Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)
6 годин тому, risenseven сказано:

Так і буде, друже, так і буде! 

Слава Богу, вже на  всіх надивились.

Встигли, хоч"іконостас" з "петромолейсійовичем" поставити?

Змінено користувачем Bliksss
  • Дякую! 1
Опубліковано
2 хвилин тому, Cherman сказано:

Ну, слід сказати, що на тому підприємстві, де reisenseven працює, при "армії, вірі, мові" ситуація значно краща була.

де саме? 

Опубліковано

був Кучма - "розвивалось одне", Ющ - "займався"...ну - займався, Януковощ - "розвивав свою кишеню"... 

Я не не знаю про якого Президента України,  можна сказати - "робив - все для людей"...типу - "щось - не встиг, але - рухався в правильному напрямку"

Опубліковано
18 хвилин тому, Bliksss сказано:

був Кучма - "розвивалось одне", Ющ - "займався"...ну - займався, Януковощ - "розвивав свою кишеню"... 

Я не не знаю про якого Президента України,  можна сказати - "робив - все для людей"...типу - "щось - не встиг, але - рухався в правильному напрямку"

А коли був економічний підйом в Україні? І що його спричинило?

Опубліковано
2 хвилин тому, Cherman сказано:

На "Моторі". Знайомі, які там працюють

з мого боку, це було - риторичне питання...

Опубліковано (змінено)
5 хвилин тому, Cherman сказано:

до них потихеньку приходить білий пухнастий полярний звірьок

час від часу - він до них вже давно приходить. добре - хоч не приХватизували, як хотіли при Януковощі...

Змінено користувачем Bliksss
Опубліковано (змінено)

Стосовно Мотора. Ресурс двигуна до капремонта на військових літаках срср які у нас на озброєнні 350 годин, в росії на їх сучасних літаках - 700годин, ресурс двигуна F16 - 8000 годин до капремонту. То може заплатити раз за вживані сучасні F16 і не витрачати гроші на безкінечні ремонти і латати застаріле совєтське лайно?  Це вже давно зробили наші колишні союзники яким так само дісталось багато техніки срср. Правда Мотор тоді залишиться без роботи.

Змінено користувачем jurgen007
  • +1 2
Опубліковано
15 хвилин тому, jurgen007 сказано:

Правда Мотор тоді залишиться без роботи.

Було б бажання - у них специ та обладнання дозволяють овердофіга всякого цікавого випускати.

  • +1 1
Опубліковано

Сумніваюсь що ті хто десятиліттями перебирали одні і тіж мотори стануть завтра дофіга всякого цікавого випускати. Хоча колеса там піскоструять і фарбують і зараз, початок є.;)

  • Ха-ха 1
  • +1 1
Опубліковано (змінено)
42 хвилин тому, sergkots сказано:

овердофіга всякого цікавого випускати.

наприклад? :0043:

p.s. що крім основного виду діяльності - вони можуть випускати? Дріб'язок - типу щось заварити і т.п. - не рахується.

p.s.s. на початку 90-х, вони добре "випускали керосин через паркан" )))

Змінено користувачем Bliksss
  • Ха-ха 2
Опубліковано
5 минут назад, Cherman сказал:

Ти щось явно наплутав з ресурсом двигуна F110. Якщо там нема технологій з Нібіру, то такого ресурсу не може бути.:)

 

https://ru.wikipedia.org/wiki/General_Dynamics_F-16_Fighting_Falcon віка каже, що може

Цитата

Первоначальными требованиями программы создания лёгкого истребителя LWF[en] (1974 г) предусматривались следующие параметры: ресурс планера 4000 ч, эксплуатационная перегрузка 7,33 g при 80% запасе топлива во внутренних баках. Позднее специалисты GD улучшили эти показатели до значений: ресурс 8000 ч, перегрузка 9 g с полным запасом топлива во внутренних баках, что потребовало повышения запаса прочности конструкции при некотором увеличении её массы

 

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано
4 hours ago, Cherman said:

Ну, слід сказати, що на тому підприємстві, де @risenseven  працює, при "армії, вірі, мові" ситуація значно краща була.

 

Дивно, чому ж тоді він нашого гетьмана постійно і в хвіст, і в гриву "любив" тут на форумі? :( 

  • -1 1
Опубліковано
1 hour ago, Cherman said:

Ти щось явно наплутав з ресурсом двигуна F110. Якщо там нема технологій з Нібіру, то такого ресурсу не може бути.:)

 

От бляха не дасте заснути спокійно))

 

Кароче піндоські ВПС рахують ресурс двигунів винищувачів взагалі в своїх одиницях, які називаються "TAC" або "Total Accumulated Cycles". Там чорт ногу зломить, щоб перевести в "мотогодини". Бо, наприклад, в "патрулювальному" вильоті винищувач за пару годин може стратити лише 2-3 TAC, а за одну годину "бойового" вильоту - аж 10-15.

 

http://www.f-16.net/forum/viewtopic.php?t=11822

  • +1 2
  • -1 1
Опубліковано
5 годин тому, MANJAK11 сказано:

треба було б, щоб пілотка прокоментував, але ну його нафіг :0016:

він дуже занятий, йому не до того :0016:

image.thumb.png.21b05fb3537397d3f001e7a19127105d.png

  • Ха-ха 3
  • -1 1
Опубліковано
8 хвилин тому, Cherman сказано:

Шо то він на тебе перейшов? До того, старий дурень мене все мінусував кожен день.:D Прямо по розкладу, я вже знаю, коли він вдома без роботи сидить, а коли за героіном в Афган летить.

А хз чому на мене, а не спеціаліст в психіатрії.

  • Ха-ха 1
  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано
8 годин тому, yu2007 сказано:

Кароче піндоські ВПС рахують ресурс двигунів винищувачів взагалі в своїх одиницях, які називаються "TAC" або "Total Accumulated Cycles". Там чорт ногу зломить

главноє - запутать противника ))

Опубліковано
10 годин тому, Cherman сказано:

Та й думаю, те обладнання, що є, при необхідності можна перепрофілювати і на "гражданку".

Колись, коли совок розвалювався, військові заводи намагались знайти собі місце на ринку... - каструлі випускали, магнітофони (непогані), навіть - був збут, в країні тотального дефіциту - був збут на все.

Якщо мова про "гражданку" - тобто цивільну авіацію, то тут вже нікуя не вийде.

 

Опубліковано
13 годин тому, Cherman сказано:

На "Моторі". Знайомі, які там працюють, кажуть, що до них потихеньку приходить білий пухнастий полярний звірьок. А ще пару років тому було стільки роботи, що працювали день і ніч. Ну і зарплата була відповідна.

А вони до війни замовлення з раші виконували? 

  • +1 1
Опубліковано
4 часа назад, Bliksss сказал:

главноє - запутать противника ))

В нас теж приписують, кожен зліт літака рахують мінімум 1 годину нальоту, навіть якщо зробив один круг і за 10хв. сів. Причина що на зльоті двигуни працюють на форсажі, знос прирівнюється до години польоту.

Опубліковано
17 часов назад, Cherman сказал:

На "Моторі". Знайомі, які там працюють, кажуть, що до них потихеньку приходить білий пухнастий полярний звірьок. А ще пару років тому було стільки роботи, що працювали день і ніч. Ну і зарплата була відповідна.

Пусть малую легкую авиацию собирают, на нее есть спрос в приграничных районах. А потом и армейские подтянутся за беспилотниками..

  • Ха-ха 3
Опубліковано
13 минут назад, romanc сказал:

Пусть малую легкую авиацию собирают, на нее есть спрос в приграничных районах.

Папіроси ганяти? :)

  • Ха-ха 3
Опубліковано
22 minutes ago, nickel said:

Папіроси ганяти? :)

На Закарпатті на контрабанді цигарок викрили прикордонника та священника УПЦ МП

Зловмисників застали на гарячому, коли ті саме готувались до польоту літальним апаратом типу автожир з метою переміщення сигарет до сусідньої Румунії.

https://lb.ua/society/2020/11/27/471684_zakarpatti_kontrabandi_tsigarok.html

  • Ха-ха 1
  • -1 1
Опубліковано
4 минуты назад, yu2007 сказал:

На Закарпатті на контрабанді цигарок викрили прикордонника та священника УПЦ МП

Зловмисників застали на гарячому, коли ті саме готувались до польоту літальним апаратом типу автожир з метою переміщення сигарет до сусідньої Румунії.

https://lb.ua/society/2020/11/27/471684_zakarpatti_kontrabandi_tsigarok.html

Які продвинуті попи в московії, рясу підперезав і за штурвал за вєру и отєчєство!:D

Опубліковано
3 minutes ago, jurgen007 said:

Які продвинуті попи в московії, рясу підперезав і за штурвал за вєру и отєчєство!:D

За штурвалом був офіцер державної прикордонної служби.

А отця може просто пєпєплац освятити запросили...))

  • Ха-ха 2

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...