Перейти до змісту

Вибори мера Луцька і до міськради


Bliksss

Рекомендовані повідомлення

1 час назад, Zheny@ сказал:

Я працював в той час в ДЕПО, яких 2 млн?

так переконували журналістів, коли запроваджували валідатори — пристрої, подібні до мініатюрних терміналів безготівкового обслуговування. Встановлення їх передбачала автоматизована система оплати проїзду (АСОП), яку почали запроваджувати у Луцьку в березні цього року. Вона мала б забезпечити зручну і швидку оплату та контроль проїзду, скорочення часу затримки транспорту на зупинках й облік пасажирів. Нововведення дало б змогу підвищити прибутковість підприємства електротранспорту й оцінити обгрунтованість тарифів. Коштувала автоматизована система більше трьох мільйонів гривень. Луцьке підприємство електротранспорту з огляду на всі плюси АСОП узялося впроваджувати її. Закупили GPS–навігатори, систему сповіщення та  60 валідаторів, заплативши мільйон гривень авансу. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 410
  • Створено
  • Остання відповідь
1 година тому, Ghost_manka сказано:

Заздрість? Тут швидше захват від цього всього.
Можна хоч весь Луцьк закатати в бруківку, але зароблять на цьому свої та потрібні люди)

 

Але й місто отримає довгоочікувані велодоріжки, яких років 5 чи7 добивалися!

Отримають нормальні пішохідні зони.

Дороги і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Zheny@ сказал:

Але й місто отримає довгоочікувані велодоріжки, яких років 5 чи7 добивалися!

Отримають нормальні пішохідні зони.

Де вони? Покажи хоч одну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, volks сказано:

так переконували журналістів, коли запроваджували валідатори — пристрої, подібні до мініатюрних терміналів безготівкового обслуговування. Встановлення їх передбачала автоматизована система оплати проїзду (АСОП), яку почали запроваджувати у Луцьку в березні цього року. Вона мала б забезпечити зручну і швидку оплату та контроль проїзду, скорочення часу затримки транспорту на зупинках й облік пасажирів. Нововведення дало б змогу підвищити прибутковість підприємства електротранспорту й оцінити обгрунтованість тарифів. Коштувала автоматизована система більше трьох мільйонів гривень. Луцьке підприємство електротранспорту з огляду на всі плюси АСОП узялося впроваджувати її. Закупили GPS–навігатори, систему сповіщення та  60 валідаторів, заплативши мільйон гривень авансу. 

це тільки залізо.

А ще ПЗ. А його впровадження і т.д. Сума була в районі 4млн.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, volks сказано:

Де вони? Покажи хоч одну.

ти вдарився головою в машину з рошенками?

 

це абзац!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, Zheny@ сказал:

рошенками

Ху@нками

4 минуты назад, Zheny@ сказал:

це абзац!

Покажи мені хоч одну НОРМАЛЬНУ велодоріжку. 

Ну пішохідну, може й знайдеш нормальну, але не багато.

5 минут назад, Zheny@ сказал:

Сума була в районі 4млн.

А відколи 4 - це десятки?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 хвилин тому, volks сказано:

Покажи мені хоч одну НОРМАЛЬНУ велодоріжку. 

Їжджу кожен день велосипедом на роботу і назад, із Львівської на 40-вий про велодоріжки не чув. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, alexvvv сказано:

Їжджу кожен день велосипедом на роботу і назад, із Львівської на 40-вий про велодоріжки не чув. 

ще один...

 

За відсутність розмітки на доріжках - я писав з першого дня їх створення.  Знаки, кольорова бруківка є,  намальований знак велосипеду Є, розмітки - немає.

Від Порт-Сіті, доїдеш до мосту на РІвненській. Практично. 

Зараз робиться зі сторони Літака, гарна, грамотна.  З роздільником - клумбою!

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

48 минут назад, Zheny@ сказал:

Оце по 50 000 грн/шт ?  І це теж за кошти міста! Уяви собі!

В тебе явно проблеми з цифрами. Може, ти гуманітарій?

 

 

Бандера Square» – не обмежується лише лавками, це також і новий газон, тротуарна плитка, ліхтарі, точка доступу вільного WI-FI. Очевидно, що на реалізацію всього проекту коштів у сумі 45 тисяч гривень, які отримає ініціативна група від міськради, не вистачить. Тому хлопці запрошують меценатів та благодійників долучитися до реалізації проекту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, volks сказал:

В тебе явно проблеми з цифрами. Може, ти гуманітарій?

Бандера Square» – не обмежується лише лавками, це також і новий газон, тротуарна плитка, ліхтарі, точка доступу вільного WI-FI. Очевидно, що на реалізацію всього проекту коштів у сумі 45 тисяч гривень, які отримає ініціативна група від міськради, не вистачить. Тому хлопці запрошують меценатів та благодійників долучитися до реалізації проекту.

вільного WI-FI навіщо він взагалі треба? адекватна людина взагалі не буде підключати свої девайси до хз якого вайфаю навіть якщо він безкоштовний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 хвилин тому, volks сказано:

В тебе явно проблеми з цифрами. Може, ти гуманітарій?

 

 

Бандера Square» – не обмежується лише лавками, це також і новий газон, тротуарна плитка, ліхтарі, точка доступу вільного WI-FI. Очевидно, що на реалізацію всього проекту коштів у сумі 45 тисяч гривень, які отримає ініціативна група від міськради, не вистачить. Тому хлопці запрошують меценатів та благодійників долучитися до реалізації проекту.

 

5 років тому. На фіналі - 2 лише 2 лавки. От і все.

 

зображення.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, Zheny@ сказал:

Зараз робиться зі сторони Літака, гарна, грамотна.  З роздільником - клумбою!

НОРМАЛЬНА велодоріжка як мінімум повинна:

а) бути відділена(нарешті за три роки молода команда еволюціонувала до такого. Хоча там буде весело в дощ, коли вода з пішохідної доріжки потече в клумбочку, яка звісно ж ту всю воду не вмістить і бруд з клумбочки потече на велодоріжку)

б) бути асфальтована, а бря жчати велосипедом по бруківці.

в) не мати перешкод. Привіт зупинці маг. Тканини і деревам зі стовпами біля Гостинця.

І це лише мінімум, якого і то немає в Луцьку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, volks сказано:

НОРМАЛЬНА велодоріжка як мінімум повинна:

а) бути відділена(нарешті за три роки молода команда еволюціонувала до такого. Хоча там буде весело в дощ, коли вода з пішохідної доріжки потече в клумбочку, яка звісно ж ту всю воду не вмістить і бруд з клумбочки потече на велодоріжку)

б) бути асфальтована, а бря жчати велосипедом по бруківці.

в) не мати перешкод. Привіт зупинці маг. Тканини і деревам зі стовпами біля Гостинця.

І це лише мінімум, якого і то немає в Луцьку.

Ідеаліст!

ДО того не було ніяких!

Асфальт вартує, як ЛІтак арабського шейха. А те, що у тебе велосипед бряжчить - твої особисті проблеми - підкрути.

Про дощ, взагалі перднув, як в борошно!

 

Це типу, коли носом ткнули в те, що доріжки все ж є, вирішив домахатися до ДБН чи ще Євростандартів.. :lol:

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 минут назад, volks сказал:

НОРМАЛЬНА велодоріжка як мінімум повинна:

а) бути відділена(нарешті за три роки молода команда еволюціонувала до такого. Хоча там буде весело в дощ, коли вода з пішохідної доріжки потече в клумбочку, яка звісно ж ту всю воду не вмістить і бруд з клумбочки потече на велодоріжку)

б) бути асфальтована, а бря жчати велосипедом по бруківці.

в) не мати перешкод. Привіт зупинці маг. Тканини і деревам зі стовпами біля Гостинця.

І це лише мінімум, якого і то немає в Луцьку.

важко робити щось де вже до тебе забудували, тому ідеального не буде нічого, але й так добре що щось роблять, і вроді нормально виходить, звичайно ідеально як для мене щоб велосипедна доріжка була відділена взагалі від транспорту, щоб можна було на вєліку заїхати безпечно в будь-яку точку міста нашого. 

 

+ взагалі треба всі маршрутки вигнати з міста, а запустити тролейбуси, тоді поменшає автомобілів, тому що швидше буде свою сраку дозвезти на траліку якщо звичайно він комфортний чим стояти в пробках по пів години.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хлопці, про що ви сперечаєтесь? Красти будуть всі і кожен і, нажаль, з цим нічого не подієш. Подивітся навколо, сусід сусіда готовий на****.

Тут питання в кого менший апетит.

Комусь досить 10к вкрасти в місяць, а комусь і 100к буде мало :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Женя такий дивний: працював в Польщі, помандрував заодно трохи, а от про велодоріжки "там" чомусь промовчує.

Велодоріжка повинна працювати не лише в теплу і суху погоду (був в Швеції взимку - від малого до великого крутять педалі).

Велодоріжка - це не фарбою відмічений знак. Де толкові пересічення з дорогою? Де відповідне покриття? Дуля. Зате ливнестоки, пофарбовані (сук@, в сірий колір) штирі посеред дороги - це сила.

Ну да, завжди "залізний" аргумент - "а раніше й того не було". Ну то забери в дитини смартфон і дай кнопочну тицялку, раніше ж взагалі в переговорні пункти ходили телефонувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 минуты назад, MACCEN сказал:

важко робити щось де вже до тебе забудували

В нас широченні проспекти. Можна зробити що хоч. Аби було бажання.

33 минуты назад, Zheny@ сказал:

Це типу, коли носом ткнули в те, що доріжки все ж є,

Куди-куди ти мене ткнув? Тебе просили покащати НОРМАЛЬНІ велодоріжки, а не цю пародію.

23 минуты назад, MACCEN сказал:

але й так добре що щось роблять,

 

28 минут назад, Zheny@ сказал:

ДО того не було ніяких!

Да здраствуєт сєкта "Добре хоч так зробили". 

Уявляю: 

Зробили вам ремонт в квартирі. Ви такі приходите, а на пілозі лежить плитка для стін, шви не затерті, в кімнату зробили поріг, якого бути не повинно, світильник висить в такому місці, що світло в кімнату майже не потрапляє, кухню з туалетом об'єднали. Ви  подивились на це і кажете "Ну добре хоч так зробили"

30 минут назад, MACCEN сказал:

ідеально як для мене щоб велосипедна доріжка була відділена взагалі від транспорту, щоб можна було на вєліку заїхати безпечно в будь-яку точку міста нашого. 

 

+ взагалі треба всі маршрутки вигнати з міста, а запустити тролейбуси, тоді поменшає автомобілів, тому що швидше буде свою сраку дозвезти на траліку якщо звичайно він комфортний чим стояти в пробках по пів години.

А за це плюс.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 хвилин тому, xc90 сказано:

Женя такий дивний: працював в Польщі, помандрував заодно трохи, а от про велодоріжки "там" чомусь промовчує.

Велодоріжка повинна працювати не лише в теплу і суху погоду (був в Швеції взимку - від малого до великого крутять педалі).

Велодоріжка - це не фарбою відмічений знак. Де толкові пересічення з дорогою? Де відповідне покриття? Дуля. Зате ливнестоки, пофарбовані (сук@, в сірий колір) штирі посеред дороги - це сила.

Ну да, завжди "залізний" аргумент - "а раніше й того не було". Ну то забери в дитини смартфон і дай кнопочну тицялку, раніше ж взагалі в переговорні пункти ходили телефонувати.

Карамба,  не рівняй хуй з пальцем. Там на дороги гроші виділяє ЄС (ні не європейска солідарність) а, Європейський Союз. І чималі гроші. І вимоги відповідні, і контроль.

Велодоріжка - це не фарбою відмічений знак. - є. Навіть поновили недавно.

Де толкові пересічення з дорогою?  - в деких місцях, навіть вело-переїзд позначений розміткою!

Про прокриття окрема тема.

штирі посеред дороги - це сила. - хочеш, щоб там машини їздили чи паркували?  То, блін, будуть!   Біля Троянди хєрачать прямо по велодоріжці,  ще й сигналити вміють!

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Arden сказал:

Хлопці, про що ви сперечаєтесь? Красти будуть всі і кожен і, нажаль, з цим нічого не подієш.

Звичайно, що будуть. Чого ж їм не красти, якщо для вас це норма.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, Zheny@ said:

Карамба,  не рівняй хуй з пальцем.

Без образ ніяк?

1 hour ago, Zheny@ said:

Там на дороги гроші виділяє ЄС (ні не європейска солідарність) а, Європейський Союз. І чималі гроші.

Впевнений, що якби мати змогу побачити цифри на всю цю бруківку - в багатьох би теж полізли очі.

1 hour ago, Zheny@ said:

 І вимоги відповідні, і контроль.

Що заважає поставити аналогічні вимоги і проконтролювати в нас на місці?

1 hour ago, Zheny@ said:

Велодоріжка - це не фарбою відмічений знак. - є. Навіть поновили недавно.

Тут типу як іронія була. Можна купити хоч тисячу знаків і поновлювати щотижня розмітку - від пішоходів це не спасе.

Spoiler

Опять эта всеми нелюбимая тема про велодорожку..... | Лобня | ВКонтакте

 

1 hour ago, Zheny@ said:

Де толкові пересічення з дорогою?  - в деких місцях, навіть вело-переїзд позначений розміткою!

Окей, допустимо, що в деяких таки дійсно є. Хоча, від фото не відмовлюсь.

Але це не відміняє факту, що створення вело-інфраструктури вимірються не в кілометрах сяк-так пристосованих доріжок. А в таких речах, як вищезгадані пересічення. Щоб кожен житель міста міг добратись з дому на роботу і назад і не створював не сам перешкод, і не був перешкодою для інших.

1 hour ago, Zheny@ said:

Про прокриття окрема тема.

Одна з ключових претензій.

1 hour ago, Zheny@ said:

штирі посеред дороги - це сила. - хочеш, щоб там машини їздили чи паркували?  То, блін, будуть!   Біля Троянди хєрачать прямо по велодоріжці,  ще й сигналити вміють!

А може міська рада якось організувати, щоб муніципали не займались х@йнею, а якраз дивились за цим?

 

 

Підсумок 1

Профільним відомством в ЛМР керують абсолютно некомпетентні люди, які застрягли в 90х/00х (допускаю, на відміну від @iiron, що є також світлі голови)

Підсумок 2

Луцьком повинна керувати людина, яка знає, де взяти гроші (в тому ж ЄС) на створення комфортних умов лучанам. А не шукатиме відмазки, як в цій гілці.

Фото-підсумок 3 (просто для естетичного задовлення від міста-побратима Луцька, екскурсія куди в до-ковідну епоху тривала всього лише 1 день)

 

 


IMG_4698-768x1024.jpg

IMG_4791-816x734.jpg

Фото-06.12.15-15-54-35-768x576.jpg
 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, xc90 сказано:

від пішоходів це не спасе.

 Зробити розмітку, частіше нанести знаки і ситуація покращиться. Хоча в школах не розказують, а дарма.

22 хвилин тому, xc90 сказано:

Але це не відміняє факту, що створення вело-інфраструктури вимірються не в кілометрах сяк-так пристосованих доріжок. А в таких речах, як вищезгадані пересічення. Щоб кожен житель міста міг добратись з дому на роботу і назад і не створював не сам перешкод, і не був перешкодою для інших.

Подивися на Нью Йорк, купа відео.  І не треба ставити в приклад Нідерланди. То окрема тема.

 

22 хвилин тому, xc90 сказано:

Одна з ключових претензій.

Та дорого це!

 

23 хвилин тому, xc90 сказано:

А може міська рада якось організувати, щоб муніципали не займались х@йнею, а якраз дивились за цим?

Це не до мене запитання! 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 minutes ago, Zheny@ said:

 Зробити розмітку, частіше нанести знаки і ситуація покращиться. Хоча в школах не розказують, а дарма.

Ні, не покращиться. Пройдений етап західними сусідами.

9 minutes ago, Zheny@ said:

Подивися на Нью Йорк, купа відео.  І не треба ставити в приклад Нідерланди. То окрема тема.

Що саме про нью йорк подивитись? І я ні слова не сказав про Нідерланди. Постійно якась окрема тема.

9 minutes ago, Zheny@ said:

Та дорого це!

"Дорого" - це не цифри. Квадратний метр асфальту дорожчий за кв.м. бруківки?

9 minutes ago, Zheny@ said:

Це не до мене запитання!

Запитання до міської ради, вірно. Хоч і випливає з тези про хаотичне паркування авто. І особисто я б хотів мати такого мера, якого це питання також хвилюватиме.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Zheny@ сказал:

 

Але й місто отримає довгоочікувані велодоріжки, яких років 5 чи7 добивалися!

Отримають нормальні пішохідні зони.

Дороги і т.д.

Сумнівної якості з постійною необхідністю в ремонті. Окей....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ви помітили, що тижні зо два як смороду немає містом? Ще до другого туру подихаємо чистим повітрям. ;)  

І "чорні сукні" муніципалів не було видко. Зате вчора зранку муніципальна варта доблесно шниряла по всіх свої улюблених "штрафних"  маршрутах. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...