Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
  В 29.12.2019 в 14:46, imp13 сказав:

всі, хто платить податки, якимось чином оплачує і за пільговиків

Показати  

В ідеалі так і мало би бути: ми сплачуємо податки, з них складається бюджет, а з нього МАЛИ БИ виділятись кошти на компенсацію транспортникам за безкоштовний проїзд пільговиків. А по факту - гроші не виділяються, транспортники бунтують, ціна проїзду піднімається і в результаті ми платимо двічі: спочатку податки в бюджет, а потім збільшену вартість проїзду за себе + за пільговиків. 

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

А взагалі я теж задоволений лише тим фактом, що мені тепер не доводиться носити ті замусолені двійки з одиничками в портмоне ! Одна пластикова картка займає місця стільки ж як пару дрібних купюр, яких вистачить на 1-2 проїзди. А я вже мовчу який пакунок здачі отримуєш в тролейбусі якщо тебе угораздить сісти не маючи при собі нічого менше 100 чи 50 грн. От вже нарадуватись не можеш коли тобі відслюнявлять пачку страшних замусолених двійок з одиничками, бееее. І таке враження що ті кондуктора спеціально тебе чекали, з твоєю крупнішою купюрою, щоб позбутись отого всього дріб'язку стрьомного. І спробуй ще посперечатись що тобі таке не підходить, то ще почуєш добру лекцію з купою епітетів, на всю поїздку вистачить... :D   Я от раніше лише для проїзду в транспорті тільки і знімав готівку. А тепер - ляпота ! Вже з тиждень часу в мене в гаманці лежать всі ті ж 6 грн і я не відчуваю жодного дискомфорту 

Опубліковано
  В 29.12.2019 в 15:37, nickel сказав:

З чого ти це взяв?

Показати  

З двох причин: 1) була така державна програма, субвенція з державного бюджету місцевим на покриття пільгового проїзду, так от вона закрита вже років 4 тому; 2) певні кошти виділяються з місцевого бюджету, з обласного, з міського, але дуже незначні і явно не покривають тої масси пільговиків. Звідки знаю - маю доступ до певних даних.

Опубліковано
  В 29.12.2019 в 15:44, SergLutsk сказав:

З двох причин: 1) була така державна програма, субвенція з державного бюджету місцевим на покриття пільгового проїзду, так от вона закрита вже років 4 тому; 2) певні кошти виділяються з місцевого бюджету, з обласного, з міського, але дуже незначні і явно не покривають тої масси пільговиків. Звідки знаю - маю доступ до певних даних.

Показати  

Програма нікуди не ділася, згідно статті 91 бюджетного кодексу України, компенсація перевізникам здійснюється з місцевих бюджетів. З чого ти взяв, що ця компенсація не покриває проїзд пільговиків, якщо статистики проїзду пільговиків досі немає? Лише після повноцінного запуску карткової системи можна буде скласти статистику. 

Опубліковано
  В 29.12.2019 в 16:28, volks сказав:

Всього лиш 60 млн грн на рік  з міського бюджету.

Показати  

Не бреши :)

У рік із міського бюджету Луцька спрямовують понад 100 мільйонів гривень на відшкодування перевізникам вартості проїзду пільговими категоріями населення

Опубліковано
  В 29.12.2019 в 14:03, Ukrainec сказав:

Ще раз наголошу: мені особисто стало комфортніше переміщатися з точки "А" в точку "Б"

Показати  

 

на ГПЗ після 9ї фіг доїдеш

 

ну я хоч розумію за що мені таке, а от чого інші мають страждати?

 

Опубліковано
  В 29.12.2019 в 14:03, Ukrainec сказав:

мені особисто стало комфортніше переміщатися з точки "А" в точку "Б" так як треба робити менше маніпуляції протягом цього процесу в порівнянні з попередньою системою при цьому без збільшення вартості перевезення!

Показати  

Тобто вся суть "комфортніше" заключається у відсутності прохань передати за проїзд?

Опубліковано

Як добре тим в кого зп капає на картку. А в мене ЗП - це онлі готівка, і мені так зручно. Я не залежу від примх електро-інтернето-постачання пристроїв які працють з картками (обготівковування чи оплата в супермаркеті). Я вкрай рідко буваю поблизу точок продажу/поповнення карток сітікард. Я тільки раз в місяць виймаю банківську картку із загашніка щоб покласти на неї кілька тисяч на оплату ЖК-послуг, податків і страховки, і відповідно лише раз в місяць залажу на свій приват-24. Я не хочу тримати в голові сміттєінформацію що мені саме сьогодні необхідно залізти на сайт сітікард, знайти на мапі одну з малочисельних точок поповнення тих карток і пройтись туди щоб закинути кошти на проїзд. В мене інші плани на свій мозок і на свій вільний час. Я не хочу доводити контролерам що я не жираф (ми з водієм "домовились" аля усний договір, згідно ЦПК, що я йому тицьнув готівку і цього достатньо - він же її прийняв, тобто погодився). Якщо я оплатив, і водій це підтвердив - мене нема за що штрафувати. Нагадаю, в ієрархії нормативних актів вищу силу мають акти прийняті центральними органами влади, а не місцевими, з їхньою інтерпритацією поняття оплати проїзду. Я не хочу бути незаконно затриманим (ст 207 КПК передбачає затримання неуповноваженою особою лише в разі криміналу, неоплачений проїзд - не кримінал), ще й не працівниками поліції, і не хочу на них також витрачати свій час. Я не хочу доводити що я оплатив, я хочу щоб мені доводили що я не оплатив (презумція і все таке). Я не хочу ходити по наших галімих судах і вибивати матеріальну компенсацію за незаконне затримання. Це все занадто складно. Я хочу щоб контролери працювали по закону, і нормативні документи місцевої влади відповідали нормативним документам центральної влади. Не хочуть щоб я без електронного квитка заходив в транспорт - нехай обмежують мені доступ до нього як в Київському метро, турнікетом. Або нехай роблять так щоб водій не приймав готівку, аналогічно як машиніст київського метро не приймає готівку.

Я готовий покласти болт на частину цих "пунктиків" якщо здійснити поповнення/придбати разовий квиток за 6 грн, згідно затвердженого тарифу, можна на кожній зупинці або в найближчому магазинчику. Я також готовий покласти болт на частину цих пунктиків якщо мені хоча б не доведеться оплачувати карткою будучи придушеним до дверей в переповненій маршрутці (тут варто згадати обісцянки міських самозванців, які себе називають "владою", що транспортної кризи не буде, що вже проведено успішні переговори із перевізниками із сусідніх обл. центрів).

Наразі - маю заплатити 35 грн за кусок пластику який коштує 6 грн, потім прогемороїтись із закиданням туди грошей, прочекати хз скільки ту маршрутку, запхатися в неї, через одну зупинку вислухати претензії мол чьо не проходите далі, хвіст маршрутки пустий, потім пропхатись через всю маршрутку на вихід, і врешті визнати що да, треба тільки чуток потерпіти, бо підготувались до впровадження вкрай хєрово. Починаючи з того що в 1 і ту ж маршрутку літом влізе більше людей ніж взимку, і літом менше бажаючих користуватись маршрутками. Це самий елементарний пункт при підготовці впровадження системи. Шкода що впроваджувачам не відомий хоча б цей пункт, вони краще орієнтуються в цінах на пальне.

Ідея - хороша, реалізація - гавно.

Сорі за многабукаф.

Опубліковано
  В 29.12.2019 в 17:00, Zevs_Isver сказав:

 

на ГПЗ після 9ї фіг доїдеш

 

ну я хоч розумію за що мені таке, а от чого інші мають страждати?

 

Показати  

я доїжджаю і ти доїдеш, так зараз трішки проблемно, але можливо.

 

  В 29.12.2019 в 17:09, Vadimm сказав:

Як добре тим в кого зп капає на картку. А в мене ЗП - це онлі готівка, і мені так зручно. Я не залежу від примх електро-інтернето-постачання пристроїв які працють з картками (обготівковування чи оплата в

Сорі за многабукаф.

Показати  

Чесно все не осилив, але твої хочунехочу це все якось по дитячому виглядає. Пару разів заплатиш штраф думаю "освоїшся" ;) 

 

  В 29.12.2019 в 17:07, Ghost_manka сказав:

Тобто вся суть "комфортніше" заключається у відсутності прохань передати за проїзд?

Показати  

І не тільки... 

 

Я так розумію, що все через ті "кляті" 35грн за кусок пластику в більшості світ на них зійшовся.

Всі забули, що перевізники в кінці літа, а певно ще з весни планували ініціювати підвищення проїзду, а  тут запровадили систему і це питання поки відклалося, вже не раз говорили, що чи ненайголовнішою метою є встановлення прозорості проїзду, але всі вже про це забули і зфокусували ненависть на куску пластику. Якби не впровадження системи, то більшість вже б виїздила вартість карток певно 10разів, при вартості проїхду в 7грн. а тут 35грн принципово жмете. ну ну... 

Ну нічого, нормальний контроль вирішить цю проблему :)  

Опубліковано
  В 29.12.2019 в 18:17, Ukrainec сказав:

Я так розумію, що все через ті "кляті" 35грн за кусок пластику в більшості світ на них зійшовся.

Показати  

Хріново розумієте.

Опубліковано
  В 29.12.2019 в 18:17, Ukrainec сказав:

Пару разів заплатиш штраф думаю "освоїшся"

Показати  

 

  В 29.12.2019 в 18:17, Ukrainec сказав:

Ну нічого, нормальний контроль вирішить цю проблему

Показати  

щирий@Ukrainec

Опубліковано
  В 29.12.2019 в 15:44, SergLutsk сказав:

З двох причин: 1) була така державна програма, субвенція з державного бюджету місцевим на покриття пільгового проїзду, так от вона закрита вже років 4 тому; 2) певні кошти виділяються з місцевого бюджету, з обласного, з міського, але дуже незначні і явно не покривають тої масси пільговиків. Звідки знаю - маю доступ до певних даних.

Показати  

шота_ти_не_те_говориш

 

Опубліковано
  В 29.12.2019 в 18:49, Basil сказав:

 

щирий@Ukrainec

Показати  

Я звісно не зрозумів в якому сенсі?!  Бо "щирий" завше прагне уникнути відповідальності через "договорняк",

тут "ярі" писали таке:

  Цитувати

Я не хочу доводити контролерам що я не жираф (ми з водієм "домовились" аля усний договір, згідно ЦПК, що я йому тицьнув готівку і цього достатньо - він же її прийняв, тобто погодився)

Показати  

 

мені здалося, що  я навпаки "екзотику" пропоную?! :) 

 

Опубліковано
  В 29.12.2019 в 18:17, Ukrainec сказав:

я доїжджаю і ти доїдеш, так зараз трішки проблемно, але можливо.

Показати  

згіден

 

2 рази вже з Львівської топав  -  халявна зарядка

Опубліковано
  В 29.12.2019 в 19:17, Zevs_Isver сказав:

згіден

 

2 рази вже з Львівської топав  -  халявна зарядка

Показати  

2чі від променя після фільму блпісля  23ї доїжджав раз маршруткою до дому  раз тролем до депо 

після 30ти корисно ходити, особливо коли маєш сидячу роботу :) 

Опубліковано
  В 29.12.2019 в 19:35, Ukrainec сказав:

2чі від променя після фільму блпісля  23ї доїжджав раз маршруткою до дому  раз тролем до депо 

Показати  

тролі могли б і до пізніше кататися, хоча б раз і півгодини 

Опубліковано
  В 29.12.2019 в 19:37, Zevs_Isver сказав:

тролі могли б і до пізніше кататися, хоча б раз і півгодини 

Показати  

згідний, могли б, але треба статут міняти, подвійні/вечірні переглядати в б"юджетному запиті підприємства. Спробуй створи петицію, та виклади на папері звернення до свого депутата ЛМР, копію дай мені зберем підписи по сусідам і вуаля, може щось повернетсья. Мені то воно не дуже тра, ти знаєш, що я ходжу пішки, але за компанію взяв би участь в цьому корисному ділі. 

 

 А вопше ніби мають знайти нових перевізників, може тоді ситуація і виправиться. Для нас то місяць-два це триває то довго, а в бюрократичній системі це  норма, ти сам працював при маленькій борократичній машині, то повинен це знати. 

 

Я бачу в загальному це так:

З позитивного треба відмітити, що при умові відмови кількох основних гравців перевезень обіцяного перевізниками "колапсу" не сталося. Так, є певні труднощі, але цілком терпимі певний час.

 

 

 

Опубліковано

Сама ідея класна. Порадувала. Дійсно, не потрібно таскатися з дрібними грошима. Особливо зі смердючими одиничками-двійками в тролейбусі (ой я на 1000% знаю, про що кажу!)

Хоча знаю приклади інших країн Європи. Є набагато простіші. Цікавіші.

Але, маємо те, що маємо.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...