DarkMonk Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 08:01 #1 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 08:01 Вчера в Эпицентре меня намахали на 30 гривень. Как произошло: Для работы понадобились очки (строительные). Ну смотрю неплохой вариант 159гривень, сверху ценника перечёркнутая цена 198грн. Приобрели ещё кое какого товара. На мониторе кассы в момент пропикивания очков выбивает 198грн.( я наблюдаю иногда за монитором в момент пропикивания товара, были прецеденты подобные этому). Я говорю кассирше "Что то тут не так!" выбило 198 ,а не 159. Она мне " Вы туда не смотрите, посмотрите потом в чеке!" Ну ладно думаю мало ли. Хер там! Не мало ли, не много ли! В чеке всё те же 198грн. Начинаем разбираться. Она мне мол "Это вопросы не ко мне идите к охране!" Ладно иду к чуваку с бэйджиком, объясняю ситуацию. Идём с ним к полке с товаром. Он мне говорит " Да всё верно 159грн." идём назад. Он долго ходит то к кассирше то ещё куда то, вызывает чувака ответственного за этот товар и О ЧУДО! Чувак мне говорит что товар этот был по акции до 31.03.2019. и что мол он не успел поменять ценник. Ну как бы, всё бы ни чего ..... бывает, если бы ни одно НО!!!! Вчера было 19.04.2019. Я ему говорю за 19 дней Вы НЕУСПЕЛИ ПОМЕНЯТЬ ЦЕННИКИ ( там таких было 3 или 4 позиции) Он мне ну извините! Не хотите не берите! Мораль: 19дней наё..ют людей не краснея. А ведь кто то покупает на тысячи и хрен заметит.
Zevs_Isver Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 08:04 #2 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 08:04 угу, те що написано на ціннику то не завжди правда
fedot Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 08:13 #3 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 08:13 @DarkMonk Стикався з подібним, шафу-купе купував там же.. Перефразую коментар юриста (оскільки дослівно не пам'ятаю) - це проблема магазину і персоналу, а ти, як споживач, маєш право отримати товар за тою ціною, яка вказана на ціннику на момент покупки. П.С. Шафу мені таки продали за вказаною, акційною зниженою ціною. Тільки "розбирався" я з адміністратором, а не з охороною. Хоч і витратив годину часу.
DarkMonk Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 08:27 Автор #4 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 08:27 12 минут назад, fedot сказал: @DarkMonk Стикався з подібним, шафу-купе купував там же.. Перефразую коментар юриста (оскільки дослівно не пам'ятаю) - це проблема магазину і персоналу, а ти, як споживач, маєш право отримати товар за тою ціною, яка вказана на ціннику на момент покупки. П.С. Шафу мені таки продали за вказаною, акційною зниженою ціною. Тільки "розбирався" я з адміністратором, а не з охороною. Хоч і витратив годину часу. ну у тебя и сумма была наверное покруче А администратору я звонил, ОНА сказала "Не нравится? Можете вернуть товар в течении 14дней и крапка!"
Nokian Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 08:52 #5 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 08:52 Чим більша відстань від полиць до каси,тим більше шансів,що намахають. Торгівля ,вона така.
Zevs_Isver Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 08:57 #6 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 08:57 29 хвилин тому, DarkMonk сказано: ну у тебя и сумма была наверное покруче А администратору я звонил, ОНА сказала "Не нравится? Можете вернуть товар в течении 14дней и крапка!" як мав час і бажанні то модно було б повипендрюватися в цьому випадку це провтик магазину
Litovets Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 09:36 #7 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 09:36 37 минут назад, Zevs_Isver сказал: як мав час і бажанні то модно було б повипендрюватися Думаю не варто було за 30 грн. псувати собі нерви. Повернути товар і все.
Zevs_Isver Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 09:39 #8 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 09:39 2 хвилин тому, Litovets сказано: Думаю не варто було за 30 грн. псувати собі нерви. Повернути товар і все. тут діло в часі і в бажанні
NeoN Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 13:49 #9 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 13:49 А як вірно по закону забрати товар за вказаною ціною?
flashmax Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 14:48 #10 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 14:48 у мене схоже було: купував шпалери, ціна одна (ще здивувався що так дешево) а потім глянув у чек - там десятку більше за рулон тепер що, з калькулятором ходити ?
DarkMonk Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 15:54 Автор #11 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 15:54 1 час назад, flashmax сказал: у мене схоже було: купував шпалери, ціна одна (ще здивувався що так дешево) а потім глянув у чек - там десятку більше за рулон тепер що, з калькулятором ходити ? Ну ходить с калькулятором или считать в уме - это дело каждого, только ни одно и ни другое не поможет! Считать не обязательно, достаточно сверить те цены на которые ты рассчитывал покупая товар и ту цену которую тебе выбили в чеке. Тут калькулятор нафих не нужен. Либо запоминаем , либо ( если память подводит) ходим с ручкой и записываем Ну и накрайняк , как сказала мне АДМИНИСТРАТОРША " У вас есть 14 дней чтобы вернуть товар".. Ну или такой пример: Представте себе, в маршрутке Вор залазит к вам в карман тырит кошелёк - Вы его ловите на горячем, а он Вам говорит "ой ! Извините я думал это мой карман, простите промазал". Ситуация называется НЕПОЛУЧИЛОСЬ. Тут ситуация практически та-же самая НЕМАХАЛИ, но Вы заметили НЕПОЛУЧИЛОСЬ. Только вот в первом случае это криминал, а во втором просто ИЗВИНИТЕ.
Serpent Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 16:30 #12 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 16:30 В Епіцентрі в торговій залі стоять спеціальні сканери, де кожен бажаючий може самостійно просканувати штрих-код товару і побачити на екрані ціну, по якій цей товар проб'ється на касі. Сам так роблю, коли сумніваюся чи вірна ціна.
MANJAK11 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 17:52 #13 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 17:52 9 часов назад, DarkMonk сказал: Вчера в Эпицентре меня намахали на 30 гривень. Как произошло: Для работы понадобились очки (строительные). Ну смотрю неплохой вариант 159гривень, сверху ценника перечёркнутая цена 198грн. Приобрели ещё кое какого товара. На мониторе кассы в момент пропикивания очков выбивает 198грн.( я наблюдаю иногда за монитором в момент пропикивания товара, были прецеденты подобные этому). Я говорю кассирше "Что то тут не так!" выбило 198 ,а не 159. Она мне " Вы туда не смотрите, посмотрите потом в чеке!" Ну ладно думаю мало ли. Хер там! Не мало ли, не много ли! В чеке всё те же 198грн. Начинаем разбираться. Она мне мол "Это вопросы не ко мне идите к охране!" Ладно иду к чуваку с бэйджиком, объясняю ситуацию. Идём с ним к полке с товаром. Он мне говорит " Да всё верно 159грн." идём назад. Он долго ходит то к кассирше то ещё куда то, вызывает чувака ответственного за этот товар и О ЧУДО! Чувак мне говорит что товар этот был по акции до 31.03.2019. и что мол он не успел поменять ценник. Ну как бы, всё бы ни чего ..... бывает, если бы ни одно НО!!!! Вчера было 19.04.2019. Я ему говорю за 19 дней Вы НЕУСПЕЛИ ПОМЕНЯТЬ ЦЕННИКИ ( там таких было 3 или 4 позиции) Он мне ну извините! Не хотите не берите! Мораль: 19дней наё..ют людей не краснея. А ведь кто то покупает на тысячи и хрен заметит. саме головне, що ти не зрозумів, де сама головна на*обка ))) Я на базарі брав собі захисні окуляри, для стрижки газону, то вони оптом коштують щось там в районі 20-30 гривень, ну на роздріб хай гривень 40-50 , ну ніяк не 159 і тим більше 198грн
Skorpio76 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 19:54 #14 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 19:54 5 годин тому, NeoN сказано: А як вірно по закону забрати товар за вказаною ціною? Як правильно було сказано вище "товар відпускається за ціною, яка вказана на ціннику". Несвоєчасність їх оновлення чи якісь інші причини - це проблема виключно магазину. Фоткаєте чек (і зворот теж, там має бути печатка магазину і підпис керівника). Далі, якщо починають бикувати, переводите усе в паперове спілкування (заявка з поясненням обставин порушення прав споживача у двох примірниках, вручаєте адміністратору, просите на одному примірнику поставити печатку магазину і підпис відповідальної особи (не мають права відмовити у реєстрації звернення громадянина). Далі у дію вступає ЗУ "Про звернення громадян". Після відповіді (наполягайте на письмовій відповіді починає діяти ЗУ "Про захист прав споживачів" та інші не вигідні магазину норми)). Як правило, коли адміністратор бачить рішуче налаштування покупця, перестає бикувати, дістає кошти з власного гаманця і повертає незаконну різницю у ціні.
DarkMonk Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 20:09 Автор #15 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 20:09 2 часа назад, MANJAK11 сказал: саме головне, що ти не зрозумів, де сама головна на*обка ))) Я на базарі брав собі захисні окуляри, для стрижки газону, то вони оптом коштують щось там в районі 20-30 гривень, ну на роздріб хай гривень 40-50 , ну ніяк не 159 і тим більше 198грн Отнють!!!!!! Я не настолько богат, чтобы покупать дешёвые вещи!!!! Там были и за 20 и за 40 и за 80, но мне понравились именно эти!!!!! И согласись упрекнуть меня что купил дешёвое гавно Пинай на себя, это не канает я выбрал практически самые дорогие!!!!! Вот блин вруку (на лицццо) легли примерил и понял ЭТО МОЁ ну бывает так!
MANJAK11 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 20:18 #16 Опубліковано 20 Квітня, 2019 в 20:18 8 минут назад, DarkMonk сказал: Отнють!!!!!! Я не настолько богат, чтобы покупать дешёвые вещи!!!! Там были и за 20 и за 40 и за 80, но мне понравились именно эти!!!!! И согласись упрекнуть меня что купил дешёвое гавно Пинай на себя, это не канает я выбрал практически самые дорогие!!!!! Вот блин вруку (на лицццо) легли примерил и понял ЭТО МОЁ ну бывает так! ну хіба що так ))
sss381 Опубліковано 15 Серпня, 2020 в 21:25 #17 Опубліковано 15 Серпня, 2020 в 21:25 Захотіла дружина ось таку річ, ну от треба вона їй. Спойлер Називається пристрій для приготування пюре. Оскільки на очі мені просто так він не попадався, то вирішив пошукати в інтернеті. Знайшов в Епіцентрі. https://epicentrk.ua/shop/ustroystvo-dlya-prigotovleniya-pyure-24-sm-e-b296.html за ціною 449 грн. Дорого, але що для дружини не зробиш. Зробив замовлення (крім цього ще деякі позиції були, не їхати ж за одним ситом), передзвонили, сказали забирати орієнтовно через чотири дні. Прийшла SMS, їду забирати, дружина напросилася зі мною. Поїхали двоє, побродили по Епіцентру, і на полицях побачили таке сито, як замовляли, але за 249 грн. Пішов до інформатора, пояснюю ситуацію, питаю - це нормально? так! людей намахувати? Відповідь - так, у нас і в інтернеті можуть бути різні ціни. На видачі інтернет-замовлень задав таке ж питання і отримав таку ж відповідь. Результат - цю позицію з замовлення не забрав, купив з залу. Прихожу додому, лізу в інтернет - ціну змінено на 250 грн. Хоч на гривню, та розведуть.
Zeiss Опубліковано 16 Серпня, 2020 в 06:17 #18 Опубліковано 16 Серпня, 2020 в 06:17 В них взагалі з "і-нет магазином" дивна історія. Попав на гарантійний випадок через те, що існує фактично 2 місця здачі товару по гарантії.
Єретик Опубліковано 16 Серпня, 2020 в 06:47 #19 Опубліковано 16 Серпня, 2020 в 06:47 А в мене в Епіцентрі була срібна картка на знижку. І одного дня, як завжди купив товар пішов на касу, товар порахували а картку не прийняли. Сказали - термін дії закінчився. В Новій Лінії є накопичувальна, постійно якісь знижка дають а в Епіцентрі, виявляється картка на знижку має термін дії.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.