Перейти до змісту

Вибір електромобіля


laser

Рекомендовані повідомлення

1 минуту назад, alexvvv сказал:

він може з клона писати

Ти погано знаєш Нокіана. Йому треба визнання, якщо визнають клона, а не Нокіана це буде поразка. От і мучиться людина з своїм ЧСВ.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 133
  • Створено
  • Остання відповідь

Повертаючись до вибору електромобіля, то я схиляюся до Nissan Leaf - найбільш масовий і доступний варіант. Хотілка ж бажає Mercedes-Benz B250e.

Електричку розглядаю як авто на кожен день для поїздок переважно містом і околицями. Для дальніх поїздок лишається "коптилка".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якшо є змога потусити на платній зарядці 2-3 години, можна заряджатись в дорозі, по ціні буде ~ заправці вуглеводнями. це щоб не тримати коптилку дома.

короче звички прийдеться міняти, і напевне буде складно на перших порах

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Моя душа то Теслу модел S бажає))

Навіть поїздив пару раз в такій.. Але трохи дорогувато як на даний момент для мене

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як на мене, змісту купувати електромобіль нема наразі. Хіба що живеш в приватному будинку і це другий автомобіль, щоб їздити в магазин.

 

1. Далеко не заїдеш (Ліф блін не може доїхати до Львова і Світязя на одній зарядці, нафіг таке треба???)

2. Довго заряджається

3. Вартість батареї висока десь близько 156$ за кіловат (тобто 13000$ за 85кВт батарею (раніше було $45000), це на такій можна їздити на нормальні відстані. При середньому розході 10 л / 100км на ДВЗ за ці гроші ви проїдете 180 000 км, це пробігу десь в середньому на 10-20 років, і ви будете заливати палива на 50$ в місяць, а не відвалите всю суму за батарею в вартості авто, і  не будете витрачати гроші на електроенергію і чекати поки вона зарядиться). 

4. Li Ion Батареї недовговічна, стоять елементи 18650 як в ноутах (на скільки років вам вистачає таких батарей? Чи в телефонах?)

5. Електроенергія теж не дармова і буде дорожчати

6. На рахунок екології - літій теж далеко неекологічний, при виробництві і утилізації батарей та й електроенергії забруднюється навколишнє середовище.

7. На рахунок нема чому ламатись - так і неелектроавто не ламаються особливо, якщо не старе і в нормальному стані, а ходовка і в електромобілях є - володів бензиновим (купувалось 11тирічним з пробігом 150к і експлуатувалось  протягом 10 років - ремонтувалась ходова і копійчані дрібниці) і зараз володію дизельним авто (купувалось 5тирічним з пробігом 160к і експлуатується 3 роки - в Німеччині мінявся генератор і сальник, тут я поміняв сайлентблоки і це все).

 

Буде нова технологія батарей, які матимуть нормальну ємність - тоді так. Тут блін з телефоном мучишся, по 2 рази на день заряджаєш, ще з електромобілем теж саме.

 

Гібриди думаю мабуть прикольно, сіла батарея - переключився на ДВЗ і вперед.

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 годин тому, WebTraveller сказано:

Пару років до мене їздили знайомі з Литви, незнаю правда чи ні, але казали що в них є податок на свердловини. Бо це тіпа надра держави.

офтоп, але в нас це також платно. поки тільки для юр.осіб і ФОПів http://www.visnuk.com.ua/uk/faq/question/1927

14 годин тому, WebTraveller сказано:

Те саме можуть зробити і на вітер і на сонце. Скажуть сонце ми самі побудували , платіть податки 

навіщо "їм" щось будувати, щоб сказати "платіть податки"? податок на землю ти маєш платити, бо ти її купив

так само податок на нерухомість - ти будуєш чи купуєш, а потім і податок платиш (звісно, що є пільги, але не для всіх і не на все).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20 минут назад, Black сказал:

Як на мене, змісту купувати електромобіль нема наразі. Хіба що живеш в приватному будинку і це другий автомобіль, щоб їздити в магазин.

Тільки так. Жінці на роботу, малий в школу і тільки приватний будинок. В квартирі не зарядиш

Для далеких поїздок поки ні. Пару років треба почекати. Будуть авто з пробігами за 1000 км

 

20 минут назад, Black сказал:

1. Далеко не заїдеш (Ліф блін не може доїхати до Львова і Світязя на одній зарядці, нафіг таке треба???)

Ну чому. Вже вище писав. Є ліфи з батареями на 62 kWh/ Це вже під 300 км пробігу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, Black said:

Li Ion Батареї недовговічна, стоять елементи 18650 як в ноутах (на скільки років вам вистачає таких батарей? Чи в телефонах?)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Про цю контору я вище і писав.

Хлопці роблять любе-рябе-голубе.

І прошивки свої пишуть, і теслу можуть любу з нуля з запчастин зібрати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 minutes ago, WebTraveller said:

Хлопці роблять любе-рябе-голубе.

І прошивки свої пишуть

Вже ні, совість почала мучити)))

з 9:20

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 часов назад, sergkots сказал:

Електроенергію можна вдома виробляти - вітряки, сонячні батареї, та й парову машину на дровах можна зробити при великій вартості ее.

 

Поки в

 

 

В Норвегии взорвалась водородная АЗС: Toyota и Hyundai прекратили продажи FCEV

 

На виробництво водню теж в перспективі потрібна електро енергія. Бо зараз його з газу добувають.

 чому вдома тоді не виробляєте біо газ?

 

не йдеться про економічні показники,( ясень пень шо електро кар це велика економія)  а про вставляння палок в колеса" всякім домашнім виробникам електроенергії" 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, yu2007 сказал:

Вже ні, совість почала мучити)))

з 9:20

 

Пістона вставили серйозні люди :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, HelloBoy сказано:

 чому вдома тоді не виробляєте біо газ?

 

не йдеться про економічні показники,( ясень пень шо електро кар це велика економія)  а про вставляння палок в колеса" всякім домашнім виробникам електроенергії" 

 

Дехто таки виробляє вдома біогаз - але то приватний сектор та наявність відходів свійських тварин.

Ви для себе можете виробляти електроенергії скільки хочете, є проблема із її продажем іншим споживачам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, Black сказано:

Як на мене, змісту купувати електромобіль нема наразі. Хіба що живеш в приватному будинку і це другий автомобіль, щоб їздити в магазин.

 

1. Далеко не заїдеш (Ліф блін не може доїхати до Львова і Світязя на одній зарядці, нафіг таке треба???)

2. Довго заряджається

3. Вартість батареї висока десь близько 156$ за кіловат (тобто 13000$ за 85кВт батарею (раніше було $45000), це на такій можна їздити на нормальні відстані. При середньому розході 10 л / 100км на ДВЗ за ці гроші ви проїдете 180 000 км, це пробігу десь в середньому на 10-20 років, і ви будете заливати палива на 50$ в місяць, а не відвалите всю суму за батарею в вартості авто, і  не будете витрачати гроші на електроенергію і чекати поки вона зарядиться). 

4. Li Ion Батареї недовговічна, стоять елементи 18650 як в ноутах (на скільки років вам вистачає таких батарей? Чи в телефонах?)

5. Електроенергія теж не дармова і буде дорожчати

6. На рахунок екології - літій теж далеко неекологічний, при виробництві і утилізації батарей та й електроенергії забруднюється навколишнє середовище.

7. На рахунок нема чому ламатись - так і неелектроавто не ламаються особливо, якщо не старе і в нормальному стані, а ходовка і в електромобілях є - володів бензиновим (купувалось 11тирічним з пробігом 150к і експлуатувалось  протягом 10 років - ремонтувалась ходова і копійчані дрібниці) і зараз володію дизельним авто (купувалось 5тирічним з пробігом 160к і експлуатується 3 роки - в Німеччині мінявся генератор і сальник, тут я поміняв сайлентблоки і це все).

 

Буде нова технологія батарей, які матимуть нормальну ємність - тоді так. Тут блін з телефоном мучишся, по 2 рази на день заряджаєш, ще з електромобілем теж саме.

 

Гібриди думаю мабуть прикольно, сіла батарея - переключився на ДВЗ і вперед.

 

 

 

ага_) 1 - ліфи є з різними батареями і може і туди і назад))))

          2 - 42 хвилини до 100 % на чадемо зарядці коли гнав ліфа з Одесси

           3 - є варіанти

          4 - гарантія 6 років і деградація біля 3 % в рік

а ще кожному своє ) для мене дизель та електро

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, yu2007 сказал:

Вже ні, совість почала мучити)))

з 9:20

Ну може воно й правильно...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 часов назад, sergkots сказал:

Дехто таки виробляє вдома біогаз - але то приватний сектор та наявність відходів свійських тварин.

Ви для себе можете виробляти електроенергії скільки хочете, є проблема із її продажем іншим споживачам.

Я повністю з Вами згідний! бо проблемами відновлювальних джерел електроенергії мене дуже, цікавили( пару дипломних проектів на дані теми прочитав я) особливо про виробництво біо газу...

Але все ж , найголовніша проблема це держава і її "прихвостні" які вставляють "палкі в колеса" як виробникам так і тим хто хоче цим зайнятись, в той час лобіюють інтереси монополіста на ринку!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, HelloBoy сказал:

Я повністю з Вами згідний! бо проблемами відновлювальних джерел електроенергії мене дуже, цікавили( пару дипломних проектів на дані теми прочитав я) особливо про виробництво біо газу...

Але все ж , найголовніша проблема це держава і її "прихвостні" які вставляють "палкі в колеса" як виробникам так і тим хто хоче цим зайнятись, в той час лобіюють інтереси монополіста на ринку!

Можеш конкретніше написати, які проблеми створює держава, бо поки ти пишеш про проблеми, то інші ставлять повним ходом сонячні електростанції в себе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на рівень мого інтересу цими питаннями ( а це 2010-12 роки) це значна вартість самих систем і строки окупності...

наразі мені пох на дані проблеми , бо я займаюсь зовсім іншим.... коли мені треба буде буду знов моніторити і займатись даними проблемами...

8 минут назад, nickel сказал:

Можеш конкретніше написати, які проблеми створює держава, бо поки ти пишеш про проблеми, то інші ставлять повним ходом сонячні електростанції в себе.

якшо сам не розбираєшся як працює системи не зможеш діагностувати ту чи іншу поломку, то  за кожен візит до твоєї, електростанції, фахівців   потрібно буде платити тим фахівцям..

Можливо Ви маєте позитивний досвід заключення контракту з Енергозбутом, і продажею Вашої електроенергії по зеленому тарифу?

а взагалі то тема електрокарів....

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, nickel сказано:

Можеш конкретніше написати, які проблеми створює держава, бо поки ти пишеш про проблеми, то інші ставлять повним ходом сонячні електростанції в себе.

Ось і мені цікаво почути про ці "проблеми".  Мож я не правильно зрозумів, але, для приватних "домашніх" СЕС - все без змін, а хто генерує понад 1Мвт - зменшили ціну на викуп...

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, HelloBoy сказано:

якшо сам не розбираєшся як працює системи не зможеш діагностувати ту чи іншу поломку, то  за кожен візит до твоєї, електростанції, фахівців   потрібно буде платити тим фахівцям..

логічно... якщо автомобіль зламався і сам не розумієш "що і куди" - протрібно буде на сервісі платити фахівцям, так само і у випадку з електростанцією...

P.S. До чого тут держава?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Hundai Kona Electric - цікаве авто, якраз за нього згадував, щоб написати в темі.

Це один з прикладів, коли запас ходу дозволяє катнутися з Луцка у Львів чи на Світязь і не переживати за зарядку. Ціна, правда, кусається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я так розумію для пересічного українця все впирається в те, що окупність надто довга і вигоди в найближчій переспективі немає.

оскільки придбане авто старіє і втрачає в ціні, на вашу думку яка окупність в рока допустима? 2-3 роки? 4-5?

6-7 я так думаю це вже погана ідея. на момент виходу " в нуль" отримуєм морально старе авто, яка часто ламається, потребує вкладень / заміни батареї, в ціні в n-раз дешевше ніж купувалось.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...