потребами.

Опубліковано
45 минут назад, Zheny@ сказал:

Просто Коли це буде робити на більш нагальних (проблемних) дільницях, то якось не так обідно буде.

Ось це правильний підхід. "Хай крадуть - аби щось робили." А потім ще додати "добре хоч так зробили"

Опубліковано
9 хвилин тому, volks сказано:

Ось це правильний підхід. "Хай крадуть - аби щось робили." А потім ще додати "добре хоч так зробили"

так це ще й перегукується з сусідньою темою : "так катував же для блага України"

Опубліковано
1 година тому, nickel сказано:

бо велосипеди з інфрастуктурою не в пріоритеті і тоді нам точно треба буде багато транспорту для людей з особливими потребами.

Як тоді полішук покаже понти, коли буде на велосипеді їздити? 

Опубліковано
11 хвилин тому, volks сказано:

Ось це правильний підхід. "Хай крадуть - аби щось робили." А потім ще додати "добре хоч так зробили"

Тобі вперлося все в велодоріжки?

Суть в тому, що все одно вкрадуть. І ніхто нічого не зможе зробити!  Почнеш вспливати - приберуть кху-ям.

Ніхто не змінить нічого.

Ну можеш спробувати вимагати чесних документів і чесних закупівель.

 

Опубліковано
19 minutes ago, case_l said:

Як тоді полішук покаже понти, коли буде на велосипеді їздити? 

А це, доречі, був би йому величезний репутаційний плюс, якби він на ровер пересів. Типу, молодий мер, пропаганда здорового способу життя, відходить від совкового уявлення про владу, на ровері в Європу і всяке таке інше. Але не раз і на камеру, а хоча б на цілу весну-осінь, щоб можна було на дорозі регулярно бачити. Хз, чому його піарники до цього ще не додумалися.

Останнє речення, швидше за все, риторичне <_<

Опубліковано
6 хвилин тому, Ko3bMa сказано:

А це, доречі, був би йому величезний репутаційний плюс, якби він на ровер пересів. Типу, молодий мер, пропаганда здорового способу життя, відходить від совкового уявлення про владу, на ровері в Європу і всяке таке інше. Але не раз і на камеру, а хоча б на цілу весну-осінь, щоб можна було на дорозі регулярно бачити. Хз, чому його піарники до цього ще не додумалися.

Останнє речення, швидше за все, риторичне <_<

Між іншим, Святослав Кравчук, коли жив на Молоді, постійно бігав на стадіоні 10ї школи.

Опубліковано
1 година тому, nickel сказано:

Реклама общественного транспорта и как надо работать с информацией:  varlamov.ru — LiveJournal

Ця картинка, або подібна, уже була. Тільки не грецькою.

Але суть в тому, що автобус самий правильний виходить

 

Опубліковано
6 минут назад, Zheny@ сказал:

Ця картинка, або подібна, уже була. Тільки не грецькою.

Але суть в тому, що автобус самий правильний виходить

 

Автобус найменше місця займає, а самий правильний - ровер. Не коптить небо і люди здоровші.

Опубліковано

Насправді, картинка має бути така:

(скільки місця на дорозі займає однакова кількість людей:

 - в авто

- на вєліку

- в автобусі.

І очевидна відповідь

velo.PNG

Опубліковано
2 hours ago, sergkots said:

Пенсіонери, мами з дітьми, люди з особливими потребами - вони на який велосипед сядуть? 

Холодна пора року -  на велосипедах теж?

 

1515155082115452587.jpg

Опубліковано
24 минуты назад, Zheny@ сказал:

Тобі вперлося все в велодоріжки?

Мені вперлося у все. А не лише у велодоріжки.

 

15 минут назад, Ko3bMa сказал:

А це, доречі, був би йому величезний репутаційний плюс, якби він на ровер пересів

В минулому році в нього деколи з'являлось фото  на велосипеді у ФБ. А на мою критику велодоріжок під цим фото, він відповів, що з велодоріжками все ок. А тепер вичвилось, що жодної нормальної велодоріжки немає.

Схожа ситуйовина була ще й з Разумовським. Тільки стосовно дитмайданчика.

8 минут назад, Zheny@ сказал:

Але суть в тому, що автобус самий правильний виходить

 

Тільки від велосипедистів викидів менше.

Опубліковано

Але, якщо вже топити за велосипеди і т. і.н (а не за розумну інфраструктуру транчсорту), то картинка має мати такий вигляд. (така ж картинка, суть та сама, подача інша (але все міняє ;) )
 

C5Q3dsBWYAAYhqL.jpg

Опубліковано
5 minutes ago, volks said:

Тільки від велосипедистів викидів менше.

Зимою на наших дорогах і нечищених тротуарах дуже не наїздишся.

Опубліковано

Згідний з @Zheny@ стосовно потенційного розпилу. Залишається надія на громадські організації, які не дадуть вкотре проср@ти гроші на непотрібство.

Але принципово не згідний щодо авто-тематики. Мій погляд наступний: купив авто - то це твої особисті проблеми де його ставити, місто особисто тобі нічого не винно (ну хіба що виділяти землю під багаторівневі паркінги / перехоплювальні на околицях міста). В центрі - виключно платне паркування.

(раптом що - я водій, але при хорошій інфрастр. запросто катав би на роботу велосипедом весь рік щодня 6-7км в одну сторону)

 

Проблема в тому, що велоінфраструктуру чомусь люблять міряти в метрах-кілометрах, а не в толкових пересіченнях чи розв'язках.

Але велоінфраструктуру потрібно створювати полюбому. Спочатку це, а велосипедисти з'являться зросте кількість.

 

upd. @nickel поставив би сотню плюсів, але закінчились на сьогодні.

Опубліковано

Непарна  сторона проспекту Соборності  від "танку" до "Там-ТАму" - не зроблена. Хоча протилежна вже давно!  Скоро і її треба буде робити!

Це ж тосується і Відродження.  Всього проспекту!

Тому велодоріджки виглядає, як знущання!  Типу все решта ЗБС, от лише велодоріжок не вистачає!

 

Зроби дороги, щоб можна було ЇЗДИТИ, а не авто / вєліки / траліки / маршрутки бити. А тоді берися за Велодоріжки, щоб ті ж дороги розвантажити. 

Запровадь СИСТЕМУ громадського транспорту, а тоді берися за велодоріжки.

 

...

Опубліковано
9 хвилин тому, volks сказано:

Тільки від велосипедистів викидів менше.

А від дурнуватих - аварій більше!

 

Опубліковано
8 минут назад, Zheny@ сказал:

А від дурнуватих - аварій більше!

 

А давай помоніторимо ЗМІ, від кого більше ДТП.

І для того якраз потрібні НОРМАЛЬНІ велодоріжки, щоб відмежувати велосипедистів від авто і пішоходів.

Опубліковано
29 хвилин тому, Zheny@ сказано:

Але суть в тому, що автобус самий правильний виходить

ні, автобус корону передає

Опубліковано
14 хвилин тому, nickel сказано:

Автобус найменше місця займає, а самий правильний - ровер. Не коптить небо і люди здоровші.

Ми говоримо про одне й те ж. Але з різних поглядів.

Мова про інфраструктуру.  Де для кожного повинно бути своє місце.  Звісно, якщо мені доїхати з ДПЗ (умовно) на 33-й вєліком, без велодоріжок, то це ппц як стрьомно.  (п'яний бляхер на дорозі і фсьо, Женю хоронять)

Автобусом я доїду трошки швидше, але дорожче і комфортніше.

На авто + - так само як і автобусом, тільки ще більш комфортніше і не залежу від графіку руху транспорту. (буде маршрутка, чи ні, виїхав тралік на маршрут чи ні)

Останніх півроку ходжу з роботи додому пішки. Без огляду на погодні умови. І в дощ і в мороз.

 

Автобуси / тролейбуси / тамваї . З чсамого початку транспорт для малоймущих та пенсіонерів і студентів з туристами.   (позиціонування, як не дорогий транспорт).

(У Варшаві \їздять електрички, бо відстані, дай дорогу, можна годину їхати з центру міста до околиці, а відповідно з одного кінця в інший, не одну годину!  Але всі умови, вішалки для вєліків, USB та інтернет для телефонів і т.д. погодинна оплата проїзду, +- дорівнює години і кілометраж) Ах да, мало не забув! ВЕЛОДОРІЖКИ. Майже кругом, по всіх містах де був у Польщі. Варшава, Познань, Гданськ, Вроцлав, розв'язки, переходи, переїзди, світлофори!)

(Рига, автобуси / тролейбуси / трамваї, оплата за поїздку, годину, чи 1-2-3 зупинки, пофіг)

(Прага, така ж історія)

Це все приклади діючої інфраструктури, де всім є місце!

 

Опубліковано
3 хвилин тому, volks сказано:

А давай помоніторимо ЗМІ, від кого більше ДТП.

І для того якраз потрібні НОРМАЛЬНІ велодоріжки, щоб відмежувати велосипедистів від авто і пішоходів.

От лишень починати потрібно не з них!

 

1) чітко відділити транспорт і пішоходів, зробити мінімальні пересікання цих 2-х видів учасників дорожнього руху.

2) розвинути інфраструктуру того ж руху, :

- на дорогах окремі смуги руху для автобусів / швидких / пожежних / поліції  і всіх інших

- пішохідні / вело зони, із чітким розмежуванням руху

 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...