Перейти до змісту

Вибір електромобіля


laser

Рекомендовані повідомлення

детальніше про це авто (ковельське чудо пежо) можна глянути тут і автор тут

якщо когось цікавить колхозинг, то гляньте ще для фана кілька відео. але для мене це не прийнятний варіант, в мене є дружина для сєкаса :0016:

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 133
  • Створено
  • Остання відповідь
2 годин тому, Саня сказано:

Ціна, правда, кусається.

За "відпочинок на Світязі?"

P.S. жартую...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Jardis сказано:

ціна правда ні разу не бюджетна 40000 $

тут - хз...позиціонують як для "середнього класу"....їхнього "середнього класу", не кажуть в якому конкретно місті...

....в Луцьку за 40К - можна пристойну двушку купити, або - "пантовий автамабіль з вихлопом, як в старої газельки", а в мацквабаді - за 40К можна купити 1 кімнату, але  не раджу - купувати кімнату)))...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, laser сказано:

детальніше про це авто (ковельське чудо пежо) можна глянути тут і автор тут

Ось Грішин Пижик:

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22-25 тищ на авторіа кучу ліфів пропонують

19-й рік, пробіг до 10-ти тищ.

Як на мене дуже непогані варіанти. 

Друге питання, це треба добре дивитись звідки вони пригнані і що з ними було.

 

Недавно в Луцьку відкрився філіал контори Любе Авто. На рівненській, там можна покататись хоч на теслі, взяти на тест-драйв))

Ну по крайній мірі можна було покатались в день відкриття. Зараз незнаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дивіться на омріяне заморське авто хто хоче

Приєднуйся у Viber до Любе Авто Луцьк https://invite.viber.com/?g2=AQAEBgQRd8ZkakuuEkZNfwZfUMSw6f7t7wuU45DLLzNS6NH3ETizevPH2Eli7nG6

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ключове слово "дивіться:D 

пока так і робим... страшно подумати, щоб купити авто треба стати спочатку мільйонером по суті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

Давно вивчаю тему електричок, так як живу в приватному будинку,  де можна поставити двотарифний лічильник і їздити "безкоштовно". Але є багато але. У виборі електроавто я собі ставлю певні критерії

Почнемо з того що якщо говорити лише про електрички і не плутати сюди гібриди, (так як це трохи не те, да і пільг в розмитненні немає),то поки що це така собі альтернатива для тих хто піклується про екологію і хоче йти в ногу з часом, або наближати майбутнє, і відповідно велика ціна на такі авто. 

Друге - повинно бути охолодження батареї, Трєтє є різні типи розємів для зарядки, в США один стандарт, в Європі інший. В нас на зарядках намішано різних по троху.  Четверте, запас ходу що включає потужність, , кількість двигунів, тип приводу ну і власне ємкість батареї. 

По пяте, зовнішність, як же без неї. А тепер якщо взяти всі б/в електрички то вистачить пальців двох рук щоб зрозуміти, що немає то і з чого вибирати.... Тесла  - не той бюджет, ліф 1малий запас ходу, зое - малувата за свої гроші, soul ev - дорого, дизайн на любителя, фіат 500 ev, bmw i3 - малютки, еГольф  leaf2, ioniq- дорого, всі інші теж, настільки рідкісні що лише від одної думки що там може щосьь зламатись, а запчастин ніц, відразу відкидається такий варіант. 

Отже, поки електрички не зайняли нішу масового сегменту, допоки вони не випускаются на одному конвеєрі з своїми двс-ними браттями, а ще краще взагал і без них), поки немає "асортименту" В різних кузовах від універсала до джипа, і ще при цьому це повинно бути вже на вторинному ринку а не на сайтах автобрендів, допоки й дивитись в цю сторону рано... Тому пускаю слюни на гібриди... В цьому плані найбільше до вподоби шевроле волт або болт... 

Якось так

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 минут назад, vrm сказал:

 

Давно вивчаю тему електричок, так як живу в приватному будинку,  де можна поставити двотарифний лічильник і їздити "безкоштовно". Але є багато але. У виборі електроавто я собі ставлю певні критерії

Почнемо з того що якщо говорити лише про електрички і не плутати сюди гібриди, (так як це трохи не те, да і пільг в розмитненні немає),то поки що це така собі альтернатива для тих хто піклується про екологію і хоче йти в ногу з часом, або наближати майбутнє, і відповідно велика ціна на такі авто. 

Друге - повинно бути охолодження батареї, Трєтє є різні типи розємів для зарядки, в США один стандарт, в Європі інший. В нас на зарядках намішано різних по троху.  Четверте, запас ходу що включає потужність, , кількість двигунів, тип приводу ну і власне ємкість батареї. 

По пяте, зовнішність, як же без неї. А тепер якщо взяти всі б/в електрички то вистачить пальців двох рук щоб зрозуміти, що немає то і з чого вибирати.... Тесла  - не той бюджет, ліф 1малий запас ходу, зое - малувата за свої гроші, soul ev - дорого, дизайн на любителя, фіат 500 ev, bmw i3 - малютки, еГольф  leaf2, kona- дорого, всі інші теж, настільки рідкісні що лише від одної думки що там може щосьь зламатись, а запчастин ніц, відразу відкидається такий варіант. 

Отже, поки електрички не зайняли нішу масового сегменту, допоки вони не випускаются на одному конвеєрі з своїми двс-ними браттями, а ще краще взагал і без них), поки немає "асортименту" В різних кузовах від універсала до джипа, і ще при цьому це повинно бути вже на вторинному ринку а не на сайтах автобрендів, допоки й дивитись в цю сторону рано... Тому пускаю слюни на гібриди... В цьому плані найбільше до вподоби шевроле волт або болт... 

Якось так

 

 

Дякую, написав мою думку :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, vrm said:

Тому пускаю слюни на гібриди... В цьому плані найбільше до вподоби шевроле волт або болт...

Так болт ніби ж чиста електричка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, yu2007 сказал:

Так болт ніби ж чиста електричка?

Да, справді, помилка  я хотів написати вольт і вольт 2) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А я все-таки дивлюсь на Leaf нового покоління, як на друге авто в сім"ї.

Зарядка вночі по 90 коп. 20 грн/100 км. Круто ж)) Масло міняти не треба, ще багато чого робити не треба.

Люди розказують що запчастини по підвісці дешеві. Машина досить надійна

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для себе дійшов висновку, що на сьогодні "електрички" - це не про економію коштів. Хочеш їздити далеко - плати дорого. Якщо треба простий "підсрачник" на кожен день - Nissan Leaf. Заряджаючись вдома може щось і наекономиш, але то не будуть суттєві суми, які відіб'ють вартість володіння даним авто. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поки не будуть повноцінні універсали, мінівени і паркетники, нормальних розмірів, по вмєняємим цінам (10-20 тис.дол), з ходом хоча б 500 км і заправкою за 10 хв (і щоб ті заправки були б в кожному місті і по трасах) - навіть не буду розглядати електрички.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 хвилин тому, Юріч сказано:

Поки не будуть повноцінні універсали, мінівени і паркетники, нормальних розмірів, по вмєняємим цінам (10-20 тис.дол), з ходом хоча б 500 км і заправкою за 10 хв (і щоб ті заправки були б в кожному місті і по трасах) - навіть не буду розглядати електрички.

треба на законодавчому рівні забороняти коптильні 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30 хвилин тому, alexvvv сказано:

треба на законодавчому рівні забороняти коптильні 

в політики не збираєшся?  з таким підходом влився б як свій)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В Узбекистані планують випускати електромобіль за $3000

У перший рік виробництва планується випустити близько 2 тисяч компактних електрокарів, які здатні проїхати на одному заряді до 150 км. До слова, це не зовсім електромобілі, а скоріше електричні мотоколяски з дахом.
 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не забороняти. А хоча б давати якісь пільги

Як в цивілізованих країнах. Держава повертає немалі кошти за покупку електро.

 

В нас тільки податки відмінили. Хоча вже щось

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

28 минут назад, alexvvv сказал:

треба на законодавчому рівні забороняти коптильні 

Електрокар це поки авто для міста.

Наприклад їдеш ти на море з сім'єю, запас ходу нехай 400 км, а треба проїхати 1000. 

Тоді приходиться знімати готель, ставити на заряку авто (не у всіх жопах України є розетка), і чекати 5-10 годин до повного заряду авто.

А так залив в бак і поїхав.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 хвилин тому, Dima4s сказано:

в політики не збираєшся?  з таким підходом влився б як свій)

Та ні, це не підхід політика :) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, MACCEN сказано:

Електрокар це поки авто для міста.

Так, електрокар - це не для дальняків. А для такого невеликого міста - ідеально.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 минут назад, alexvvv сказал:

В Узбекистані планують випускати електромобіль за $3000

У перший рік виробництва планується випустити близько 2 тисяч компактних електрокарів, які здатні проїхати на одному заряді до 150 км. До слова, це не зовсім електромобілі, а скоріше електричні мотоколяски з дахом.
 

 

в нас таке авто буде коштувати напевно 12 000 :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...