Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
36 хвилин тому, imp13 сказано:

всі, хто платить податки, якимось чином оплачує і за пільговиків

В ідеалі так і мало би бути: ми сплачуємо податки, з них складається бюджет, а з нього МАЛИ БИ виділятись кошти на компенсацію транспортникам за безкоштовний проїзд пільговиків. А по факту - гроші не виділяються, транспортники бунтують, ціна проїзду піднімається і в результаті ми платимо двічі: спочатку податки в бюджет, а потім збільшену вартість проїзду за себе + за пільговиків. 

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

А взагалі я теж задоволений лише тим фактом, що мені тепер не доводиться носити ті замусолені двійки з одиничками в портмоне ! Одна пластикова картка займає місця стільки ж як пару дрібних купюр, яких вистачить на 1-2 проїзди. А я вже мовчу який пакунок здачі отримуєш в тролейбусі якщо тебе угораздить сісти не маючи при собі нічого менше 100 чи 50 грн. От вже нарадуватись не можеш коли тобі відслюнявлять пачку страшних замусолених двійок з одиничками, бееее. І таке враження що ті кондуктора спеціально тебе чекали, з твоєю крупнішою купюрою, щоб позбутись отого всього дріб'язку стрьомного. І спробуй ще посперечатись що тобі таке не підходить, то ще почуєш добру лекцію з купою епітетів, на всю поїздку вистачить... :D   Я от раніше лише для проїзду в транспорті тільки і знімав готівку. А тепер - ляпота ! Вже з тиждень часу в мене в гаманці лежать всі ті ж 6 грн і я не відчуваю жодного дискомфорту 

Опубліковано
2 хвилин тому, nickel сказано:

З чого ти це взяв?

З двох причин: 1) була така державна програма, субвенція з державного бюджету місцевим на покриття пільгового проїзду, так от вона закрита вже років 4 тому; 2) певні кошти виділяються з місцевого бюджету, з обласного, з міського, але дуже незначні і явно не покривають тої масси пільговиків. Звідки знаю - маю доступ до певних даних.

Опубліковано
12 минут назад, SergLutsk сказал:

З двох причин: 1) була така державна програма, субвенція з державного бюджету місцевим на покриття пільгового проїзду, так от вона закрита вже років 4 тому; 2) певні кошти виділяються з місцевого бюджету, з обласного, з міського, але дуже незначні і явно не покривають тої масси пільговиків. Звідки знаю - маю доступ до певних даних.

Програма нікуди не ділася, згідно статті 91 бюджетного кодексу України, компенсація перевізникам здійснюється з місцевих бюджетів. З чого ти взяв, що ця компенсація не покриває проїзд пільговиків, якщо статистики проїзду пільговиків досі немає? Лише після повноцінного запуску карткової системи можна буде скласти статистику. 

Опубліковано
12 минут назад, volks сказал:

Всього лиш 60 млн грн на рік  з міського бюджету.

Не бреши :)

У рік із міського бюджету Луцька спрямовують понад 100 мільйонів гривень на відшкодування перевізникам вартості проїзду пільговими категоріями населення

Опубліковано
2 годин тому, Ukrainec сказано:

Ще раз наголошу: мені особисто стало комфортніше переміщатися з точки "А" в точку "Б"

 

на ГПЗ після 9ї фіг доїдеш

 

ну я хоч розумію за що мені таке, а от чого інші мають страждати?

 

Опубліковано
3 часа назад, Ukrainec сказал:

мені особисто стало комфортніше переміщатися з точки "А" в точку "Б" так як треба робити менше маніпуляції протягом цього процесу в порівнянні з попередньою системою при цьому без збільшення вартості перевезення!

Тобто вся суть "комфортніше" заключається у відсутності прохань передати за проїзд?

Опубліковано

Як добре тим в кого зп капає на картку. А в мене ЗП - це онлі готівка, і мені так зручно. Я не залежу від примх електро-інтернето-постачання пристроїв які працють з картками (обготівковування чи оплата в супермаркеті). Я вкрай рідко буваю поблизу точок продажу/поповнення карток сітікард. Я тільки раз в місяць виймаю банківську картку із загашніка щоб покласти на неї кілька тисяч на оплату ЖК-послуг, податків і страховки, і відповідно лише раз в місяць залажу на свій приват-24. Я не хочу тримати в голові сміттєінформацію що мені саме сьогодні необхідно залізти на сайт сітікард, знайти на мапі одну з малочисельних точок поповнення тих карток і пройтись туди щоб закинути кошти на проїзд. В мене інші плани на свій мозок і на свій вільний час. Я не хочу доводити контролерам що я не жираф (ми з водієм "домовились" аля усний договір, згідно ЦПК, що я йому тицьнув готівку і цього достатньо - він же її прийняв, тобто погодився). Якщо я оплатив, і водій це підтвердив - мене нема за що штрафувати. Нагадаю, в ієрархії нормативних актів вищу силу мають акти прийняті центральними органами влади, а не місцевими, з їхньою інтерпритацією поняття оплати проїзду. Я не хочу бути незаконно затриманим (ст 207 КПК передбачає затримання неуповноваженою особою лише в разі криміналу, неоплачений проїзд - не кримінал), ще й не працівниками поліції, і не хочу на них також витрачати свій час. Я не хочу доводити що я оплатив, я хочу щоб мені доводили що я не оплатив (презумція і все таке). Я не хочу ходити по наших галімих судах і вибивати матеріальну компенсацію за незаконне затримання. Це все занадто складно. Я хочу щоб контролери працювали по закону, і нормативні документи місцевої влади відповідали нормативним документам центральної влади. Не хочуть щоб я без електронного квитка заходив в транспорт - нехай обмежують мені доступ до нього як в Київському метро, турнікетом. Або нехай роблять так щоб водій не приймав готівку, аналогічно як машиніст київського метро не приймає готівку.

Я готовий покласти болт на частину цих "пунктиків" якщо здійснити поповнення/придбати разовий квиток за 6 грн, згідно затвердженого тарифу, можна на кожній зупинці або в найближчому магазинчику. Я також готовий покласти болт на частину цих пунктиків якщо мені хоча б не доведеться оплачувати карткою будучи придушеним до дверей в переповненій маршрутці (тут варто згадати обісцянки міських самозванців, які себе називають "владою", що транспортної кризи не буде, що вже проведено успішні переговори із перевізниками із сусідніх обл. центрів).

Наразі - маю заплатити 35 грн за кусок пластику який коштує 6 грн, потім прогемороїтись із закиданням туди грошей, прочекати хз скільки ту маршрутку, запхатися в неї, через одну зупинку вислухати претензії мол чьо не проходите далі, хвіст маршрутки пустий, потім пропхатись через всю маршрутку на вихід, і врешті визнати що да, треба тільки чуток потерпіти, бо підготувались до впровадження вкрай хєрово. Починаючи з того що в 1 і ту ж маршрутку літом влізе більше людей ніж взимку, і літом менше бажаючих користуватись маршрутками. Це самий елементарний пункт при підготовці впровадження системи. Шкода що впроваджувачам не відомий хоча б цей пункт, вони краще орієнтуються в цінах на пальне.

Ідея - хороша, реалізація - гавно.

Сорі за многабукаф.

Опубліковано
33 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

ну я хоч розумію за що мені таке, а от чого інші мають страждати?

і правда, а чому?

Опубліковано
56 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

 

на ГПЗ після 9ї фіг доїдеш

 

ну я хоч розумію за що мені таке, а от чого інші мають страждати?

 

я доїжджаю і ти доїдеш, так зараз трішки проблемно, але можливо.

 

49 хвилин тому, Vadimm сказано:

Як добре тим в кого зп капає на картку. А в мене ЗП - це онлі готівка, і мені так зручно. Я не залежу від примх електро-інтернето-постачання пристроїв які працють з картками (обготівковування чи оплата в

Сорі за многабукаф.

Чесно все не осилив, але твої хочунехочу це все якось по дитячому виглядає. Пару разів заплатиш штраф думаю "освоїшся" ;) 

 

1 година тому, Ghost_manka сказано:

Тобто вся суть "комфортніше" заключається у відсутності прохань передати за проїзд?

І не тільки... 

 

Я так розумію, що все через ті "кляті" 35грн за кусок пластику в більшості світ на них зійшовся.

Всі забули, що перевізники в кінці літа, а певно ще з весни планували ініціювати підвищення проїзду, а  тут запровадили систему і це питання поки відклалося, вже не раз говорили, що чи ненайголовнішою метою є встановлення прозорості проїзду, але всі вже про це забули і зфокусували ненависть на куску пластику. Якби не впровадження системи, то більшість вже б виїздила вартість карток певно 10разів, при вартості проїхду в 7грн. а тут 35грн принципово жмете. ну ну... 

Ну нічого, нормальний контроль вирішить цю проблему :)  

Опубліковано
25 минут назад, Ukrainec сказал:

Я так розумію, що все через ті "кляті" 35грн за кусок пластику в більшості світ на них зійшовся.

Хріново розумієте.

Опубліковано
32 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Пару разів заплатиш штраф думаю "освоїшся"

 

32 хвилин тому, Ukrainec сказано:

Ну нічого, нормальний контроль вирішить цю проблему

щирий@Ukrainec

Опубліковано
3 годин тому, SergLutsk сказано:

З двох причин: 1) була така державна програма, субвенція з державного бюджету місцевим на покриття пільгового проїзду, так от вона закрита вже років 4 тому; 2) певні кошти виділяються з місцевого бюджету, з обласного, з міського, але дуже незначні і явно не покривають тої масси пільговиків. Звідки знаю - маю доступ до певних даних.

шота_ти_не_те_говориш

 

Опубліковано
2 годин тому, Basil сказано:

 

щирий@Ukrainec

Я звісно не зрозумів в якому сенсі?!  Бо "щирий" завше прагне уникнути відповідальності через "договорняк",

тут "ярі" писали таке:

Цитувати

Я не хочу доводити контролерам що я не жираф (ми з водієм "домовились" аля усний договір, згідно ЦПК, що я йому тицьнув готівку і цього достатньо - він же її прийняв, тобто погодився)

 

мені здалося, що  я навпаки "екзотику" пропоную?! :) 

 

Опубліковано
57 хвилин тому, Ukrainec сказано:

я доїжджаю і ти доїдеш, так зараз трішки проблемно, але можливо.

згіден

 

2 рази вже з Львівської топав  -  халявна зарядка

Опубліковано
18 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

згіден

 

2 рази вже з Львівської топав  -  халявна зарядка

2чі від променя після фільму блпісля  23ї доїжджав раз маршруткою до дому  раз тролем до депо 

після 30ти корисно ходити, особливо коли маєш сидячу роботу :) 

Опубліковано
1 хвилина тому, Ukrainec сказано:

2чі від променя після фільму блпісля  23ї доїжджав раз маршруткою до дому  раз тролем до депо 

тролі могли б і до пізніше кататися, хоча б раз і півгодини 

Опубліковано
10 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

тролі могли б і до пізніше кататися, хоча б раз і півгодини 

згідний, могли б, але треба статут міняти, подвійні/вечірні переглядати в б"юджетному запиті підприємства. Спробуй створи петицію, та виклади на папері звернення до свого депутата ЛМР, копію дай мені зберем підписи по сусідам і вуаля, може щось повернетсья. Мені то воно не дуже тра, ти знаєш, що я ходжу пішки, але за компанію взяв би участь в цьому корисному ділі. 

 

 А вопше ніби мають знайти нових перевізників, може тоді ситуація і виправиться. Для нас то місяць-два це триває то довго, а в бюрократичній системі це  норма, ти сам працював при маленькій борократичній машині, то повинен це знати. 

 

Я бачу в загальному це так:

З позитивного треба відмітити, що при умові відмови кількох основних гравців перевезень обіцяного перевізниками "колапсу" не сталося. Так, є певні труднощі, але цілком терпимі певний час.

 

 

 

Опубліковано

Сама ідея класна. Порадувала. Дійсно, не потрібно таскатися з дрібними грошима. Особливо зі смердючими одиничками-двійками в тролейбусі (ой я на 1000% знаю, про що кажу!)

Хоча знаю приклади інших країн Європи. Є набагато простіші. Цікавіші.

Але, маємо те, що маємо.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...