nickel Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 06:33 #51 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 06:33 1 минуту назад, alexvvv сказал: він може з клона писати Ти погано знаєш Нокіана. Йому треба визнання, якщо визнають клона, а не Нокіана це буде поразка. От і мучиться людина з своїм ЧСВ.
Саня Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 09:09 #52 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 09:09 Повертаючись до вибору електромобіля, то я схиляюся до Nissan Leaf - найбільш масовий і доступний варіант. Хотілка ж бажає Mercedes-Benz B250e. Електричку розглядаю як авто на кожен день для поїздок переважно містом і околицями. Для дальніх поїздок лишається "коптилка".
laser Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 09:38 Автор #53 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 09:38 якшо є змога потусити на платній зарядці 2-3 години, можна заряджатись в дорозі, по ціні буде ~ заправці вуглеводнями. це щоб не тримати коптилку дома. короче звички прийдеться міняти, і напевне буде складно на перших порах
WebTraveller Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 09:43 #54 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 09:43 Моя душа то Теслу модел S бажає)) Навіть поїздив пару раз в такій.. Але трохи дорогувато як на даний момент для мене
Саня Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 10:43 #56 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 10:43 Jaguar I-Peace також нічого так апаратик, але фінансово більш реальний Leaf.
Black Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 10:46 #57 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 10:46 Як на мене, змісту купувати електромобіль нема наразі. Хіба що живеш в приватному будинку і це другий автомобіль, щоб їздити в магазин. 1. Далеко не заїдеш (Ліф блін не може доїхати до Львова і Світязя на одній зарядці, нафіг таке треба???) 2. Довго заряджається 3. Вартість батареї висока десь близько 156$ за кіловат (тобто 13000$ за 85кВт батарею (раніше було $45000), це на такій можна їздити на нормальні відстані. При середньому розході 10 л / 100км на ДВЗ за ці гроші ви проїдете 180 000 км, це пробігу десь в середньому на 10-20 років, і ви будете заливати палива на 50$ в місяць, а не відвалите всю суму за батарею в вартості авто, і не будете витрачати гроші на електроенергію і чекати поки вона зарядиться). 4. Li Ion Батареї недовговічна, стоять елементи 18650 як в ноутах (на скільки років вам вистачає таких батарей? Чи в телефонах?) 5. Електроенергія теж не дармова і буде дорожчати 6. На рахунок екології - літій теж далеко неекологічний, при виробництві і утилізації батарей та й електроенергії забруднюється навколишнє середовище. 7. На рахунок нема чому ламатись - так і неелектроавто не ламаються особливо, якщо не старе і в нормальному стані, а ходовка і в електромобілях є - володів бензиновим (купувалось 11тирічним з пробігом 150к і експлуатувалось протягом 10 років - ремонтувалась ходова і копійчані дрібниці) і зараз володію дизельним авто (купувалось 5тирічним з пробігом 160к і експлуатується 3 роки - в Німеччині мінявся генератор і сальник, тут я поміняв сайлентблоки і це все). Буде нова технологія батарей, які матимуть нормальну ємність - тоді так. Тут блін з телефоном мучишся, по 2 рази на день заряджаєш, ще з електромобілем теж саме. Гібриди думаю мабуть прикольно, сіла батарея - переключився на ДВЗ і вперед.
rrid Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 10:58 #58 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 10:58 14 годин тому, WebTraveller сказано: Пару років до мене їздили знайомі з Литви, незнаю правда чи ні, але казали що в них є податок на свердловини. Бо це тіпа надра держави. офтоп, але в нас це також платно. поки тільки для юр.осіб і ФОПів http://www.visnuk.com.ua/uk/faq/question/1927 14 годин тому, WebTraveller сказано: Те саме можуть зробити і на вітер і на сонце. Скажуть сонце ми самі побудували , платіть податки навіщо "їм" щось будувати, щоб сказати "платіть податки"? податок на землю ти маєш платити, бо ти її купив так само податок на нерухомість - ти будуєш чи купуєш, а потім і податок платиш (звісно, що є пільги, але не для всіх і не на все).
WebTraveller Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 11:09 #59 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 11:09 20 минут назад, Black сказал: Як на мене, змісту купувати електромобіль нема наразі. Хіба що живеш в приватному будинку і це другий автомобіль, щоб їздити в магазин. Тільки так. Жінці на роботу, малий в школу і тільки приватний будинок. В квартирі не зарядиш Для далеких поїздок поки ні. Пару років треба почекати. Будуть авто з пробігами за 1000 км 20 минут назад, Black сказал: 1. Далеко не заїдеш (Ліф блін не може доїхати до Львова і Світязя на одній зарядці, нафіг таке треба???) Ну чому. Вже вище писав. Є ліфи з батареями на 62 kWh/ Це вже під 300 км пробігу
yu2007 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 11:47 #60 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 11:47 1 hour ago, Black said: Li Ion Батареї недовговічна, стоять елементи 18650 як в ноутах (на скільки років вам вистачає таких батарей? Чи в телефонах?)
WebTraveller Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 12:51 #61 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 12:51 Про цю контору я вище і писав. Хлопці роблять любе-рябе-голубе. І прошивки свої пишуть, і теслу можуть любу з нуля з запчастин зібрати.
yu2007 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 13:23 #62 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 13:23 31 minutes ago, WebTraveller said: Хлопці роблять любе-рябе-голубе. І прошивки свої пишуть Вже ні, совість почала мучити))) з 9:20
HelloBoy Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 14:54 #63 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 14:54 18 часов назад, sergkots сказал: Електроенергію можна вдома виробляти - вітряки, сонячні батареї, та й парову машину на дровах можна зробити при великій вартості ее. Поки в В Норвегии взорвалась водородная АЗС: Toyota и Hyundai прекратили продажи FCEV На виробництво водню теж в перспективі потрібна електро енергія. Бо зараз його з газу добувають. чому вдома тоді не виробляєте біо газ? не йдеться про економічні показники,( ясень пень шо електро кар це велика економія) а про вставляння палок в колеса" всякім домашнім виробникам електроенергії"
Юріч Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 15:00 #64 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 15:00 1 час назад, yu2007 сказал: Вже ні, совість почала мучити))) з 9:20 Пістона вставили серйозні люди
sergkots Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 15:01 #65 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 15:01 3 хвилин тому, HelloBoy сказано: чому вдома тоді не виробляєте біо газ? не йдеться про економічні показники,( ясень пень шо електро кар це велика економія) а про вставляння палок в колеса" всякім домашнім виробникам електроенергії" Дехто таки виробляє вдома біогаз - але то приватний сектор та наявність відходів свійських тварин. Ви для себе можете виробляти електроенергії скільки хочете, є проблема із її продажем іншим споживачам.
VovkleV Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 16:29 #66 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 16:29 5 годин тому, Black сказано: Як на мене, змісту купувати електромобіль нема наразі. Хіба що живеш в приватному будинку і це другий автомобіль, щоб їздити в магазин. 1. Далеко не заїдеш (Ліф блін не може доїхати до Львова і Світязя на одній зарядці, нафіг таке треба???) 2. Довго заряджається 3. Вартість батареї висока десь близько 156$ за кіловат (тобто 13000$ за 85кВт батарею (раніше було $45000), це на такій можна їздити на нормальні відстані. При середньому розході 10 л / 100км на ДВЗ за ці гроші ви проїдете 180 000 км, це пробігу десь в середньому на 10-20 років, і ви будете заливати палива на 50$ в місяць, а не відвалите всю суму за батарею в вартості авто, і не будете витрачати гроші на електроенергію і чекати поки вона зарядиться). 4. Li Ion Батареї недовговічна, стоять елементи 18650 як в ноутах (на скільки років вам вистачає таких батарей? Чи в телефонах?) 5. Електроенергія теж не дармова і буде дорожчати 6. На рахунок екології - літій теж далеко неекологічний, при виробництві і утилізації батарей та й електроенергії забруднюється навколишнє середовище. 7. На рахунок нема чому ламатись - так і неелектроавто не ламаються особливо, якщо не старе і в нормальному стані, а ходовка і в електромобілях є - володів бензиновим (купувалось 11тирічним з пробігом 150к і експлуатувалось протягом 10 років - ремонтувалась ходова і копійчані дрібниці) і зараз володію дизельним авто (купувалось 5тирічним з пробігом 160к і експлуатується 3 роки - в Німеччині мінявся генератор і сальник, тут я поміняв сайлентблоки і це все). Буде нова технологія батарей, які матимуть нормальну ємність - тоді так. Тут блін з телефоном мучишся, по 2 рази на день заряджаєш, ще з електромобілем теж саме. Гібриди думаю мабуть прикольно, сіла батарея - переключився на ДВЗ і вперед. ага_) 1 - ліфи є з різними батареями і може і туди і назад)))) 2 - 42 хвилини до 100 % на чадемо зарядці коли гнав ліфа з Одесси 3 - є варіанти 4 - гарантія 6 років і деградація біля 3 % в рік а ще кожному своє ) для мене дизель та електро
WebTraveller Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 17:32 #67 Опубліковано 14 Серпня, 2020 в 17:32 4 часа назад, yu2007 сказал: Вже ні, совість почала мучити))) з 9:20 Ну може воно й правильно...
HelloBoy Опубліковано 15 Серпня, 2020 в 07:23 #68 Опубліковано 15 Серпня, 2020 в 07:23 16 часов назад, sergkots сказал: Дехто таки виробляє вдома біогаз - але то приватний сектор та наявність відходів свійських тварин. Ви для себе можете виробляти електроенергії скільки хочете, є проблема із її продажем іншим споживачам. Я повністю з Вами згідний! бо проблемами відновлювальних джерел електроенергії мене дуже, цікавили( пару дипломних проектів на дані теми прочитав я) особливо про виробництво біо газу... Але все ж , найголовніша проблема це держава і її "прихвостні" які вставляють "палкі в колеса" як виробникам так і тим хто хоче цим зайнятись, в той час лобіюють інтереси монополіста на ринку!
nickel Опубліковано 15 Серпня, 2020 в 07:29 #69 Опубліковано 15 Серпня, 2020 в 07:29 4 минуты назад, HelloBoy сказал: Я повністю з Вами згідний! бо проблемами відновлювальних джерел електроенергії мене дуже, цікавили( пару дипломних проектів на дані теми прочитав я) особливо про виробництво біо газу... Але все ж , найголовніша проблема це держава і її "прихвостні" які вставляють "палкі в колеса" як виробникам так і тим хто хоче цим зайнятись, в той час лобіюють інтереси монополіста на ринку! Можеш конкретніше написати, які проблеми створює держава, бо поки ти пишеш про проблеми, то інші ставлять повним ходом сонячні електростанції в себе.
HelloBoy Опубліковано 15 Серпня, 2020 в 07:49 #70 Опубліковано 15 Серпня, 2020 в 07:49 на рівень мого інтересу цими питаннями ( а це 2010-12 роки) це значна вартість самих систем і строки окупності... наразі мені пох на дані проблеми , бо я займаюсь зовсім іншим.... коли мені треба буде буду знов моніторити і займатись даними проблемами... 8 минут назад, nickel сказал: Можеш конкретніше написати, які проблеми створює держава, бо поки ти пишеш про проблеми, то інші ставлять повним ходом сонячні електростанції в себе. якшо сам не розбираєшся як працює системи не зможеш діагностувати ту чи іншу поломку, то за кожен візит до твоєї, електростанції, фахівців потрібно буде платити тим фахівцям.. Можливо Ви маєте позитивний досвід заключення контракту з Енергозбутом, і продажею Вашої електроенергії по зеленому тарифу? а взагалі то тема електрокарів....
Bliksss Опубліковано 15 Серпня, 2020 в 09:03 #71 Опубліковано 15 Серпня, 2020 в 09:03 1 година тому, nickel сказано: Можеш конкретніше написати, які проблеми створює держава, бо поки ти пишеш про проблеми, то інші ставлять повним ходом сонячні електростанції в себе. Ось і мені цікаво почути про ці "проблеми". Мож я не правильно зрозумів, але, для приватних "домашніх" СЕС - все без змін, а хто генерує понад 1Мвт - зменшили ціну на викуп...
Bliksss Опубліковано 15 Серпня, 2020 в 09:18 #72 Опубліковано 15 Серпня, 2020 в 09:18 1 година тому, HelloBoy сказано: якшо сам не розбираєшся як працює системи не зможеш діагностувати ту чи іншу поломку, то за кожен візит до твоєї, електростанції, фахівців потрібно буде платити тим фахівцям.. логічно... якщо автомобіль зламався і сам не розумієш "що і куди" - протрібно буде на сервісі платити фахівцям, так само і у випадку з електростанцією... P.S. До чого тут держава?
Саня Опубліковано 17 Серпня, 2020 в 14:47 #73 Опубліковано 17 Серпня, 2020 в 14:47 Hundai Kona Electric - цікаве авто, якраз за нього згадував, щоб написати в темі. Це один з прикладів, коли запас ходу дозволяє катнутися з Луцка у Львів чи на Світязь і не переживати за зарядку. Ціна, правда, кусається.
laser Опубліковано 17 Серпня, 2020 в 16:54 Автор #74 Опубліковано 17 Серпня, 2020 в 16:54 я так розумію для пересічного українця все впирається в те, що окупність надто довга і вигоди в найближчій переспективі немає. оскільки придбане авто старіє і втрачає в ціні, на вашу думку яка окупність в рока допустима? 2-3 роки? 4-5? 6-7 я так думаю це вже погана ідея. на момент виходу " в нуль" отримуєм морально старе авто, яка часто ламається, потребує вкладень / заміни батареї, в ціні в n-раз дешевше ніж купувалось.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.