Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

1 хвилина тому, vampirich сказано:

мені здається, якби у нас ввели 6 грн карткою, 8 налом, то потік готівки досить швидко впав би до відсотків 5 від загальної кількості оплат (бо жаба всіх би душила кожен раз 2 грн переплатити). що б дало явно точнішу картинку пасажиропотоку, ніж оте, що ми бачимо зараз

в загальному я про те, що правильніше було б спробувати передбачити все одразу, аніж підпирати кілками на ходу, і все одно воно не працює як слід. навіть ту ж ментальність лбюдей, яким впадло купувати картку, такий би хід врахував би

тобто ми, щоб задовільнити "зручність" декількох унікумів, котрі "по релігійних мотивах" хочуть і далі розраховуватись готівкою, мусили передбачити для нас, для всієї системи, купу додаткового функціоналу - бухгалтерські звіти, збір статистики, знову ж мати "темну нішу" в кількості перевезених пасажирів, якою мали б можливість грати власники??? Точно так має бути?! А не зажирно?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
8 хвилин тому, vampirich сказано:

мені здається, якби у нас ввели 6 грн карткою, 8 налом, то потік готівки досить швидко впав би до відсотків 5 від загальної кількості оплат (бо жаба всіх би душила кожен раз 2 грн переплатити). що б дало явно точнішу картинку пасажиропотоку, ніж оте, що ми бачимо зараз

в загальному я про те, що правильніше було б спробувати передбачити все одразу, аніж підпирати кілками на ходу, і все одно воно не працює як слід. навіть ту ж ментальність лбюдей, яким впадло купувати картку, такий би хід врахував би

У Львові вже так ввели в електротранспорті - оплата водію 7грн, електронний квиток 6грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, jack74 сказал:

якщо не маєш картки, то у водія можна купити електронний квиток на дві чи три поїздки.

А треба було лише передбачити разовий квиток. Бо 15 грн для разової поїздки то трохи тойво - дороговато.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

54 минуты назад, jack74 сказал:

тобто ми, щоб задовільнити "зручність" декількох унікумів, котрі "по релігійних мотивах" хочуть і далі розраховуватись готівкою, мусили передбачити для нас, для всієї системи, купу додаткового функціоналу - бухгалтерські звіти, збір статистики, знову ж мати "темну нішу" в кількості перевезених пасажирів, якою мали б можливість грати власники??? Точно так має бути?! А не зажирно?

Не зовсім так. Приїздить людина у Луцьк наприклад з іншого міста. Звичайно що ця людина не має електронний квиток, да він їй і не потрібен, вона їде собі транзитом. Купила собі квиток у водія та їде собі спокійно. Можна такий квиток зробити дорожчим.

Або таких терміналів, як зараз є має бути овердофіга, на всіх зупинках, щоб всім було зрозуміло де саме можна купити квиток.

Або нехай буде додаток на айбоксах та тому подібних терміналах, якіх вже дофіга натикано по місту.

Або у кожній маршрутці та тролейбусі мав би бути термінал, який передбачає продаж квитка у любій формі: за готівку, по безналу, смартфоном, електронним квитком. Я бачив таке у Польщі, і це мені, як іноземцю, було зручно: підійшов, закинув готівку, мені роздрукувало квиток, який я закомпостував у розумному компостері, який мені надрукував дату та час (там квитки діють деякий час) і все! І ніяких проблем!

В нас все через дупу. Хоча б вже ті ж валідатори поставили на всіх дверях маршрутки, як у тролейбусі.

Побачимо що буде далі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Основний принцип демократії,що КОЖНОМУ,кожному унікуму,навіть якщо він зовсім один,гарантується таке ж право,як і іншим 

І він має право платити так,як захоче.

Інакше треба гроші відмінити.

Я плачу-я вимагаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Nokian сказано:

Основний принцип демократії,що КОЖНОМУ,кожному унікуму,навіть якщо він зовсім один,гарантується таке ж право,як і іншим 

І він має право платити так,як захоче.

Інакше треба гроші відмінити.

Це не в демократії - в анархії так. В демократії кожен робить те, що хоче більшість.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Electronshik сказано:

Купила собі квиток у водія та їде собі спокійно. Можна такий квиток зробити дорожчим.

ну тож так і є - і коштує він 15 грн.

1 година тому, Electronshik сказано:

Або таких терміналів, як зараз є має бути овердофіга, на всіх зупинках

ага. І в кожному кутку. І за це все теж платити будемо ми, в результаті.

1 година тому, Electronshik сказано:

Або нехай буде додаток на айбоксах та тому подібних терміналах, якіх вже дофіга натикано по місту.

а от їх не треба шукати людині, котра в місто раз приїхала проїздом, да? Хоча звісно, як варіант. І можливо допиляють потім і це.

1 година тому, Electronshik сказано:

Або у кожній маршрутці та тролейбусі мав би бути термінал, який передбачає продаж квитка у любій формі: за готівку, по безналу, смартфоном, електронним квитком.

ну тож так і є - і готівка водію (разовий електронний квиток), і смартфоном, і банківською карткою мають допиляти...

1 година тому, Electronshik сказано:

Побачимо що буде далі

ну то для того треба трішки почекати, а не з першого ж дня волати "ГАВНО!" Ми не Європа, ми лише поки вчимося впроваджувати щось суспільно-корисне.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 минут назад, jack74 сказал:

ну тож так і є - і коштує він 15 грн.

Трохи дорогувато, він має коштувати так само як і разовий квиток. Ну може трохи дорожче, щоб стимулювати оплату карткою.

 

12 минут назад, jack74 сказал:

ага. І в кожному кутку. І за це все теж платити будемо ми, в результаті.

Взагалі то тут має бути зручно для пасажира, який платить гроші. Бо по тій же логіці можна поставити 1 термінал в офісі і черга що ппц буде забезпечена. Ми ж все ж таки хочемо щоб було комфортно? 

А так да, почекаємо що буде далі, чи буде щось покращуватись. 

15 минут назад, jack74 сказал:

а от їх не треба шукати людині, котра в місто раз приїхала проїздом, да?

принаймні вони є. А то де не де стоїть синя лайба з написом CityCard і що воно значить? Хз. Чи маєш бути телепатом щоб здогадатись про те що тільки ця фігня є спеціалізованим терміналом для продажу та поповнення квитка?

Для нашої країни з області фантастики але все ж таки... В ідеалі щоб електронні квитки діяли по всій території України. А не тільки тут, у Львові свої, у Київі свої, тощо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 минут назад, jack74 сказал:
1 час назад, Electronshik сказал:

Або таких терміналів, як зараз є має бути овердофіга, на всіх зупинках

ага. І в кожному кутку. І за це все теж платити будемо ми, в результаті.

Він правий. Термінал має бути на кожній зупинці. А для початку потрібно оптимізувати ці зупинки. Тому що як мінімум третина зайві. 

Та робити це буде потрібно, коли вже система запрацює і притреться. Інакше хейтери і маршрутчики їх тупо розламають. Як це відбувалось в Харковв, де термінали на зупинках били, заливали клеєм купюроприймачі і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 минуту назад, Electronshik сказал:

В ідеалі щоб електронні квитки діяли по всій території України

Як мінімум для пільговиків. З автоматичною компенсацією напіканих поїздок з держбюджету. А то повісили на місцеві бюджети

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

21 хвилин тому, MarketingBB сказано:

по-перше, вже було тут, на минулій сторінці (всього лиш 16 годин тому). А раз ти не читун, а лиш писун, знач напрошується висновок, що твоя мета лише пропихати петицію в маси.

По-друге, петиція вигідна лише перевізникам, котрі всіма силами намагаються саботувати впровадження валідаторів. Тобто, здогадуєшся наступний висновок, від кого ти працюєш...

По-третє, ті, хто допилює систему валідаторів, і самі знають, що ще не так, і ніхто не заявляв, що роботи завершені. Тому зара й так "перехідний період".

І по-четверте, та петиція - просто тупість. Звертається до "влади міста" з якимсь там ультиматумом типу від громади, а хто він такий і яка громада його вповноважувала заявляти про "бойкоти" і хто дав йому мандат на оголошення ультиматумів, незрозуміло :) Якщо цей "народний месник" Гончарук Микола Миколайович дійсно хоче закликати народ бойкотувати, то потрібно до народу звертатись, в першу чергу, а вже отримавши підтримку своїх "профсоюзних починань" оголошувати якісь ультиматуми. А так воно виглядає як в тому анекдоті, де заєць знайшов револьвер і вирішив Лева нагнути :) 

 

ПиСи: я от дивуюсь, як потужно народ впирається і вчіпилися в оті засмальцовані готівкові папірчики... Народ, а може й туалетний папір з гігієнічними прокладками теж дарма ми прийняли в свій побут після "перестройки", га?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не потрібна та купа кіосків з продажу квитків, і  2-разові  та 3-разові квитки з обмеженим терміном дії теж не потрібні .  До існуючих карток і додатку,  потрібно добавити оплату банк. карткою!  І водіям покласти разові підзвітні талончики за ціною гривень 8 (при базовій 6), купувати часто їх ніхто не буде при такій ціні, зате всі без вийнятку в разі "сів теолефон, забув картку...."  зможуть скористатьсь транспортом. При цьому не потрібно заздалегідь кудись бігти шукати талончики. В ідеалі ці разові талони  якось у валідаторі реєструвати, щоб можна було купити кілька, а потім їх просто валідатору "скормлювати". 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

26 минут назад, Unknown сказал:

Не потрібна та купа кіосків з продажу квитків, і  2-разові  та 3-разові квитки з обмеженим терміном дії теж не потрібні .  До існуючих карток і додатку,  потрібно добавити оплату банк. карткою!  І водіям покласти разові підзвітні талончики за ціною гривень 8 (при базовій 6), купувати часто їх ніхто не буде при такій ціні, зате всі без вийнятку в разі "сів теолефон, забув картку...."  зможуть скористатьсь транспортом. При цьому не потрібно заздалегідь кудись бігти шукати талончики. В ідеалі ці разові талони  якось у валідаторі реєструвати, щоб можна було купити кілька, а потім їх просто валідатору "скормлювати". 

 

Це все можна було прописати в ТЗ тендеру, але навіщо щось думати, якщо ця система призначена лише для вилучення готівки та часткового шантажу навколишніх сіл :)

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, jack74 сказал:

 ну то для того треба трішки почекати, а не з першого ж дня волати "ГАВНО!" Ми не Європа, ми лише поки вчимося впроваджувати щось суспільно-корисне.

Аргументую за що мінус вліпив. Ну то можє спочатку все обдумати, обговорити, протестувати а тоді запускати? Чи луцяни і так стерплять? 
Чекаю коли впровадять nfc, якщо ж ні, це мертва система.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 годин тому, nickel сказано:

Де і як ти це дивишся?

В додатку в "маршрутах" 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 годин тому, AnimaNoir сказано:

Аргументую за що мінус вліпив. Ну то можє спочатку все обдумати, обговорити, протестувати а тоді запускати? Чи луцяни і так стерплять? 
Чекаю коли впровадять nfc, якщо ж ні, це мертва система.

 

Для впровадження nfc потрібно доставляти обладнання, оскільки дані валідатори  nfc не підтримують., або міняти існуюче, на що маршрутчики не підуть, оскільки виклали чималу суму грошей за те що встановлено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

17 минут назад, Alexandr92 сказал:

Для впровадження nfc потрібно доставляти обладнання, оскільки дані валідатори  nfc не підтримують., або міняти існуюче, на що маршрутчики не підуть, оскільки виклали чималу суму грошей за те що встановлено.

З чого ти взяв, що не підтримують? Картка за 35 грн і є nfc-карткою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 хвилин тому, Alexandr92 сказано:

 

Для впровадження nfc потрібно доставляти обладнання, оскільки дані валідатори  nfc не підтримують., або міняти існуюче, на що маршрутчики не підуть, оскільки виклали чималу суму грошей за те що встановлено.

ось так ось) 100 тисяч за куски пластику без nfc)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 хвилин тому, Alexandr92 сказано:

 

Для впровадження nfc потрібно доставляти обладнання, оскільки дані валідатори  nfc не підтримують., або міняти існуюче, на що маршрутчики не підуть, оскільки виклали чималу суму грошей за те що встановлено.

звідки інфа?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

49 минут назад, Alexandr92 сказал:

 

Для впровадження nfc потрібно доставляти обладнання, оскільки дані валідатори  nfc не підтримують., або міняти існуюче, на що маршрутчики не підуть, оскільки виклали чималу суму грошей за те що встановлено.

це як, якщо вірити чуткам один валідатор коштує 4000 євро? то там нема цих сучасних функцій, дивно якось

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, MACCEN сказано:

це як, якщо вірити чуткам один валідатор коштує 4000 євро? то там нема цих сучасних функцій, дивно якось

Та ні, кого ви слухаєте! В маршрутках стоять по 1,500 євро. Вміють лише QR та RFid

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, Alexandr92 сказал:

RFid

На якій частоті не знаєш?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 минут назад, Alexandr92 сказал:

Та ні, кого ви слухаєте! В маршрутках стоять по 1,500 євро. Вміють лише QR та RFid

дивно на https://russian.alibaba.com/product-detail/4g-bus-validator-pos-terminal-with-qr-code-scanner-and-bus-pass-nfc-reader-60636550556.html

ціна інша :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...